850 kombi - WORKLOG
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 118
- Příspěvky: 168
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96
#126 850 kombi - WORKLOG
Tak pletenec identifikovany ako vinnik, fuci to z neho.
Chcem sa spytat, palubny pocitac neukazuje vonkajsiu teplotu, tipujem ze tam cidlo vobec nieje. Da sa domontovat? Resp nie je to vysada len automatickej klimy?
Chcem sa spytat, palubny pocitac neukazuje vonkajsiu teplotu, tipujem ze tam cidlo vobec nieje. Da sa domontovat? Resp nie je to vysada len automatickej klimy?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#127 850 kombi - WORKLOG
da sa dorobit. niekde vnutri v prednom narazniku naboku vpravo je na neho drziak (diera).
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 118
- Příspěvky: 168
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96
#128 850 kombi - WORKLOG
A pripaja sa kam?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#129 850 kombi - WORKLOG
niekde je tam zmotany kabel a zapichnuty do plastovej koncovky.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 118
- Příspěvky: 168
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96
#130 850 kombi - WORKLOG
Ten pletenec zacina byt urgentny, avsak co mi bolo povedane, tak je to univerzalny diel, podla rozmerov sa kupi/privari.
Co som tak narychlo nameral, tak mi to vyslo okolo 62x100mm, ale bez demontaze je to tazko presne zmerat. Neviete niekto presny rozmer? Az nekupim kravinu. Lebo co pozeram, tak su aj 64mm priemer...
Najblizsie je tomu asi tento
http://www.startujeme.sk/product/pruzny-clen-vyfuku-pletenec-60-x-100-mm-2108/
Co som tak narychlo nameral, tak mi to vyslo okolo 62x100mm, ale bez demontaze je to tazko presne zmerat. Neviete niekto presny rozmer? Az nekupim kravinu. Lebo co pozeram, tak su aj 64mm priemer...
Najblizsie je tomu asi tento
http://www.startujeme.sk/product/pruzny-clen-vyfuku-pletenec-60-x-100-mm-2108/
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 13069
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#131 850 kombi - WORKLOG
Když bude o 1-2 mm větší vnitřní průměr tak to nevadí, stejně to budeš vařit a taková mezírka se vyvaří. Hlavně nekup s menším průměrem.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 118
- Příspěvky: 168
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96
#132 850 kombi - WORKLOG
Tak trubka ma na beton 60mm, dlzka nakoniec bude tych 100, meral som to 5x tak snad dobre...
dalsia vec, treba aj tesnenie medzi zvody-pletenec, alebo sa to tam zacape vyfukovou pastou? zase nebol taky problem ho najst na nete... napr http://autodilyfojtik.cz/front.tec-doc.product/7351928
dalsia vec, treba aj tesnenie medzi zvody-pletenec, alebo sa to tam zacape vyfukovou pastou? zase nebol taky problem ho najst na nete... napr http://autodilyfojtik.cz/front.tec-doc.product/7351928
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 118
- Příspěvky: 168
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96
#133 850 kombi - WORKLOG
Dnes konecne vymeneny pletenec a zmerane kompresne tlaky, davalo to okolo 14 na kazdom valci takze v pohode. Tym zvukom som si neni este uplne isty, zlepsilo sa to sice o dost, ale asi by som musel pocut aj ine auto na porovnanie. A ako mala ceresnicka na torte, vymenene ziarovky v klimatizacii, takze cely interier je uz osvetleny ako ma (pre buducnost - su to BX8 4d 1.5W)
Ak mam teda tlaky dobre, znamena ze mi to zerie olej cez gufera?
Ak mam teda tlaky dobre, znamena ze mi to zerie olej cez gufera?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 716
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#134 850 kombi - WORKLOG
Ahoj! Chci se zeptat na ty gufera. Jak se to, prosím tě, projevuje? Mizí olej, kouří to z vejfuku? A jak rychle se to pozná?Petr.Chrpa píše:Ohledně oleje
Výplach BG 109 dělal jsem taky .
Jinak ve všech autech používám zde propíraný olej Mobil 1 Peak Life 5W-50
Auta mají některé přes 300000 i 400000km.
Atmosfera momentálně nebere skoro nic na 10000km brala čtvrt litru .
Po výměně gufer na ventilech určitě něco bere ,ale neznatelně .
Jinak motor mám docela v kondici tlaky jsou 11baru na válec a vyrovnané nevím jak u tebe.
Můžeš dolevat máš jistotu čerstvého oleje a nebo udělat to co jsem ti psal výše.
Je to jen na tobě
Po výplachu se může stát ,že začnou téci gufera - výměna musíš s tím počítat.U mě to bylo na eRku.
Mohl by s tím někdo jezdit, aniž by si toho všiml? Děkuji za odpověď. Tomáš.
Naposledy upravil(a) kishmick dne 23 čer 2015 17:08, celkem upraveno 2 x.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 118
- Příspěvky: 168
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96
#135 850 kombi - WORKLOG
Never-ending story s vyfukom stale pokracuje, stale to unika, vidim to niekde na zvody. "Nastastie" tam mam take, ktore som videl najlacnejsie za 10 tisic, takze bude to muset nejak ist opravit. (mam #31216153 a nie #9471933, ktore stoja o hodne menej...).
Ten olej - to je vsetko pekne, ale budem to musiet naplanovat, tu hlavu si dole/hore sam nedam, mam tu od niekoho kontakt na firmu co vie v Brne porobit hlavu celkom lacno, len ta demontaz/montaz.
Ten olej - to je vsetko pekne, ale budem to musiet naplanovat, tu hlavu si dole/hore sam nedam, mam tu od niekoho kontakt na firmu co vie v Brne porobit hlavu celkom lacno, len ta demontaz/montaz.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 118
- Příspěvky: 168
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96
#136 850 kombi - WORKLOG
Dnesnym dnom prehlasujem interier za hotovy, klipsy piatych dveri som nakoniec 2 nasiel plus na krajoch to bolo uchytene srobami a drzi to pekne. Vnutri vsetko funguje/svieti ako ma, akurat este uchytenie jedneho z plastov kovovymi klipsami niekde skripe, ale to je detail.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 118
- Příspěvky: 168
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96
#137 850 kombi - WORKLOG
Ten vyfuk ma uz pekne s*re... prisli mi nejake premie tak rozmyslam, ze objednam nove zvody. Otazka je, su tieto 2 diely
https://www.skandix.de/en/spare-parts/exhaust/manifold/manifold-exhaust-system/1013829/
https://www.skandix.de/en/spare-parts/exhaust/manifold/manifold-exhaust-system/1004342/
vzajomne kompatibilne co do uchytenia na motor? Viem ze na trubky to bude treba trochu prizvarat (u mna sa pletenec srobuje na zvody, u tamtoho je privareny), ale hlavne ci sa to bude dat namontovat na hlavu.
A tiez objednavat aj nove sroby?
Diky
https://www.skandix.de/en/spare-parts/exhaust/manifold/manifold-exhaust-system/1013829/
https://www.skandix.de/en/spare-parts/exhaust/manifold/manifold-exhaust-system/1004342/
vzajomne kompatibilne co do uchytenia na motor? Viem ze na trubky to bude treba trochu prizvarat (u mna sa pletenec srobuje na zvody, u tamtoho je privareny), ale hlavne ci sa to bude dat namontovat na hlavu.
A tiez objednavat aj nove sroby?
Diky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 118
- Příspěvky: 168
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96
#138 850 kombi - WORKLOG
Postreh zo vcera - auto stalo cca 2 tyzdne, nastartovalo sice relativne v pohode, ale znelo to jak na 4 valce a klepalo. Asi po minute to sice prestalo, ale to prekvapenie stalo za to... a aby toho nebolo malo, lavy stierac bol asi slabo dotiahnuty, zasekol sa don pravy, ostali stat, je dost mozne ze mam po tisichranoch (snad nie motorceky...), dnes sa na ne pozrem
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 118
- Příspěvky: 168
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96
#139 850 kombi - WORKLOG
PRUSER
Bol som dohodnuty na tento tyzden dat porobit par veci u Jeana, dnes sadnem do auta, otocim klucom do II a... nic. Pristrojka mrtva. Tak som si povedal, ze to moze byt tym ako sme odpajali imobilizer, ze ten spoj asi povolil. Tak som to rozdelal, premeriavam onen spoj a ten je v pohode, este don aj ide 12V po otoceni klucom. Radio hra, svetla svietia, central ide, cerpadlo nepocujem, pristrojka nesvieti. Premeral som vsetky poistky, vsetky v pohode.
Stalo sa to zrejme v pondelok, dal som dole onen kryt pod volantom, lebo mam niekde do motoroveho priestoru natiahnuty kabel po audiofiloch (v kabine je odpojeny ale nejde vytiahnut). Ten som uz meral predtym a nie je pripojeny k napajaniu. Akurat som nim trochu pohybal, skusal pozret pod kapotou ci neuvidim ze sa tam hybe, neslo to, tak som sa na to vykaslal, zlozil to cele naspat, ale uz ma nenapadlo vyskusat otocit klucom...
Bol som dohodnuty na tento tyzden dat porobit par veci u Jeana, dnes sadnem do auta, otocim klucom do II a... nic. Pristrojka mrtva. Tak som si povedal, ze to moze byt tym ako sme odpajali imobilizer, ze ten spoj asi povolil. Tak som to rozdelal, premeriavam onen spoj a ten je v pohode, este don aj ide 12V po otoceni klucom. Radio hra, svetla svietia, central ide, cerpadlo nepocujem, pristrojka nesvieti. Premeral som vsetky poistky, vsetky v pohode.
Stalo sa to zrejme v pondelok, dal som dole onen kryt pod volantom, lebo mam niekde do motoroveho priestoru natiahnuty kabel po audiofiloch (v kabine je odpojeny ale nejde vytiahnut). Ten som uz meral predtym a nie je pripojeny k napajaniu. Akurat som nim trochu pohybal, skusal pozret pod kapotou ci neuvidim ze sa tam hybe, neslo to, tak som sa na to vykaslal, zlozil to cele naspat, ale uz ma nenapadlo vyskusat otocit klucom...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 550
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Východní říše
- Vůz: V70III 2.5FT MY2009
#140 850 kombi - WORKLOG
Pokial ani neotočí motorom, tak to bude isto imobilizér. Otázka je čo sa udialo s prístrojovkou, že nežije. Asi ti nezostane nič len ísť po kábloch od poistiek a relátok a zistiť kde je problém...850tkové schémy by mali byť na volvowiringdiagrams.
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 118
- Příspěvky: 168
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96
#141 850 kombi - WORKLOG
Starter ide, motorom sa toci, imobilizer je obideny (nemam fabricky ale dorabany), len pristrojka mrtva a nejde cerpadlo (nepocut taky ten brum)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 118
- Příspěvky: 168
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96
#142 850 kombi - WORKLOG
Nastastie to bol len vypadnuty iny kablik (ale ano, imobilizer v podstate na vine, resp. to prasa co ho tam montovalo), auto uz bezi Zajtra k Jeanovi na nove zvody a poriesenie studenych startov
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 550
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Východní říše
- Vůz: V70III 2.5FT MY2009
#143 850 kombi - WORKLOG
Tak to je super, že si na to relatívne rýchlo došiel
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 317
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dejvice
- Vůz: 850 xc90
#144 850 kombi - WORKLOG
Narazil jsem na podobnou vec:
http://volvoforums.com/forum/volvo-850-16/where-overload-relay-53070/
Priznaky: Car cranks, does not start, no cluster lights.
Vinik: overload relay J
Nemel jsi nahodou vytazeny kablik od toho rele?
http://volvoforums.com/forum/volvo-850-16/where-overload-relay-53070/
Priznaky: Car cranks, does not start, no cluster lights.
Vinik: overload relay J
Nemel jsi nahodou vytazeny kablik od toho rele?
_________________
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 118
- Příspěvky: 168
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96
#145 850 kombi - WORKLOG
Nie, nastastie to bolo zle pripojenym kablom z dorabaneho imobilizera.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 118
- Příspěvky: 168
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96
#146 850 kombi - WORKLOG
Pred par dnami videna v Brne krasna 850R sedan pred Grandom, kto z vas bol na sluzobke?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 118
- Příspěvky: 168
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96
#147 850 kombi - WORKLOG
Update po dlhej dobe... auto bolo vyse 2 mesiace u Jeana (no jo, trochu to trvalo veru...), podstupilo transplantaciu zvodov, uz nehuci ako predtym. Nakolko musela kvoli zvodom ist aj hlava dole tak dostala aj ta vraj mensi fix, auto uz dymi a smrdi menej, snad sa to prejavi aj na spotrebe oleja. Zlepsili sa tiez starty, uz to vacsinou chyti na prvy krat. Bolo vymenene plniace hrdlo LPG nakolko uz bolo skorodovane. A ako sa zistilo, tak na sani absentovalo cidlo teploty nasavaneho vzduchu.
Po prvom kole sa vratilo auto s nefunkcnym plynom a zlym volnobehom, avsak odstranilo sa to vymenou jednej trubky v sani. Volnobeh je stale trochu hrubsi, ale ist to ide, takze spoko.
Uz na nom neni nic palcive co do oprav, takze tento tyzden len vymenit gumy za zimne a jazdit
Po prvom kole sa vratilo auto s nefunkcnym plynom a zlym volnobehom, avsak odstranilo sa to vymenou jednej trubky v sani. Volnobeh je stale trochu hrubsi, ale ist to ide, takze spoko.
Uz na nom neni nic palcive co do oprav, takze tento tyzden len vymenit gumy za zimne a jazdit
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 118
- Příspěvky: 168
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96
#148 850 kombi - WORKLOG
Kedze sa mi tiez pomaly blizi vymena oleja, pokukujem ak po sportovych vzduchovych filtroch. Otazka je - mate niekto skusenost, resp. oplatia sa? Je to na vykone fakt poznat? Par konikov navyse by som celkom uvital, ten 10-ventil je celkom lenivy Alebo sa na to vykaslat?
Co som tak zbezne pozeral:
http://vzduchove-filtry-pro-automobily.heureka.cz/filtr-simota-volvo-850-2_0l-l5-benzin-1992-1996_2/ - cena neni zla
http://tuning.autodoplnky.cz/filtry-green/vlozky-airbox/sportovni-filtr-green-volvo-850-2-0l-i-5-cyl-vykon-s285338
http://www.sportovni-filtr.cz/sportovni-filtr/eshop/5-1-Sportovni-filtry-K-N/939-3-850/5/4162-Filtr-K-N-Volvo-850-2-0-F-I-r-v-93-96
Co som tak zbezne pozeral:
http://vzduchove-filtry-pro-automobily.heureka.cz/filtr-simota-volvo-850-2_0l-l5-benzin-1992-1996_2/ - cena neni zla
http://tuning.autodoplnky.cz/filtry-green/vlozky-airbox/sportovni-filtr-green-volvo-850-2-0l-i-5-cyl-vykon-s285338
http://www.sportovni-filtr.cz/sportovni-filtr/eshop/5-1-Sportovni-filtry-K-N/939-3-850/5/4162-Filtr-K-N-Volvo-850-2-0-F-I-r-v-93-96
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 716
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#149 850 kombi - WORKLOG
Já mám K&N už 1rok v autě(a před tím vlastně v každém autě, co jsem měl). Trošku víc nárůstu od spodních otáček. Pak stejný.
Výhody:můžeš ho vyčistit a vrátit třeba 20x(potom se ti vrátí peníze-po 5-ti letech . Nevýhody: více prachu do sání. Ale o hodně víc nečistot ti jde z PCV. Takže vyndej PCV, dej K&N a budeš na tom lépe, než normální auta s PCV a papírákama.
Výhody:můžeš ho vyčistit a vrátit třeba 20x(potom se ti vrátí peníze-po 5-ti letech . Nevýhody: více prachu do sání. Ale o hodně víc nečistot ti jde z PCV. Takže vyndej PCV, dej K&N a budeš na tom lépe, než normální auta s PCV a papírákama.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 118
- Příspěvky: 168
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96
#150 850 kombi - WORKLOG
Tak na to asi prdim, tak dlho to auto mat ani nebudem...
Anyway, co ma trochu irituje, a to najma pri jazde v noci, su male skrabance na celnom skle, je to o drzku soferovat lebo sa to svetlo lame na tych smuhach. Pozeram, ze vraj sa to da prelestit... mate niekto skusenost? Neviete ci to niekto v Brne robi? Alebo ak by bol niekto ochotny mi to za uplatu spravit
Anyway, co ma trochu irituje, a to najma pri jazde v noci, su male skrabance na celnom skle, je to o drzku soferovat lebo sa to svetlo lame na tych smuhach. Pozeram, ze vraj sa to da prelestit... mate niekto skusenost? Neviete ci to niekto v Brne robi? Alebo ak by bol niekto ochotny mi to za uplatu spravit
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 22 Odpovědi
- 3846 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Wolfram1944
-
- 181 Odpovědi
- 16634 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kolemjdouci
-
- 15 Odpovědi
- 805 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od tomaskejr
-
- 17 Odpovědi
- 2995 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ady123
-
- 39 Odpovědi
- 1677 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Logan