Volvo v70 Snížení podvozku
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 27
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Vůz: V70
- Bydliště: Ostrava
#1 Volvo v70 Snížení podvozku
Chtěl bych se zeptat jestli nahodou máte zkušenost na volvu v70 II 2001 trošku ho dát zemi myslím.Můžete mi jenom když tak doporučit co a jak. Díky
#2 Volvo v70 Snížení podvozku
V70 je uz tak zatracene nizka na nase silnice: chova se prikladne a netusim co chces snizenim ziskat.... ja sel opacnou cestou: zvysenim: vymenil jsem V70 za XC...
Osobne doporucuju se na to vykaslat, volvo vyjizdi z fabriky v podobe celkem hotoveho auta a neni potreba ho prznit. Cest vyjimkam.
PS omlouvam se za OT, ale proste mi to nedalo
Osobne doporucuju se na to vykaslat, volvo vyjizdi z fabriky v podobe celkem hotoveho auta a neni potreba ho prznit. Cest vyjimkam.
PS omlouvam se za OT, ale proste mi to nedalo
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
#3 Volvo v70 Snížení podvozku
Budu tady mít přední snížené pružiny,tak se klidně ozvi.kokosek1 píše:Chtěl bych se zeptat jestli nahodou máte zkušenost na volvu v70 II 2001 trošku ho dát zemi myslím.Můžete mi jenom když tak doporučit co a jak. Díky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 27
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Vůz: V70
- Bydliště: Ostrava
#4 Volvo v70 Snížení podvozku
Tak asito tak nechám ale nevite jestli se tam vlezou 18 kola jenom se ptám sám to nevím je to volvo v70 II
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#5 Volvo v70 Snížení podvozku
Mě se třeba s těma sprzněnýma autama jezdí o dost líp.travex píše:V70 je uz tak zatracene nizka na nase silnice: chova se prikladne a netusim co chces snizenim ziskat.... ja sel opacnou cestou: zvysenim: vymenil jsem V70 za XC...
Osobne doporucuju se na to vykaslat, volvo vyjizdi z fabriky v podobe celkem hotoveho auta a neni potreba ho prznit. Cest vyjimkam.
V70II má podvozek tragickej, jedinej způsob jak to udržet v zatáčce je vypnout DSTC a stát tomu na krku. Co na to říkaj gumy neni těžký si domyslet.
Minimálně zadek oproti předku to auto má tak vysoko že to musí už z principu dělat bordel. Nesnížený auto má samozřejmě taky výhody, ale na co je tak vysokej zadek, když světlost je daná nižší výškou předku...
Taky jen můj názor a vím že jsem v tomhle směru trošku jinej.
A když se budu držet tématu, tak předek lze snížit pružinama, zadek podle toho jestli má auto nivomaty nebo klasický tlumiče. V případě klasických tlumičů stačí snižovací pružiny, v případě nivomatů pružiny + horní uložení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 54
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Příbram
- Vůz: S80II T6 210kW 2009 MY10
#6 Volvo v70 Snížení podvozku
Myslim ze S60 2001 to ma podobne.
Auto jsem koupil s komplet podvozkem Eibach pruziny+tlumice. Letos na technicke zjistili ze mam prasklou zadni pruzinu. Po rozebrani byly praskle obe dve.
Sehnat jen dve je nekdy nadlidskej vykon pac se bezne prodavaji jako sada. Kazdopadne ebay v nemecku nasel KAW fahrwerke bo jak se to pise za 30€ obe. Tak vymena probehla, ale ty pruziny na sobe nemeli takove ty gumove hadice navlecene, jako eibach. A taky to po montazi delalo bordel, cvakalo to o spodni misky. Koupil jsem originalni podlozky pod pruziny ale ty jsou na pytel. Klouzou z pruziny dolu. Respektive z konce te pruziny a cvakaji o zarazku v misce. Takze musim sehnat hadici a navleknout ji na pruziny.
Dale mi po 13letech zivota eibachu odesel predni tlumic - tece. Resenim je repas(1500,- kus) nebo vymena. Novy kus tlumice stoji cca 5000,- Koni nebo Bilstein B8. Eibach dnes uz tlumice nevyrabi. Pro snizene pruziny se doporucuji zkracene tlumice.
Co se tyce jizdnich vlastnosti tak se snizenym podvozkem to je tvrdsi a v kombinaci s 17 nebo 18 palcovejma kolama tuplem.
Ale kompenzuji to vyborne sedacky takze vysledkem je pohodlnejsi cesta nez ledajakych nemcich a skodach.
Velkym plusem je ze to sedi jak motokara, najezdy na dalnici muzes projizdet rychleji, bez piskani a naklonu.
Mozna me zachranil i od bouracky, jednou jsem si takhle psal na mobilu na rovince ale nevsiml jsem si auta co prede mnou zastavilo na cervenou a na posledni chvili jsem to strhl do protismeru a v protismeru zas abych nespadl do prikopu. Nastesti se vsichni teprv rozjizdeli z vedlejsich takze v protismeru nikdo nebyl.
Toto bych s 16' a vysokym podvozkem tak rychle neuhnul. Takze za me palec nahoru.
Co se tyka 18' tak tam jdou, mam je u T5 psane v TP jako alternativu.
235/40 R18 jen je treba dat jine dorazy a tim si zmensit uz tak bidny rejd.
Auto jsem koupil s komplet podvozkem Eibach pruziny+tlumice. Letos na technicke zjistili ze mam prasklou zadni pruzinu. Po rozebrani byly praskle obe dve.
Sehnat jen dve je nekdy nadlidskej vykon pac se bezne prodavaji jako sada. Kazdopadne ebay v nemecku nasel KAW fahrwerke bo jak se to pise za 30€ obe. Tak vymena probehla, ale ty pruziny na sobe nemeli takove ty gumove hadice navlecene, jako eibach. A taky to po montazi delalo bordel, cvakalo to o spodni misky. Koupil jsem originalni podlozky pod pruziny ale ty jsou na pytel. Klouzou z pruziny dolu. Respektive z konce te pruziny a cvakaji o zarazku v misce. Takze musim sehnat hadici a navleknout ji na pruziny.
Dale mi po 13letech zivota eibachu odesel predni tlumic - tece. Resenim je repas(1500,- kus) nebo vymena. Novy kus tlumice stoji cca 5000,- Koni nebo Bilstein B8. Eibach dnes uz tlumice nevyrabi. Pro snizene pruziny se doporucuji zkracene tlumice.
Co se tyce jizdnich vlastnosti tak se snizenym podvozkem to je tvrdsi a v kombinaci s 17 nebo 18 palcovejma kolama tuplem.
Ale kompenzuji to vyborne sedacky takze vysledkem je pohodlnejsi cesta nez ledajakych nemcich a skodach.
Velkym plusem je ze to sedi jak motokara, najezdy na dalnici muzes projizdet rychleji, bez piskani a naklonu.
Mozna me zachranil i od bouracky, jednou jsem si takhle psal na mobilu na rovince ale nevsiml jsem si auta co prede mnou zastavilo na cervenou a na posledni chvili jsem to strhl do protismeru a v protismeru zas abych nespadl do prikopu. Nastesti se vsichni teprv rozjizdeli z vedlejsich takze v protismeru nikdo nebyl.
Toto bych s 16' a vysokym podvozkem tak rychle neuhnul. Takze za me palec nahoru.
Co se tyka 18' tak tam jdou, mam je u T5 psane v TP jako alternativu.
235/40 R18 jen je treba dat jine dorazy a tim si zmensit uz tak bidny rejd.
_________________
Volvo S80II T6 210kw 2009 pofejs
Volvo S60 T5 2001 - bylo
Volvo V40 1,6 77kW r.v.1999 - stále slouží, ale už tchýni
Volvo S80II T6 210kw 2009 pofejs
Volvo S60 T5 2001 - bylo
Volvo V40 1,6 77kW r.v.1999 - stále slouží, ale už tchýni
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 27
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Vůz: V70
- Bydliště: Ostrava
#7 Volvo v70 Snížení podvozku
Tak že se tam vlezou 18?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 54
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Příbram
- Vůz: S80II T6 210kW 2009 MY10
#8 Volvo v70 Snížení podvozku
Ano.
Ale pokud je nemas v TP tak muzou delat pojistovny problemy.
Leda koupit nove neorigo rafky s typovym listem a nechat je tam dopsat.
Pripadne si je na zapsani na chvili pujcit i s typovym listem. A pak si tam dej jake 18 chces.
Ale pokud je nemas v TP tak muzou delat pojistovny problemy.
Leda koupit nove neorigo rafky s typovym listem a nechat je tam dopsat.
Pripadne si je na zapsani na chvili pujcit i s typovym listem. A pak si tam dej jake 18 chces.
_________________
Volvo S80II T6 210kw 2009 pofejs
Volvo S60 T5 2001 - bylo
Volvo V40 1,6 77kW r.v.1999 - stále slouží, ale už tchýni
Volvo S80II T6 210kw 2009 pofejs
Volvo S60 T5 2001 - bylo
Volvo V40 1,6 77kW r.v.1999 - stále slouží, ale už tchýni
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 27
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Vůz: V70
- Bydliště: Ostrava
#9 Volvo v70 Snížení podvozku
A když ho nemám ten typovy list tak kde ho mam sehnat?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1464
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#10 Volvo v70 Snížení podvozku
Pokud ty kola odpovídají originálu, typový list ti napíšou ve Volvu za 2,000 Kč, pak už jen na STK kde ti to technik za 50 Kč dopíše do techničáku...
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 7513
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#11 Volvo v70 Snížení podvozku
Mě osobně to snižování moc nebere...
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#12 Volvo v70 Snížení podvozku
Zase kdybys tomu dal vejfuk z dýzla a zakončil ho někde uprostřed auta, tak je dost velká pravděpodobnost, že si pod sebou udělá vzduchovej polštář a budeš mít pěknej, pohodlnej hovercraft
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
#13 Volvo v70 Snížení podvozku
Pouziji toto tema abych se zeptal zda se je mozne pouzit pruziny na snizeni pri ponechani tlumicu konkretne bilstein b4 vzadu a vepredu origo...
tyto pruziny: https://www.bsrczech.cz/produkt/eibach-pro-kit-lowering-springs-215e10-84-009-01-22
Diky za radu
tyto pruziny: https://www.bsrczech.cz/produkt/eibach-pro-kit-lowering-springs-215e10-84-009-01-22
Diky za radu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 392
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,5T 2008
#14 Volvo v70 Snížení podvozku
Všeobecně to není dobrý nápad. Sice to bude fungovat, ale zmenšuje se pracovní dráha tlumiče a brzo odejde a nepracuje optimálně. Správně by si měl dát i "nižší" tlumiče...
Na druhou stranu by mě celkem zajímalo doporučení na nějaké tvrdší pružiny (max. -20mm) i s adekvátními tlumiči
Na druhou stranu by mě celkem zajímalo doporučení na nějaké tvrdší pružiny (max. -20mm) i s adekvátními tlumiči
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#15 Volvo v70 Snížení podvozku
Pri -20mm az -30mm to jeste stale relativne v klidu poberou tlumice seriove delky...
Jinak samozrejme Bilstein B8, nebo treba rovnou celej stelovak od BC
Jinak samozrejme Bilstein B8, nebo treba rovnou celej stelovak od BC
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
#16 Volvo v70 Snížení podvozku
Super takze mi staci zatim koupit jen ty pruziny, dat na tlumice a samozrejme az dojde k vymene tlumicu tak uz na to myslet a dat vhodne...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
#17 Volvo v70 Snížení podvozku
Jeste se zeptam jestli nekdo mate dobrou zkusenost s jinymi pruzinami nez eibach, nasel jsem totiz dost znacek i vyrazne levnejsich tak at dobre vyberu...
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#18 Volvo v70 Snížení podvozku
H&R jsou tvrdy... Co tam mas dal?Blade píše:Jeste se zeptam jestli nekdo mate dobrou zkusenost s jinymi pruzinami nez eibach, nasel jsem totiz dost znacek i vyrazne levnejsich tak at dobre vyberu...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
#20 Volvo v70 Snížení podvozku
Tak jsem to dneska studoval a asi priplatim za ty eibachy...
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#21 Volvo v70 Snížení podvozku
Jop. TAcka ani nebudu komentovat...Blade píše:Tak jsem to dneska studoval a asi priplatim za ty eibachy...
Zrovna se pujdu podivat, zda Eibachy budou na 240tku Pripadne BCcka...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2128
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#22 Volvo v70 Snížení podvozku
TAčka jsou v pohodě, pokud to chceš jen na štýl. Na R5 je mám už asi 8 let. Ale pokud to má i rychle jezdit, tak Eibachy jsou lepší volba.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 52
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 5 - Košíře
- Vůz: XC90 (2009) D5 AWD auto 151kW
#23 Volvo v70 Snížení podvozku
Takze, neprejedete obrubnik? I kdyz by to to auto prejelo bez tuneni?
Beny
Beny
_________________
je: XC90 (2009) D5 AWD auto 136kW a Polestar, V60 (2013) D6 158kW a Polestar
ex: V40 GDI (2000) 1.8 92 kW
je: XC90 (2009) D5 AWD auto 136kW a Polestar, V60 (2013) D6 158kW a Polestar
ex: V40 GDI (2000) 1.8 92 kW
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#24 Volvo v70 Snížení podvozku
?petrben píše:Takze, neprejedete obrubnik? I kdyz by to to auto prejelo bez tuneni?
Beny
Nejak sem nepochopil, co ma znacka pruzin spolecneho s tim, jak to bude/nebude vysoke...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
#25 Volvo v70 Snížení podvozku
Já nevím jak ty, ale já s autama jezdím po silnici, ne po obrubníku.petrben píše:Takze, neprejedete obrubnik? I kdyz by to to auto prejelo bez tuneni?
Beny
Pokud chci vylepšit jízdní vlastnosti, tak jednou z mnoha věcí, je i snížení podvozku.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek