Ahojte,
už nejaký čas mám takýto problém:
- Štart za studena bez problémov - do teploty 90 st.
- po dlhšej jazde, ked je teply motor po ďalšom naštartovaní beží cca 5 sekund a zdochne.. následne ho naštartujem až po dlhom štartovaní, ale už sa mi stalo, že som nenaštartoval vôbec.
Po hladaní chyby, som zistil, že nedáva naftu.. po vyšrobovaní pretlakového (čerpadlo, odpad) ventilu Delphi 9100-191 a následnom prefuknutí ( uvolnení guličky, pružiny?) a následnom založení, odvzdušnení chytí na šup.
Teda som zohnal ten ventil - z Polska, na SK mi ho nik nevedel predať, len celé čerpadlo vo Volve, heh..
Lenže chyba sa opakuje, s tým, že tentokrát chytí po zhasnutí za tepla takmer ihned.. Viete mi poradiť kde môže byť chyba? Akoby sa zavzdušňovalo za tepla.. nemenil som ale medené podložky, zajtra skúsim.
Ďakujem všetkym už teraz za pomoc, Miro
Zohriaty motor naštartuje a zhasne - V40 1.9TD 66kW D1492T
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#2 Zohriaty motor naštartuje a zhasne - V40 1.9TD 66kW D14
Prd tomu rozumim, ale když nikdo nic, tak zkusim volnomyšlenkářský průjem.
Co spíná podávací čerpadlo, nemůže "to" umřít a za tepla nespínat?
Pokud chytne a zhebne, tak mu dojde nafta. Takže si hlavní čerpadlo nacucne vzduch a to protože podávací nepodává, a je mezi oběma čerpadly díra.
Fakt o tom nic nevim, jen sem si tak dovolil zauvažovat "nahlas".
Co spíná podávací čerpadlo, nemůže "to" umřít a za tepla nespínat?
Pokud chytne a zhebne, tak mu dojde nafta. Takže si hlavní čerpadlo nacucne vzduch a to protože podávací nepodává, a je mezi oběma čerpadly díra.
Fakt o tom nic nevim, jen sem si tak dovolil zauvažovat "nahlas".
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#3 Zohriaty motor naštartuje a zhasne - V40 1.9TD 66kW D14
Ďakujem za odpoveď, každá rada drahá
Včera som vymenil podložky pod odpadovym ventilom, behal som po meste 2h a vkuse štartoval - zhasínal.. zatial všetko OK..
Ale: aby som povedal pravdu, chyba sa prejavovala vždy po nepretržitej jazde aspon 50km.. pokial som motor len zohrial na 90st a išiel povedzme len 16km, tak naštartovalo v pohode
Včera som vymenil podložky pod odpadovym ventilom, behal som po meste 2h a vkuse štartoval - zhasínal.. zatial všetko OK..
Ale: aby som povedal pravdu, chyba sa prejavovala vždy po nepretržitej jazde aspon 50km.. pokial som motor len zohrial na 90st a išiel povedzme len 16km, tak naštartovalo v pohode
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#4 Zohriaty motor naštartuje a zhasne - V40 1.9TD 66kW D14
Toto auto ma mechanicke rotacne cerpadlo. ktore si sosa naftu z nadrze. Pre pripad nudze je cestou, na naftovom filtri, spolu s el. spiralou, umiestnena mechanicka membranova pumpicka.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 4 Odpovědi
- 1218 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Scad
-
- 2 Odpovědi
- 436 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Chinaski
-
- 4 Odpovědi
- 683 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Kloub
-
- 0 Odpovědi
- 331 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David avdily.cz
-
- 1 Odpovědi
- 405 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kwiko