Generálka motoru? :/
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 228
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: V70 2,3 T5 rv99, C70 2,3 T5 rv99
- Bydliště: Znojmo
#1 Generálka motoru? :/
Poslední dobou se moje t4 rozmazlila a žačla si říkat o více oleje a to cca 1l na 2tis km.. jak jsem se tak koukal, tak nikde neprosakuje, takže buď turbo nebo nedej bože pístní kroužky... no kdyby došlo ale na to nejhorší, zajímalo by mě, jaké s tím máte zkušenosti,myslím tím generálkou motoru... na kolik se to cca vyšplhá atd...
_________________
Je- C70 2.3 T5 rv99 176kw at
Je- V70 2.3 T5 rv99 176kw man
Bylo- škoda 105,120,125,136rapid,2x favorit, Fiat 126p (22ps), vw polo, 2x daihatsu charade, Opel vectra A 2x 1.6, 2.0, 2.5V6(170ps), vectra B 2.5V6 (170ps), lancia delta 1.6hf turbo (140ps), lancia kappa 2.0 20v 5V turbo(220ps),2xVolvo v40 t4 (200ps)
Je- C70 2.3 T5 rv99 176kw at
Je- V70 2.3 T5 rv99 176kw man
Bylo- škoda 105,120,125,136rapid,2x favorit, Fiat 126p (22ps), vw polo, 2x daihatsu charade, Opel vectra A 2x 1.6, 2.0, 2.5V6(170ps), vectra B 2.5V6 (170ps), lancia delta 1.6hf turbo (140ps), lancia kappa 2.0 20v 5V turbo(220ps),2xVolvo v40 t4 (200ps)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#2 Generálka motoru? :/
Jestli nemas ucpanej pcv system (odvetrani klikovky) jsi koukal? Kolega uz takhle malem rozebiral na t4 motor, nez jsem ho zastavil.
Komprese mas zmereny?
Komprese mas zmereny?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#3 Generálka motoru? :/
Vem to k někomu kdo se na to mrkne, nejblíž máš asi martina a nevymejšlej nic, co by tě stálo nějaký zbytečný prachy, nedejbože někoho neprověřenýho. Tohle může dělat například blbá zpětná hadice od turba za pár stovek. Mě skrz ní protekl cca litr za 250km.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 624
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
#4 Generálka motoru? :/
taky zkousim pomoci igelitu
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
#5 Generálka motoru? :/
Mam podobny problem, ale motor 2,0T 118kw benzin. Me si klidne v lete vezme na 1.000km litr oleje. V zime treba za 5.000km doliju s bidou 0,5l oleje. Takze by me zajimalo to odvetrani klikovky. Dnes mi jeden meril tlaky ve valcich a nameril v 1,2 a 3 valci 13 bar a ve ctvrtem 11,5bar. Ted si nejsem jisty sakra, jestli ten nejmensi tlak nebyl ve valci cislo 3. Nejak se mi to nezda. Nebyl jsem u toho, auto jsem mu tam nechal a sel pryc. Ja cetl, ze u mojeho motoru je komprese 9 bar. Motor je cisty, nikde zadny unik oleje, nekouri...
Jestli dobre chapu to video, tak nastartuju, vyndam merku oleje a jak z toho bude hulit a strikat olej tak je to v riti ? Nebo vicko pro nalevani oleje to ssame? Kdyz z toho bude cakat olej ? Co ten igelit, ten by mel byt nasaty do motoru je-li odvetrani v poradku? Priblizte nekdo prosim...
Jestli dobre chapu to video, tak nastartuju, vyndam merku oleje a jak z toho bude hulit a strikat olej tak je to v riti ? Nebo vicko pro nalevani oleje to ssame? Kdyz z toho bude cakat olej ? Co ten igelit, ten by mel byt nasaty do motoru je-li odvetrani v poradku? Priblizte nekdo prosim...
#6 Generálka motoru? :/
Tak jsem si to asi nasel, ale nevim ktery je ten spravny...
kompressionsförhálande 9,0 : 1
kompressionstryck 11 till 13 bar
Asi ten druhy si myslim. Vzhledem k tomu co mi ten meloun nameril. V tom pripade jsem v norme nebo jak tomu mam rozumet.
Nevite nekdo jiste ?
kompressionsförhálande 9,0 : 1
kompressionstryck 11 till 13 bar
Asi ten druhy si myslim. Vzhledem k tomu co mi ten meloun nameril. V tom pripade jsem v norme nebo jak tomu mam rozumet.
Nevite nekdo jiste ?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#7 Generálka motoru? :/
Jsi v normě .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
#8 Generálka motoru? :/
No to bych byl celkem rad. A nevedel bys co znamena ten prvni udaj ? Je to samozrejme svedstina, to si asi poznal...
Kazdopadne unik oleje tam je. Co zkusit nyni? Turbo? Jak to poznam, ze je v prd...?
Kazdopadne unik oleje tam je. Co zkusit nyni? Turbo? Jak to poznam, ze je v prd...?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12087
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#9 Generálka motoru? :/
Shoď hadici od Turba na straně sání (od airboxu) a zkus si prstama zavrťet hřídelkou jak radiálně, tak axiálně. Jakmile ucejtíš vůli si v prde...
Ale někdo řiká, že malá radiální nevadí, že se vymezí olejem, no ale bejt by tam kadopádně neměla.
Ale někdo řiká, že malá radiální nevadí, že se vymezí olejem, no ale bejt by tam kadopádně neměla.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#10 Generálka motoru? :/
jj urcite zkusim udelat jak pises. Aj jsem slysel, ze v nejake hadici od turba kdyz je olej tak to je tez konecna....?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12087
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#11 Generálka motoru? :/
Jj, hadice k mezichladiči nebo na tý co budeš vyndavat kuli kontrole vůle.
Trocha ho tam bejt může, ale pokud půjde odpojit hadice u IC a vyloženě něco vyteče, tak je taky jasno.
Trocha ho tam bejt může, ale pokud půjde odpojit hadice u IC a vyloženě něco vyteče, tak je taky jasno.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#12 Generálka motoru? :/
No kez by to bylo turbo. Koupil bych si z T4 - udajne to jde a na nejaky cas bych nemusel premyslet o T5ce...
Jinak diky za rady. Snad se na to o vikendu podivam lebo me skolil nejaky bacil a nechce se mi ani ven...
Jinak diky za rady. Snad se na to o vikendu podivam lebo me skolil nejaky bacil a nechce se mi ani ven...
#13 Generálka motoru? :/
Nebudu zakladat nove tema, tak to napisu sem.
Dnes jsem jel do OV, Cesta tam OK, trosku jsme se pohonili s Passatem...prijedu na misto a uz se mi nelibil volnobeh. Jakoby otacky nemely tech cc 750 ale 500. Pridal jsem jemne plyn, tak v tom jak kdyby skublo a pak OK.
Pak nastartuji jedu domu a auto se cele chvelo pri pridavani plynu, totalne celou cestu. Myslim, ze i ztratilo vykon. Vzdycky to po 3tis.ot. vystrelilo a ted to jelo stejne jak ze spoda. Fakt se to cele trepalo kdyz jsem pridaval plyn at min nebo jsem tomu slapl vic.
Udelalo by to, kdyby odeslo turbo? Nebo jeden z valcu? Line to uplne nebylo, ale myslim, ze to ztratilo tak 30%vykonu. Aj jsem citel chvilku divny smradek v aute, ale ja to nebyl
V sobotu se zenim a asi jsem prisel o auto ku.rva. Kde ted koupim jine ?
Dnes jsem jel do OV, Cesta tam OK, trosku jsme se pohonili s Passatem...prijedu na misto a uz se mi nelibil volnobeh. Jakoby otacky nemely tech cc 750 ale 500. Pridal jsem jemne plyn, tak v tom jak kdyby skublo a pak OK.
Pak nastartuji jedu domu a auto se cele chvelo pri pridavani plynu, totalne celou cestu. Myslim, ze i ztratilo vykon. Vzdycky to po 3tis.ot. vystrelilo a ted to jelo stejne jak ze spoda. Fakt se to cele trepalo kdyz jsem pridaval plyn at min nebo jsem tomu slapl vic.
Udelalo by to, kdyby odeslo turbo? Nebo jeden z valcu? Line to uplne nebylo, ale myslim, ze to ztratilo tak 30%vykonu. Aj jsem citel chvilku divny smradek v aute, ale ja to nebyl
V sobotu se zenim a asi jsem prisel o auto ku.rva. Kde ted koupim jine ?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13114
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#14 Generálka motoru? :/
Zkus změřit komprese.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
#15 Generálka motoru? :/
Neni treba, je KO asi dvouhmota. V prevodovce klepe, seslapnu spojku tak klepat prestane. A smrdi to po spalene spojce.raolsa píše:Zkus změřit komprese.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13114
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#16 Generálka motoru? :/
Dvouhmotou se ti neztratí výkon. Ledaže by prokluzovala spojka, ale to by jsi asi daleko nedojel.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
#17 Generálka motoru? :/
Spojka neprokluzuje. Vykon je tak jako kdyby si jel na zatahnutou rucku nebo tak neco.
#19 Generálka motoru? :/
Abych ukoncil svuj problem. Auto uz nemam. Pravdepodobne odesla prevodovka ve ktere dost chrastilo a problem byl i z jednim z valcu, diky kteremu auto skubalo a moc nechtelo jet. Pravdepodobne teda. diky za pomoc a za nazory...
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek