Zdravím, nevěděl by někdo prosím Vás jak odpojit kompletně alarm, jak na V40 1997 tak i na 850 1995 ?
Někdy se stane že se sám od sebe zapne, na mé 850 je odpojen, což to nebyla má práce, protože jsem to tak už koupil.
Takže chtěl bych se Vás zeptat, jestli se to dá nějak jednoduše odpojit ?
V40 Alarm
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#1 V40 Alarm
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 242
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 AWD D5 136kW MY06
#2 V40 Alarm
Alarm na S40 je propojen se spínačem v zámku kapoty.
Tzn,když je otevřená kapota, alarm není funkční. Takže se pohrabat ve spínači
Tzn,když je otevřená kapota, alarm není funkční. Takže se pohrabat ve spínači
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#3 V40 Alarm
Dost casto to delaji zestarly ultrazvukovy cidla hlidajici vnitrni prostor, ktery si myslej ze se neco deje. Kolega resil a uspesne vyresil odpojenim cidel kdesi u kastliku spolujezdce, reknu mu at se pochlubi
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#4 V40 Alarm
U té mojí V40 to funguje tak, že pokud nechám otevřené okna a zamknu dálkovým klíčem, tak do 10 minut to začne na mě řvát, ale pokud nechám otevřené okna a zamknu normálním klíčem tak alarm se jakoby deaktivuje. To by mě nevadilo, ale stává se třeba i to že mi auto stojí celý den na náměstí kde jezdí pořád kolem něj auta a alarm se nezapne, příjde 11 hodin večer nebo půlnoc a nikdo kolem auta neprojel a z ničeho nic začne řvát alarm Takže proto bych ho chtěl kompletně odpojit ať je klid.
A u 850 se děje problém ten, že okna, kapota vše je zavřeno, a jak je motorovém prostoru ten mega reprák tak zezadu je jakoby spínač a ten je přepnutý na off a teď nedávno se stalo že se z ničeho nic zapl alarm, asi tak 15 minut po zamčení auta. (Přitom kolem toho auta nic nejezdí, protože to stojí na zahradě), jenomže největší problém nastal ten, když jsem ten alarm potřeboval vypnout, protože se vypíná přes dálkový klíč a majitel byl tak šikovný a ten dálkový klíč někde prodrbal. Takže do budoucna by jsi měl objednat od skandixu dálkový klíč a předpokládám že by se měl potom nakodovat, skrze kodovou kartu, kterou nemá. (pokud to teda ovšem tak funguje). Ale to je druhá věc.
Takže nej řešení by bylo ten alarm totálně odpojit ať je klid, jenomže nevím jak.
A u 850 se děje problém ten, že okna, kapota vše je zavřeno, a jak je motorovém prostoru ten mega reprák tak zezadu je jakoby spínač a ten je přepnutý na off a teď nedávno se stalo že se z ničeho nic zapl alarm, asi tak 15 minut po zamčení auta. (Přitom kolem toho auta nic nejezdí, protože to stojí na zahradě), jenomže největší problém nastal ten, když jsem ten alarm potřeboval vypnout, protože se vypíná přes dálkový klíč a majitel byl tak šikovný a ten dálkový klíč někde prodrbal. Takže do budoucna by jsi měl objednat od skandixu dálkový klíč a předpokládám že by se měl potom nakodovat, skrze kodovou kartu, kterou nemá. (pokud to teda ovšem tak funguje). Ale to je druhá věc.
Takže nej řešení by bylo ten alarm totálně odpojit ať je klid, jenomže nevím jak.
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
#5 V40 Alarm
Tak jak jsi popsal chování alarmu, tak je to správně. ANO při mechanickém zamykání se neaktivuje alarm.AxE_26 píše:U té mojí V40 to funguje tak, že pokud nechám otevřené okna a zamknu dálkovým klíčem, tak do 10 minut to začne na mě řvát, ale pokud nechám otevřené okna a zamknu normálním klíčem tak alarm se jakoby deaktivuje.
Hrůza, děs a bída. Měl jsem ten samý problém a jak popsal tomasss, tak za to může ultrasonická jednotka, která si řekne v tu nejnevhodnější dobu o pozornost a spustí alarmAxE_26 píše:příjde 11 hodin večer nebo půlnoc a nikdo kolem auta neprojel a z ničeho nic začne řvát alarm Takže proto bych ho chtěl kompletně odpojit ať je klid
Vyřešil jsem to na základě příspěvku z http://www.volvoforums.org.uk
Řešení:THANKS FOR ALL INFO. IT WAS OVER SENSITIVE ULTRA SONICS. THE TRICK WITH THE CENTRAL LOCKING SWITCH ONLY WORKS ON CERTAIN MODELS BUT NOT MINE. I FOUND SOMEONE WHO WORKS AT LOCAL DEALERS AND FOUND WHERE ULTRA SONICS CONTROL UNIT IS AND UNPLUGGED THEM. NO PROBS SINCE! IF YOUR INTERESTED THE CONTROL UNIT IS BEHIND THE TRIM UNDER THE GLOVEBOX, IT HAS TWO GREEN PLUGS IN IT, UNPLUG THE ONE WITH THE THIN BLACK ULTRA SONIC WIRES TO IT. THANKS AGAIN.
Pod odkládací přihrádkou u spolujezdce se nachází ultrasonická jednotka, kterou je možno deaktivovat tím, že se vyjme jeden ze dvou zelených konektorů. A to ten, s tenkým černým drátem.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 0 Odpovědi
- 260 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Janolle5462
-
- 15 Odpovědi
- 1542 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od doktor
-
- 16 Odpovědi
- 3169 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od sedli02
-
- 1 Odpovědi
- 303 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa
-
- 3 Odpovědi
- 905 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kwiko