850 kombi - WORKLOG

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 118
Příspěvky: 168
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96

#176 850 kombi - WORKLOG

Příspěvek od Jofo »

Mam problem....

Motor mi zacal nahodne vynechavat, na volnobeh nie, pod zatazou. Robi to na benzin aj LPG. Prvotna predtucha - sviecky sa zrejme nenaplnila, vycistil som ich a stale to iste. Vyblikal som nasledovne:

1-1-3 Short-term fuel trim, upper limit
1-4-4 Missing Load signal from Transmission ECU (WTF? mam manualnu prevodovku)
2-1-2 Heated O2 Sensor signal (to je tam stale, vraj kvoli LPG)
2-4-3 Throttle Position sensor signal
3-2-3 Malfunction Indicator Lamp Circuit Faulty
5-2-4 Ignition retard signal to TCM faulty

Co je horsie, auto mam na Slovensku...

Neviete niekto, co by to mohlo byt? Aby toho nebolo malo, tak mam aj prasklinu na chladici :(

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#177 850 kombi - WORKLOG

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Jofo píše:Mam problem....

Motor mi zacal nahodne vynechavat, na volnobeh nie, pod zatazou. Robi to na benzin aj LPG. Prvotna predtucha - sviecky sa zrejme nenaplnila, vycistil som ich a stale to iste. Vyblikal som nasledovne:

1-1-3 Short-term fuel trim, upper limit
1-4-4 Missing Load signal from Transmission ECU (WTF? mam manualnu prevodovku)
2-1-2 Heated O2 Sensor signal (to je tam stale, vraj kvoli LPG)
2-4-3 Throttle Position sensor signal
3-2-3 Malfunction Indicator Lamp Circuit Faulty
5-2-4 Ignition retard signal to TCM faulty

Co je horsie, auto mam na Slovensku...

Neviete niekto, co by to mohlo byt? Aby toho nebolo malo, tak mam aj prasklinu na chladici :(
Nefunguje ti nejspíš lambda pak taky senzor polohy klapky asi ti to špatně spaluje ,ale nejdřív vyresetuj všechny chyby a potom znovu načti může být něco starého . :wink:

Edit: zkontroluj svíčky jestli všechny pálí jedna může zlobit teda kabel a nebo cívka
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Offline
Příspěvků ve vlákně: 118
Příspěvky: 168
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96

#178 850 kombi - WORKLOG

Příspěvek od Jofo »

Ta chyba s lambdou je tam ever since, hadze ju len na benzine, na LPG to zhasne. Lambda je tam dokonca druha, menila sa spolu so zvodmi, ale vyskusam. Sviecky mam druhu sadu, musim doniest z Brna. Nechcel som to auto v tomto stave tahat 200km zo Slovenska.

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#179 850 kombi - WORKLOG

Příspěvek od kwiko »

kable rozdelovac alebo VN modul.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 118
Příspěvky: 168
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96

#180 850 kombi - WORKLOG

Příspěvek od Jofo »

Tak nakoniec to bola Lambda sonda.

Najprv som dal nove sviecky, resetol chyby a ostala tam len chyba TPS. Tak som to rozobral, vymenil klapku aj so senzorom, stale problem.... tak som vymenil cievku a bez zmeny. Nakoniec som odpojil lambdu a prestalo to (som to mohol mat hotove za 10 minut, takto som tym zabil pol dna... :%) ). A v pohode dosiel zo SR do Brna.

Takze zohnat lambdu a chladic (btw to tecenie chladica je take zlvastne - za studena to chcije jak dive, expanzku zlikvidujem po meste za 20km, zahriate dolejem a prejdem s tym kludne 250km...). Unika to to z toho plastoveho kraja, ked stojim pred autom tak na lavej strane chladica po tou trubkou co je na nom hore (ale hadicou to neni...)
Naposledy upravil(a) Jofo dne 29 črc 2016 10:08, celkem upraveno 1 x.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 118
Příspěvky: 168
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96

#181 850 kombi - WORKLOG

Příspěvek od Jofo »

S tou lambdou by som potreboval pichnut - co kupit na atmo 10V? Na tej sucasnej su 4 draty (cierny, biely, zluty, cerveny) a taky plochy konektor.

Slo by tam napr. toto?

http://vasedily24.cz/item?marka=120&model=57&typ=4737&group=100048&prod_id=DOX0114.66

Offline
Příspěvků ve vlákně: 118
Příspěvky: 168
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96

#182 850 kombi - WORKLOG

Příspěvek od Jofo »

Taktiez som si vsimol, ze ak tocim na klime s tym prostrednym koleckom, tak smer vzduchu sa nemeni, fuka mi to stale na okno. Tipujem ze tam nieco odniekial vyskocilo, stretol sa s tym niekto?

Offline
Příspěvků ve vlákně: 118
Příspěvky: 168
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96

#183 850 kombi - WORKLOG

Příspěvek od Jofo »

Tak teraz som trochu zmateny.... trochu citam o tych lambdach, tak existuju 2 typy - Zirconia a Titania.

Zirconia:
[img]http://ngkntk.co.uk/wp-content/uploads/2011/05/Zirconia-chart.jpg[/img]

Titania:
[img]http://ngkntk.co.uk/wp-content/uploads/2011/05/Titania-chart.jpg[/img]

Podla vsetkeho mam v aute Titaniu typ 1, na zaklade farby kablov. Problem je, ze cely cas svieti kontrolka lambda na benzine (LPGcko ju asi ignoruje...). Takze otazka znie, svieti to lebo som mal nespravnu sondu? Je mozne nejak zistit, co presne tam ma byt za lambda? Pac s tym plochym 4-pinom som videl aj Titaniu, aj Zirconiu...

Offline
Příspěvků ve vlákně: 118
Příspěvky: 168
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96

#184 850 kombi - WORKLOG

Příspěvek od Jofo »

Tak si odpoviem sam

http://matthewsvolvosite.com/forums/viewtopic.php?t=45356#p222065

Musi tam byt Titania, nakolko ta Siemensia ECU inu nevezme....

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#185 850 kombi - WORKLOG

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Ahoj
do podvozku 69907 :OEM 9207998
od podvozku 69907 :OEM: 9207999

Pokud máš modrej štekr :
https://www.skandix.de/en/search/?q=9207999
Jinak válí se mit u na desetiventil OTA4F-5B1 výrobce NTK Japan .
Pokud chceš poskytnu zkusíš a pokud bude v poho tak calneš nebo vrátíš :wink:
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Offline
Příspěvků ve vlákně: 118
Příspěvky: 168
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96

#186 850 kombi - WORKLOG

Příspěvek od Jofo »

Neni som pri aute, ale mam pocit ze modry nebol...

Podla tejto stranky

http://www.lambdasensor.co.uk/main/volvontk.htm

by tam ta tvoja mala pasovat, tak by sme sa mohli dohodnut...

Offline
Příspěvků ve vlákně: 118
Příspěvky: 168
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96

#187 850 kombi - WORKLOG

Příspěvek od Jofo »

Lambda aj chladic vymenene, a to nasavanie sa zda sa spravilo samo :O

Auto je na predaj TU

Offline
Příspěvků ve vlákně: 118
Příspěvky: 168
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96

#188 850 kombi - WORKLOG

Příspěvek od Jofo »

Tak, auto ma noveho majitela v Myte, ktoremu prajem vela stastnych kilometrov ;)

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#189 850 kombi - WORKLOG

Příspěvek od Urvanej »

To by mě zajímalo, co byla ta poslední kapka, která tě z tak pěkně rozjetý práce donutila to prodat... :cry:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

honzs
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 305
Registrován: 10 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: 940 B230FB '91

#190 850 kombi - WORKLOG

Příspěvek od honzs »

Jofo píše:Tak, auto ma noveho majitela v Myte, ktoremu prajem vela stastnych kilometrov ;)
Gratuluju k prodeji. Vzal si ho někdo z klubu, abych mohl sledovat další vývoj?
_________________
940 B230FB '91 ZF4HP22

Offline
Příspěvků ve vlákně: 118
Příspěvky: 168
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96

#191 850 kombi - WORKLOG

Příspěvek od Jofo »

Predal som preto, lebo budem mat moznost si zo SWE nieco doviezt, pojdem tam v oktobri, ak dovtedy nasetrim dost tak si odtial nieco doveziem, ale trochu sa mi zhorsila financna situacia, takze sa uvidi.

A auto ostalo tu na klube, ma ho scholle.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 24
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: pustina
Vůz: 944

#192 850 kombi - WORKLOG

Příspěvek od scholle »

dostal jsem se po čase k tomuto vláknu a jen koukam, co si všechno Jofo s autem užil :shock: ja s nim jezdím každý den a naprosto bezproblémově. jenom jsem krátce po koupi musel vyměnit prasklý výměník topení, udělal jsem ramena a čepy a vyměnil membrány lpg. samozřejmě auto nějaký mouchy mělo a má, ale nikdy mě nezklamalo. 8) :good:
_________________
'92 944 b230f | '93 850 T-5 (troska)
taunus, transit valník a anglia estate
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“