automatická převodovka
- Autor
- Zpráva
#1 automatická převodovka
chci se zeptat, vůbec nemám žádné zkušenosti s automatickou převodovkou ve volvu. Uvažuji o koupi xc 90 a zajímá mě, jaký je automat, jestli to má i sportovní režim nebo dokonce sekvenčku? díky za odpověď
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#2 automatická převodovka
Záleží kterej. Do XC90 se dávaly celkem 3 různý (nevim jak do těch posledních).
Od MY06 je tam 6q TF80SC, kterej je asi o hektar lepší než 4q geartronic za T6 motorem (na ten pozor, bejvaji nejlevnější a je to právě kvůli tomu).
Se správnou údržbou, kde se mění olej á cca 60 tis tě ty ostatní přežijou.
Od MY06 je tam 6q TF80SC, kterej je asi o hektar lepší než 4q geartronic za T6 motorem (na ten pozor, bejvaji nejlevnější a je to právě kvůli tomu).
Se správnou údržbou, kde se mění olej á cca 60 tis tě ty ostatní přežijou.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#3 automatická převodovka
takže od jakého roku mám hledat, abych vybral s lepší převodovkou, od roku 2006? A co se týče sportovního režimu respektive sekvenčky mají to ty 6q?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#4 automatická převodovka
No záleží s jakym motorem, u každýho se to dávalo jindy.
6q má sekvenci na páce voliče.
6q má sekvenci na páce voliče.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#5 automatická převodovka
určitě 2,4 D aspoň 136 kw
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#6 automatická převodovka
na sportovní režim se 136kW bych stejně asi rovnou zapoměl, nebudeš ho potřebovat
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#7 automatická převodovka
Tak teď budu vařit z vody, ale TF-80SC šla k dieselu s faceliftem 07. Ale radši to necháme někoho chytřejšího potvrdit, protože tam bude rozdíl 136, 154kW a nevim co ještě.
Každopádně na týhle motorizaci je to jak píše Kuko. Auto se pohybuje, to je vše
Každopádně na týhle motorizaci je to jak píše Kuko. Auto se pohybuje, to je vše
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#8 automatická převodovka
Pohybuje se to celkem normálně 90 procent všech devadesátek v republice žere naftu takže tam bude i z čeho vybírat
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#9 automatická převodovka
No, myslim že od MY10 už v ní ani nic jinýho nejni.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#10 automatická převodovka
Mam D5 136kw s automatem TF-80SC a rok je 2006 ,auto vazi 1800 kg a pohybuje se svizne kdyz je potreba... Ale XC asi na zavodeni nebudou ze? Takze co by vnich rezim sport delal...Urvanej píše:Tak teď budu vařit z vody, ale TF-80SC šla k dieselu s faceliftem 07. Ale radši to necháme někoho chytřejšího potvrdit, protože tam bude rozdíl 136, 154kW a nevim co ještě.
Každopádně na týhle motorizaci je to jak píše Kuko. Auto se pohybuje, to je vše
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#11 automatická převodovka
Oki, takže asi platí co sem psal na začátku, od MY06 a ne 07 jak sem psal naposledy
Ale ty mi nesedíš do řečí, protože máš zrovna tuhle skříň vysypanou.
Ale ty mi nesedíš do řečí, protože máš zrovna tuhle skříň vysypanou.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#12 automatická převodovka
Ano mam ji vysipanou ale mel jsem moznost s ni jezdit kdyz byla v poradku a rikam dokaze to jezdit svizne kdyz je potreba... Nevim ale jak dlouho a kde je horni hranice... Zkousel jsem ji asi cca 10 km jen na sekvenci a jako jo... Bylo to fajn. Co se tyce sviznych rozjezdu tak ty nepokousim pac mam strach o uhlovku a kardan.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
#13 automatická převodovka
Vy mi to auto uplne rozmlouvate jak to tady ctu.:d Chci to jako vetsi rodinné auto, ktere neco uveze a kdyz chci tak na to slapnu a letim ale s automatem to asi nebude moc dobry napad.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#14 automatická převodovka
Vzdyt ti to pisu... Na zavodeni to neni ale kdyz je potreba tak je fajn kdyz vis ze to tam je a neni problem na to hamtnout. Vraxy to vypada tak ze pokud jsem jel po dalnici tech 120-130 a chtel jsem predjizdet rychle pac se blizilo auto,tak pri kickdownu si auto podradilo o dva srupne a vystrelilo jako spalsenej bejk... Nebo si to muzes ridit sam.. Podradit si o jeden stupen a hamtnout na to.. Efekt je stejnej...zetyxc píše:Vy mi to auto uplne rozmlouvate jak to tady ctu.:d Chci to jako vetsi rodinné auto, ktere neco uveze a kdyz chci tak na to slapnu a letim ale s automatem to asi nebude moc dobry napad.
Jinak nad 90 jsem take premyslel ale nakonec vyhrala 70 pride mi to vic rodinejsi s vetsim kufrem.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1140
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 745 TIC
#15 automatická převodovka
Je naprosto bezpředmětný tu psát o zrychlení u sedmdesátky, když ho stejně zajímá devadesátka...byť se stejným motorem i převodovkou, ale pořád je to úplně jiný auto s jinou aerodynamikou a váhou...jediný, co má v tomto případě cenu porovnávat je spolehlivost motoru/převodovky.
To, co v xc70 udělá ještě nějakou parádu, bude pravděpodobně v xc90 líná lemra...nečekal bych s tímto motorem nějaké zázraky. Vem něco silnějšího...
To, co v xc70 udělá ještě nějakou parádu, bude pravděpodobně v xc90 líná lemra...nečekal bych s tímto motorem nějaké zázraky. Vem něco silnějšího...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#16 automatická převodovka
smolda píše:Je naprosto bezpředmětný tu psát o zrychlení u sedmdesátky, když ho stejně zajímá devadesátka...byť se stejným motorem i převodovkou, ale pořád je to úplně jiný auto s jinou aerodynamikou a váhou...jediný, co má v tomto případě cenu porovnávat je spolehlivost motoru/převodovky.
To, co v xc70 udělá ještě nějakou parádu, bude pravděpodobně v xc90 líná lemra...nečekal bych s tímto motorem nějaké zázraky. Vem něco silnějšího...
Treba V8?
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#17 automatická převodovka
Nebo koupit nejaky ten benzin s 154kw a nechat jeste chipnout...
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
#18 automatická převodovka
taky sem uvazoval o xc 70, tak stale vaham. Jak se pohybuje spotreba u 70 a 90 diesel?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#19 automatická převodovka
Tezko rict... Kazdy ma spotrebu jinou zalezi na noze... Spotrebu zmerenou nemam stylem plna/plna ale podle palubaku jezdim za 7,5 ve meste 80% zbytek okresky vesnice a dalnice. Ale beru to z rezervouac palubak keca takze si pridam o litr vic a sem smirenej stim ze mi to tak zere 8,5 pokud min tak tim lip.
U ty 90 asi bude spotreba vyssi...
U ty 90 asi bude spotreba vyssi...
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4945
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#20 automatická převodovka
A 209 chiplejch koní bys tam dal?Ekky píše: Co se tyce sviznych rozjezdu tak ty nepokousim pac mam strach o uhlovku a kardan.
Na diesel se vykašli, naše nafta stojí za vyliž a podívej se kolik stojí "jeden" vstřik devadesátka v benzínu ti na LPG bude jezdit mezi 2,30 - 2,60 Kč na kmzetyxc píše:taky sem uvazoval o xc 70, tak stale vaham. Jak se pohybuje spotreba u 70 a 90 diesel?
a výkonovou rezervu tam máš, že se nebudeš bát předjet. Pokud se nechceš bát o spojku a přemýšlet při každém rozjezdu a řazení do trojky nad prací obou nohou, tak jdi do automatu.
Hezký den
Naposledy upravil(a) Romulusw dne 17 čer 2014 09:25, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#21 automatická převodovka
209 ? Ne.. Kdyz uz tak ST2 a to je nejakych 225
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4945
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#22 automatická převodovka
Tím hůř mě stejně ty moderní "kurvítka" v autech dost štvou, Kdyby to byla klasická konstrukce - motor (benzin) podél, pevnej náhon na zadek, připojení předku zubovou spojkou, jako má třeba L200, nebo BT-50, tak to by bylo auto pro mne ale to prostě už asi nebude.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#23 automatická převodovka
Hele s tim chipem jsem jen nad tim uvazoval... Zatim to nechavam u ledu pac auto neni ve 100% stavu takze tech 136kw zatim staci. Jinak benzin jsem nikdy nemel a asi bych snim neumel jezdit co se tyce manualu... kolikrat na dilne mi ten benzin chcipne pri rozjezdu... Kdyz mam pujcenou filcku od tchyne v benu tak stim jedu jak s naftou.Romulusw píše:Tím hůř mě stejně ty moderní "kurvítka" v autech dost štvou, Kdyby to byla klasická konstrukce - motor (benzin) podél, pevnej náhon na zadek, připojení předku zubovou spojkou, jako má třeba L200, nebo BT-50, tak to by bylo auto pro mne ale to prostě už asi nebude.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4945
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#24 automatická převodovka
Dyk já jsem to pochopil, že to nemyslíš vážně
OT petrolejku jsme měli doma jen jednu, captivu od nova 4 roky a v březnu šla z baráku. (dvacet let starýho JUMPERa nepočítám, protože ten jezdí i na vyjetej olej a když byl řepkovej friťák o pětku levnější než nafta, tak i na něj ) vyměnili jsme ji za nové CRVéčko, benzin dvoulitr, bez turba, bez EGRu, bez DPF, rozvodový ŘETĚZ automaticky napínaný, veškerá údržba - vyměnit filtry a olej. Minimálně kurvítek
OT petrolejku jsme měli doma jen jednu, captivu od nova 4 roky a v březnu šla z baráku. (dvacet let starýho JUMPERa nepočítám, protože ten jezdí i na vyjetej olej a když byl řepkovej friťák o pětku levnější než nafta, tak i na něj ) vyměnili jsme ji za nové CRVéčko, benzin dvoulitr, bez turba, bez EGRu, bez DPF, rozvodový ŘETĚZ automaticky napínaný, veškerá údržba - vyměnit filtry a olej. Minimálně kurvítek
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#25 automatická převodovka
Jj ty byly dobry... Ale asi to tu uz moc zasirame mimo tema...Romulusw píše:Dyk já jsem to pochopil, že to nemyslíš vážně
OT petrolejku jsme měli doma jen jednu, captivu od nova 4 roky a v březnu šla z baráku. (dvacet let starýho JUMPERa nepočítám, protože ten jezdí i na vyjetej olej a když byl řepkovej friťák o pětku levnější než nafta, tak i na něj ) vyměnili jsme ji za nové CRVéčko, benzin dvoulitr, bez turba, bez EGRu, bez DPF, rozvodový ŘETĚZ automaticky napínaný, veškerá údržba - vyměnit filtry a olej. Minimálně kurvítek
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 10 Odpovědi
- 1193 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka
-
- 12 Odpovědi
- 926 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka
-
- 7 Odpovědi
- 4078 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od much44
-
- 35 Odpovědi
- 3683 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kwiko
-
- 12 Odpovědi
- 967 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od eLzyx