Nízká hladina oleje - palubní PC vs realita
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#1 Nízká hladina oleje - palubní PC vs realita
o víkendu mi palubní PC začal vypisovat hlášku o nízkém stavu oleje. Manuální kontrola (několikrát) potvrdila, že hladina je stabilně mezi ryskami min-max. Stejně byla při poslední kontrole cca 3 týdny dozadu, pod autem žádný mastný flek taky není, nic nekape.
hlašká se objeví až po cca 10-15min jízdy.
nějaký tip co s tím?
hlašká se objeví až po cca 10-15min jízdy.
nějaký tip co s tím?
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#2 Nízká hladina oleje - palubní PC vs realita
Dělá mi to taky, hlavně po výměně oleje a trvá to pár stovek, než se čidlo uklidní. Pomáhá držet na horní rysce.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#3 Nízká hladina oleje - palubní PC vs realita
Me tohle dela kdyz auto dlouho stoji a je venku zima.
Ale hlaska se nerozsviti ale problikne jak zhasne kontrolka mazani par s po startu.
Vanu sem nechal vycistit,cidlo taky a nevim jesli dal resit ci eee.
Ale hlaska se nerozsviti ale problikne jak zhasne kontrolka mazani par s po startu.
Vanu sem nechal vycistit,cidlo taky a nevim jesli dal resit ci eee.
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#4 Nízká hladina oleje - palubní PC vs realita
hmm, tak ani jeden z výše zmíněných scénářů se u mně nekoná - výměna proběhla v dubnu a auto jezdí každý den (ok, možná o víkendu ne vždy)
takže nejspíš zkusím dolít na horní rysku a uvidíme, díky pánové
takže nejspíš zkusím dolít na horní rysku a uvidíme, díky pánové
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#5 Nízká hladina oleje - palubní PC vs realita
ti to vyčištění nepomoholo? záhada....3m3 píše:Me tohle dela kdyz auto dlouho stoji a je venku zima.
Ale hlaska se nerozsviti ale problikne jak zhasne kontrolka mazani par s po startu.
Vanu sem nechal vycistit,cidlo taky a nevim jesli dal resit ci eee.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#6 Nízká hladina oleje - palubní PC vs realita
Zahada uz proto ze pred vymenou za mobil to nedelalo...
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#7 Nízká hladina oleje - palubní PC vs realita
co tak kalibracia cez vidu?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#8 Nízká hladina oleje - palubní PC vs realita
tož problém se stále vrací - hlásí to po cca 10min jízdy nízkou hladinu oleje, která je přitom stabilně mezi ryskami...
už jsem konzultoval i svého dvorního mechanika, který též jako hlavního vinníka tipuje nějaké čidlo/snímač
teď je otázka, co s tím?
1. má ta hláška nějaký vlyv na zbytek chodu motoru? jestli mi třeba jednoho dne nezablokuje z "bezpečnostních" důvodu auto a basta
2. dá se to diagnostikovat - určit přesně které čidlo/snímač blbne, abych nekupoval eventuelně drahé ND systémem pokus/omyl
3. je tam jen tenhle šíleně drahý snímač http://www.dily-volvo.cz/Volvo-1/V70-XC70-01-07/Motor-V70-XC70-01-07/Olejovy-obeh/Snimac-hladiny-oleje.html, nebo ještě i něco dalšího?
díky
už jsem konzultoval i svého dvorního mechanika, který též jako hlavního vinníka tipuje nějaké čidlo/snímač
teď je otázka, co s tím?
1. má ta hláška nějaký vlyv na zbytek chodu motoru? jestli mi třeba jednoho dne nezablokuje z "bezpečnostních" důvodu auto a basta
2. dá se to diagnostikovat - určit přesně které čidlo/snímač blbne, abych nekupoval eventuelně drahé ND systémem pokus/omyl
3. je tam jen tenhle šíleně drahý snímač http://www.dily-volvo.cz/Volvo-1/V70-XC70-01-07/Motor-V70-XC70-01-07/Olejovy-obeh/Snimac-hladiny-oleje.html, nebo ještě i něco dalšího?
díky
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#9 Nízká hladina oleje - palubní PC vs realita
no teraz kukam ze mas este starsi kusok, tam by si snimac hladiny nemal mat vobec, iba snimac tlaku oleja.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#10 Nízká hladina oleje - palubní PC vs realita
ok, len pre info, je to sice ročník 2004, ale už MY05 - aj tak platí, že tam neni čidlo hladiny oleja?
a snímač tlaku som vobec nenašiel, len "spínač tlaku", ale jeden je za 700 a druhý za 180
http://www.dily-volvo.cz/Volvo-1/V70-XC70-01-07/Motor-V70-XC70-01-07/Olejovy-obeh/Spinac-tlaku-oleje-1-1.html
http://www.dily-volvo.cz/Volvo-1/V70-XC70-01-07/Motor-V70-XC70-01-07/Olejovy-obeh/Spinac-tlaku-oleje.html
za 180Kč by som to kludne riskol vymenit, ale keby diagnostika (a to práve zatial neviem či je toho schopná) určila kontrétneho vinníka hlášky, tak by to bolo asi účinnejšie
a snímač tlaku som vobec nenašiel, len "spínač tlaku", ale jeden je za 700 a druhý za 180
http://www.dily-volvo.cz/Volvo-1/V70-XC70-01-07/Motor-V70-XC70-01-07/Olejovy-obeh/Spinac-tlaku-oleje-1-1.html
http://www.dily-volvo.cz/Volvo-1/V70-XC70-01-07/Motor-V70-XC70-01-07/Olejovy-obeh/Spinac-tlaku-oleje.html
za 180Kč by som to kludne riskol vymenit, ale keby diagnostika (a to práve zatial neviem či je toho schopná) určila kontrétneho vinníka hlášky, tak by to bolo asi účinnejšie
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#11 Nízká hladina oleje - palubní PC vs realita
odnes to k volvomechanikovi. V prahe ich mas niekolko, od autorizivanych po garazovych, a myslim ze kazdeho to bude zaujimat.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#12 Nízká hladina oleje - palubní PC vs realita
Volvo mechanici majú práce až nad hlavu, takže na podobné blbosti vačšinou čas nemajú
na začiatok som chcel len vedieť, či diagnostika vobec má šancu poznať vinníka, ale asi to proste budem musieť skúsiť
na začiatok som chcel len vedieť, či diagnostika vobec má šancu poznať vinníka, ale asi to proste budem musieť skúsiť
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#13 Nízká hladina oleje - palubní PC vs realita
praca ako kazda ina, urcite si na teba a kratku obhliadku cas najdu. Sa mi to zda lepsie riesenie ako kupovat nejake cidla, ked ani nevies ci su na tvoje auto.
#14 Nízká hladina oleje - palubní PC vs realita
Lepší řešení pak bude vyměnit celý motor.kwiko píše:praca ako kazda ina, urcite si na teba a kratku obhliadku cas najdu. Sa mi to zda lepsie riesenie ako kupovat nejake cidla, ked ani nevies ci su na tvoje auto.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#16 Nízká hladina oleje - palubní PC vs realita
zmestí sa tam V8? keď už meniť, tak poriadne
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 917
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
#17 Nízká hladina oleje - palubní PC vs realita
Kuko, sice Ti nepomůžu, ale nastíním, jak se dobírám k informacím, ať mám přehled "co a jak a nejlevněji"
takže nejspíš vyrábí zde : neznám však tvé OEM
http://www.hella.com/MicroSite/soe/sites/default/files/articles/pdf/KI_Niveausensoren_PL.pdf
*** část překladu níže,
nejvíce infa však dostaneš z německé wikipedie ta T 4ka,
abys pochopil, že není jednoduché ani pro mechaniky ze značk. servisů diagnostikovat závadu,
obzvláště u starších vozidel, poněvadž podmínkou diagnostiky je kvalitní napojení čidel
na CAN-bus, což bývá problém , v podstatě naprosto průchodná cesta až do čidla od řídicí jednotky.
k infu jak to pracuje jsem se dostal až sem, i když to je jiná značka, princip je stejný
http://www.t4-wiki.de/wiki/Geber_G266_%28%C3%96lstand/%C3%96ltemperatur%29
http://www.t4-wiki.de/wiki/Wartungsintervallverl%C3%A4ngerung
a heslo pro dohledání infa
https://www.google.cz/search?q=funktion+%C3%B6lsenzor&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:cs:official&client=firefox-a&channel=np&source=hp&gfe_rd=cr&ei=cF1PVKPfE4OB7QbbooDgDw
zde skoro konkrétní čidlo, ale je to omezeno motorizací**
http://www.draken.com.pl/volvo/uklad-smarowania/4509-czujnik-poziomu-oleju-volvo-c30-c70-ii-s40ii-v50-s60-ii-s80-ii-v40-ii-v60-v70-iii-xc60-.html
což dokladují** němci zde na volva
https://www.skandix.de/de/fahrzeug-teile/motor/oelkreislauf/schalter-sensor/sensor-motoroelstand/1038308/
a zde mám torzo strojového překladu co uvádí Hella.pl
https://translate.google.cz/?hl=cs&tab=wT#pl/cs/Czujnik%20poziomu%20oleju%20C30%2C%0ACZUJNIK%20UDERZENIOWY%0ASPOS%C3%93B%20DZIA%C5%81ANIA%0Azujniki%20olejowe%20polepszaj%C4%85%20og%C3%B3ln%C4%85%20wydajno%C5%9B%C4%87%20paliwa%0Ai%20gwarantuj%C4%85%20odpowiednie%20w%C5%82a%C5%9Bciwo%C5%9Bci%20oleju%20silnikowego%0Aw%20r%C3%B3%C5%BCnych%20sytuacjach.%20Nowoczesne%20systemy%20zarz%C4%85dzania%0Aolejem%20silnikowym%20w%20czasie%20rzeczywistym%20dostarczaj%C4%85%0Ainformacje%20umo%C5%BCliwiaj%C4%85ce%20obni%C5%BCenie%20og%C3%B3lnych%20koszt%C3%B3w%0Aeksploatacji%20%28np.%20wyd%C5%82u%C5%BCenie%20okres%C3%B3w%20wymiany%20oleju%2C%0Azmniejszenie%20zu%C5%BCycia%20paliwa%29.%20Je%C5%BCeli%20na%20przyk%C5%82ad%20poziom%0Aoleju%20spadnie%20poni%C5%BCej%20krytycznej%20warto%C5%9Bci%20granicznej%20lub%0Agdy%20temperatura%20oleju%20jest%20bardzo%20wysoka%2C%20czujnik%20wysy%C5%82a%0Aodpowiedni%20sygna%C5%82%20ostrzegawczy%2C%20dzi%C4%99ki%20czemu%20kierowca%20mo%C5%BCe%0Aodpowiednio%20wcze%C5%9Bnie%20zareagowa%C4%87.%20Dlatego%20firma%20HELLA%0Aintegruje%20swoj%C4%85%20technologi%C4%99%20Multi-Chip-Modul%20%28MCM%29%20we%0Awszystkich%20modelach%20czujnik%C3%B3w%20olejowych.%0ADodatkowo%20do%20podstawowych%20zastosowa%C5%84%20w%20dziedzinie%0Azarz%C4%85dzania%20olejem%2C%20obejmuj%C4%85cych%20mi%C4%99dzy%20innymi%0Amonitorowanie%20ci%C5%9Bnienia%20oleju%20i%20temperatury%2C%20firma%20HELLA%0Azaprojektowa%C5%82a%20czujnik%20wielofunkcyjny.%20Spe%C5%82nia%20on%20obie%0Apodstawowe%20funkcje%20rejestrowania%20temperatury%20paliwa%0Ai%20ci%C5%9Bnienia%20w%20tym%20samym%20miejscu%20monta%C5%BCu%20oraz%2C%20opcjonalnie%2C%0Arejestruje%20st%C4%99%C5%BCenie%20etanolu.%20Ta%20innowacyjna%20koncepcja%0Aminimalizuje%20koszty%20monta%C5%BCu%20i%20opakowania%20oraz%20poprawia%0Aog%C3%B3ln%C4%85%20funkcjonalno%C5%9B%C4%87%20i%20wytrzyma%C5%82o%C5%9B%C4%87.%0AOpr%C3%B3cz%20pracy%20nad%20rozwojem%20produkt%C3%B3w%2C%20firma%20HELLA%0Akoncentruje%20si%C4%99%20tak%C5%BCe%20na%20mo%C5%BCliwych%20zastosowaniach%20czujnika%0Aw%20og%C3%B3lnym%20systemie%20pojazdu.%20Jednym%20z%20najwa%C5%BCniejszych%0Aaspekt%C3%B3w%20pozwalaj%C4%85cych%20firmie%20HELLA%20wzmocni%C4%87%20swoj%C4%85%0Apozycj%C4%99%20lidera%20na%20rynku%20w%20dziedzinie%20czujnik%C3%B3w%20olejowych%20jest%0Awsparcie%20ze%20strony%20klient%C3%B3w%20przy%20aktualnym%20projektowaniu%0Atego%20systemu.%20Dzi%C4%99ki%20obecnym%20na%20ca%C5%82ym%20%C5%9Bwiecie%20o%C5%9Brodkom%0Aprojektowania%20i%20dystrybucji%20firmy%20HELLA%20mo%C5%BCliwa%20jest%20%C5%9Bcis%C5%82a%0Awsp%C3%B3%C5%82praca%20z%20klientami%2C%20pocz%C4%85wszy%20od%20fazy%20projektowania%20a%C5%BC%0Ado%20etapu%20produkcji%20seryjnej.%20Wi%C4%99kszo%C5%9B%C4%87%20prac%20rozwojowych%20jest%0Aprzy%20tym%20prowadzona%20w%20Niemcze
a na závěr zadávám oem**** číslo do googlu pro výhodnou cenu, pochopitelně pro mne
****tentokrát ho máš u jednotlivé značky výrobce vozu viz Hella.pl v .pdf formátu
https://www.google.cz/search?q=31272687&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:cs:official&client=firefox-a&channel=np&source=hp&gfe_rd=cr&ei=w2tPVM_SCMbo7Aa3zIHoCA
takže nejspíš vyrábí zde : neznám však tvé OEM
http://www.hella.com/MicroSite/soe/sites/default/files/articles/pdf/KI_Niveausensoren_PL.pdf
*** část překladu níže,
nejvíce infa však dostaneš z německé wikipedie ta T 4ka,
abys pochopil, že není jednoduché ani pro mechaniky ze značk. servisů diagnostikovat závadu,
obzvláště u starších vozidel, poněvadž podmínkou diagnostiky je kvalitní napojení čidel
na CAN-bus, což bývá problém , v podstatě naprosto průchodná cesta až do čidla od řídicí jednotky.
k infu jak to pracuje jsem se dostal až sem, i když to je jiná značka, princip je stejný
http://www.t4-wiki.de/wiki/Geber_G266_%28%C3%96lstand/%C3%96ltemperatur%29
http://www.t4-wiki.de/wiki/Wartungsintervallverl%C3%A4ngerung
a heslo pro dohledání infa
https://www.google.cz/search?q=funktion+%C3%B6lsenzor&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:cs:official&client=firefox-a&channel=np&source=hp&gfe_rd=cr&ei=cF1PVKPfE4OB7QbbooDgDw
zde skoro konkrétní čidlo, ale je to omezeno motorizací**
http://www.draken.com.pl/volvo/uklad-smarowania/4509-czujnik-poziomu-oleju-volvo-c30-c70-ii-s40ii-v50-s60-ii-s80-ii-v40-ii-v60-v70-iii-xc60-.html
což dokladují** němci zde na volva
https://www.skandix.de/de/fahrzeug-teile/motor/oelkreislauf/schalter-sensor/sensor-motoroelstand/1038308/
a zde mám torzo strojového překladu co uvádí Hella.pl
https://translate.google.cz/?hl=cs&tab=wT#pl/cs/Czujnik%20poziomu%20oleju%20C30%2C%0ACZUJNIK%20UDERZENIOWY%0ASPOS%C3%93B%20DZIA%C5%81ANIA%0Azujniki%20olejowe%20polepszaj%C4%85%20og%C3%B3ln%C4%85%20wydajno%C5%9B%C4%87%20paliwa%0Ai%20gwarantuj%C4%85%20odpowiednie%20w%C5%82a%C5%9Bciwo%C5%9Bci%20oleju%20silnikowego%0Aw%20r%C3%B3%C5%BCnych%20sytuacjach.%20Nowoczesne%20systemy%20zarz%C4%85dzania%0Aolejem%20silnikowym%20w%20czasie%20rzeczywistym%20dostarczaj%C4%85%0Ainformacje%20umo%C5%BCliwiaj%C4%85ce%20obni%C5%BCenie%20og%C3%B3lnych%20koszt%C3%B3w%0Aeksploatacji%20%28np.%20wyd%C5%82u%C5%BCenie%20okres%C3%B3w%20wymiany%20oleju%2C%0Azmniejszenie%20zu%C5%BCycia%20paliwa%29.%20Je%C5%BCeli%20na%20przyk%C5%82ad%20poziom%0Aoleju%20spadnie%20poni%C5%BCej%20krytycznej%20warto%C5%9Bci%20granicznej%20lub%0Agdy%20temperatura%20oleju%20jest%20bardzo%20wysoka%2C%20czujnik%20wysy%C5%82a%0Aodpowiedni%20sygna%C5%82%20ostrzegawczy%2C%20dzi%C4%99ki%20czemu%20kierowca%20mo%C5%BCe%0Aodpowiednio%20wcze%C5%9Bnie%20zareagowa%C4%87.%20Dlatego%20firma%20HELLA%0Aintegruje%20swoj%C4%85%20technologi%C4%99%20Multi-Chip-Modul%20%28MCM%29%20we%0Awszystkich%20modelach%20czujnik%C3%B3w%20olejowych.%0ADodatkowo%20do%20podstawowych%20zastosowa%C5%84%20w%20dziedzinie%0Azarz%C4%85dzania%20olejem%2C%20obejmuj%C4%85cych%20mi%C4%99dzy%20innymi%0Amonitorowanie%20ci%C5%9Bnienia%20oleju%20i%20temperatury%2C%20firma%20HELLA%0Azaprojektowa%C5%82a%20czujnik%20wielofunkcyjny.%20Spe%C5%82nia%20on%20obie%0Apodstawowe%20funkcje%20rejestrowania%20temperatury%20paliwa%0Ai%20ci%C5%9Bnienia%20w%20tym%20samym%20miejscu%20monta%C5%BCu%20oraz%2C%20opcjonalnie%2C%0Arejestruje%20st%C4%99%C5%BCenie%20etanolu.%20Ta%20innowacyjna%20koncepcja%0Aminimalizuje%20koszty%20monta%C5%BCu%20i%20opakowania%20oraz%20poprawia%0Aog%C3%B3ln%C4%85%20funkcjonalno%C5%9B%C4%87%20i%20wytrzyma%C5%82o%C5%9B%C4%87.%0AOpr%C3%B3cz%20pracy%20nad%20rozwojem%20produkt%C3%B3w%2C%20firma%20HELLA%0Akoncentruje%20si%C4%99%20tak%C5%BCe%20na%20mo%C5%BCliwych%20zastosowaniach%20czujnika%0Aw%20og%C3%B3lnym%20systemie%20pojazdu.%20Jednym%20z%20najwa%C5%BCniejszych%0Aaspekt%C3%B3w%20pozwalaj%C4%85cych%20firmie%20HELLA%20wzmocni%C4%87%20swoj%C4%85%0Apozycj%C4%99%20lidera%20na%20rynku%20w%20dziedzinie%20czujnik%C3%B3w%20olejowych%20jest%0Awsparcie%20ze%20strony%20klient%C3%B3w%20przy%20aktualnym%20projektowaniu%0Atego%20systemu.%20Dzi%C4%99ki%20obecnym%20na%20ca%C5%82ym%20%C5%9Bwiecie%20o%C5%9Brodkom%0Aprojektowania%20i%20dystrybucji%20firmy%20HELLA%20mo%C5%BCliwa%20jest%20%C5%9Bcis%C5%82a%0Awsp%C3%B3%C5%82praca%20z%20klientami%2C%20pocz%C4%85wszy%20od%20fazy%20projektowania%20a%C5%BC%0Ado%20etapu%20produkcji%20seryjnej.%20Wi%C4%99kszo%C5%9B%C4%87%20prac%20rozwojowych%20jest%0Aprzy%20tym%20prowadzona%20w%20Niemcze
a na závěr zadávám oem**** číslo do googlu pro výhodnou cenu, pochopitelně pro mne
****tentokrát ho máš u jednotlivé značky výrobce vozu viz Hella.pl v .pdf formátu
https://www.google.cz/search?q=31272687&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:cs:official&client=firefox-a&channel=np&source=hp&gfe_rd=cr&ei=w2tPVM_SCMbo7Aa3zIHoCA
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 917
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
#18 Nízká hladina oleje - palubní PC vs realita
a důsledky při poruše
http://www.motor-talk.de/forum/aktion/Attachment.html?attachmentId=677879
přelož fgooglu
http://www.motor-talk.de/forum/aktion/Attachment.html?attachmentId=677879
přelož fgooglu
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#19 Nízká hladina oleje - palubní PC vs realita
dík, sice jsem z toho moc jako netechnik nepobral, akorát to vypadá skutečně na ten snímač hladiny, co zase kolega výše tvrdí, že bych tam vůbec neměl mít...
takže na to půjdu po staru a objednám se k odborníkům na diagnostiku
takže na to půjdu po staru a objednám se k odborníkům na diagnostiku
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#20 Nízká hladina oleje - palubní PC vs realita
Abychom tuto kauzu uzavřeli, popíšu co se stalo a jak se to "vyřešilo"
- nízká hladina oleje byla palubním PC signalizována už od reálné hladiny na měrce cca v půli mezi MIN-MAX
- diagnostika nic neukázala
- olej pak trochu klesl k poslednímu stupínku před MIN
- dolito cca 0,5l oleje, hláška nadále trvá
- kvůli focení pro pojišťovnu se sundával zadní nárazník a v rámci této srandy se odpojila baterka
- hláška se po opětovné zapojení baterky přestala objevovat
- prověření diagnostikou, znova nic
otázka na zkušené diagnostiky, elektrikáře, mistry - jak je možné, že se objeví chybová hláška na palubním PC a přitom na diagnostice ne? Opačně bych to chápal, ale toto?
diagnostika byla samozřejmě origo
- nízká hladina oleje byla palubním PC signalizována už od reálné hladiny na měrce cca v půli mezi MIN-MAX
- diagnostika nic neukázala
- olej pak trochu klesl k poslednímu stupínku před MIN
- dolito cca 0,5l oleje, hláška nadále trvá
- kvůli focení pro pojišťovnu se sundával zadní nárazník a v rámci této srandy se odpojila baterka
- hláška se po opětovné zapojení baterky přestala objevovat
- prověření diagnostikou, znova nic
otázka na zkušené diagnostiky, elektrikáře, mistry - jak je možné, že se objeví chybová hláška na palubním PC a přitom na diagnostice ne? Opačně bych to chápal, ale toto?
diagnostika byla samozřejmě origo
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2429
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno - střed
- Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#21 Nízká hladina oleje - palubní PC vs realita
OT: Když ti ohledně stejného problému řeknu zkušenosti ze Superba. VAG (diagnostika pro koncern) třeba hlášku o nízké hladině oleje vůbec neregistruje, pokud se nejedná o kriticky nízkou hladinu. Tj. Pokud se nerozsvítí červená kontrolka a nehrozí už zadření motoru. Na rekalibraci zmatených čidel vykazujících náhodné závady ( až sem se vždycky musel smát, jak časté to u koncernových vozů je) i výrobce doporučuje odpojení baterie na minimálně 20 minut.... Takže bůh ví, jestli to u Volba neni to stejný
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 11 Odpovědi
- 972 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od bajt
-
- 20 Odpovědi
- 1545 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od descoobed
-
- 12 Odpovědi
- 836 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Vapik
-
- 13 Odpovědi
- 563 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jakub Svoboda
-
- 8 Odpovědi
- 500 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa