Volvo S80 D5 kouří již od nastartování
- Autor
- Zpráva
#1 Volvo S80 D5 kouří již od nastartování
Ahoj, možná se to tu již řešilo, ale moc jsem toho tady nenašel.
Můj problém je, že auto již od nastartování lehce kouří z výfuku - jedná se o šedobílý kouř. Při rozjezdu, přidání plynu hulí víc a víc. Turbo bylo nedávno měněný. Bohužel nedisponuji Volvo diagnostikou a přes OBD funkce klasického KKL kabelu co používám jsem zjistil velký prd - ani kontrolka motoru zatím nesvítí.
Podezřívám, že bude některý ze vstřikovačů KO. Chtěl jsem se zepat, kam by jste mi doporučili v Praze dát vstřikovače proměřit a popřípadě vyčistit a zároveň pokud není nějaký nadšenec s diagnostikou DICE v Praze.
Podotýkám, že auto má najeto 280 tis. km a vstřikovače nejspíš nikdo nikdy neměnil.
Pár týdnu pozoruji, že klesá výkon motoru. Před tím, než to začalo hulit se s tím nedalo jet víc než 70km/h. Ale to nejspíš bude souviset s tím, že než auto začalo kouřit, tak se z automatické převodovky AW55-50SN ozývá divný skřípavý zvuk(mě to připomíná zvuk podobný rozsypanému ložisku). Když se rozjedu na D, tak když chce automat řadit dvojku, tak při lehkým plynu to vypadá, že tam zapadne. Ale když to udělám s větší dávkou plynu, tak se drží 1500ot/min a ozývají se skřípaný zvuky ze špajzky - proto soudím, že to dělá ona. Převodový olej jsem nezjistil jestli byl měněný.
Můj problém je, že auto již od nastartování lehce kouří z výfuku - jedná se o šedobílý kouř. Při rozjezdu, přidání plynu hulí víc a víc. Turbo bylo nedávno měněný. Bohužel nedisponuji Volvo diagnostikou a přes OBD funkce klasického KKL kabelu co používám jsem zjistil velký prd - ani kontrolka motoru zatím nesvítí.
Podezřívám, že bude některý ze vstřikovačů KO. Chtěl jsem se zepat, kam by jste mi doporučili v Praze dát vstřikovače proměřit a popřípadě vyčistit a zároveň pokud není nějaký nadšenec s diagnostikou DICE v Praze.
Podotýkám, že auto má najeto 280 tis. km a vstřikovače nejspíš nikdo nikdy neměnil.
Pár týdnu pozoruji, že klesá výkon motoru. Před tím, než to začalo hulit se s tím nedalo jet víc než 70km/h. Ale to nejspíš bude souviset s tím, že než auto začalo kouřit, tak se z automatické převodovky AW55-50SN ozývá divný skřípavý zvuk(mě to připomíná zvuk podobný rozsypanému ložisku). Když se rozjedu na D, tak když chce automat řadit dvojku, tak při lehkým plynu to vypadá, že tam zapadne. Ale když to udělám s větší dávkou plynu, tak se drží 1500ot/min a ozývají se skřípaný zvuky ze špajzky - proto soudím, že to dělá ona. Převodový olej jsem nezjistil jestli byl měněný.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13108
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#2 Volvo S80 D5 kouří již od nastartování
http://www.svedskedily.cz
Zavolej Davidovi, ale řekl bych, že by jsi se měl psychicky připravit na repas automatu + ty vstřiky.
Zavolej Davidovi, ale řekl bych, že by jsi se měl psychicky připravit na repas automatu + ty vstřiky.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#3 Volvo S80 D5 kouří již od nastartování
Cus co se tyce tech vstrikovacu tak muzu doporucit Sykoru z Benatek nad Jizerou... Nechal jsem si tam delat vstrikovac kdyz mi podfukoval. Udelal mi to na pockani,sice to trvalo 3-4 hodiny. Kdyz privezl vstrikovac zpatky tak sem myslel ze mi dava novy.
Zabrousil sedlo vstrikovace ,vstrikovac vycistil a otestoval na stolici. Cele me to stalo 1000,-
Sice to neni v praze ale ani to neas z Prahy z ruky.
Zabrousil sedlo vstrikovace ,vstrikovac vycistil a otestoval na stolici. Cele me to stalo 1000,-
Sice to neni v praze ale ani to neas z Prahy z ruky.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
#4 Volvo S80 D5 kouří již od nastartování
Právě o to tu jde. Když zjistím, že je potřeba k vstřikovačům repasovat i automat, tak je jasný, že je lepší se auta zbavit než ho opravovat. Sice ještě nevím kolik stojí repas vstřikovače - hádám kole 4 tis/jeden (nevím jestli se dá věřit repasovaným vstřikovačům). Na kolik vyjde repas automatické převododvky? Osobně bych to tipoval na 60 tisíc. Koukám, že pana Patočku mám blízko. Dneska se u něj osobně stavím a zeptám se. Blbý je, že auto s těmito symptomy nechci trápit jízdou k někomu, takže jediná možnost by bylo to dotáhnout na laně.
#5 Volvo S80 D5 kouří již od nastartování
Jeste bych se chtel zeptat, u koho bude lepsi nechat repasovat převodovku. Protoze jednou jsem nechaval repasovat automat na Hondu a prevodovka po repasi fungovala stejne spatne jako predtim.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 9891
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#6 Volvo S80 D5 kouří již od nastartování
Patočka se věnuje repasím automatů a má to zmáklý. Zajdi tam a domluv se. Bude to za míň jak za 60 tis.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#7 Volvo S80 D5 kouří již od nastartování
Ten automat by se asi na lane tahnout nemel.. To spis na podvalnik... Jinak repasovany vstrikovac vyjde jak pises od 4 do 5k ( v mem pripade. Jinak novy stoji 8k ) vetsinou kdyz koupis novy vstrikovac,treba od Bosche tak je to prevazne repasovanej vstrikovac. Takze otazka je verit repasu nebo novemu? Oboji vyjde na stejno. Pokud ti to nekdo udela dobre pak proc tomu neverit.
Jinak v jinem topicu psal David Patocka o oprave prevodovky co mas ty 4000 - 40 000 k
Jinak v jinem topicu psal David Patocka o oprave prevodovky co mas ty 4000 - 40 000 k
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
#8 Volvo S80 D5 kouří již od nastartování
Tak jsem tam byl a pan Patocka je tento tyden mimo praci. Takze budu muset pockat do pondělí. Podle toho kolik si řekne za kontrolu vstrikovacu nechám vstrikovave zkontrolovat popripade opravit u nej. Jinak bych zajel do Benatek nad Jizerou jak mi bylo doporuceno zatim díky za pomoc. Dneska je problem sehnat kvalitni servis. Co jde, tak se snazim opravit na aute sam
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3221
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#9 Volvo S80 D5 kouří již od nastartování
Tak jestli hodláš repasovat automat, tak je asi jedno, jestli na něm uděláš poslední jízdu do servisu po kolech či na podválu.
A jestli jej reapsovat nehodláš, tak je to taktéž jedno.
A jestli jej reapsovat nehodláš, tak je to taktéž jedno.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#10 Volvo S80 D5 kouří již od nastartování
http://www.sykora-dieselpoint.cz/kuk1 píše:Tak jsem tam byl a pan Patocka je tento tyden mimo praci. Takze budu muset pockat do pondělí. Podle toho kolik si řekne za kontrolu vstrikovacu nechám vstrikovave zkontrolovat popripade opravit u nej. Jinak bych zajel do Benatek nad Jizerou jak mi bylo doporuceno zatim díky za pomoc. Dneska je problem sehnat kvalitni servis. Co jde, tak se snazim opravit na aute sam
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
#11 Volvo S80 D5 kouří již od nastartování
Ještě by mě zajímala možnost přestavby na manuál. Ale hádám, že aut s motorem D5 a manuálem bude málo. Navíc by se musela prohodit celá pedálová konzola, kompletní řadící tyče - a jelikož jsem to na Volvu nikdy nedělal - tak by se to rovnalo koupil celý auto v manuálu na díly a v klidu si to přeskládat...
Navíc by byl problém s tempomatem(asi nejmenší problém) - přestal by fungovat protože by se musel připojit snímač spojkového pedálu. Navíc si nejsem jistej, jak bych řekl ŘJ motoru, že tam nemám automat ale klasickej fofr klacek.
Navíc by byl problém s tempomatem(asi nejmenší problém) - přestal by fungovat protože by se musel připojit snímač spojkového pedálu. Navíc si nejsem jistej, jak bych řekl ŘJ motoru, že tam nemám automat ale klasickej fofr klacek.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#12 Volvo S80 D5 kouří již od nastartování
Musel bys prehrat i rj... A to si myslim ze za ty nervy,cas,starosti a prachy nestoji a vyjde to nejlip koupit auto s manualem.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 198
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Hlavní město piva
- Vůz: XC90 3.2
#13 Volvo S80 D5 kouří již od nastartování
Ahoj, minuly patek jsem to od p. Patocky privezl. Nechaval jsem si testovat vstriky a nasledne 4 menit, testovani stoji cca 500 za jeden vstrik, p. Patocka ti nabidne instalaci starsich ale plne funkcnich otestovanych vstriku jeden za 2000,-. Dalsi moznost je novy vstrik od Bosche za cca 4500, nebo novy od Volva za cca. 7500.
Taky mi to kourilo a hlavne cvakalo, oba problemy jsou ted vyreseny.
Taky mi to kourilo a hlavne cvakalo, oba problemy jsou ted vyreseny.
_________________
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 5 Odpovědi
- 1132 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od huntsmann
-
- 6 Odpovědi
- 657 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od eximo
-
- 25 Odpovědi
- 4918 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od martin.saroch
-
- 6 Odpovědi
- 1512 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od tomasjavorsky
-
- 14 Odpovědi
- 2557 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Mroger