A zase to TDi - snad vyřešeno?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 67
- Příspěvky: 550
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Východní říše
- Vůz: V70III 2.5FT MY2009
#101 A zase to TDi - snad vyřešeno?
Ja budem mať to isté len som si neuvedomil, že volvo dáva číslo dielu na každý plastový špunt a myslel som si, že číslo je napísané na tej gumennej objímke TCV...
EDIT: čo som tak zbežne popozeral na rôzne modely a odpovedajúce TCV, tak asi nebudem mať šťastie s tou náhradou od IPD. Je strašne veľa typov. Asi tam bude nejaké opodstatnenie, či už mechanické alebo elektrické. Napísal som im aj či nevedia odporučiť nejakú náhradu od nich. Uvidíme možno motyka vystrelí
EDIT: čo som tak zbežne popozeral na rôzne modely a odpovedajúce TCV, tak asi nebudem mať šťastie s tou náhradou od IPD. Je strašne veľa typov. Asi tam bude nejaké opodstatnenie, či už mechanické alebo elektrické. Napísal som im aj či nevedia odporučiť nejakú náhradu od nich. Uvidíme možno motyka vystrelí
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 68
- Příspěvky: 2417
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#102 A zase to TDi - snad vyřešeno?
No tak dej pak vedet jak jsi pochodil.
Ono by me taky zajimalo estli by nestacilo nahradit TCVcko typem z MSA 15.8...
Ono by me taky zajimalo estli by nestacilo nahradit TCVcko typem z MSA 15.8...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#103 A zase to TDi - snad vyřešeno?
tak na MSA 15.8 mám tohle: vypadá to jako levnější verzez-d-e-n-a píše:Ono by me taky zajimalo estli by nestacilo nahradit TCVcko typem z MSA 15.8...
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 68
- Příspěvky: 2417
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#104 A zase to TDi - snad vyřešeno?
A nemas nejakej funkcni navic ze by jsme to prubli? Klidne odkoupim. Davat za novy plechovy skoro 4,5 klacku kdyz by stacilo nahradit timhle plastovym za 2 litry (ve volvu)...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#105 A zase to TDi - snad vyřešeno?
bohužel nemám, ale zkus se zeptat po rozborkách, tdi kuchal woggy, mám od něj dost věcí, možná mu ten ventil zbyl, potom možná http://auto.bazos.cz/inzerat/37799257/Volvo-S70-Dverekapotakufr.php, od toho jsem bral dekory interiéru.z-d-e-n-a píše:A nemas nejakej funkcni navic ze by jsme to prubli? Klidne odkoupim. Davat za novy plechovy skoro 4,5 klacku kdyz by stacilo nahradit timhle plastovym za 2 litry (ve volvu)...
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 67
- Příspěvky: 550
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Východní říše
- Vůz: V70III 2.5FT MY2009
#106 A zase to TDi - snad vyřešeno?
Hmm, smola:
Hi Michael!
I've just checked my data base and I couldn't find either of the part numbers provided below. So I'm sorry to say that I am unsure if our TCV will work with your Diesel model.
If I had to guess, I'd guess that the answer is no. I imagine the turbo diesel builds boost quite a bit differently. (I can't say for sure because we never got any over here in the states!)
Sorry I don't have any more info for you!
Kindest Regards,
Dylan Berichon
Customer Service Agent
ipd
Hi Michael!
I've just checked my data base and I couldn't find either of the part numbers provided below. So I'm sorry to say that I am unsure if our TCV will work with your Diesel model.
If I had to guess, I'd guess that the answer is no. I imagine the turbo diesel builds boost quite a bit differently. (I can't say for sure because we never got any over here in the states!)
Sorry I don't have any more info for you!
Kindest Regards,
Dylan Berichon
Customer Service Agent
ipd
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 68
- Příspěvky: 2417
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#107 A zase to TDi - snad vyřešeno?
Takze nezbyva nez vyzkouset ten origo plastovy.
Nezmenime tento topic na "TDi koutek"?
Nezmenime tento topic na "TDi koutek"?
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 67
- Příspěvky: 550
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Východní říše
- Vůz: V70III 2.5FT MY2009
#108 A zase to TDi - snad vyřešeno?
No len aby z toho nebol nakoniec TDI Nightmare
Ja už sa vzdávam, pretože som vyčerpal všetky logické možnosti. Vidím to na návštevu u martinopla, keďže ho mám najbližšie.
Z auta sa mi stali pri voľnobehu naftové kamna, zo štartami problém nemám. Po štarte ale z auta lezú chvílu kúdoli sivého dymu a po zohriatí sem tam zas na čierno húli. Navyše sa stále zhoršuje problém so zaseknutím otáčok na nejakom mieste. Podozrievam ešte poťák na plyne. Chce to ale diagnostiku a podľa mňa niečo spraviť s čerpadlom. Sám už s tým asi nepohnem.
Mohol by som vás ešte chlapi poprosiť aby niekto vyskúšal so zohriatým motorom akceleráciu pri rozbehu s odpojeným TCV? U mňa žiadny rozdiel. Nebojte kontrolka motoru po opätovnom pripojení ventilu po chvíli zhasne. Dostal som echo, ževraj to spôsobuje neochotné zvyšovanie otáčok nad 3,5 tisíca. Ja som si ale nič nevšimol. Moc by mi to pomohlo ak by to niekto z vás vyskúšal. Možno, že ho mám fakt v keli a preto žiadny rozdiel necítim.
Ak sa ukáže, že je moje čerpadlo na odpis viete mi niekoho poradiť? Ja už som bol dvakrát neúspešný, pretože dvaja fachmani v Brne čo robia čerpadlá vedia poriešiť všetko okrem hlavy čerpadla, čo je pravdepodobne môj hlavný problém.
Ja už sa vzdávam, pretože som vyčerpal všetky logické možnosti. Vidím to na návštevu u martinopla, keďže ho mám najbližšie.
Z auta sa mi stali pri voľnobehu naftové kamna, zo štartami problém nemám. Po štarte ale z auta lezú chvílu kúdoli sivého dymu a po zohriatí sem tam zas na čierno húli. Navyše sa stále zhoršuje problém so zaseknutím otáčok na nejakom mieste. Podozrievam ešte poťák na plyne. Chce to ale diagnostiku a podľa mňa niečo spraviť s čerpadlom. Sám už s tým asi nepohnem.
Mohol by som vás ešte chlapi poprosiť aby niekto vyskúšal so zohriatým motorom akceleráciu pri rozbehu s odpojeným TCV? U mňa žiadny rozdiel. Nebojte kontrolka motoru po opätovnom pripojení ventilu po chvíli zhasne. Dostal som echo, ževraj to spôsobuje neochotné zvyšovanie otáčok nad 3,5 tisíca. Ja som si ale nič nevšimol. Moc by mi to pomohlo ak by to niekto z vás vyskúšal. Možno, že ho mám fakt v keli a preto žiadny rozdiel necítim.
Ak sa ukáže, že je moje čerpadlo na odpis viete mi niekoho poradiť? Ja už som bol dvakrát neúspešný, pretože dvaja fachmani v Brne čo robia čerpadlá vedia poriešiť všetko okrem hlavy čerpadla, čo je pravdepodobne môj hlavný problém.
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 68
- Příspěvky: 2417
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#109 A zase to TDi - snad vyřešeno?
Tohle nezní pěkně...vypadá to na repas čerpadla...
S odpojeným TCVčkem jsem taky zkoušel jezdit - je to mrtvolný ve vyšších otáčkách a hlavně motor pomalu leze do otáček v celém spektru. Určitě je to znát...
Každopádně diagnostikovat a uvidí se...
S odpojeným TCVčkem jsem taky zkoušel jezdit - je to mrtvolný ve vyšších otáčkách a hlavně motor pomalu leze do otáček v celém spektru. Určitě je to znát...
Každopádně diagnostikovat a uvidí se...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 67
- Příspěvky: 550
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Východní říše
- Vůz: V70III 2.5FT MY2009
#110 A zase to TDi - snad vyřešeno?
Hmm, prišiel na psa mráz
Tým popisom jazdy s odpojeným TCV si presne popísal rozdiel medzi mojim a kolegovým autom, jemu lepšie ťahá v celom spektre a nad 3 tisíc otáčok je oveľa živšie. Holt objednám nový, no čo už.
Tým popisom jazdy s odpojeným TCV si presne popísal rozdiel medzi mojim a kolegovým autom, jemu lepšie ťahá v celom spektre a nad 3 tisíc otáčok je oveľa živšie. Holt objednám nový, no čo už.
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 68
- Příspěvky: 2417
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#111 A zase to TDi - snad vyřešeno?
Takze nechci to nejak zakriknout,ale "dali" me zrejme vyresil letni studene starty:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=126&t=46464
Sice je mi to startovani tahle "na hulvata" drobatko proti srsti,ale co uz. Budu to sledovat dlouhodobe.
A ty,M4jky,dej pak vedet jake nastaly po vymene TCV zmeny...
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=126&t=46464
Sice je mi to startovani tahle "na hulvata" drobatko proti srsti,ale co uz. Budu to sledovat dlouhodobe.
A ty,M4jky,dej pak vedet jake nastaly po vymene TCV zmeny...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 4119
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#112 A zase to TDi - snad vyřešeno?
Jelikož mám garáž v baráku, tak takhle startuju 8-9 měsíců v roce po dobu deseti let a nepřipadá mi, že by to mělo na něco vliv. Teoreticky to možná i šetří a prodlužuje život žhavičkám. To že teplota klesla natolik, že už by bylo dobrý chvilku počkat, nebo žhavit poznáš podle toho, že už to točí o chvilku dýl.z-d-e-n-a píše:Sice je mi to startovani tahle "na hulvata" drobatko proti srsti,ale co uz.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 68
- Příspěvky: 2417
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#113 A zase to TDi - snad vyřešeno?
Kazdopadne je to zajimavy. Co se tam asi tak deje zazracnyho,ze to uz po chvilce nechytne jak ma. Zkousel jsem starty i s vypnutyma veskeryma spotrebicema ktery mam zapnuty permanentne (vetrak na 1.st. a radio) a bez jakekoli zmeny. Prisla mi nova spinaci skrinka (ta elektricka cast),takze uvidime jestli startum trochu pomuze...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 4119
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#114 A zase to TDi - snad vyřešeno?
Moje další teorie je, že jak jednotka neví co se děje, tak tam na chvilku zůstane nějakej defaultní předvstřik a dávka, tak jako kdyby bylo odpojený teplotní čidlo. Tohle chování bude určitě souviset s unaveným čerpadlem. Což znamená že 100% zdravý auto si poradí i se studeným startem ve vysokých teplotách s prodlevou po zapnutí klíčku, ale když budeš startovat bez prodlevy tak chytne stejně dobře jako to nemocný. Jestli je tahle teorie pravdivá, tak by stačilo nějakýho chiptunera (kterej ty mapy opravdu píše ne jenom nalejvá) dokopat k vytvoření opravnýho softwaru s jinou startovací mapou (asi hlavně změněná dávka) a bylo by to spravený.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 68
- Příspěvky: 2417
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#115 A zase to TDi - snad vyřešeno?
Zajimava myslenka. Ale takovyho borce hledat kde? Jestli nebude jednodusi repas cerpadla...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 4119
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#116 A zase to TDi - snad vyřešeno?
Nejjednodušší je podle mě startovat tak jak jsem popsal, když to funguje a ničemu to nevadí
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 67
- Příspěvky: 550
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Východní říše
- Vůz: V70III 2.5FT MY2009
#117 A zase to TDi - snad vyřešeno?
Ha a ja, že prečo mi nechce auto naštartovať, keď nechám klúčik v servise na dlhšiu dobu v polohe 2 kvôli diagnostike To sú mi veci...
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 4119
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#118 A zase to TDi - snad vyřešeno?
To je zase imobilizér. Když necháš klíček dlouho ve druhý poloze, tak to potom chytne a po vteřině zdechne, a bez vypnutí a zapnutí (nevzpomínám si jestli i vytažení) klíčku to nejde nastartovat. Aspoň moje MSA15.8 se tak chová... to neni závada, ale vlastnost.M4jky píše:Ha a ja, že prečo mi nechce auto naštartovať, keď nechám klúčik v servise na dlhšiu dobu v polohe 2 kvôli diagnostike To sú mi veci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 67
- Příspěvky: 550
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Východní říše
- Vůz: V70III 2.5FT MY2009
#119 A zase to TDi - snad vyřešeno?
Aha, zase umriem menej sprostý
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 68
- Příspěvky: 2417
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#120 A zase to TDi - snad vyřešeno?
Tak aby me to tady neupadlo v zapomeni,potvrzuji ze startovani dle Daliho metody funguje jen od cca 20st. vys. Cili pri techto teplotach je zase vse pri starem,tzn. hudlani,toceni,modleni se,nakonec bily oblak a vitezny pokrik ze zas nemusim shanet nekoho pro start s kabelama. Repas cerpadla je zrejme nevyhnutelny. Nepomaha ani balonek pred naftovym filtrem. Jeste me napadlo...je mozny ze by se zavzdusnoval vysokotlaky okruh cerpadla od trysek? Mysleno tak,ze by byly trysky v haji natolik,ze by netesnost jehly v trysce zpusobovalo zavzdusneni systemu? Setkal jste se s tim nekdo?
O tryskach tak nejak vim ze uz jsou v haji,takze jestli neni lepsi nejdriv nalejt prachy do trysek nez do cerpadla... Vitam nazory a podnety
O tryskach tak nejak vim ze uz jsou v haji,takze jestli neni lepsi nejdriv nalejt prachy do trysek nez do cerpadla... Vitam nazory a podnety
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1477
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#121 A zase to TDi - snad vyřešeno?
Zohnat cerpadlo so zarukou je lacnejsie. Spicky trisiek su cca 80e kus, avsak menit cerpadlo, ked niesu OK vstrekovace...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 67
- Příspěvky: 550
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Východní říše
- Vůz: V70III 2.5FT MY2009
#122 A zase to TDi - snad vyřešeno?
Tak to tu zase trochu oživím. Niekde mám v aute schované ešte dve k**vítka, ktorých dôsledok zostal po výmene čerpadla a trysiek nezmenený. Jedná sa o stratu ťahu a dymenie na sivo nad cca 3200 ot/min a o nerovnomerný chod motora pár sekúnd po vyšliapnutí spojky. Zdá sa mi, že pri vyradení to nerobí, len keď zostanem stáť s vyšliapnutou spojkou. Hlavne ma ale štve tá strata výkonu pri vyšších otáčkach. Hlavne pri kotúlaní sa do kopca je to trochu na škodu inak by mi to ani nevadilo. Inak po výmene čerpadla a trysiek auto krásne ťahá až do tých cca 3200 ot. a hlavne nedymí. Problém zostal len vo vyšších otáčkach. Viezol som sa na druhej V70 a tam som práve niekde krátko po 3200 ot. dostal druhý kopanec a auto krásne ťahalo ďalej. Skúšal som teda prehodiť váhu ale bez zlepšenia, TCV som skúšal odpojené a tiež bez zmeny. Je pravda, že som mal ešte staré čerpadlo aj trysky ale ajtak by som rozdiel poznal. Podtlakové hadičky mám všetky vymenené, sanie v poriadku. Napadá vás niečo? Mňa teda nie...pri plnoknedlíkovom rozbehu je fakt rozdiel a to dosť podstatný, poznať až vo vysokých otáčkach. Tlaky na motore boli kontrolované a všetky sú veľmi slušné. Že by niečo priamo s turbom? Iná možnosť tam už asi moc nie je, inak auto olej nežerie. Poraďte prosím...
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1477
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#123 A zase to TDi - snad vyřešeno?
bud si napichni PC a sleduj kam ti leze hodnota tlaku v sani, alebo fyzicky manometrom. tusim nad 0,8 baru by malo cerpadlo obmedzit davku nafty... tak sa posnaz nastavit pretlakovy ventil aby to nerobilo, pripadne skontrolovat ci mas spravne hadicky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 68
- Příspěvky: 2417
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#124 A zase to TDi - snad vyřešeno?
MAP sensor?
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 67
- Příspěvky: 550
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Východní říše
- Vůz: V70III 2.5FT MY2009
#125 A zase to TDi - snad vyřešeno?
MAP senzor overím ale už som dávnejšie skúšal iný a tiež bez zmeny, hadičky nemám prehodené to bola prvá vec čo som kontroloval. Jediné čo som nekontroloval je pretlakový ventil na turbe lebo sa v tom nevyznám a ani poriadne neviem kde je. Každopádne to chce asi pozrieť za jazdy na diagnostike čo sa deje a podľa toho nastaviť. Skúsim vyriešiť u Jeana v Brne. Kwiko díki za tip.
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek