2,4T 2002 motor nejede na všechny válce
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 5017
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#26 2,4T 2002 motor nejede na všechny válce
Když si mě dopředu ani neinformoval, že se cena opravy z dvojnásobí.
#27 2,4T 2002 motor nejede na všechny válce
No dobrá ,příště to zalepím ze svého,nebo nechám auto další dva dny stát.Opravdu při opravě alternátoru nelze na autě poznat,jestli je všechno v hajzlu nebo ne.Nehledě k tomu,že oprava se prodražila jen o cca 3000Kč nikoliv dvojnásobek jak píšeš.Pokud by to byl dvojnásobek jak uvádíš,pak bych ti asi slíbil repase alternátoru zdarma.PINĎABC píše:Když si mě dopředu ani neinformoval, že se cena opravy z dvojnásobí.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 5017
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#28 2,4T 2002 motor nejede na všechny válce
ok nebudeme to tady rozebírat, špatně jsem rozuměl odhadovanou cenu a ty si neměl čas mi zavolat, že se to prodraží a je jedno o kolik.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#29 2,4T 2002 motor nejede na všechny válce
Zpět k tématu:
Všechny špatné, co jsem ale viděl, měly to "bakelitové" tělo prasklé. A to naznačuje, jak cívky ukončily svůj život. Vysoké napětí střelí přes tuto mezeru a finito.
Takže: pokud někdo máte cívky (přesněji integrované VN moduly) venku, hledejte na těle praskliny. Pokud tam jsou, kolaps příjde brzy a je na čase měnit. Pokud fungují, naopak není důvod měnit něco, co se ještě nepokazilo.
P.
Cívky jsem potkal takové, že lehly a už se neprobudily, ale i takové, že vynechávaly podle počasí.PINĎABC píše:To je dost na výměnu všech. Jak se to projevuje, když cívka končí. To nemůže odejít rovnou to mě musí prudit.
Všechny špatné, co jsem ale viděl, měly to "bakelitové" tělo prasklé. A to naznačuje, jak cívky ukončily svůj život. Vysoké napětí střelí přes tuto mezeru a finito.
Takže: pokud někdo máte cívky (přesněji integrované VN moduly) venku, hledejte na těle praskliny. Pokud tam jsou, kolaps příjde brzy a je na čase měnit. Pokud fungují, naopak není důvod měnit něco, co se ještě nepokazilo.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
#30 2,4T 2002 motor nejede na všechny válce
Nicméně vadné cívky se projeví na diag jako missfireok2ucx píše:Zpět k tématu:Cívky jsem potkal takové, že lehly a už se neprobudily, ale i takové, že vynechávaly podle počasí.PINĎABC píše:To je dost na výměnu všech. Jak se to projevuje, když cívka končí. To nemůže odejít rovnou to mě musí prudit.
Všechny špatné, co jsem ale viděl, měly to "bakelitové" tělo prasklé. A to naznačuje, jak cívky ukončily svůj život. Vysoké napětí střelí přes tuto mezeru a finito.
Takže: pokud někdo máte cívky (přesněji integrované VN moduly) venku, hledejte na těle praskliny. Pokud tam jsou, kolaps příjde brzy a je na čase měnit. Pokud fungují, naopak není důvod měnit něco, co se ještě nepokazilo.
P.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 5017
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#31 2,4T 2002 motor nejede na všechny válce
A kde je prosím najdu, že bych to omrkl zítra sám i když diagnostika teda nic neukázala krom té klapky.
Závada cívky zůstane uložená i když začne správně fungovat?
Závada cívky zůstane uložená i když začne správně fungovat?
#32 2,4T 2002 motor nejede na všechny válce
Klasicky v závadách napsalo by to missfire cylinder 1 atp.PINĎABC píše:A kde je prosím najdu, že bych to omrkl zítra sám i když diagnostika teda nic neukázala krom té klapky.
Závada cívky zůstane uložená i když začne správně fungovat?
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 5017
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#33 2,4T 2002 motor nejede na všechny válce
Cívky teda můžu vyloučit a co kabely od nich?
Ještě připomenu, že když se závada projevuje lze smazat přes diagnostiku
Ještě připomenu, že když se závada projevuje lze smazat přes diagnostiku
#34 2,4T 2002 motor nejede na všechny válce
Kabely nejsou.Cívky jsou nasazeny přímo na svíčkáchPINĎABC píše:Cívky teda můžu vyloučit a co kabely od nich?
Ještě připomenu, že když se závada projevuje lze smazat přes diagnostiku
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 5017
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#35 2,4T 2002 motor nejede na všechny válce
Dneska nová klapka a softvér, tak snad bude po problému
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 4 Odpovědi
- 566 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od milazar
-
- 13 Odpovědi
- 1275 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka
-
- 11 Odpovědi
- 1148 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Romulusw
-
- 20 Odpovědi
- 2907 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od lkopcansky
-
- 12 Odpovědi
- 683 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od volvoczech