Prosím o radu.
Byl jsem v servise a řekli mi turba kaput. Asi mají pravdu ale chtěl bych mít jistotu než to prodám na díly.
Píše to, že tlak je pod hranicí minima.
Ještě řešili váhu vzduchu. Před týdnem se hlásila v závadách. Zkusili ji vyčistit. Dnes tam dali jinou ale chovalo se to stejně.
A teď co to dělá:
Za studena po přidání plynu se krátce přidusí a pak jede normálně. Na volnoběh (za studena nebo po cca dvou hodinové zastávce) po 10 - 20 sekundách spadnou krátkodobě otáčky na 500 a skočí zpět na 750 a přitom to cukne s autem (když mám "D").
Když se to ohřeje a jezdím po městě a uberu plyn (ne na nulu) tak to zvolní ale po cca 1-2 sekundách si to ještě poskočí (jako kdybych brnknul o plyn)
Nebo když přidám plyn tak to občas zabere jak divý ale většinou to akceleruje normálně.
- Za normální akceleraci považuji stav, který trvá už asi 2 roky tj. mám pocit, že to nemá výkon.
- Zabere jako divý tj. plný výkon - tak jak by asi měl být.
Pravda je, že se k tomu před týdnem ještě rozsvítila kontrolka servisu.
Dalo by se to tohoto cosi odvodit?
Díky moc za radu.
Jirka
T6 2001 290000km
edit: v pondělí jedu k marrovi. tak uvidím.
S80 T6 za studena se dusí - Vyřešeno!
- Autor
- Zpráva
#1 S80 T6 za studena se dusí - Vyřešeno!
Naposledy upravil(a) jirkam dne 10 lis 2014 23:18, celkem upraveno 1 x.
_________________
S80 T6 r.v.01 geartronic
S80 T6 r.v.01 geartronic
#2 S80 T6 za studena se dusí Vyřešeno!
Trubka do škrtící klapky. A zdá se, že už to tam nějaký pátek je.
Teď to táhne jak ďas.
Zdravím
Teď to táhne jak ďas.
Zdravím
_________________
S80 T6 r.v.01 geartronic
S80 T6 r.v.01 geartronic
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek