Tohle by Volvo nemělo dělat...
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 15
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bratislava
Tohle by Volvo nemělo dělat...
Ahoj,
před časem jsme si s tátou všimli, že se nám pod sedmicí dělají loužičky od oleje. Nevědeli jsme, jestli je tom motorovej, nebo převodofkovej olej (automat, ZF4HP22). Začalo to prakticky den poté, co nám měnily chladič, tak jsme mysleli, že je to uvolněná trubka chlazení převodofkového oleje. Tak jsme to dali do servisu, tam prý byl uvolněnej holender na olejové trubce vedoucí do převodofky. Tak to dotáhli. Dnes jsme byli o5 v servisu, kde to hodili na hever, a zjistili, že to kape pořád. Jenomže to byl už olej motorový. Dle mechanika to je gufero na výstupu klikovky. A já se ptám, jestli je lepší, aby šel ven motor, nebo převodofka.
Díky
T.
před časem jsme si s tátou všimli, že se nám pod sedmicí dělají loužičky od oleje. Nevědeli jsme, jestli je tom motorovej, nebo převodofkovej olej (automat, ZF4HP22). Začalo to prakticky den poté, co nám měnily chladič, tak jsme mysleli, že je to uvolněná trubka chlazení převodofkového oleje. Tak jsme to dali do servisu, tam prý byl uvolněnej holender na olejové trubce vedoucí do převodofky. Tak to dotáhli. Dnes jsme byli o5 v servisu, kde to hodili na hever, a zjistili, že to kape pořád. Jenomže to byl už olej motorový. Dle mechanika to je gufero na výstupu klikovky. A já se ptám, jestli je lepší, aby šel ven motor, nebo převodofka.
Díky
T.
_________________
Volvo 960 Executive
Volvo 960 Executive
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 3676
- Registrován: 16 roků
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
-
Offline
- Příspěvky: 206
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Nedvědice
- Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
- Bydliště: Nedvědice
-
Offline
- Příspěvky: 347
- Registrován: 16 roků
- Vůz: Volva
- Bydliště: Havlíčkův Brod
Jenom mám menší zkušenost s automatem od forda. Automat vyndávat v ose, neviklat, nepáčit. Optimální je vozejček. Hrozí poškození gufera, které se v dablu nedělá(u forda ne). Jinak nedávno zde byl odkaz na firmu, která u nás automaty repasuje. Na jejích stránkách je spousta rad jak s automatem zacházet a co je zakázáno(www adresu mám doma- mohu zítra dodat). Jsou tam i rady ohledně demontáže
-
Offline
- Příspěvky: 15
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bratislava
-
Offline
- Příspěvky: 347
- Registrován: 16 roků
- Vůz: Volva
- Bydliště: Havlíčkův Brod
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 3676
- Registrován: 16 roků
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
V každém případě jestli budete tahat motor dobře si zajistit měnič na převodovce , aby ho nevytáhl i s motorem jednak by vytekl olej a jednak by se to guferám moc nelíbilo a musí ho vytáhnout a nasadit pokud možno přesně v ose . Nejlépe přizvat někoho kdo už to dělal, pro radu a pro jistotu.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 229
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: prag
- Zabanován: Trvale
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 272
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Nižbor
- Vůz: 240 Polar, B230F, 1992, 960, B6304, 1996
- Bydliště: Nižbor
-
Offline
- Příspěvky: 15
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bratislava