Zkušenost s tuningem od D5T5

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
S60 GOLD
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1291
Registrován: 11 roků 1 měsíc
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

#26 Zkušenost s tuningem od D5T5

Příspěvek od S60 GOLD »

Ahoj. Tak tohle je piiiiicovina. Boze neverte tomu. To je neco jako ta stage 3 u Bsr.
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

3m3
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2994
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

#27 Zkušenost s tuningem od D5T5

Příspěvek od 3m3 »

Co je pico...a?
Narust 40kw u motoru kerej je z tovarny podladenej?
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

S60 GOLD
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1291
Registrován: 11 roků 1 měsíc
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

#28 Zkušenost s tuningem od D5T5

Příspěvek od S60 GOLD »

Kdyz pujdes pred chipem a po chipu na brzdu a bude tam tech 40kw......tak jeste existuji kouzelnici. Ne jestli tomu verite tak bezte do toho....:-) a to nemyslim nejak zle. Ovsem i na brzde muzou byt kouzelnici. ;-)))
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#29 Zkušenost s tuningem od D5T5

Příspěvek od Krystof P. »

S60 GOLD píše:Kdyz pujdes pred chipem a po chipu na brzdu a bude tam tech 40kw......tak jeste existuji kouzelnici. Ne jestli tomu verite tak bezte do toho....:-) a to nemyslim nejak zle. Ovsem i na brzde muzou byt kouzelnici. ;-)))
Z 96kW verze vytřískat +- 40kW navíc ještě dejme tomu, páč je to jen ošizená 120. Ale ze 120 na 160kW za pomocí čistě SW bez úprav, no dokud se tady bavíme v rovině prdelních dynamometrů...

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 837
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

#30 Zkušenost s tuningem od D5T5

Příspěvek od ..::Philip::.. »

Kr.P píše:
S60 GOLD píše:Kdyz pujdes pred chipem a po chipu na brzdu a bude tam tech 40kw......tak jeste existuji kouzelnici. Ne jestli tomu verite tak bezte do toho....:-) a to nemyslim nejak zle. Ovsem i na brzde muzou byt kouzelnici. ;-)))
Z 96kW verze vytřískat +- 40kW navíc ještě dejme tomu, páč je to jen ošizená 120. Ale ze 120 na 160kW za pomocí čistě SW bez úprav, no dokud se tady bavíme v rovině prdelních dynamometrů...
pokud je 120 podtuněná 136, tak proč ne :)
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

3m3
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2994
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

#31 Zkušenost s tuningem od D5T5

Příspěvek od 3m3 »

S60 GOLD píše:Kdyz pujdes pred chipem a po chipu na brzdu a bude tam tech 40kw......tak jeste existuji kouzelnici. Ne jestli tomu verite tak bezte do toho....:-) a to nemyslim nejak zle. Ovsem i na brzde muzou byt kouzelnici. ;-)))
Hele ja to nemyslim taky nijak spatne ale brzda byla maha 3000 u cloveka kerej zrovna volva nedela,a ani to nebyl ten kdo nalejval sw.

Za druhy nikoho tu neobhajuju a ani nehajim,ale nemam problem zajet az pojedu do Brna na brzdu a ukazat ti auto jak v serii tak s cipem.

A za treti porad se bavime o serii kera ma 120kw normalne,96 podladena pro italii a ten narust 20kw k 120 je max co do sw upravy,stejny je to jak pise Filip vejs.136 serie,120podladeno a tech cca 160 neni tolik skok ze 136 :)
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 159
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Třinec
Vůz: XC70 III D5 2009 Summum, Polestar 165kw

#32 Zkušenost s tuningem od D5T5

Příspěvek od Venca70 »

Kam až to dojde ? Ještě se dovím že moje 136ka je přiškrcená 176ka. :lol:
_________________
XC 70 D5 AWD Summum AT 165kw Polestar 2009
XC 70 D5 AWD Kinetik 136kw + stg 2 2006
V40 1,9 TD 66kw 1998

GDPR_user

#33 Zkušenost s tuningem od D5T5

Příspěvek od GDPR_user »

S60 GOLD píše:Ahoj. Tak tohle je piiiiicovina. Boze neverte tomu. To je neco jako ta stage 3 u Bsr.
Takže další,všude jsem byl všechno znám všechno dovedu?Předpokládám tedy,že auta máš v malíčku.Nabízím ti práci jako mechanika za 200Kč/h.Možnost stravy a ubytování.

Punkexploited
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 495
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Vůz: V40 B4184S2 černá metalíza? v70 B 5244 S
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#34 Zkušenost s tuningem od D5T5

Příspěvek od Punkexploited »

:ROFL: :ROFL: :D
_________________
Teď v70 2.5t 154kw automat 5q,4x4 rok 2004 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/v70-2-5t-154kw-automat-5q-4x4
bylo V40 1.8 90kw B4184S2, cerna metaliza, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v40, bylo
V70 2.4 125kw B 5244 S, modrá, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v70
První auťák Pontiac LeMans 1.6 potom Vectra A 1.6 pak Felicia rok 2000 1.3 a teď VOLVO!

Chase
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2428
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno - střed
Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
Organizer x 3
Kontaktovat uživatele:

#35 Zkušenost s tuningem od D5T5

Příspěvek od Chase »

martinopel píše:
S60 GOLD píše:Ahoj. Tak tohle je piiiiicovina. Boze neverte tomu. To je neco jako ta stage 3 u Bsr.
Takže další,všude jsem byl všechno znám všechno dovedu?Předpokládám tedy,že auta máš v malíčku.Nabízím ti práci jako mechanika za 200Kč/h.Možnost stravy a ubytování.
Martine, vzhledem k tomu, ze Petr už svůj servis má, tak myslím ze tvé nabídky nevyužije :D :D :D

Ale bavíte mě tady všichni borci... :D

(Do chipu se ne*eru, takže k tématu se vyjadřovat nebudu ;) )
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist

S60 GOLD
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1291
Registrován: 11 roků 1 měsíc
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

#36 Zkušenost s tuningem od D5T5

Příspěvek od S60 GOLD »

Tak uciteeeeee..Martinopel. :-D. Sakra ze ja se poustim do takovych uprav...me by vlastne stacil jen chip a mam hned 300hp. Ach jo,ach jo.
Pro Marinopela....chlape zdaleka jsem vsude nebyl...snad se jeste nekam nekdy dostanu,vse znam? To taky ne,treba varit moc neumim. Auta v malicku "nemam" .(porad se clovek uci)ale vis co....snad tobe pane vsevjedouci to nemusim vysvetlovat ne? Pokud ano tak se treba nekdy potkame a vse si vysvetlime. ;-)
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

tymon
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 602
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

#37 Zkušenost s tuningem od D5T5

Příspěvek od tymon »

Kr.P píše:
S60 GOLD píše:Kdyz pujdes pred chipem a po chipu na brzdu a bude tam tech 40kw......tak jeste existuji kouzelnici. Ne jestli tomu verite tak bezte do toho....:-) a to nemyslim nejak zle. Ovsem i na brzde muzou byt kouzelnici. ;-)))
Z 96kW verze vytřískat +- 40kW navíc ještě dejme tomu, páč je to jen ošizená 120. Ale ze 120 na 160kW za pomocí čistě SW bez úprav, no dokud se tady bavíme v rovině prdelních dynamometrů...
jenom pro poradek: http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_D5_engine

zde muzete videt (bavime se o obsahu 2,4), pouze 3 zakladni typy motoru

Euro 3 - cerny kryt motoru - verze 96kW a 120kW... ona 96kW verze je verze pro Belgii, kde je to proste softwarove priskrcene kvuli danim... lze jednoduse udelat z 96kW verzi 120kW a nasledne chipnout na 147kW (mame odbrzdeno u DieselPower.cz, nekde tu na foru jsou i grafy) narust 51kW, to cucite, coz? :D ...no narovinu, neni to takove kouzleni, kdyz to na zacatku bylo tak uskrcene... realne to je jen 37kW :oops:

Euro 4 - sedy kryt motoru, virive klapky - verze 93kW (opet Belgie), 120kW, 130kW (P1) a 136kW... opet stejny pribeh jako viz. nahore, tady je jediny veliky rozdil a to 5Q manualni prevodovka u verze 93kW, jinak opet vse stejne a vse jen zalezitost SW... vzhledem k jinemu turbu a kompresnimu pomeru dosahujeme vykonu okolo 155-160kW... ty kokos, to je dokonce pres 60kW :Yahoo!: :lol: :ROFL: ...ale realne jenom okolo 25kW :oops: (jenom jeste doplnim, ze od MY2012/13 se prodavala XC90 s vykonem 147kW original od Volva... a jedna se stale o stejny motor)

Euro 5 - cerny kryt motoru, two-stage turbo (nebudu uvazovat 2,4D s jednim turbem, protoze ta mela vzdy 129kW) - tady mame opet rozptyl 120kW (a zase ta Belgie...), 151kW a 156kW... tady jediny rozdil je, ze od roku MY2012+ je modernizovana ridici jednotka motoru, jinak auta jsou naprosto stejna, jen jedno ma vzadu na kufru D3 a druhe D5 a lisi se SW... poznate je podle 2x vyfuku... tady umime udelat cca 170kW, coz dava maximalni narust zase 50kW!...ale realne pouze okolo 20kW :roll:

tak co vy dva chytrolini, uz vam to aspon trochu zapaluje? :wink: :P
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/

Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#38 Zkušenost s tuningem od D5T5

Příspěvek od eLzyx »

nemůže jim to zapalovat, když mají diesel (tj. může jim to leda "vzněcovat")
Naposledy upravil(a) eLzyx dne 08 led 2015 10:22, celkem upraveno 1 x.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

GDPR_user

#39 Zkušenost s tuningem od D5T5

Příspěvek od GDPR_user »

Tymone nevýmýšlej si,tady jsou mnohem větší experti,než ve fabrice Volvo,tam je to vše jen papírová hodnota,ve skutečnosti mají všechna auta 96kW a jen placebo efekt dělá to větší zrychlení. :D

Deshi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3617
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW

#40 Zkušenost s tuningem od D5T5

Příspěvek od Deshi »

martinopel píše:Tymone nevýmýšlej si,tady jsou mnohem větší experti,než ve fabrice Volvo,tam je to vše jen papírová hodnota,ve skutečnosti mají všechna auta 96kW a jen placebo efekt dělá to větší zrychlení. :D
Myslíš ta vychytávka, co přidává rozmazání obrazu na bočních okýnkách při prudkém sešlápnutí plynu? - ´tedy StarTrek efekt?? :ROFL: :lol:
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co vyladit???“