850 kombi - WORKLOG

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 118
Příspěvky: 168
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96

#101 850 kombi - WORKLOG

Příspěvek od Jofo »

OK, snad to budu mat aj v nejakom zeleziarstve

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 1812
Registrován: 18 roků
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#102 850 kombi - WORKLOG

Příspěvek od Petr.Chrpa »

_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Offline
Příspěvků ve vlákně: 118
Příspěvky: 168
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96

#103 850 kombi - WORKLOG

Příspěvek od Jofo »

A zrovna mi odtial ide objednavka, som si to mohol k tomu pridat :fool:

Offline
Příspěvků ve vlákně: 118
Příspěvky: 168
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96

#104 850 kombi - WORKLOG

Příspěvek od Jofo »

Objimka nakoniec objednana, zeleziarstva nezabrali.

Ako som pisal tuna https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=45452&start=0#p575361 v poslednej dobe som mal problemy so startami, chytalo tak na 2-4 krat. Kedze mam plyn, tak som vozil so sebou menej benzinu, ostavalo mi tak 12-15L, som myslel ze staci. Podla tohoto fora

http://forum.skodahome.cz/topic/70710-startovanie-za-studena/#entry1234987

som bol teda vcera natankovat 30L, a dnes krasne chytilo na prvy krat. Riesili ste niekto to odpajanie cerpadla, co tam pisu?

Inac byt sa zacina premienat na skladisko, na balkone mam 8 kolies (z toho 4 nove letne Barumky) plus bordel z interieru, a cez pol izby mam vyfuk :D

honzs
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 313
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: 940 B230FB '91

#105 850 kombi - WORKLOG

Příspěvek od honzs »

Byt jakozto skladiste ND znam moc dobre :D
Jaky vyfuk sis koupil?

Offline
Příspěvků ve vlákně: 118
Příspěvky: 168
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96

#106 850 kombi - WORKLOG

Příspěvek od Jofo »

Tuna na fore sa predaval

https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=39&t=49554

Tiez dnes namontovany opraveny vrch palubky, uz nie je vyduty a nevycnieva ani roh, konecne to vyzera pekne.

honzs
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 313
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: 940 B230FB '91

#107 850 kombi - WORKLOG

Příspěvek od honzs »

O tom z inzerce jsem též uvažoval, ale než jsem se rozhýbal, byl jsi rychlejší. Tak ať slouží.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 118
Příspěvky: 168
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96

#108 850 kombi - WORKLOG

Příspěvek od Jofo »

Diky :)

Nemate prosim niekto v Brne rameno stieraca, vodicova strana? U mna sa vydrali tie zuby (trochu sme s tym manipulovali a doj*bali to) a potrebujem druhe. Moc diky

Offline
Příspěvků ve vlákně: 118
Příspěvky: 168
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96

#109 850 kombi - WORKLOG

Příspěvek od Jofo »

Dnes som si spravil male vyucto a auto zatial na dieloch a opravach, pneu a podobne zozralo slusnych 42 tisic :cry:

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4733
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#110 850 kombi - WORKLOG

Příspěvek od Ondra. »

a to jeste kdybys nebyl muj kamarad tak je to horsi :) podle me to neni zas tak hrozny
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 13040
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#111 850 kombi - WORKLOG

Příspěvek od raolsa »

Jofo píše:Dnes som si spravil male vyucto a auto zatial na dieloch a opravach, pneu a podobne zozralo slusnych 42 tisic :cry:
To jsi na tom ještě dobře, co jsem teď koukal tak já jsem do Volva zahučel za těch 5 let 143000,-. :o
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Příspěvků ve vlákně: 118
Příspěvky: 168
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96

#112 850 kombi - WORKLOG

Příspěvek od Jofo »

Nahodeny novy vyfuk, zavarena prasklina na katalyzatore, prezute, umyte a vytepovane. Nanestastie, stale to ma 500-konovy zvuk, podla vyjadreni kompetentnych asi pletenec (ci ako sa to vola), resp. diera bude este niekde inde.
Obrázek

Offline
Příspěvků ve vlákně: 118
Příspěvky: 168
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96

#113 850 kombi - WORKLOG

Příspěvek od Jofo »

Absolvovany vylet do Drazdan (AC-DC :P) relativne bez problemov, tam a naspat za 1200Kc, neni zle. Akurat na cerpacke v Usti mi pre istotu zabudli nasrobovat krytku LPG nadrzky, takze ju musim teraz zohnat. Je to nejake univerzalne, ci potrebujem presne na konkretneho vyrobcu LPG?

Tiez som zistil, ze auto taha doprava, a to som uz bol na geometrii... mam tam ist znova, ci bude problem niekde inde?

honzs
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 313
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: 940 B230FB '91

#114 850 kombi - WORKLOG

Příspěvek od honzs »

Ta krytka plnicího otvoru se dá běžně koupit třeba na některých čerpacích stanicích, je víceméně univerzální.

EDIT: Jinak táhnutí doleva nemusí být jen kvůli geometrii, ale máš rovnoměrně nafouklá a vyvážená kola? Též by to mohly být i brzdy.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 118
Příspěvky: 168
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96

#115 850 kombi - WORKLOG

Příspěvek od Jofo »

Auto je cerstvo prezute, ale robilo to tusim aj predtym... myslis ze brzdami? Ale ono to taha doprava aj ked nebrzdim, proste pustim volant a blizim sa ku krajnici, na dialnici to bolo celkom citelne.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12079
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#116 850 kombi - WORKLOG

Příspěvek od Urvanej »

Pokud je malá sbíhavost, tak se takhle projevuje náklon silnice. Pozoruj, jak se táhnutí mění s úhlem cesty a uvidíš.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

gusto
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 532
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: 850 T5 2.0
Bydliště: Nové Zámky

#117 850 kombi - WORKLOG

Příspěvek od gusto »

Anebo skus na chvíli jízdu na levé straně silnice, co to udělá. Já to taky jednou řešil, a vyřešilo se to výměnou pneu. To zjistíš tak, že zkusíš přehodit levou vpravo a pravou vlevo, a jestli to začne táhnout obráceně, tak je to gumama.
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza

Offline
Příspěvků ve vlákně: 118
Příspěvky: 168
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96

#118 850 kombi - WORKLOG

Příspěvek od Jofo »

Z vyletu v Gruzinsku - Voliev tam moc nebeha, obcas nejake 850/S70, videl som aj par novych XC-cok, akurat ma zaujal tento pohrebak
Obrázek Obrázek

Offline
Příspěvků ve vlákně: 118
Příspěvky: 168
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96

#119 850 kombi - WORKLOG

Příspěvek od Jofo »

Nakolko na vyfuku je stale niekde diera, bolo mi povedane zohnat pletenec. Na skandixe som nasiel tieto 2 veci

https://www.skandix.de/en/spare-parts/exhaust/manifold/repair-link-exhaust-manifold/1017038/

https://www.skandix.de/en/spare-parts/exhaust/manifold/repair-link-exhaust-manifold/1041781/

Aky je medzi nimi rozdiel? Cenovy teda celkom znacny...

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#120 850 kombi - WORKLOG

Příspěvek od Krystof P. »

Kup si pletenec z Highperformanceparts třeba, tam jsou i levnější. Obecně delší víc pruží, takže spíš nepraskne, ale asi tam budeš muset dát to, co se ti tam vejde. Jo a taky myslim že je to vlnovec, ale to je fuk :D

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 1812
Registrován: 18 roků
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#121 850 kombi - WORKLOG

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Kr.P píše:Kup si pletenec z Highperformanceparts třeba, tam jsou i levnější. Obecně delší víc pruží, takže spíš nepraskne, ale asi tam budeš muset dát to, co se ti tam vejde. Jo a taky myslim že je to vlnovec, ale to je fuk :D
On se ptal na rozdíl což mu nepomůže ,že si to má koupit někde jinde když tam bude mít také tento problem. :lol:

Jofo píše:Nakolko na vyfuku je stale niekde diera, bolo mi povedane zohnat pletenec. Na skandixe som nasiel tieto 2 veci

https://www.skandix.de/en/spare-parts/exhaust/manifold/repair-link-exhaust-manifold/1017038/

https://www.skandix.de/en/spare-parts/exhaust/manifold/repair-link-exhaust-manifold/1041781/

Aky je medzi nimi rozdiel? Cenovy teda celkom znacny...
Tady se podívej:
https://www.skandix.de/en/installationpictures/Volvo-850/Exhaust-system/1004298/2000334/

Tam najdeš rozdíl příruba na svodech ,příruba na katu to je ten rozdíl musíš to skouknout na autě. :)
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Offline
Příspěvků ve vlákně: 118
Příspěvky: 168
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96

#122 850 kombi - WORKLOG

Příspěvek od Jofo »

Tak v aute to mam nasledovne..
Obrázek
cize to "nastastie" vyzera na ten drahsi...

Dalej som sa babral s tym nestastnym dialkovym, a podarilo sa mi v tej nechutnej guci kablov najst oznacenie - jedna sa o Serpi Star GR 41. Kto k tomu najde manual, vyvazim zlatom, zatial som nic poriadne nenasiel. Ma to sice aj DIP prepinace, ale nic to nerobilo ked sme sa s tym babrali. Su tam tiez 4 poistky, z coho 2 nemali podla oka vplyv na nic, dalsie dve mali na starost dialkove zamknutie a odomkuntie, ale imobilizer stale fungoval.
Obrázek Obrázek

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4733
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#123 850 kombi - WORKLOG

Příspěvek od Ondra. »

nějakej tu mam kdyžtak z desetiventilu
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Příspěvků ve vlákně: 118
Příspěvky: 168
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96

#124 850 kombi - WORKLOG

Příspěvek od Jofo »

Pasovalo by to?

Mimochodom, nasiel som manual od podobneho systemu, akurat je to GR 410 (TU), ma to par kablov navyse, ale tipujem, ze ten hlavny velky konektor A je rovnaky, nakolko u mna je len ten. Problem je, ze je to v holandstine (ciastocne som to prelozil google translatom), no bude to este vtipne, zajtra sa na to pozriem blizsie... tipujem, ale ze ten 13A by mohol s tym imobilizerom mat co docinenia
Obrázek Obrázek Obrázek

Offline
Příspěvků ve vlákně: 118
Příspěvky: 168
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96

#125 850 kombi - WORKLOG

Příspěvek od Jofo »

Na zaklade navodu, ktory mi ochotny taliansky vyrobca zaslal, sa podarilo imobilizer deaktivovat. V podstate bol strihnuty kablik od zapalovania, na volne konce pripojene 2 draty smerom k tej krabicke. Stacilo to prekablovat a uz mozem pouzivat aj zalozny kluc v najhorsom pripade :)

Na vyfuku je vsak stale diera a podla zvukoveho prejavu aj stale vacsia, musim najst kde si to chrochti...
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“