u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 41
Příspěvky: 376
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Kroměříž
Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5

#51 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..

Příspěvek od Marten »

Která hadička to prosím tě je? Budík je objednán a přijde příští týden.

gusto
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 532
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: 850 T5 2.0
Bydliště: Nové Zámky

#52 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..

Příspěvek od gusto »

Hadička, která vede od tzv. "vacuum tree" do kabíny k budíku. U škrt. klapky je takový plastový rozvaděč k volnoběžnému ventilu a k němu je připojena i tahle hadička.
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 41
Příspěvky: 376
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Kroměříž
Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5

#53 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..

Příspěvek od Marten »

Tak stromeček jsem našel i hadičku která vede do budíku, pěkně držela podtlak i přetlak a budík se ani nehnul (ři nastartovaném motoru). Domnívám se že bude zatuhlá ručička v přístrojovce. Stejně ji chci vytáhnout protože někdo pokazil nulování kilometrů. Předpokládám že to je jako u V70 kde se musí zhodit horní část přístrojovky když chci vytáhnout budíky.. :o

gusto
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 532
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: 850 T5 2.0
Bydliště: Nové Zámky

#54 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..

Příspěvek od gusto »

Jo, vrch palubky dolů a pak máš přístup k přístrojovce. Ještě může být ucpaný přívod u budíčku. Je tam taková molitanová vložka jakoby tlumič tlakových rázů, a ta může být zanesená.
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 41
Příspěvky: 376
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Kroměříž
Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5

#55 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..

Příspěvek od Marten »

V pátek jsem hadičkou domlouval budíku na přístrojovce a v sobotu začala chodit i na levou stranu jak má. Ale bylo to jen první jízdu. Pak už zase nic. Jak přijde manometr tak hned vyzkouším funkci wastegate.

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 13054
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#56 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..

Příspěvek od raolsa »

Já jsem zase zjistil, když jsem zkoušel nastavení táhla podle toho videa, že jsem měl wastegate asi pořád trochu pootevřenou. :shock: Bylo to zhruba o půl díry, když jsem táhlo sundal a páčku přitlačil rukou zpátky.
Po seřízení bych řekl, že to jede pocitově trochu lépe. :D
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 41
Příspěvky: 376
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Kroměříž
Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5

#57 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..

Příspěvek od Marten »

Taky doufám že to tak budu mít jak ty.. Opravdu by mě zajímalo jestli je to jenom pocit nebo to tvoje auto skutečně jede lépe. Mělo by to jet hlavně odspoda líp, že.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 41
Příspěvky: 376
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Kroměříž
Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5

#58 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..

Příspěvek od Marten »

Takže klapka pomocí různých hadiček a tlakového zařízení na stříkání rostlin nastavená. Samozřejmě byla pootevřená. Jelikož pršelo tak jsem to pořádně nevyzkoušel, ale nějakou změnu jsem nepocítil.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 41
Příspěvky: 376
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Kroměříž
Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5

#59 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..

Příspěvek od Marten »

Pozor změna!!! Dnes jsme s klukem jeli na hřiby a tak jsem jel pěkně klidnou jízdou okreskami a po dálnici. Musím říct že auto se dost změnilo k lepšímu. Dá se krásně jet do 2500 otáček a spotřeba solidně klesla cca o 2 litry což jsem byl opravdu hodně překvapený a ani jsem to nečekal. Takže jsem spokojený. :good:

A ještě foto z dálnice při plným plynu.
Přílohy
TURBO.jpg

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 41
Příspěvky: 376
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Kroměříž
Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5

#60 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..

Příspěvek od Marten »

Ještě jsem si všiml, že když prudce akceleruji třeba na dvojku nebo trojku tak se mi ručička na asi vteřinu dostane na konec bílého pole a pak se vrátí tam kde je na fotce. Je to v pořádku??

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2126
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#61 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..

Příspěvek od peter cz »

Asi máš už moc utaženej wastegate, zkus ho trochu povolit...
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 41
Příspěvky: 376
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Kroměříž
Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5

#62 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..

Příspěvek od Marten »

Můžu to tak nechat? Vadí to něčemu??

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 413
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: sk- trnava

#63 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..

Příspěvek od berzerker »

Aka je vlastne spravna hodnota na 2.0 T5 ? B5204T - myslim tlak, kedy sa ma otvorit wastegate
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 41
Příspěvky: 376
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Kroměříž
Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5

#64 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..

Příspěvek od Marten »

12,4 kpa

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 12082
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#65 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..

Příspěvek od Urvanej »

To je 0.1 bar, to bych si dovolil nesouhlasit. Odhaduju tak 0.3 minimum. Ale můžu se mejlit, poslední dobou se mi to totiž celkem daří. :roll:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2126
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#66 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..

Příspěvek od peter cz »

Taky mi to přijde nějak málo, ikdyž ve vadisu to tak je... Já nastavil 0.3
Engine Adjustment pressure
B5204T 12.5 kPa
B5204T2 12.5 kPa
B5204T3 15 kPa
B5204T3, from model year 1999 18 kPa
B5204T4 12.5 kPa
B5204T5 12.5 kPa
B5234T 12.5 kPa
B5234T2 30 kPa
B5234T3 30 kPa
B5234T4 12.5 kPa
B5234T4 R-line, from model year 1998 28 kPa
B5234T5 12.5 kPa
B5234T6 30 kPa
B5234T7 12.5 kPa
B5234T8 30 kPa
B5244T2 30 kPa
B5244T3 12.5 kPa
B5254T 12.5 kPa
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 41
Příspěvky: 376
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Kroměříž
Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5

#67 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..

Příspěvek od Marten »

Já jsem nastavil 12,5 +- a funguje to dobře.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 41
Příspěvky: 376
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Kroměříž
Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5

#68 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..

Příspěvek od Marten »

Zdá se mi, že to nějak dobře jede, tak snad se tomu nic nestane.. :shock:

gusto
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 532
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: 850 T5 2.0
Bydliště: Nové Zámky

#69 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..

Příspěvek od gusto »

Máš to dobře neboj!
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 41
Příspěvky: 376
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Kroměříž
Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5

#70 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..

Příspěvek od Marten »

Tak paráda. Díky všem za rady. :good:

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 12082
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#71 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..

Příspěvek od Urvanej »

On ten tlak bude asi skoro fuk, protože TCV to řídí podle tlaku v sání.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2126
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#72 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..

Příspěvek od peter cz »

U 850 ještě ne e pokud se nepletu...
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 41
Příspěvky: 376
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Kroměříž
Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5

#73 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..

Příspěvek od Marten »

Tak jak to teda je?? Snad to nebude tak tragické že ručička chodí na chvíli ke konci pole. A jaký je rozdíl mezi T5 a T5R u italské verze? Výkon je stejnej.. Jede to snad líp??

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3224
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#74 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..

Příspěvek od doktor »

U 2,3 R-kových verzí se liší ŘJ, kde je funkce overboost, která asi na 30 sekund povolí více tlaku a přidá celkově asi 10 kW. V podstatě to jede asi stejně.
Jestli mají italové taky overboost v ŘJ u dvoulitru, toť otázka. V podstatě by se T5-R (R) dalo chápat jako chipovaná T5 + nějaké sedačky, křídla, onavolanty, spojléreee ....

Jinak s tím dotahováním wastegatu ofafrně, bo je to hojně návykové a když se to přestřelí, ojnice se ohnou, ou, ou,

Zajímavostí je že závodní speciál BTCC byl dvoulitr bez turba, hm. Ale místo sacího potrubí byla nálevka, co by spolkla i středně velkého psa.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 41
Příspěvky: 376
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Kroměříž
Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5

#75 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..

Příspěvek od Marten »

A proč se ty ojnice ohnou? Nechci mít ohnuté ojnice. :( S tím se prý blbě jezdíí :lol:
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“