Mam tu obrázek z diagnostiky. Je to S70 MY00 B5244T 14?kW, která se mi jeví jako zdechlina. Na diagnostice to nehlásí nic relevantního, tak sem si nechal vykreslit tlak a otáčky. Pík je vždycky při plynu na podlaze. Tak nějak mi připadá, že prostě netlačí jak by měla. Lambda je nová, a motor jde vyrovnaně.
Mam nějakej nápad co je tam špatně, ale nechci nikoho ochotného napovědět jakkoliv ovlivňovat, a taky pak budu vypadat chytře, když napíšu, že to sem si myslel taky
Díky předem za tipy.
Hoši koule ven, de se věštit :-)
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12091
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#1 Hoši koule ven, de se věštit :-)
- Přílohy
-
- prubeh-T5.JPG (73.9 KiB) Zobrazeno 548 x
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#2 Hoši koule ven, de se věštit :-)
Všechny 147kW jsou zdechliny.Teda krom jedné,která má nalito Stage 3.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12091
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#3 Hoši koule ven, de se věštit :-)
No dostal jsem po SZ velmi kvalitní vysvětlení, že na obrázku neni nic podezřelýho.
Muj názor byl založen na iluzi, že to má tačit 0.8, ale omyl, jen 0.4, což je tam krásně vidět že naskočí hnedka a drží.
Vycházel jsem z porovnání průběhu s Jarunou, která má AT a takový výkon rozhodně ne a jede VÝRAZNĚ líp. Tohle je manuál s AWD, tak jsem předpokládal ztráty stejný, ale asi sem byl vedle. Ještě zkusim 100-160 a uvidim.
Muj názor byl založen na iluzi, že to má tačit 0.8, ale omyl, jen 0.4, což je tam krásně vidět že naskočí hnedka a drží.
Vycházel jsem z porovnání průběhu s Jarunou, která má AT a takový výkon rozhodně ne a jede VÝRAZNĚ líp. Tohle je manuál s AWD, tak jsem předpokládal ztráty stejný, ale asi sem byl vedle. Ještě zkusim 100-160 a uvidim.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 17 Odpovědi
- 3541 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ekky
-
- 0 Odpovědi
- 1141 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Hájčus
-
- 10 Odpovědi
- 1834 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Sergej
-
- 4 Odpovědi
- 270 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od volvoperformance