V40 a LPG

  • Autor
  • Zpráva
merlin
Offline
Příspěvky: 14
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha

V40 a LPG

Příspěvek od merlin »

Zdravim,

rad bych si koupil V40-ku z roku cca 1998 motor 1.8 benzin a chtel bych jezdit na plyn. V zasade mam tedy dve moznosti: 1) koupit uz primo s LPG 2) nechat si LPG namontovat.

Chtel bych se zeptat, jestli s tim nema nekdo tady zkusenost a neporadil by. Pokud bych sel do moznosti 2), jaky system bych si mel nechat namontovat? Samozrejme drazsi = lepsi, ale 40 tisic se mi za prestavbu davat nechce...

Ja se v tech motorech moc nevyznam, ale obecne pisou, ze kdyz ma motor plastove sani, tak ze to pak nejak sleha ci co...

Diky za kazdy nazor/radu.
_________________
Budu kupovat: Volvo V40 r.v. 1998-2000

GDPR_user

Re: V40 a LPG

Příspěvek od GDPR_user »

merlin píše:Zdravim,

rad bych si koupil V40-ku z roku cca 1998 motor 1.8 benzin a chtel bych jezdit na plyn. V zasade mam tedy dve moznosti: 1) koupit uz primo s LPG 2) nechat si LPG namontovat.

Chtel bych se zeptat, jestli s tim nema nekdo tady zkusenost a neporadil by. Pokud bych sel do moznosti 2), jaky system bych si mel nechat namontovat? Samozrejme drazsi = lepsi, ale 40 tisic se mi za prestavbu davat nechce...

Ja se v tech motorech moc nevyznam, ale obecne pisou, ze kdyz ma motor plastove sani, tak ze to pak nejak sleha ci co...

Diky za kazdy nazor/radu.
Doporučuji sekvenční vstřikování plynu cena cca 35k nebo sehnat auto s Bi-fuel

merlin
Offline
Příspěvky: 14
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha

Příspěvek od merlin »

Tusil jsem, ze doporucite sekvencni vstrik. Je samozrejme nejlepsi, jen ta cena :roll: Co si myslite o "klasickem" LPG?

Co to je Bi-fuel? To slysim poprve..
_________________
Budu kupovat: Volvo V40 r.v. 1998-2000

black hawk
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 332
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: prag

Příspěvek od black hawk »

pozur u 40 se montáž plynu moc nedoporučuje zdůvodu zapalování.u 40 udělané tak ,že je jedna cívka na 2 válce.tedy jedna svíčka např. na 1.válci pálí tak jak má tak na 4.válcí pákí do střihu ventil a pokud je v sání zbytek plynu tak pak dojde k pořádné šlupě.už jsem to viděl.tím nechci nikterak odvracet,ale pozor na to.taktéž se může zachovat i 960/S90 s řadovým 6.sice má sekvenční zapalování a má pro každou svíčku jednu cívku,ale ve chvíli jakékoli poruchy zap.a rozsvícení kontrolky motoru spouští jednotka motoru náhradní režim zapalování tz.zdvojením jiskry pro 1-6 2-5 3-4 válec a pak může nastat totéž.už jsem to také viděl.a bohužel i u sekvence plynu.asi ten plyn vžvy nějakej zůstane v sání.
Naposledy upravil(a) black hawk dne 29 kvě 2006 17:25, celkem upraveno 1 x.

merlin
Offline
Příspěvky: 14
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha

Příspěvek od merlin »

black hawk píše:pozur u 40 se montáž plynu moc nedoporučuje zdůvodu zapalování.u 40 udělané tak ,že je jedna cívka na 1 válec.tedy jedna svíčka např. na 1.válci pálí tak jak má tak na 4.válcí pákí do střihu ventil a pokud je v sání zbytek plynu tak pak dojde k pořádné šlupě.už jsem to viděl.tím nechci nikterak odvracet,ale pozor na to.taktéž se může zachovat i 960/S90 s řadovým 6.sice má sekvenční zapalování a má pro každou svíčku jednu cívku,ale ve chvíli jakékoli poruchy zap.a rozsvícení kontrolky motoru spouští jednotka motoru náhradní režim zapalování tz.zdvojením jiskry pro 1-6 2-5 3-4 válec a pak může nastat totéž.už jsem to také viděl.a bohužel i u sekvence plynu.asi ten plyn vžvy nějakej zůstane v sání.
To jsi me trochu nemile prekvapil :?

Co se tyce toho slehu, tak jem se domnival, ze k nemu muze dojit pouze u klasickeho LPG, ale nikdy k nemu nedochazi u sekvencniho vstrikovani. Alespon tak to vsude pisou...

Mas tedy nejake konkretni doporuceni - ktery system ano, ktery ne apod?

Diky moc
_________________
Budu kupovat: Volvo V40 r.v. 1998-2000

tomasba
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 43
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od tomasba »

merlin píše:
black hawk píše:pozur u 40 se montáž plynu moc nedoporučuje zdůvodu zapalování.u 40 udělané tak ,že je jedna cívka na 1 válec.tedy jedna svíčka např. na 1.válci pálí tak jak má tak na 4.válcí pákí do střihu ventil a pokud je v sání zbytek plynu tak pak dojde k pořádné šlupě.už jsem to viděl.tím nechci nikterak odvracet,ale pozor na to.taktéž se může zachovat i 960/S90 s řadovým 6.sice má sekvenční zapalování a má pro každou svíčku jednu cívku,ale ve chvíli jakékoli poruchy zap.a rozsvícení kontrolky motoru spouští jednotka motoru náhradní režim zapalování tz.zdvojením jiskry pro 1-6 2-5 3-4 válec a pak může nastat totéž.už jsem to také viděl.a bohužel i u sekvence plynu.asi ten plyn vžvy nějakej zůstane v sání.
To jsi me trochu nemile prekvapil :?

Co se tyce toho slehu, tak jem se domnival, ze k nemu muze dojit pouze u klasickeho LPG, ale nikdy k nemu nedochazi u sekvencniho vstrikovani. Alespon tak to vsude pisou...

Mas tedy nejake konkretni doporuceni - ktery system ano, ktery ne apod?

Diky moc
V40 s LPG problem nemá(když tam bude sekvence).Dej tam bud Tartarini nebo sekven 24(BRC oskoušeno funguje).
_________________
dříve:Škoda 105,r.v84
Renault 21 nevada 2.2,r.v 88 (LPG)
ted´ Volvo 850 2.3 T5 combi,r.v.94,barva červená (LPG)

merlin
Offline
Příspěvky: 14
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha

Příspěvek od merlin »

Trochu jsem se poptaval a vicemene mi nabizeji vsude tyhle vyrobce LPG (sekvencni vstrik): BRC, KME, LOVTEC, AKME. Cena je cca 30.000,- Tartarini mi nikdo nenabidl - asi proto, ze bude drazsi ;)

Do ceho je tedy nejlepsi jit?
_________________
Budu kupovat: Volvo V40 r.v. 1998-2000

tomasba
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 43
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od tomasba »

merlin píše:Trochu jsem se poptaval a vicemene mi nabizeji vsude tyhle vyrobce LPG (sekvencni vstrik): BRC, KME, LOVTEC, AKME. Cena je cca 30.000,- Tartarini mi nikdo nenabidl - asi proto, ze bude drazsi ;)

Do ceho je tedy nejlepsi jit?
Tartarini neni nejdraší(něakou dobu už se montuje docela chodí dobře).Lovtec Volvo nebude moc dobře zvladat(to bych tam nedaval).KME nevim nedělal sem.AKME novej Polskej výrobek(levnej ale neni vozkoušenej).Brc velmi dobře fungující(puvodní vsřikovače sra.. -ted se dodavaj Valteky funguje ok¨).Jesli nechceš experimentovat tak bud Tartariny nebo BRC
_________________
dříve:Škoda 105,r.v84
Renault 21 nevada 2.2,r.v 88 (LPG)
ted´ Volvo 850 2.3 T5 combi,r.v.94,barva červená (LPG)

merlin
Offline
Příspěvky: 14
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha

Příspěvek od merlin »

Jeste bych se zeptal nekoho z majitelu Volva s LPG - nemate problemy se servisem? Slysel jsem, ze dost servisu nema LPG rado a opravy odmitaji...
_________________
Budu kupovat: Volvo V40 r.v. 1998-2000

marra
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 1858
Registrován: 16 roků
Bydliště: Praha

Příspěvek od marra »

ani ja je nemam rád :lol: pokud se to tyka zrovna takovych problemu jako že" motor cuká nejede"
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

quetzal
Offline
Příspěvky: 13
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Jílové u Prahy

ja si zrovna nechavam plyn delat do 850

Příspěvek od quetzal »

objednal jsem si Tartarini (do 20V 2,5l) ... mozna bychom si tady mohli nekde nechat udelat sekci volvistu plynaru :-)
_________________
850GLT kombík '96

merlin
Offline
Příspěvky: 14
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha

Příspěvek od merlin »

Ja jsem rozhodne pro. Myslim, ze by to bylo velice uzitecne :D
_________________
Budu kupovat: Volvo V40 r.v. 1998-2000

quetzal
Offline
Příspěvky: 13
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Jílové u Prahy

Příspěvek od quetzal »

merlin píše:Ja jsem rozhodne pro. Myslim, ze by to bylo velice uzitecne :D
Ja doufam, ze se nektery z moderatoru da pohnout k tomu, aby nam tady nainstaloval sekci.

Pro zacatek by bylo zajimave treba jenom zjistit, kolik volv na plyn tady jezdi.
_________________
850GLT kombík '96

quetzal
Offline
Příspěvky: 13
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Jílové u Prahy

Příspěvek od quetzal »

marra píše:ani ja je nemam rád :lol: pokud se to tyka zrovna takovych problemu jako že" motor cuká nejede"
To chapu :-)
_________________
850GLT kombík '96

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2878
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

Pánové, nějak nechápete princip fóra. Sekce jsou pevně dané a jejich změna dosti složitá záležitost, hlavně by to asi nemělo význam. Je tu sekcí dost. Jinak Vám nic nebrání dát topik do "o všem možném" s názvem "kdo jezdí na LPG". Pokud vás tedy zajímá průřez všemi modely a ne jen S/V40. Takže snad není co řešit??? :D

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“