Volvo 960 II 3.0 - problém:

Všechno o sedmách a devítkách!
  • Autor
  • Zpráva
Švéd
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 661
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha, Frymburk
Vůz: S70 5254, Silver

#26 Volvo 960 II 3.0 - problém:

Příspěvek od Švéd »

S*re mě to jak sviňa, ale byť jsem posledních 48 hodin obětoval zjišťování možností případně alternativ, tak už i já uznávám, že to je pasé. Nejen, že s oslovených kluků se nikomu nechce do přestavby, ale všichni shodně říkají, že je to blbost do toho vůbec jít a investovat.
___________________________________________________________________________________________________________


Takže jestli někdo váháte zda prodat nebo pustit auto, je tu poslední možnost do pondělí do 16.6.2014, pak toto kolo definitivně uzavírám a končím s hledáním Volva.

Čili pokud někdo váháte, hledám hezkou 740/760 nebo teď už jen 940, případně 850 nebo V70 I. generace - u těchto dvou může být i nafta!!!


Hledám pouze hezký stav, případně pravidelně udržované auto. Nabídky do SZ.

Díky, David
_________________
Mercedes W221, non Volvo.

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3677
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#27 Volvo 960 II 3.0 - problém:

Příspěvek od yoby »

Ty volve, ty seš hérečka :lol:
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Švéd
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 661
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha, Frymburk
Vůz: S70 5254, Silver

#28 Volvo 960 II 3.0 - problém:

Příspěvek od Švéd »

Děte do řitě volVové ... kdybyste věděli, jak mě to se*e, mě to moc jako pr*el nepřijde :( . Ale samo díky za rady k věci.

D.
_________________
Mercedes W221, non Volvo.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#29 Volvo 960 II 3.0 - problém:

Příspěvek od tomasss »

Švéd píše:Nejen, že s oslovených kluků se nikomu nechce do přestavby, ale všichni shodně říkají, že je to blbost do toho vůbec jít a investovat.
Pokud jsi po mne chtel slyset jestli je devitka rozumna investice, mohli jsme si usetrit ty uvahy o prehazovani motoru :)
Ad bilej kour, pokud se tu bavime o tom o cem si myslim ze se tu bavime (= foukly tesneni pod hlavou), je bohuzel vysoka pravdepodobnost ze se jeji vymena nepovede (praskne blok) a tudiz se tu vlastne bavime o cene za auto bez motoru. Takze abys mohl jezdit, je nutny zapocitat demontaz staryho motoru, novej motor, mozna novy rozvody, montaz novyho motoru, a naplne. Tohle vsechno samozrejme nejakou dobu trva, rikal jsi ze bez auta nemuzes byt moc dlouho coz je problem.
Ad vyztuzeny bloky, informace se ruzni, co jsem si z toho odnesl ja je to, ze bloky prvnich let (91-92) trpely jen na porozitu bloku, kdy dochazelo k prosakovani nemrzky uz u zanovnich motoru. Taky mely velmi kratkej vymennej interval na rozvody. Tohle bylo opraveno u pozdejsich rocniku 93+, nicmene se objevil novej problem s praskanim bloku po vymene hlavovyho tesneni, a ten pretrvaval i u s/v90.
Samozrejme, za penize ktery by te tohle stalo bys mel peknou 850 nebo v70I, takze z pohledu mechanika je blbost do toho jit. Jenze ty chces devitku a to mechanik nepochopi :)
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Švéd
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 661
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha, Frymburk
Vůz: S70 5254, Silver

#30 Volvo 960 II 3.0 - problém:

Příspěvek od Švéd »

Díky Tome, je to pryč, už jsem to odpískal, po tom všem, co jsem se dozvěděl. Ale hlavně proto, že to nikdo koho jsem se ptal nechce opravovat, případně řešit výměnu motoru. Je to pasé i když mě to dost mrzí.

D.
_________________
Mercedes W221, non Volvo.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1280
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Litvínov
Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
Bydliště: Litvínov

#31 Volvo 960 II 3.0 - problém:

Příspěvek od martines »

Mě osobně by nebylo za těžko dát 50tis. za devítku pokud by se mi líbila ve všech ostatních aspektech (barva ,výbava, světlá kožka) tak bych do toho šel i za cenu novýho motoru (kolik + 50-60 i s montáží?)
Za stav se vždycky platí,za desítku koupíš akorát tak hujdu těsně před smrtí.
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#32 Volvo 960 II 3.0 - problém:

Příspěvek od tomasss »

Kdyz jsme to s Davidem pocitali, byli jsme nekde kolem 30-40ti tisic za komplet (demontaz, novej motor, montaz, naplne atd). A motoru 3.0 z S80tek je vsude relativne dost (rozumnej mnohem vic nez na 960tky).
martines píše:Mě osobně by nebylo za těžko dát 50tis. za devítku pokud by se mi líbila ve všech ostatních aspektech (barva ,výbava, světlá kožka) tak bych do toho šel i za cenu novýho motoru (kolik + 50-60 i s montáží?)
Za stav se vždycky platí,za desítku koupíš akorát tak hujdu těsně před smrtí.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#33 Volvo 960 II 3.0 - problém:

Příspěvek od tomasss »

Švéd píše:nikdo koho jsem se ptal nechce opravovat, případně řešit výměnu motoru.
Co Jean, ten by to nedal? Bavil jsem se s nim o tom pred nejakym mesicem, a byla celkem zajimava varianta naroubovat blok z S80tky (kterej uz nepraska) a na nej hlavu z 960tky, coz je kompatibilni varianta co se tyce sani a prislusenstvi a je s tim minimum prace navic.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 134
Registrován: 16 roků
Vůz: 760
Bydliště: Petřvald u Karviné

#34 Volvo 960 II 3.0 - problém:

Příspěvek od Renoš »

tomasss píše:
Švéd píše:nikdo koho jsem se ptal nechce opravovat, případně řešit výměnu motoru.
Co Jean, ten by to nedal? Bavil jsem se s nim o tom pred nejakym mesicem, a byla celkem zajimava varianta naroubovat blok z S80tky (kterej uz nepraska) a na nej hlavu z 960tky, coz je kompatibilni varianta co se tyce sani a prislusenstvi a je s tim minimum prace navic.
Zrovna Jean kterého jsem se ptal,jestli je to opravdu možné osadit blok z 80ky mě poslal za tebou Tomassi,že s tím máš zkušenost.Tak je tady někdo,kdo to už dělal?
Proč není stejné těsnění pod hlavu u 960ky i u 80ky.Díval jsem se někde v nabídce ND a každé je pod jiným číslem.
_________________
Je:V70 2,0T r.2000 132kw
760 D24Tic r.88 85kw
Bylo V40 2,0 r.98 103kw
S40 1,8 r.97 85kw
960 2,5 r.95 125kw

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#35 Volvo 960 II 3.0 - problém:

Příspěvek od tomasss »

Renoš píše:Zrovna Jean kterého jsem se ptal,jestli je to opravdu možné osadit blok z 80ky mě poslal za tebou Tomassi,že s tím máš zkušenost.Tak je tady někdo,kdo to už dělal?
Proč není stejné těsnění pod hlavu u 960ky i u 80ky.Díval jsem se někde v nabídce ND a každé je pod jiným číslem.
Jasne, ja mam ale v 960tce kompletni motor z S80 - tj. jak blok, tak hlavu. A kvuli tomu se muselo predelavat spousta veci - jiny sani, nesedi skrtici klapka, jinej alternator a servo, tahlo plynu a tempomatu, airbox atd. V mym pripade jsem to tak chtel, protoze osazeny sani ma lepsi vykonovy parametry nez puvodni co je v 960tce, ale zas pro nekoho kdo nehoni kazdej kilowat by bylo asi jednodussi vzit z S80tky jen blok a na to hlavu puvodni, cimz by se vsechen tenhle opruz kolem vynechal.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 134
Registrován: 16 roků
Vůz: 760
Bydliště: Petřvald u Karviné

#36 Volvo 960 II 3.0 - problém:

Příspěvek od Renoš »

Vím,že tam máš celý motor,mohls hodit aspon jednu fotku jak to vypadá.
A to těsnění?
_________________
Je:V70 2,0T r.2000 132kw
760 D24Tic r.88 85kw
Bylo V40 2,0 r.98 103kw
S40 1,8 r.97 85kw
960 2,5 r.95 125kw

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#37 Volvo 960 II 3.0 - problém:

Příspěvek od tomasss »

Renoš píše:Vím,že tam máš celý motor,mohls hodit aspon jednu fotku jak to vypadá.
A to těsnění?
Zatim je to takova pojizna laborator, nektery veci jeste zkousim, neco jeste prijde predelat, takze bych nerad daval fotky polotovaru, aby nekdo okopiroval nejaky moje potencialne spatny reseni. Az to vychytam, nejaky fotky udelam.
Tesneni nevim, nemel jsem je v ruce pro porovnani, muze to byt vselicos, ale vzhledem k tomu ze mi Jean rikal ze tohle je nejjednodussi cesta (kombinace S80 bloku a 960 hlavy), necekal bych nejakou zasadni komplikaci...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Švéd
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 661
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha, Frymburk
Vůz: S70 5254, Silver

#38 Volvo 960 II 3.0 - problém:

Příspěvek od Švéd »

Ano, je to přesně, jak píše Tom. V zásadě cena by byla vysoká, ale což o to ... problém je, že se do toho nikomu nechce a já se možná ani nedivím. To je celý problém.

Jinak Tome, Jeana jsem nezkoušel, je to přeci jen z ruky a měl bych to rád pod dohledem :) , nicméně už padlo po několika dnech definitivní NE, takže v tuto chvíli se soustředím pouze na 940 - ideálně atmosféra, případně turbo. Vypustil jsem úplně variantu 960.

D.
_________________
Mercedes W221, non Volvo.

smolda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1136
Registrován: 11 roků 3 měsíce
Bydliště: Turnov
Vůz: 745 TIC

#39 Volvo 960 II 3.0 - problém:

Příspěvek od smolda »

Mě by zajímalo, jestli se soustředíš na ty devítky jen do pondělí 16.6. :D nebo jestli jsi tohle debilní ultimátum zrušil.

Jinak škoda, že to je s tou devětšede tak, jak to je. Je to moc pěkný auto...škoda, že ten motor vychytali až u 80tky. To je třeba auto, který spoustu volvofilů nebere. Kdyby to vychytali v 96.tým roce, tak by to bylo milionkrát lepší.

Švéd
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 661
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha, Frymburk
Vůz: S70 5254, Silver

#40 Volvo 960 II 3.0 - problém:

Příspěvek od Švéd »

To debilní ultimátum má opodstatnění a tím jsou prachy. Abych měl prachy na hezký stav a nemusel hrábnout do rezervy, mám zájemce na jedno auto ... ještě jinak já si nemůžu dovolit bejt bez auta, tudíž, aby to bylo vše OK, tak musím prodat auto a chtěl jsem rovnou měnit ideálně v jednom úseku - PROTO TY VYTEKLÝ NERVY :D .

Nevím, nakonec asi prodám a pošetřím a počkám na hezký auto. Tož tak. Jinak bych to takhle nehrotil, že?

D.
_________________
Mercedes W221, non Volvo.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#41 Volvo 960 II 3.0 - problém:

Příspěvek od tomasss »

Švéd píše:Jinak Tome, Jeana jsem nezkoušel, je to přeci jen z ruky a měl bych to rád pod dohledem :)
Hele ja nechci nejak skadlit tvuj nove nabytej klid, ale ja bych mu zitra byt tebou zkusmo zavolal...:) vymena bloku motoru je troufam si rict nekolikanasobne jednodussi nez to co se pachalo u mne, a musi byt rekneme za tyden urcite hotova i kdyby se cekalo na nejaky doobjednavany dily.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Švéd
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 661
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha, Frymburk
Vůz: S70 5254, Silver

#42 Volvo 960 II 3.0 - problém:

Příspěvek od Švéd »

Naštěstí se shodlo více lidí, že od toho mám dát ruce pryč, byť jsem se dlouho přemlouval, nakonec jsem uznal, že to blbost. Takže myšlenku 960 II jsem opustil a jsem rád, že je to za mnou.

D.
_________________
Mercedes W221, non Volvo.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#43 Volvo 960 II 3.0 - problém:

Příspěvek od tomasss »

Renoš píše:Vím,že tam máš celý motor,mohls hodit aspon jednu fotku jak to vypadá.
Ted >zde< koukam ze v Susici mi to nekdo vyfotil kdyz jsem doplnoval novy plastiky, ale jak rikam, zatim je to laborator :)
Švéd píše:Naštěstí se shodlo více lidí, že od toho mám dát ruce pryč, byť jsem se dlouho přemlouval, nakonec jsem uznal, že to blbost. Takže myšlenku 960 II jsem opustil a jsem rád, že je to za mnou.
D.
Ok.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

dumi.cz
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3331
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#44 Volvo 960 II 3.0 - problém:

Příspěvek od dumi.cz »

Omlouvám se za Offtopic, ale jak píšete o tom praskání bloků.

Kterých motorů (objem a rok) se to týká? Za jakých okolností se to děje (při provozu, při sundání hlavy) a jak se to pozná?

Díky za odpovědi :)
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 134
Registrován: 16 roků
Vůz: 760
Bydliště: Petřvald u Karviné

#45 Volvo 960 II 3.0 - problém:

Příspěvek od Renoš »

Ted >zde< koukam ze v Susici mi to nekdo vyfotil kdyz jsem doplnoval novy plastiky, ale jak rikam, zatim je to laborator :)
Dobrý,akorát opravdu je vidět,že je předěláno všechno kolem,takže takové kutilství,třeba napojení serva nebo vzduchu.
A tu olejovou vannu si nechal,nebos taky musel dát původní?
Napojení zapal.cívek je taky asi od základu předělané,když tam jsou už asi jiné? :good:
_________________
Je:V70 2,0T r.2000 132kw
760 D24Tic r.88 85kw
Bylo V40 2,0 r.98 103kw
S40 1,8 r.97 85kw
960 2,5 r.95 125kw

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#46 Volvo 960 II 3.0 - problém:

Příspěvek od tomasss »

Renoš píše:Dobrý,akorát opravdu je vidět,že je předěláno všechno kolem,takže takové kutilství, třeba napojení serva nebo vzduchu. A tu olejovou vanu si nechal,nebos taky musel dát původní?
Napojení zapal.cívek je taky asi od základu předělané,když tam jsou už asi jiné? :good:
Vsechno bude, nejdriv jsem resil proc auto neradilo rychlosti, naprosto priserne zralo a blilo na mne jednu diagnostickou chybu za druhou, kosmetika kterou zminujes je na poradi jako mene dulezita. A mimochodem co si budeme povidat, ono origo reseni nemusi bejt zrovna to nejlepsi, nadobka serva (obcas prolinajici) umistena primo nad alternatorem je toho zarnej priklad. Vnitrni konstrukce airboxu na 960 je podobnej pripad, hluk sice tlumi skvele ale propustnost nic moc. O hlinikovy chobotnici sani radsi pomlcet :)
Olejova vana je z 960.
Zapalovaci civky jsou stejny, akorat je novej chladic zapalovacich modulu co je videt mezi nadobkou serva a spulkou plynovyho pedalu.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#47 Volvo 960 II 3.0 - problém:

Příspěvek od tomasss »

dumi.cz píše:Omlouvám se za Offtopic, ale jak píšete o tom praskání bloků.
Kterých motorů (objem a rok) se to týká? Za jakých okolností se to děje (při provozu, při sundání hlavy) a jak se to pozná?
Díky za odpovědi :)
Vsech radovejch sestivalcu montovanejch podelne, tj. do 960, s90 a v90. Trpej tim jak 2.5l tak 3.0l verze. Prasknuti se stane po nasazeni a utahnuti z nejakyho duvodu predtim sundany hlavy, pripadne po nejaky (velmi kratky) dobe provozu. Pozna se to snadno, zacne se ztracet voda a v pokrocilejsim stadiu po bloku na strane vyfukovejch svodu tece chladici kapalina.
Krtek mi jeste rikal ze prvni rocniky (90-92) nepraskaly, ale co je na tom pravdy nevim.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

dumi.cz
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3331
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#48 Volvo 960 II 3.0 - problém:

Příspěvek od dumi.cz »

tomasss píše:
dumi.cz píše:Omlouvám se za Offtopic, ale jak píšete o tom praskání bloků.
Kterých motorů (objem a rok) se to týká? Za jakých okolností se to děje (při provozu, při sundání hlavy) a jak se to pozná?
Díky za odpovědi :)
Vsech radovejch sestivalcu montovanejch podelne, tj. do 960, s90 a v90. Trpej tim jak 2.5l tak 3.0l verze. Prasknuti se stane po nasazeni a utahnuti z nejakyho duvodu predtim sundany hlavy, pripadne po nejaky (velmi kratky) dobe provozu. Pozna se to snadno, zacne se ztracet voda a v pokrocilejsim stadiu po bloku na strane vyfukovejch svodu tece chladici kapalina.
Krtek mi jeste rikal ze prvni rocniky (90-92) nepraskaly, ale co je na tom pravdy nevim.
Takže pětiválce jsou OK?

Díky za info
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

Švéd
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 661
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha, Frymburk
Vůz: S70 5254, Silver

#49 Volvo 960 II 3.0 - problém:

Příspěvek od Švéd »

Pětiválec u dvojkové 960 není pokud vím, ten 2.5 je šestiválec a není totožný s atmosférou u 7/8 řady, tam jsou právě 5-ti válce.


D.
_________________
Mercedes W221, non Volvo.

dumi.cz
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3331
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#50 Volvo 960 II 3.0 - problém:

Příspěvek od dumi.cz »

Švéd píše:Pětiválec u dvojkové 960 není pokud vím, ten 2.5 je šestiválec a není totožný s atmosférou u 7/8 řady, tam jsou právě 5-ti válce.


D.
Měl jsem namysli obecně pětiválce 2.5T co se dávali i do V70 jako mam například já :)
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900“