A zase to TDi - snad vyřešeno?

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
M4jky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 67
Příspěvky: 550
Registrován: 10 roků 8 měsíců
Bydliště: Východní říše
Vůz: V70III 2.5FT MY2009

#201 A zase to TDi - snad vyřešeno?

Příspěvek od M4jky »

Tak ja sa zatiaľ riadim len rozumom a tým čo tu zaznelo, keďže neviem presne čo ešte z tých elektronických a mechanických serepetičiek okolo ovplyvňuje moment vstreknutia paliva. Ako ten uhol vlastne snímajú/počítajú?
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 68
Příspěvky: 2432
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#202 A zase to TDi - snad vyřešeno?

Příspěvek od z-d-e-n-a »

No jestli ti hodnota lítá v takhle velkým rozmezí,bude asi něco špatně. Jako vůli to nějakou po těch kilometrech mít bude,je to starej krumpl,ale co uvádíš mi přijde už celkem dost. Někdo tady řešil volný klínek na čerpadle,taky to dělalo brikule. Možná bych zkontroloval i kladky estli nejsou nějak vyšmatlaný.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 1483
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#203 A zase to TDi - snad vyřešeno?

Příspěvek od kwiko »

:beer:
Naposledy upravil(a) kwiko dne 14 led 2017 18:49, celkem upraveno 1 x.

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 13070
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#204 A zase to TDi - snad vyřešeno?

Příspěvek od raolsa »

Naposledy upravil(a) raolsa dne 14 led 2017 21:06, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 214
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Hlavní město piva
Vůz: V70 D5252T rok 98

#205 A zase to TDi - snad vyřešeno?

Příspěvek od Jiří M »

Když tu už zazněla teplota nafty nad 30°C při tomhle chladnym počasí... Mam problém dosahnout teplotu 25°C a přes 30 to přeleze akorát po odstavení auta a po 10 minutách natočit. Ventil v naftovym filtru jsem zkoušel, má přepínat při 10°C a ten chodí..

M4jky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 67
Příspěvky: 550
Registrován: 10 roků 8 měsíců
Bydliště: Východní říše
Vůz: V70III 2.5FT MY2009

#206 A zase to TDi - snad vyřešeno?

Příspěvek od M4jky »

Presne tak isto som to nastavoval aj ja. Na začiatku som to prebehol kúsok po dialnici a mohol som predvstrek skontrolovať hneď, ale keď už som ho chcel po nastavení overiť musel som sa kúsok previezť a nechať auto chvílu stáť s vypnutým motorom.
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie

M4jky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 67
Příspěvky: 550
Registrován: 10 roků 8 měsíců
Bydliště: Východní říše
Vůz: V70III 2.5FT MY2009

#207 A zase to TDi - snad vyřešeno?

Příspěvek od M4jky »

Tak ešte som nevyhral. Po 3-4 štartoch pri -8° baterka v prdeli. Na kratšie trasy sa pri dlhom točení motorom nestíha dobiť. Skúsim či nepomôže mierne predávkovanie VIFom a kúpim pre istotu rezervnú baterku. Aspoň budem mať čas to nejak rozumne vyriešiť.
Už mi došli nápady čím to môže byť. Napadá vás ešte niečo, čo by som mohol skúsiť? Auto po dlhom točení naskočí úplne v pohode, takže tam bude asi zrada na čerpadle ale netuším aká. Ešte to môže byť aj naftou, to overím jednoducho.
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 214
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Hlavní město piva
Vůz: V70 D5252T rok 98

#208 A zase to TDi - snad vyřešeno?

Příspěvek od Jiří M »

Mě to točilo dlouho jen při studenym motoru, jak se ohřál, vždy nastartuju na otočení. Žhavení mam ok, s výměnou palivovýho filtru se zlepšily i ty první starty při -15. Objevil sem netěsnost na hadici, kde se přisával vzduch a přes čerpadlo se zavzdušnil právě palivovej filtr, ta bublina pak stačila pro dlouhý točení.

Ale pokud startuješ dlouho i po prvním startu, tak bych vsadil na mizernej předvstřik, nebo fixlující řídící vstřik.

M4jky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 67
Příspěvky: 550
Registrován: 10 roků 8 měsíců
Bydliště: Východní říše
Vůz: V70III 2.5FT MY2009

#209 A zase to TDi - snad vyřešeno?

Příspěvek od M4jky »

Zlý bol len prvý štart a vypadá to zatiaľ na ko baterku. Nenapadlo ma, že baterka čo má cca 2,5 roka môže byť v prdeli....holt asi už sú aj baterky spotrebák.
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“