Volvo S70 2.3 T-5, 176kW, M5
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 61
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: C70 T5 AT ´98 tmavomodre
#1 Volvo S70 2.3 T-5, 176kW, M5
Bacha, to auto je putovny pohar, najprv bolo v darexe s najazdenymi 367 tis, potom preslo do autobazaru fine car na vajnorskej v BA, km mu ostali. Teraz je uz v tretom bazari a je stocene na 250 tis. Nekupuj...
_________________
Volvo C70 2,3 T5 (B5234T3), AT, r.v. 1998
Volvo XC 60 2,4 D3 Ocean Race, r.v. 2012
Volvo XC90 D5 Executive r.v. 2013
bolo: Volvo 440 1,7 turbo, r.v. 1989
Volvo C70 2,3 T5 (B5234T3), AT, r.v. 1998
Volvo XC 60 2,4 D3 Ocean Race, r.v. 2012
Volvo XC90 D5 Executive r.v. 2013
bolo: Volvo 440 1,7 turbo, r.v. 1989
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 133
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: 854T5(94) 944t(91) S60T5(04) Camaro(88)
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
#2 Volvo S70 2.3 T5
a okrem toho, ze je stocene mu este nieco je? lebo za tie peniaze vypada caz moc pekne, tak predpokladam, ze kilometre na tachu nebudu jediny problem.
_________________
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 61
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: C70 T5 AT ´98 tmavomodre
#3 Volvo S70 2.3 T-5, 176kW, M5
Treba sa na to ist pozriet, ja som ho bol pozerat este ked bolo v darexe a uz tam sa mi videlo, ze to auto je pred smrtou. Aj som to tu niekde pisal, uz si nespominam, zalezi co od toho ocakavas. Za mna nie.
_________________
Volvo C70 2,3 T5 (B5234T3), AT, r.v. 1998
Volvo XC 60 2,4 D3 Ocean Race, r.v. 2012
Volvo XC90 D5 Executive r.v. 2013
bolo: Volvo 440 1,7 turbo, r.v. 1989
Volvo C70 2,3 T5 (B5234T3), AT, r.v. 1998
Volvo XC 60 2,4 D3 Ocean Race, r.v. 2012
Volvo XC90 D5 Executive r.v. 2013
bolo: Volvo 440 1,7 turbo, r.v. 1989
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 133
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: 854T5(94) 944t(91) S60T5(04) Camaro(88)
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
#4 Volvo S70 2.3 T-5, 176kW, M5
oukej, dik za varovanie. pojdeme ho pozriet, spravim aj nejake fotky, tak aspon budeme mudrejsi aj ked sa ukaze, ze je to mrtvola.
_________________
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 133
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: 854T5(94) 944t(91) S60T5(04) Camaro(88)
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
#5 Volvo S70 2.3 T-5, 176kW, M5
Takze auto sme videli, na pohlad fakt krasne, super kasna, interier, na elektrike ani motore som nejak nenasiel zasah kutilom domacim, podvozok je tichy a prijemny, v aute sa neozyvaju ziadne pazvuky. Tolko prvy pohlad.
Druhy pohlad uz je zalostnejsi - nova prepadova nadobka na chladivo naznacuje, co dalsia kontrola potvrdila - motor na neutrali dymi z mierky oleja aj z nalievacieho viecka, vo vani je bordel po prenikajucom chladive a v oleji celkom zjavne smrdi benzin. Auto podla mna taha o malicko horsie ako moja T5 z 1994, brzdy pri vacsom vytazeni trasu a v suvislosti s horeuvedenym je teda pravdepodobne, ze autu prdla hlava a/alebo sa pridrel motor a nasledne este relativne dlho stalo.
Navyse klima neklimuje a koncove svetla z nezistenej priciny svietia obcas, ked nemaju a naopak stretavacie obcas nesvietia, ked maju. Celkom ocakavatelne po starte svieti kontrolka lambdy aj servisu. Servis minutu po starte zhasne, lambda nie.
Suma sumarum - kto ma druhy motor (ja mam! ), oplati sa mu toto auto zobrat tak cca do 900e a za par dni roboty a celkovych investicii v aktualnej cene toho auta z neho spravit mazla. Kto nie je ochotny handlovat a nasledne sa s autom zavret do garaze a makat, ruky prec.
Druhy pohlad uz je zalostnejsi - nova prepadova nadobka na chladivo naznacuje, co dalsia kontrola potvrdila - motor na neutrali dymi z mierky oleja aj z nalievacieho viecka, vo vani je bordel po prenikajucom chladive a v oleji celkom zjavne smrdi benzin. Auto podla mna taha o malicko horsie ako moja T5 z 1994, brzdy pri vacsom vytazeni trasu a v suvislosti s horeuvedenym je teda pravdepodobne, ze autu prdla hlava a/alebo sa pridrel motor a nasledne este relativne dlho stalo.
Navyse klima neklimuje a koncove svetla z nezistenej priciny svietia obcas, ked nemaju a naopak stretavacie obcas nesvietia, ked maju. Celkom ocakavatelne po starte svieti kontrolka lambdy aj servisu. Servis minutu po starte zhasne, lambda nie.
Suma sumarum - kto ma druhy motor (ja mam! ), oplati sa mu toto auto zobrat tak cca do 900e a za par dni roboty a celkovych investicii v aktualnej cene toho auta z neho spravit mazla. Kto nie je ochotny handlovat a nasledne sa s autom zavret do garaze a makat, ruky prec.
_________________
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#6 Volvo S70 2.3 T-5, 176kW, M5
takto, posledne roky imho pomaly uz ani neexistuje T5-ka bez prdnuteho tesnenia pod hlavou takze ak je zvysok auta k svetu a je za prijemnu cifru isiel by som do toho. Hlavu bude skor ci neskor riesit kazda T5-ka, akurat ze ta s este neprdnutou bude o par tisic drahsia a skor ci neskor to ajtak pride.. Akurat tu cenovku by som este tlacil dole, kedze je to stary sedan s turbobenzinom ktory sa im tam este moze peknych par mesiacov ohrievat.. co iste dobre vedia + verzia s prdnutym tesnenim, neni o com, zlava jak vysita
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 133
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: 854T5(94) 944t(91) S60T5(04) Camaro(88)
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
#7 Volvo S70 2.3 T-5, 176kW, M5
nooo, pomaly moja T5 ma motor cajk. a este brzdy. zato zvysok auta je strasny kybel, ale koho by to trapilo, ked to drape jak ma
na motore hentej S70 z inzeratu sa obavam, ze nebude problem iba v tesneni. tym to vsetko zrejme iba zacalo. ale suhlasim, nie je to na odpis, urcite sa oplati to auto zachranovat, len treba zhandlovat a potom zainvestovat.
na motore hentej S70 z inzeratu sa obavam, ze nebude problem iba v tesneni. tym to vsetko zrejme iba zacalo. ale suhlasim, nie je to na odpis, urcite sa oplati to auto zachranovat, len treba zhandlovat a potom zainvestovat.
_________________
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#8 Volvo S70 2.3 T-5, 176kW, M5
Mám na obou T5 dělaný motor, první z důvodu dekarbonizace hlavy, u druhého prdlé těsnění.
Prasklé těsnění pod hlavou u T5 je skoro spotřebák
Prasklé těsnění pod hlavou u T5 je skoro spotřebák
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek