Uprava prevodovky z 5ti na 6q

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
Roger
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2559
Registrován: 15 roků
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD08 goldAT/V70R AWD98 silverM
Bydliště: Brno/Kyjov

Uprava prevodovky z 5ti na 6q

Příspěvek od Roger »

Nevite nekdo kdo nebo ktera firma by zvladla upravu prevodovky z 5ti na 6ti kvalt?
Jednalo by se o mou V40 T4.Diky
_________________
Je:V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2 260kkm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kkm,AWDrepas
Bylo:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

jojo
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 2662
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Nižbor

Re: Uprava prevodovky z 5ti na 6q

Příspěvek od jojo »

Pferda Mravenec prace vseho druhu, pripadne Pat a Mat. :D
Ne vazne, to jde?
_________________
V/240 Classic, r.v.92, B230F, 5q Scharnhorst
V/244GL, r.v.80, B21A, 4q+OD Gneisenau - na prodej
V/264TE, r.v.79, B27E, aut.3q Tirpitz
V/264GLE, r.v.80, B27E, aut.3q Bismarck

travex
Offline
Příspěvky: 1794
Registrován: 17 roků
Bydliště: Praha

Re: Uprava prevodovky z 5ti na 6q

Příspěvek od travex »

Roger píše:Nevite nekdo kdo nebo ktera firma by zvladla upravu prevodovky z 5ti na 6ti kvalt?
Jednalo by se o mou V40 T4.Diky
ja jsem chtel resit prestavbu prevodovky M47 na M47+OD (ale to je jina pisen)..... pisu to proto, ze jsem nasel moznost koupit kompletni prevodovku od QUAIFE za celkem rozumne penize... sekvencni sestikvalt vychazel nekde kolem 2500-3000 USD (pokud si to pamatuju spravne). Moznost volby prevodovych pomeru je samozrejmost, stejne jako zpusobu razeni (H nebo SEKVENCE)..... tak zkus mrknout u nich.....

Uprava alary jako takovy by vysla na mozna jeste vyssi penize nez nova... upozornuji jen ze vyse zminene prevodovky QUAIFE jsou urceny pro sportovni vyuziti - tak pozor aby neutrpel komfort a neber variantu s rovnymi zuby
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

DejFe
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 482
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Služební

Re: Uprava prevodovky z 5ti na 6q

Příspěvek od DejFe »

travex píše:
Roger píše:Nevite nekdo kdo nebo ktera firma by zvladla upravu prevodovky z 5ti na 6ti kvalt?
Jednalo by se o mou V40 T4.Diky
ja jsem chtel resit prestavbu prevodovky M47 na M47+OD (ale to je jina pisen)..... pisu to proto, ze jsem nasel moznost koupit kompletni prevodovku od QUAIFE za celkem rozumne penize... sekvencni sestikvalt vychazel nekde kolem 2500-3000 USD (pokud si to pamatuju spravne). Moznost volby prevodovych pomeru je samozrejmost, stejne jako zpusobu razeni (H nebo SEKVENCE)..... tak zkus mrknout u nich.....

Uprava alary jako takovy by vysla na mozna jeste vyssi penize nez nova... upozornuji jen ze vyse zminene prevodovky QUAIFE jsou urceny pro sportovni vyuziti - tak pozor aby neutrpel komfort a neber variantu s rovnymi zuby
Je to je zajímavé začal jsem teda schánět almaru z T Supry , ale seqenční by bylo hezčí :twisted:
_________________
Volvo 960 _ B204FT _ M46 _´93 _ 140KW
Volvo 850 R
Volvo V70 I T5

Roger
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2559
Registrován: 15 roků
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD08 goldAT/V70R AWD98 silverM
Bydliště: Brno/Kyjov

Re: Uprava prevodovky z 5ti na 6q

Příspěvek od Roger »

travex píše:
Roger píše:Nevite nekdo kdo nebo ktera firma by zvladla upravu prevodovky z 5ti na 6ti kvalt?
Jednalo by se o mou V40 T4.Diky
ja jsem chtel resit prestavbu prevodovky M47 na M47+OD (ale to je jina pisen)..... pisu to proto, ze jsem nasel moznost koupit kompletni prevodovku od QUAIFE za celkem rozumne penize... sekvencni sestikvalt vychazel nekde kolem 2500-3000 USD (pokud si to pamatuju spravne). Moznost volby prevodovych pomeru je samozrejmost, stejne jako zpusobu razeni (H nebo SEKVENCE)..... tak zkus mrknout u nich.....

Uprava alary jako takovy by vysla na mozna jeste vyssi penize nez nova... upozornuji jen ze vyse zminene prevodovky QUAIFE jsou urceny pro sportovni vyuziti - tak pozor aby neutrpel komfort a neber variantu s rovnymi zuby
OK, tak na to mrknu Travexi, rikas rovnou celou novou prevodovku vyjde lacineji,jo?
...
Ale na http://www.quaife.co.uk jsem bohuzel nenasel v katalogu nic pro S/V40, nevis jestli maji mit nejakou pro S/V40??
Dik
_________________
Je:V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2 260kkm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kkm,AWDrepas
Bylo:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

LADA11
Offline
Příspěvky: 825
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Vůz: C 70

Příspěvek od LADA11 »

zajímavej nápad, ale byl bych hodně opatrnej..... kdysi sem menil prevod na R 19 a na motor 1,8 se dala skříň co mela bejt na motor 1,4.... melo to super zátah při rozjezdu, ale maxim rychlost klesla na 120 a spotřeba stoupla ze 6l na 9l !!! je tedy asi potřeba vědět jakou přev upravovat a na jakej motor...myslím že všechny automobilky dělaj k různým obsahům i převody aby to sedělo...co... :?
_________________
Volv

Roger
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2559
Registrován: 15 roků
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD08 goldAT/V70R AWD98 silverM
Bydliště: Brno/Kyjov

6ty kvalt

Příspěvek od Roger »

No prave za ucelem snizeni spotreby pri vyssich rychlostech chci pridat 6ty kvalt, pac pri 130km/h toci motor 3000rpm a to je naspotrebe dost videt, a turbo tlaci zbytecne... jinak bych tu prevodovku nechal v pomerech jake jsou...
Ale jestli vyjde levnej koupit novou...tak babo rad, kde to na V40 sehnat?
_________________
Je:V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2 260kkm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kkm,AWDrepas
Bylo:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

travex
Offline
Příspěvky: 1794
Registrován: 17 roků
Bydliště: Praha

Re: 6ty kvalt

Příspěvek od travex »

Roger píše:No prave za ucelem snizeni spotreby pri vyssich rychlostech chci pridat 6ty kvalt, pac pri 130km/h toci motor 3000rpm a to je naspotrebe dost videt, a turbo tlaci zbytecne... jinak bych tu prevodovku nechal v pomerech jake jsou...
Ale jestli vyjde levnej koupit novou...tak babo rad, kde to na V40 sehnat?
ono treba tzv "in-line" prevodovku pro zadohrab (tas by se hodila pro V740) taky nenabizeji primo pro volvo 740.....
Nabizeji obecne prevodovky, nekter epro konretni typy, jinae maji uni pouziti....

napriklad pro 740ku by se poridal prevodovka a musi se vyresit priruba k motoru, spojka a nakonec i diferencial, a to z toho duvodu, ze narozdil od M47 IV kvalt 1:1 ma QUAIFE VI kvalt 1:1, takze je bezpodminecne nutne dat vyrazne rychlesi staly prevod.... ale je to resitelne..

Zminil jsem 740ku, protoze to je neco co mne zajimalo a bnad cim jsem premyslel. Pro predohrab se tam da vybrat taky a to vcetne diferaku se zvysenou svornosti (QUAIFE je umi vazne sqele) tak i vhodneho staleho prevodu.

Pro alespon orientacni urceni prevodovych pomeru si nakreslete diagram otacky/rychlost na jednotlive rychlostni stupne a zkuste pak poskladat opacnym postupem z dostupnych prevodu....

Stale se ale bavime o "uprave" v radu nekde kolem 100000 CZK a pokud panuje kolem nejaka nejasnost tak bych si na Vasem miste nasel specialistu v dane oblasti a radeji mu zaplatil za jeho praci a znalosti nez neco zvorat... tohle se neda resit metodou pokus-omyl

PS: co takhel pouziti prevodovky QUAIFE 32G nebo QUAIFE 34G - oboje je tedy soutezni sekvencni sestistupnova pro predohraby. Cena je hooodne oskliva, ale da se najit.... ber to spis "jako nakopnuti" nejakym smerem.... prevodovky nedela jen tahle firma... :-)
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Miloš
Offline
Příspěvky: 19
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Kačice

Příspěvek od Miloš »

na jedný výstavě to jedna firma prezentovala,jde to snad na každé auto,je to nějaký přídavek,musím se podívat zda ten popis mám
_________________
740C,turbo 2.3 benzin,1986,230tis. km

Roger
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2559
Registrován: 15 roků
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD08 goldAT/V70R AWD98 silverM
Bydliště: Brno/Kyjov

Prevodovka

Příspěvek od Roger »

Prevodovka QUAIFE 34G stoji hezkych ?7750 coz zhruba je 315000,- Kc.
To je vic nez jsem dal za cele auto...to za to ale uz fakt nedam.
_________________
Je:V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2 260kkm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kkm,AWDrepas
Bylo:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

travex
Offline
Příspěvky: 1794
Registrován: 17 roků
Bydliště: Praha

Re: Prevodovka

Příspěvek od travex »

Roger píše:Prevodovka QUAIFE 34G stoji hezkych ?7750 coz zhruba je 315000,- Kc.
To je vic nez jsem dal za cele auto...to za to ale uz fakt nedam.
taky zminena aslamra je spickove sportovni naradi, ale chtel jsem tim dolozit, ze se da pouzit UNI prevodovka.....jak jsem jiz rekl QUAIFE neni dogma... jo a kdyz od QUAIFE tak semrkni na ceny ve statech, jsou uplne nekde jinde....
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Roger
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2559
Registrován: 15 roků
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD08 goldAT/V70R AWD98 silverM
Bydliště: Brno/Kyjov

6ty kvalt

Příspěvek od Roger »

Ale me vubec nejde o spickove sportovni naradi, opravdu chci jen 6ty kvalt navic...bud sehnat levnejsi, nebo bych sehnal nejakeho kutila, co predela stavajici?...
_________________
Je:V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2 260kkm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kkm,AWDrepas
Bylo:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

marra
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 1858
Registrován: 16 roků
Bydliště: Praha

Re: 6ty kvalt

Příspěvek od marra »

Roger píše:Ale me vubec nejde o spickove sportovni naradi, opravdu chci jen 6ty kvalt navic...bud sehnat levnejsi, nebo bych sehnal nejakeho kutila, co predela stavajici?...
a prej ja že jsem magor..... :shock: :shock:
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2879
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Re: 6ty kvalt

Příspěvek od Jarda S40 »

marra píše:
Roger píše:Ale me vubec nejde o spickove sportovni naradi, opravdu chci jen 6ty kvalt navic...bud sehnat levnejsi, nebo bych sehnal nejakeho kutila, co predela stavajici?...
a prej ja že jsem magor..... :shock: :shock:
Tak už dva dny přemýšlím co k tomu říct, ale toto je trefné! :lol:

Roger
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2559
Registrován: 15 roků
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD08 goldAT/V70R AWD98 silverM
Bydliště: Brno/Kyjov

Coze???

Příspěvek od Roger »

Panove bez urazek prosim...kdybyste meli spotrebu na dalnicich jako ja, uvazovali by jste myslim podobne...samozrejme ja jen hledam jestli to lze uskutecnit a za jake penize. Myslim ale ze s timto autem dojezdim tak jak je, co se tyka prevodovky a priste poridim neco s 6ti kvaltem napr.V70...nebo mozna uplne jinou znacku...treba Subaru Legacy.
Taky tu nikoho tu neurazim kdyz si na stare Volvo dava xenony a podobne...
_________________
Je:V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2 260kkm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kkm,AWDrepas
Bylo:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

travex
Offline
Příspěvky: 1794
Registrován: 17 roků
Bydliště: Praha

Re: Coze???

Příspěvek od travex »

Roger píše:Panove bez urazek prosim...
Taky tu nikoho tu neurazim kdyz si na stare Volvo dava xenony a podobne...
neni to o urazeni.... marra je v tomhle vyslovene kreativni a dovede vymyslet a provest silene veci, o kterych jini tvrdili ze jsou nemozne....

a ja o sobe klidne prohlasim ze jsem presne stejnym magorem, ktereho marra myslel.... on je na tom totiz stejne.... taky si vymyslim "ptakoviny" a vetsinou je vzdycky nejak ukutim.....
¨
takze to bylo bez urazky.......
je jen potreba si vysvetlit nazvoslovi..... :-)
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Roger
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2559
Registrován: 15 roků
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD08 goldAT/V70R AWD98 silverM
Bydliště: Brno/Kyjov

Re: Coze???

Příspěvek od Roger »

travex píše:
Roger píše:Panove bez urazek prosim...
Taky tu nikoho tu neurazim kdyz si na stare Volvo dava xenony a podobne...
neni to o urazeni.... marra je v tomhle vyslovene kreativni a dovede vymyslet a provest silene veci, o kterych jini tvrdili ze jsou nemozne....

a ja o sobe klidne prohlasim ze jsem presne stejnym magorem, ktereho marra myslel.... on je na tom totiz stejne.... taky si vymyslim "ptakoviny" a vetsinou je vzdycky nejak ukutim.....
¨
takze to bylo bez urazky.......
je jen potreba si vysvetlit nazvoslovi..... :-)
OK, beru....jak rikas, kazdy je jinak sileny. Ja samozrejme nejak taky...ale slovo magor me trochu popudilo :?
_________________
Je:V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2 260kkm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kkm,AWDrepas
Bylo:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

Anonymous

Příspěvek od Anonymous »

Já používám slovní obrat : " je trošku jiný než ostatní " . To nikoho nepopudí a s chutí se tomu zasměje

Roger
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2559
Registrován: 15 roků
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD08 goldAT/V70R AWD98 silverM
Bydliště: Brno/Kyjov

Prevodovka

Příspěvek od Roger »

Ale zpet k tematu..
QUAIFE 34G stoji i v americe $19000, coz je taky palka pro me neakceptovatelna.

Bud existuje jeste nejaka firma co dela uni prevodovky nebo sehnat nejakou starou...na ebay QUAIFE je za stejnou cenu.
Zajimalo by me jeste, jak je to s kompatibilitou prevodovek u ruznych modelu Volva?
_________________
Je:V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2 260kkm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kkm,AWDrepas
Bylo:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2879
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

No tak zpět k věci. Říkáš že při 130 km/h ti točí motor 3000 rpm. Pokud je srazíš třeba na 2 600 rpm čekáš od toho nějaké podstatné sražení spotřeby? Fyzikální zákony asi platí všude. Nejsem si jist, zda by k úspoře vůbec došlo. Kolik ti to při té rychlosti žere?
P.S. Pár převodovek jsem v životě opravil. Pokud bys měl auto s náhonem na zadek, tak by to snad šlo. Ale nacpat další kvalt do skříně s diferákem a rozvodovkou by asi byl problém. Jedině tak komplet novou skříň s šestikvaltem. Ale nevím, zda bys uspořil tolik, aby se ti to vrátilo.

Roger
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2559
Registrován: 15 roků
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD08 goldAT/V70R AWD98 silverM
Bydliště: Brno/Kyjov

Prevodovka

Příspěvek od Roger »

Jarda S40 píše:No tak zpět k věci. Říkáš že při 130 km/h ti točí motor 3000 rpm. Pokud je srazíš třeba na 2 600 rpm čekáš od toho nějaké podstatné sražení spotřeby? Fyzikální zákony asi platí všude. Nejsem si jist, zda by k úspoře vůbec došlo. Kolik ti to při té rychlosti žere?
P.S. Pár převodovek jsem v životě opravil. Pokud bys měl auto s náhonem na zadek, tak by to snad šlo. Ale nacpat další kvalt do skříně s diferákem a rozvodovkou by asi byl problém. Jedině tak komplet novou skříň s šestikvaltem. Ale nevím, zda bys uspořil tolik, aby se ti to vrátilo.
Dik Jardo za prispevek.
Pri 130 km/h bych chtel ale tak 2000 rpm to by bylo idealni. Ja jezdim na tu 5ku i 1500 rpm. Ale vetsinou mam otackomer mezi 1800 a 3000 rpm.
To pri takovem prumeru jsem zhruba tak na 9l.
No kdyz vidim tu cenu komplet nove prevodovky, tak to bych urcite tolik neusetril....takze budu dal vytacet petku pri dalnicnich cestach.

P.S. nezkousel jsem jeste nikdy maximalku, na tech nasich dalnicich z toho mam obavy, spatny povrch a ridici.
_________________
Je:V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2 260kkm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kkm,AWDrepas
Bylo:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

DejFe
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 482
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Služební

Příspěvek od DejFe »

A nebylo by "Ekonomičtější" pořídit si teda diesel ? Ne že bych byl zastánce nafty ale ušetřil bys :idea:
_________________
Volvo 960 _ B204FT _ M46 _´93 _ 140KW
Volvo 850 R
Volvo V70 I T5

GDPR_user

Re: Prevodovka

Příspěvek od GDPR_user »

Roger píše:
Jarda S40 píše:No tak zpět k věci. Říkáš že při 130 km/h ti točí motor 3000 rpm. Pokud je srazíš třeba na 2 600 rpm čekáš od toho nějaké podstatné sražení spotřeby? Fyzikální zákony asi platí všude. Nejsem si jist, zda by k úspoře vůbec došlo. Kolik ti to při té rychlosti žere?
P.S. Pár převodovek jsem v životě opravil. Pokud bys měl auto s náhonem na zadek, tak by to snad šlo. Ale nacpat další kvalt do skříně s diferákem a rozvodovkou by asi byl problém. Jedině tak komplet novou skříň s šestikvaltem. Ale nevím, zda bys uspořil tolik, aby se ti to vrátilo.
Dik Jardo za prispevek.
Pri 130 km/h bych chtel ale tak 2000 rpm to by bylo idealni. Ja jezdim na tu 5ku i 1500 rpm. Ale vetsinou mam otackomer mezi 1800 a 3000 rpm.
To pri takovem prumeru jsem zhruba tak na 9l.
No kdyz vidim tu cenu komplet nove prevodovky, tak to bych urcite tolik neusetril....takze budu dal vytacet petku pri dalnicnich cestach.

P.S. nezkousel jsem jeste nikdy maximalku, na tech nasich dalnicich z toho mam obavy, spatny povrch a ridici.
Zásadní věc je jak je u S,V40 řešená převodovka.Pokud je řazení 5ky zvlášť(ne proti 4ce,nebo zpátečce)a 5ka je jako přidaný modul ke 4rychlostní skříni je možnost vyrobit 5ku rychlejší,nebo přidat 6ku.Orientačně cena cca 50-80k

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2879
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Re: Prevodovka

Příspěvek od Jarda S40 »

martinopel píše:Zásadní věc je jak je u S,V40 řešená převodovka.Pokud je řazení 5ky zvlášť(ne proti 4ce,nebo zpátečce)a 5ka je jako přidaný modul ke 4rychlostní skříni je možnost vyrobit 5ku rychlejší,nebo přidat 6ku.Orientačně cena cca 50-80k
No na to dodání 6-ky moc nevěřím z důvodu místa, ale ta rychlejší 5-ka je dobrej nápad. To by snad šlo.

GDPR_user

Re: Prevodovka

Příspěvek od GDPR_user »

Jarda S40 píše:
martinopel píše:Zásadní věc je jak je u S,V40 řešená převodovka.Pokud je řazení 5ky zvlášť(ne proti 4ce,nebo zpátečce)a 5ka je jako přidaný modul ke 4rychlostní skříni je možnost vyrobit 5ku rychlejší,nebo přidat 6ku.Orientačně cena cca 50-80k
No na to dodání 6-ky moc nevěřím z důvodu místa, ale ta rychlejší 5-ka je dobrej nápad. To by snad šlo.
jak říkám záleží na konstrukci převodovky,ale přidání 6ky je otázka cca 3cm

Zpět na „Jak co vyladit???“