automatická převodovka

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 5
Registrován: 9 roků 10 měsíců
Vůz: v70 2,5 tdi

#1 automatická převodovka

Příspěvek od zetyxc »

chci se zeptat, vůbec nemám žádné zkušenosti s automatickou převodovkou ve volvu. Uvažuji o koupi xc 90 a zajímá mě, jaký je automat, jestli to má i sportovní režim nebo dokonce sekvenčku? díky za odpověď

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#2 automatická převodovka

Příspěvek od Urvanej »

Záleží kterej. Do XC90 se dávaly celkem 3 různý (nevim jak do těch posledních).
Od MY06 je tam 6q TF80SC, kterej je asi o hektar lepší než 4q geartronic za T6 motorem (na ten pozor, bejvaji nejlevnější a je to právě kvůli tomu).
Se správnou údržbou, kde se mění olej á cca 60 tis tě ty ostatní přežijou.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 5
Registrován: 9 roků 10 měsíců
Vůz: v70 2,5 tdi

#3 automatická převodovka

Příspěvek od zetyxc »

takže od jakého roku mám hledat, abych vybral s lepší převodovkou, od roku 2006? A co se týče sportovního režimu respektive sekvenčky mají to ty 6q?

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#4 automatická převodovka

Příspěvek od Urvanej »

No záleží s jakym motorem, u každýho se to dávalo jindy.
6q má sekvenci na páce voliče.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 5
Registrován: 9 roků 10 měsíců
Vůz: v70 2,5 tdi

#5 automatická převodovka

Příspěvek od zetyxc »

určitě 2,4 D aspoň 136 kw

Kuko28
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1273
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

#6 automatická převodovka

Příspěvek od Kuko28 »

na sportovní režim se 136kW bych stejně asi rovnou zapoměl, nebudeš ho potřebovat :wink:
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#7 automatická převodovka

Příspěvek od Urvanej »

Tak teď budu vařit z vody, ale TF-80SC šla k dieselu s faceliftem 07. Ale radši to necháme někoho chytřejšího potvrdit, protože tam bude rozdíl 136, 154kW a nevim co ještě.
Každopádně na týhle motorizaci je to jak píše Kuko. Auto se pohybuje, to je vše :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

karelvolvo
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2167
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#8 automatická převodovka

Příspěvek od karelvolvo »

Pohybuje se to celkem normálně 90 procent všech devadesátek v republice žere naftu takže tam bude i z čeho vybírat
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#9 automatická převodovka

Příspěvek od Urvanej »

No, myslim že od MY10 už v ní ani nic jinýho nejni.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Ekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 3440
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic

#10 automatická převodovka

Příspěvek od Ekky »

Urvanej píše:Tak teď budu vařit z vody, ale TF-80SC šla k dieselu s faceliftem 07. Ale radši to necháme někoho chytřejšího potvrdit, protože tam bude rozdíl 136, 154kW a nevim co ještě.
Každopádně na týhle motorizaci je to jak píše Kuko. Auto se pohybuje, to je vše :-)
Mam D5 136kw s automatem TF-80SC a rok je 2006 ,auto vazi 1800 kg a pohybuje se svizne kdyz je potreba... Ale XC asi na zavodeni nebudou ze? Takze co by vnich rezim sport delal...
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#11 automatická převodovka

Příspěvek od Urvanej »

Oki, takže asi platí co sem psal na začátku, od MY06 a ne 07 jak sem psal naposledy :-)
Ale ty mi nesedíš do řečí, protože máš zrovna tuhle skříň vysypanou. :cry:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Ekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 3440
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic

#12 automatická převodovka

Příspěvek od Ekky »

Ano mam ji vysipanou ale mel jsem moznost s ni jezdit kdyz byla v poradku a rikam dokaze to jezdit svizne kdyz je potreba... Nevim ale jak dlouho a kde je horni hranice... Zkousel jsem ji asi cca 10 km jen na sekvenci a jako jo... Bylo to fajn. Co se tyce sviznych rozjezdu tak ty nepokousim pac mam strach o uhlovku a kardan.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 5
Registrován: 9 roků 10 měsíců
Vůz: v70 2,5 tdi

#13 automatická převodovka

Příspěvek od zetyxc »

Vy mi to auto uplne rozmlouvate jak to tady ctu.:d Chci to jako vetsi rodinné auto, ktere neco uveze a kdyz chci tak na to slapnu a letim ale s automatem to asi nebude moc dobry napad.

Ekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 3440
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic

#14 automatická převodovka

Příspěvek od Ekky »

zetyxc píše:Vy mi to auto uplne rozmlouvate jak to tady ctu.:d Chci to jako vetsi rodinné auto, ktere neco uveze a kdyz chci tak na to slapnu a letim ale s automatem to asi nebude moc dobry napad.
Vzdyt ti to pisu... Na zavodeni to neni ale kdyz je potreba tak je fajn kdyz vis ze to tam je a neni problem na to hamtnout. Vraxy to vypada tak ze pokud jsem jel po dalnici tech 120-130 a chtel jsem predjizdet rychle pac se blizilo auto,tak pri kickdownu si auto podradilo o dva srupne a vystrelilo jako spalsenej bejk... Nebo si to muzes ridit sam.. Podradit si o jeden stupen a hamtnout na to.. Efekt je stejnej...
Jinak nad 90 jsem take premyslel ale nakonec vyhrala 70 pride mi to vic rodinejsi s vetsim kufrem.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

smolda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1140
Registrován: 11 roků 4 měsíce
Bydliště: Turnov
Vůz: 745 TIC

#15 automatická převodovka

Příspěvek od smolda »

Je naprosto bezpředmětný tu psát o zrychlení u sedmdesátky, když ho stejně zajímá devadesátka...byť se stejným motorem i převodovkou, ale pořád je to úplně jiný auto s jinou aerodynamikou a váhou...jediný, co má v tomto případě cenu porovnávat je spolehlivost motoru/převodovky.

To, co v xc70 udělá ještě nějakou parádu, bude pravděpodobně v xc90 líná lemra...nečekal bych s tímto motorem nějaké zázraky. Vem něco silnějšího...

Ekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 3440
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic

#16 automatická převodovka

Příspěvek od Ekky »

smolda píše:Je naprosto bezpředmětný tu psát o zrychlení u sedmdesátky, když ho stejně zajímá devadesátka...byť se stejným motorem i převodovkou, ale pořád je to úplně jiný auto s jinou aerodynamikou a váhou...jediný, co má v tomto případě cenu porovnávat je spolehlivost motoru/převodovky.

To, co v xc70 udělá ještě nějakou parádu, bude pravděpodobně v xc90 líná lemra...nečekal bych s tímto motorem nějaké zázraky. Vem něco silnějšího...

Treba V8? :D
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

Ekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 3440
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic

#17 automatická převodovka

Příspěvek od Ekky »

Nebo koupit nejaky ten benzin s 154kw a nechat jeste chipnout...
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 5
Registrován: 9 roků 10 měsíců
Vůz: v70 2,5 tdi

#18 automatická převodovka

Příspěvek od zetyxc »

taky sem uvazoval o xc 70, tak stale vaham. Jak se pohybuje spotreba u 70 a 90 diesel?

Ekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 3440
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic

#19 automatická převodovka

Příspěvek od Ekky »

Tezko rict... Kazdy ma spotrebu jinou zalezi na noze... Spotrebu zmerenou nemam stylem plna/plna ale podle palubaku jezdim za 7,5 ve meste 80% zbytek okresky vesnice a dalnice. Ale beru to z rezervouac palubak keca takze si pridam o litr vic a sem smirenej stim ze mi to tak zere 8,5 pokud min tak tim lip.
U ty 90 asi bude spotreba vyssi...
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4945
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#20 automatická převodovka

Příspěvek od Romulusw »

Ekky píše: Co se tyce sviznych rozjezdu tak ty nepokousim pac mam strach o uhlovku a kardan.
A 209 chiplejch koní bys tam dal? :D
zetyxc píše:taky sem uvazoval o xc 70, tak stale vaham. Jak se pohybuje spotreba u 70 a 90 diesel?
Na diesel se vykašli, naše nafta stojí za vyliž a podívej se kolik stojí "jeden" vstřik :( devadesátka v benzínu ti na LPG bude jezdit mezi 2,30 - 2,60 Kč na km
a výkonovou rezervu tam máš, že se nebudeš bát předjet. Pokud se nechceš bát o spojku a přemýšlet při každém rozjezdu a řazení do trojky nad prací obou nohou, tak jdi do automatu.
Hezký den :)
Naposledy upravil(a) Romulusw dne 17 čer 2014 09:25, celkem upraveno 1 x.

Ekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 3440
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic

#21 automatická převodovka

Příspěvek od Ekky »

209 ? Ne.. Kdyz uz tak ST2 a to je nejakych 225 :D
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4945
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#22 automatická převodovka

Příspěvek od Romulusw »

Tím hůř :D mě stejně ty moderní "kurvítka" v autech dost štvou, Kdyby to byla klasická konstrukce - motor (benzin) podél, pevnej náhon na zadek, připojení předku zubovou spojkou, jako má třeba L200, nebo BT-50, tak to by bylo auto pro mne :wink: ale to prostě už asi nebude.

Ekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 3440
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic

#23 automatická převodovka

Příspěvek od Ekky »

Romulusw píše:Tím hůř :D mě stejně ty moderní "kurvítka" v autech dost štvou, Kdyby to byla klasická konstrukce - motor (benzin) podél, pevnej náhon na zadek, připojení předku zubovou spojkou, jako má třeba L200, nebo BT-50, tak to by bylo auto pro mne :wink: ale to prostě už asi nebude.
Hele s tim chipem jsem jen nad tim uvazoval... Zatim to nechavam u ledu pac auto neni ve 100% stavu takze tech 136kw zatim staci. Jinak benzin jsem nikdy nemel a asi bych snim neumel jezdit co se tyce manualu... :lol: kolikrat na dilne mi ten benzin chcipne pri rozjezdu... Kdyz mam pujcenou filcku od tchyne v benu tak stim jedu jak s naftou. :D
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4945
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#24 automatická převodovka

Příspěvek od Romulusw »

Dyk já jsem to pochopil, že to nemyslíš vážně :lol:
OT petrolejku jsme měli doma jen jednu, captivu od nova 4 roky a v březnu šla z baráku. (dvacet let starýho JUMPERa nepočítám, protože ten jezdí i na vyjetej olej a když byl řepkovej friťák o pětku levnější než nafta, tak i na něj :D ) vyměnili jsme ji za nové CRVéčko, benzin dvoulitr, bez turba, bez EGRu, bez DPF, rozvodový ŘETĚZ automaticky napínaný, veškerá údržba - vyměnit filtry a olej. Minimálně kurvítek :twisted:

Ekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 3440
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic

#25 automatická převodovka

Příspěvek od Ekky »

Romulusw píše:Dyk já jsem to pochopil, že to nemyslíš vážně :lol:
OT petrolejku jsme měli doma jen jednu, captivu od nova 4 roky a v březnu šla z baráku. (dvacet let starýho JUMPERa nepočítám, protože ten jezdí i na vyjetej olej a když byl řepkovej friťák o pětku levnější než nafta, tak i na něj :D ) vyměnili jsme ji za nové CRVéčko, benzin dvoulitr, bez turba, bez EGRu, bez DPF, rozvodový ŘETĚZ automaticky napínaný, veškerá údržba - vyměnit filtry a olej. Minimálně kurvítek :twisted:
Jj ty byly dobry... Ale asi to tu uz moc zasirame mimo tema...
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“