Tohle by Volvo nemělo dělat...

Pro sedmy a devítky

Moderátor: wickey

This topic is 14 years a 4 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
Tom
Offline
Příspěvky: 18
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Bratislava

Tohle by Volvo nemělo dělat...

Příspěvek od Tom »

Ahoj,
před časem jsme si s tátou všimli, že se nám pod sedmicí dělají loužičky od oleje. Nevědeli jsme, jestli je tom motorovej, nebo převodofkovej olej (automat, ZF4HP22). Začalo to prakticky den poté, co nám měnily chladič, tak jsme mysleli, že je to uvolněná trubka chlazení převodofkového oleje. Tak jsme to dali do servisu, tam prý byl uvolněnej holender na olejové trubce vedoucí do převodofky. Tak to dotáhli. Dnes jsme byli o5 v servisu, kde to hodili na hever, a zjistili, že to kape pořád. Jenomže to byl už olej motorový. Dle mechanika to je gufero na výstupu klikovky. A já se ptám, jestli je lepší, aby šel ven motor, nebo převodofka.
Díky
T.
_________________
Volvo 960 Executive

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 4288
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Příspěvek od jarek.krizan »

Pokud je hever sloupák je jednodušší vytáhnout skříň, alespoň tp tak dělám a připadá mi to jednodušší.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III

crtec
Offline
Příspěvky: 310
Registrován: 17 roků
Bydliště: Nedvědice
Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
Bydliště: Nedvědice

Příspěvek od crtec »

já to vytahuju dokupy. je to možná pracnější, ale když už tak pořádně. Ale jestli po kouskách tak je asi lepší vytáhnout převodovku. no ale pak zespod sundávat setrvák asi taky nebude 2x paráda
_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)

Fery
Offline
Příspěvky: 363
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Vůz: Volva
Bydliště: Havlíčkův Brod

Příspěvek od Fery »

Jenom mám menší zkušenost s automatem od forda. Automat vyndávat v ose, neviklat, nepáčit. Optimální je vozejček. Hrozí poškození gufera, které se v dablu nedělá(u forda ne). Jinak nedávno zde byl odkaz na firmu, která u nás automaty repasuje. Na jejích stránkách je spousta rad jak s automatem zacházet a co je zakázáno(www adresu mám doma- mohu zítra dodat). Jsou tam i rady ohledně demontáže

Tom
Offline
Příspěvky: 18
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Tom »

Tak, asi pujde motor, bo mechanik nema zadnou zkusenost s automatama. Jsem z toho dost na nervy, jestli to tam ten mechanik zapoji spravne, nebo na neco nezapomene. Drzte palce.
T.
_________________
Volvo 960 Executive

Fery
Offline
Příspěvky: 363
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Vůz: Volva
Bydliště: Havlíčkův Brod

Příspěvek od Fery »

Nechci ti do toho kafrat, ale já bych radši 2x tahal špajzku, než motor. A stejně ji budeš muset podložit, a pak pasovat motor proti skříni ve voze ... no nevím.

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 4288
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Příspěvek od jarek.krizan »

V každém případě jestli budete tahat motor dobře si zajistit měnič na převodovce , aby ho nevytáhl i s motorem jednak by vytekl olej a jednak by se to guferám moc nelíbilo a musí ho vytáhnout a nasadit pokud možno přesně v ose . Nejlépe přizvat někoho kdo už to dělal, pro radu a pro jistotu.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III

black hawk
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 332
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: prag

Příspěvek od black hawk »

pánové vždy se vyndavá převodovka.kdo to kdy slyšel vyndavat motor nebo dokonce celej agregát.tu převodovku mám osobně za 40 minut venku

veetec
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 305
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Nižbor
Vůz: 240 Polar, B230F, 1992, 960, B6304, 1996
Bydliště: Nižbor

Příspěvek od veetec »

tak jak to dopadlo? úspěch?
_________________
240 POLAR, *1992, B230F - Karkulín
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.

Tom
Offline
Příspěvky: 18
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Tom »

Jo úspěch!
Podřilo se mi přemluvit Tátu a ten následně přemluvil mechanika, taklže šla převodofka. Gufero vyměnený, bylo sedratý až na ten ocelovej drát.
T.
_________________
Volvo 960 Executive
This topic is 14 years a 4 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „700 / 900 - opravy“