Umírá mi CEMka, nebo něco jinýho?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#1 Umírá mi CEMka, nebo něco jinýho?
Tož tohle vyběhlo po 10metrech od vynulování. Jediný co sem udělal je výměna palivovýho čerpadla, která už je v cajku, ale dostal sem nový dárečky.
Sem v koncích, a nevim kam dál, tak třeba někdo bude vědět kam koukat.
SRS vzadu je od chybějící druhý řady seslí. (to jediný vim čim je)
Sem v koncích, a nevim kam dál, tak třeba někdo bude vědět kam koukat.
SRS vzadu je od chybějící druhý řady seslí. (to jediný vim čim je)
- Přílohy
-
- rj-nerj.JPG (65.29 KiB) Zobrazeno 1301 x
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 160
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Vůz: xc70
- Bydliště: Tábor
#3 Umírá mi CEMka, nebo něco jinýho?
tak to je hustý, haldex udělá takový bordel. Nejsmutnější na tom je to, že já prodal Sorento v domění, že si koupím spolehlivý vůz, hm jak tak koukám, zlatá Kia se svým pseudo pohonem TOD nebo EST.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#4 Umírá mi CEMka, nebo něco jinýho?
Vzhledem k tomu, že je to všechno vztažený k BCM, tak předpokládám, že celá ta levá větev komunikace s CEMkou je v háji. Je to vidět i na tom diagramu. Teď jdu vykuchat CEMku, a pak jí asi rozdupu
Podezříval semcokoliv jinýho, ale jelikož mi ukazuje rychlost a nepočítá vzdálenost, tak sem si řikal, že ta chyba musí bejt někde tam... ale pokud si fakt myslíš, že to je haldex, tak se rád nechám nasměrovat co s tim.
Podezříval semcokoliv jinýho, ale jelikož mi ukazuje rychlost a nepočítá vzdálenost, tak sem si řikal, že ta chyba musí bejt někde tam... ale pokud si fakt myslíš, že to je haldex, tak se rád nechám nasměrovat co s tim.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#5 Umírá mi CEMka, nebo něco jinýho?
Nic nekuchej,odpoj konektor na Haldexu,případně vypoj pojistku v REM od DEM a po vymazání chyb problémy nebudou.Řešíme to na každé třetí 4-kolce.Umíme i opravit.Urvanej píše:Vzhledem k tomu, že je to všechno vztažený k BCM, tak předpokládám, že celá ta levá větev komunikace s CEMkou je v háji. Je to vidět i na tom diagramu. Teď jdu vykuchat CEMku, a pak jí asi rozdupu
Podezříval semcokoliv jinýho, ale jelikož mi ukazuje rychlost a nepočítá vzdálenost, tak sem si řikal, že ta chyba musí bejt někde tam... ale pokud si fakt myslíš, že to je haldex, tak se rád nechám nasměrovat co s tim.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#6 Umírá mi CEMka, nebo něco jinýho?
Takže po vytažení pojistky 23 v zadním modulu pojistek (REM) naskočilo po vymazání následující. Furt to nepočítá vzdálenost, ale chyb ubylo. Zajímavý je, že DEM neni červený i když nemá šťávu.
Taky sem rozhodil CEMku, a jedna deska je načatá, ale nepřipadá mi to jako nějakej hodně moc velkej průser. Ale jeden spoj na druhý vypadá dost pečeně. Ostatní desky pohledově v pořádku. (sorry za kvalitu, ale mobil ve spojení s mejma rukama to líp prostě neumí)
- Přílohy
-
- Fotografie0442-orez.jpg (59.29 KiB) Zobrazeno 1211 x
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#7 Umírá mi CEMka, nebo něco jinýho?
Ty kraavo, takovejch krabicek, no to uz je hnus i na mne a to mam elektroniku rad
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#8 Umírá mi CEMka, nebo něco jinýho?
Tak DEM a CEM šla k jou81 na kůru, už je v autě a zatim se to tváří schopně, ten kluk asi ví co dělá
Zase nejsem schopen rozchodit diagnostiku pořádně, tak doufám, že je problém v notesu a ne v autě.
Jinak na 20 testovacích km zatim v pohodě. Už sem to nastrojil všechno zpátky, tak teď už jen doufat, že to zase chvíli vydrží...
Zase nejsem schopen rozchodit diagnostiku pořádně, tak doufám, že je problém v notesu a ne v autě.
Jinak na 20 testovacích km zatim v pohodě. Už sem to nastrojil všechno zpátky, tak teď už jen doufat, že to zase chvíli vydrží...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4743
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#9 Umírá mi CEMka, nebo něco jinýho?
nejezděte s tim moc daleko Ale lano mma v pohotovosti o tom žádná Stay XC90Urvanej píše:Tak DEM a CEM šla k jou81 na kůru, už je v autě a zatim se to tváří schopně, ten kluk asi ví co dělá
Zase nejsem schopen rozchodit diagnostiku pořádně, tak doufám, že je problém v notesu a ne v autě.
Jinak na 20 testovacích km zatim v pohodě. Už sem to nastrojil všechno zpátky, tak teď už jen doufat, že to zase chvíli vydrží...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#10 Umírá mi CEMka, nebo něco jinýho?
No nevim jesi bych teď vyrazil do Itálie jako loni... ale po tisíci či dvou už to bude snad dobrý a důvěra zpátky (ťuk ťuk)
Za chvíli s tim jedu dom, tak drž palce
Za chvíli s tim jedu dom, tak drž palce
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#11 Umírá mi CEMka, nebo něco jinýho?
Opravdu už se smíchy nedržim na nohou.
Sem ani neodjel
Auto odmítlo vyřadit z P.
Po delšim bádání sem si všiml, že se nerožnou brzdovky, takže servo neodemkne kulisu.
Nechápu jak, ale vypadl konektor ze spínače od pedálu. Ten pekáč evidentně musí mít poslední slovo
Sem ani neodjel
Auto odmítlo vyřadit z P.
Po delšim bádání sem si všiml, že se nerožnou brzdovky, takže servo neodemkne kulisu.
Nechápu jak, ale vypadl konektor ze spínače od pedálu. Ten pekáč evidentně musí mít poslední slovo
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek