bufík vůbec nereaguje-vyřešeno
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 434
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Klimkovice
- Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat
#1 bufík vůbec nereaguje-vyřešeno
Zdravím,
Mám bufa s časovačem, včera jsem si přihřál, celkem normal běžel jen sem tam trošičku blafnul. Ráno jsem ho chtěl zapnout pokoušel se najet ale nechytil se, a pak na displeji vždy skoro hned OFF, žádná jiná hláška, baterku jsem dobil do plna a stále nic. Samozdřejmě že mi doporučíte origo diagnostiku. Bohužel jsem ze Svitav a nejbližší je 70 km. Chtěl jsem se pouze zeptat zda má podávací čerpadlo nafty pojistku, nebo vodní čerpadlo. Buf ani nazavrčí. Je možné, že je zablokován? 3x a dost? Jakou neorigo diagnostikou by se dala vymazat případná chyba?
moc díky za každý tip
M.
Mám bufa s časovačem, včera jsem si přihřál, celkem normal běžel jen sem tam trošičku blafnul. Ráno jsem ho chtěl zapnout pokoušel se najet ale nechytil se, a pak na displeji vždy skoro hned OFF, žádná jiná hláška, baterku jsem dobil do plna a stále nic. Samozdřejmě že mi doporučíte origo diagnostiku. Bohužel jsem ze Svitav a nejbližší je 70 km. Chtěl jsem se pouze zeptat zda má podávací čerpadlo nafty pojistku, nebo vodní čerpadlo. Buf ani nazavrčí. Je možné, že je zablokován? 3x a dost? Jakou neorigo diagnostikou by se dala vymazat případná chyba?
moc díky za každý tip
M.
Naposledy upravil(a) mirekcafa dne 04 lis 2014 20:53, celkem upraveno 1 x.
#2 bufík vůbec nereaguje
Dá se vyblokovat origo diagnostikou,nicméně se ti znovu zablokuje.Je potřeba jej opravit.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 434
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Klimkovice
- Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat
#3 bufík vůbec nereaguje
Myslíš Martine že to musí být origo?. Na švedských tancích někdo tvrdí, že stačí nějaká normal:
viz:➤ A pokud někomu bufík nejede jak má, může to mít několik příčin. Předem je důležité říct, že ŘJ automobilu si NT hlídá, a v případě tří neúspěšných startů NT zablokuje, a i v případě že vyměníte vadný díl, bufík nenaskočí - je potřeba chybu vymazat. Na to není potřeba autorizovaný servis, může být i neoriginalní diagnostikou.
myslím, že to bude podávací nebo vodní čerpadlo, nerad bych s tím do Brna nebo do Pardubic. Jak je to s těma pojistkama? je tam na vše jedna nebo víc?
Jinak dík , výměna oleje v převodovce pomohla , zatím jezdím, řazení je OK.
viz:➤ A pokud někomu bufík nejede jak má, může to mít několik příčin. Předem je důležité říct, že ŘJ automobilu si NT hlídá, a v případě tří neúspěšných startů NT zablokuje, a i v případě že vyměníte vadný díl, bufík nenaskočí - je potřeba chybu vymazat. Na to není potřeba autorizovaný servis, může být i neoriginalní diagnostikou.
myslím, že to bude podávací nebo vodní čerpadlo, nerad bych s tím do Brna nebo do Pardubic. Jak je to s těma pojistkama? je tam na vše jedna nebo víc?
Jinak dík , výměna oleje v převodovce pomohla , zatím jezdím, řazení je OK.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#4 bufík vůbec nereaguje
to zablokování musí mít nějakou příčinu a tu podle mě jen odstraněním chyby přes diag nezrušíš...takže bych to viděl na napíchnutí, tam ti něco napoví a někdo se v tom musí pohrabat, bychu odstranit a makáš dál...třeba máš jen zadělanej flame senzor....kdo ví
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 434
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Klimkovice
- Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat
#5 bufík vůbec nereaguje
napadá mě, že jsem do nádrže den přetím nalil čistič vstřiků. jestli to není tím........
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#6 bufík vůbec nereaguje
jo, to je možnýmirekcafa píše:napadá mě, že jsem do nádrže den přetím nalil čistič vstřiků. jestli to není tím........
vyndal bych pojistku, vyjel nádrž, odsblokoval bufík přes diag a s novou nádrží to zkusil...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 434
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Klimkovice
- Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat
#7 bufík vůbec nereaguje
Takže..... na diagnostice odblokováno, zapnulo se a strašný čoud, pak jsem to tedy zkoušel znovu, podávací cvaká, pumpa běží potichu ale kouří jak sviňa něco v tom bublá a asi po 10 minutách vypne a zas zapíná, jinak z toho výfuku mi trochu kape nafta, takže nespaluje anebo jen trošku, bufik je teplý, jen se zdá, že z výfuku to málo fouká. Nějaký tip? V okolí mám jen jednoho bufikáře a ten tvrdí, že je to na stopro sítko. Je tam vůbec nějaké? Měl jsem z něho divný pocit že si to plete s Webastem.
dík za každou radu
dík za každou radu
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#8 bufík vůbec nereaguje
že by blbá tryska....asi se ti rozleptala ta mambrána, jak jsi nalil do nádrže ten čistič
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 434
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Klimkovice
- Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat
#9 bufík vůbec nereaguje
a co třeba spadlá vrtulka? připadá mi že to málo fouká ven. Musím najít porádnýho bufíkáře....takhle je to o ničem
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#10 bufík vůbec nereaguje
to jo, ono to rozebrání docela dá zabrat a zjistit, že nic nevíš a složit to zase do auta je více méně docela voser když to teda nebude ta vrtulka....což je dost možný a stává se to. Podle toho co říkáš, by to mohlo být.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 434
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Klimkovice
- Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat
#11 bufík vůbec nereaguje
ufff.....tak spadlá vrtulka, nejvíc mě na tom asi nas..lo, že odborníci na nezávislá topení a autoelektrikáři které mám v okolí s tím nechtěli mít nic společného, jeden bufíkář na mě dokonce koukal jak na blázna když jsem mu říkal, že je tam optický senzor, který by se mohl vyčistit. Nakonec mi to spravil můj mechanik ke kterému jezdím na běžný servis a který o nějakém topení nemá ani páru. Díky tomuto fóru a vstřícnosti mechanika opět topím, práce na dvě hoďky.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#12 bufík vůbec nereaguje-vyřešeno
super. díky za info
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 434
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Klimkovice
- Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat
#13 bufík vůbec nereaguje-vyřešeno
jinak mi to tak co 10 vteřin trošku bafne a vyletí malinko černý kouř, nemáš nějaký tip?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#14 bufík vůbec nereaguje-vyřešeno
třeba už je unavený žhavicí kolík
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 434
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Klimkovice
- Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat
#15 bufík vůbec nereaguje-vyřešeno
žhavička by měla vypnout když je v komoře plamen , nebo stále žhaví? pak by to bylo možné
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#16 bufík vůbec nereaguje-vyřešeno
Bufík není zrovna rocket-science, ale funguje dobře jen tehdy, když jsou všechny komponenty v pořádku. Smůla je, že se začně opravovat až když je zima a nepříjemně. Výtáhnout z auta jde poměrně snadno, jen je třeba myslet na to, že je nutné proklemovat teplovodní hadici (aby se s tím dalo jezdit dále po dobu opravy).
Takže si to zopakujeme, co všechno se může pokazit a také se kazí:
- optický sensor plamene (ten asi bývá nějčastěji jen špinavý)
- vrtulka plastová na vzduch (občas je ohořelá)
- vrtulka kovová uvnitř, co rozprašuje palivo (občas upadne)
- žhavící svíčka (žhavit má jen při startu)
- regulátor tlaku paliva (membrána KO)
- tryska paliva
- motorek (když ním problafne palivo, může to mít za sebou), nebo KO ložiska
- palivová pumpa (netrká)
- vodní čerpadlo (ureznou mu vruty)
- pak snad ještě čidlo přehřátí a elektronická jednotka (když je auto bourané na levý předek).
Víc tam toho není, takže se to nemůže pokazit, všechny elementy to chce zrevidovat, když už se tam leze.
A ano: chce to orig diagnostiku na restart jednotky a také pro testování všechn akčních členů.
Pavel
P.S. 2admin: možná by toto vlákno chtělo sloučit s "hlavním" vláknem o bufíkách: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=127&t=23319
Takže si to zopakujeme, co všechno se může pokazit a také se kazí:
- optický sensor plamene (ten asi bývá nějčastěji jen špinavý)
- vrtulka plastová na vzduch (občas je ohořelá)
- vrtulka kovová uvnitř, co rozprašuje palivo (občas upadne)
- žhavící svíčka (žhavit má jen při startu)
- regulátor tlaku paliva (membrána KO)
- tryska paliva
- motorek (když ním problafne palivo, může to mít za sebou), nebo KO ložiska
- palivová pumpa (netrká)
- vodní čerpadlo (ureznou mu vruty)
- pak snad ještě čidlo přehřátí a elektronická jednotka (když je auto bourané na levý předek).
Víc tam toho není, takže se to nemůže pokazit, všechny elementy to chce zrevidovat, když už se tam leze.
A ano: chce to orig diagnostiku na restart jednotky a také pro testování všechn akčních členů.
Pavel
P.S. 2admin: možná by toto vlákno chtělo sloučit s "hlavním" vláknem o bufíkách: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=127&t=23319
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 434
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Klimkovice
- Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat
#17 bufík vůbec nereaguje-vyřešeno
Ještě jsem dnes dal místo výfukové hadice která byla děravá, měděnou topenářskou trubku s kolenama, pasuje tam 28 mm přesně, spoje jsem nepájel ale nařízl a stáhl objímkama. Stálo mě to cca 150 Kč a trochu času . Asi to udělám i na sací.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek