V70II 2.5T simerink klika

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
michal_0077
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 624
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

#1 V70II 2.5T simerink klika

Příspěvek od michal_0077 »

zacal mi tyct simerink na klice a do vymeny rozvodu zbyva jeste 60 000km.

co poradite?
- jezdit s tim tak do dalsi vymeny rozvodu, snad se nedostava olej i na remen?
- vymenit jen simerink
- vynenit novej simerink a treba tam dat jen novej rozvodak a protahnout o neco vymenu
- nezacne za chvili chcat i olej z vacek?
- pretesnit to radsi vsechno hned
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

GDPR_user

#2 V70II 2.5T simerink klika

Příspěvek od GDPR_user »

Jaký používáš olej?
Nejčastěji bývá příčinou Castrol,který způsobí zakarbonování a následné ztvrdnutí gufer.Auto jezdící na Mobil 1 má gufera pořád měkké.Stalo se nám,že jsme vyčistili motor po Castrolu BG109 a nalili Mobil 1 5W50 a auto do měsíce začalo olej propouštět.Tolik na úvod.V podstatě,asi nejrozumější udělat komplet gufera a dát buď nové rozvody celé,nebo min.řemen.Pochopitelně výměnu nechat jen na dobu nejkratší životnosti podle kladek.

michal_0077
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 624
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

#3 V70II 2.5T simerink klika

Příspěvek od michal_0077 »

bylo to asi takhle... auto jsem koupil se zakarbonovanym motorem dle faktur byly olej menen nasledovno:

predchozi majitel (firma ktera na aute nesetrila)
20 000 km...............................- Castrol Volvo nemecko
40-, 60-, 80-, 100-, 120-tis km...- Mobil1 0W-40 Adsum, Auto Skoda Kralupy (nejak na stridacku podle toho jestli bylo potreba delat na aute i neco vetsiho)
140 000km a 160 000km - Mobil 5W-40 Adsum, Auto Skoda Kralupy

pak se auto dostalo ke me, s tim zasranym motorem
170 000 - Mobil1 0W-40 - filtr pri vymene docela zasranej
185 000 - Mobil1 0W-40 - filtr mirne zasranej
200 000 - Mobil1 0W-40 -olej snad diky i LPG tekl z auta uz hnedo cernej
215 000 budu prave delat kterej se na merce zda porad krasne hnedej, ovsem zacal tyct ten simerink

nemuzu si vysvetlit jaktoze se motor i pres pravidelnou vymenu oleje mohl takhle zakarbonovat. Nechci sahat do svedomi servisum, ze treba olej jen fakturovali nebo vymenily pulku (jak se o tom na internetu pise). Na to nemam nejmensi dukaz, takze nikoho neobvinuji. Treba to auto ma taky najeto trikrat tolik :), nebo predchozi ridic jezdil styl cihla... Nebo je tech 20 000km i na Mobil1 proste moc...

Druhe auto jezdilo v nemecku na Castrol do 170 000km a pri koupi se motor jen kovove blyskal. pri podobnem stavu km z nej olej netece

A teď mudrujme :)
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

GDPR_user

#4 V70II 2.5T simerink klika

Příspěvek od GDPR_user »

michal_0077 píše: nemuzu si vysvetlit jaktoze se motor i pres pravidelnou vymenu oleje mohl takhle zakarbonovat. Nechci sahat do svedomi servisum, ze treba olej jen fakturovali nebo vymenily pulku (jak se o tom na internetu pise). Na to nemam nejmensi dukaz, takze nikoho neobvinuji. Treba to auto ma taky najeto trikrat tolik :), nebo predchozi ridic jezdil styl cihla... Nebo je tech 20 000km i na Mobil1 proste moc...

Druhe auto jezdilo v nemecku na Castrol do 170 000km a pri koupi se motor jen kovove blyskal. pri podobnem stavu km z nej olej netece

A teď mudrujme :)
Nebo Mobil nebyl Mobil. :wink:

michal_0077
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 624
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

#5 V70II 2.5T simerink klika

Příspěvek od michal_0077 »

martinopel píše: V podstatě,asi nejrozumější udělat komplet gufera a dát buď nové rozvody celé,nebo min.řemen.Pochopitelně výměnu nechat jen na dobu nejkratší životnosti podle kladek.
rozvody maj necelejch 100 000km... to je docela brzo je menit komplet. Navic dalsich 160 000km s tim autem uz asi nenajedu, zas tak me spolehlivost neokouzlila :)
Spis me rekni jestli se dostava olej i na remen, a musi se na vymenu spechat... Dlazbu pred barakem mam pokapanou uz od oleje ze serva, takze me do vymeny nic netlaci... Jo holt lenora...
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

michal_0077
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 624
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

#6 V70II 2.5T simerink klika

Příspěvek od michal_0077 »

tak jsem koupil remen a simerink na kliku i na vacky, teda na vacky jen z jedne strany a ted nevim jestli jsem nemel koupit i na druhou stranu, tam to ale jeste netece teda aspon to neni z venku videt... jak je narocna vymena? Na co davat pozor u toho dual CVVT? Musi se to pak nejak nastavovat nebo kdyz si vacky zaaretuju a presne fixem poznacim tak na to to CVVT sedne do puvodniho mista bez problemu?



doufam ze numusim kupovat tenhle kufrik :) --- http://www.ebay.de/itm/Motor-Werkzeug-Set-Nockenwellen-Zahnriemen-Wechsel-Volvo-C70-S60-S80-V70-800-850-/190939726760?pt=Spezielle_Werkzeuge&hash=item2c74e503a8

koukam ze lidi si umej poradit i jinak :)
Přílohy
2013-08-30_202145_cam_lock_tools_volvo.jpg
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

michal_0077
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 624
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

#7 V70II 2.5T simerink klika

Příspěvek od michal_0077 »

nez se pustim do vymeny tak by me taky zajimalo proc to tece.... jestli tam nahodou taky neni nejak pricpane odvetrani... Volnobehova vetev je vycistena, podtlak tam na volnobeh je... Nevim jestli i turbo vetev neni zasekana a nedela se tam pod zatizenim pretlak...

jak to vycistit, hlavne ten odlucovac co je na bloku, a ten PTC co je na hadici pred turbem... taky to tam je zasrane od oleje takze asi budu muset si dat praci a udelat rozborku....

jak pise Martin, vsechno to je o srackach olejich :)
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

michal_0077
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 624
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

#8 V70II 2.5T simerink klika

Příspěvek od michal_0077 »

tak jsem sundal kryt rozvodu a nestacil se divit, sem nevedel ze ma volvo rozvodovej remen v olejove lazni...

jsem taky vycistil to vyusteni PCV s PTC do trubky pred turbo, ale tam problem nebyl. Tam nic ucpaneho nebylo. Akorat jak tam maj jen ten gumovej hribek tak to moc netesni a hadice je cela poblita od oleje... Dotesnujete to necim?
Přílohy
ptc.JPG
Trubka.JPG
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

michal_0077
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 624
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

#9 V70II 2.5T simerink klika

Příspěvek od michal_0077 »

tak gufera vymeny.... snad bude pokoj... netesnost byla na saci vacce... remen v olejove lazni
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“