Umírá mi CEMka, nebo něco jinýho?

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#1 Umírá mi CEMka, nebo něco jinýho?

Příspěvek od Urvanej »

Tož tohle vyběhlo po 10metrech od vynulování. Jediný co sem udělal je výměna palivovýho čerpadla, která už je v cajku, ale dostal sem nový dárečky.
Sem v koncích, a nevim kam dál, tak třeba někdo bude vědět kam koukat.
SRS vzadu je od chybějící druhý řady seslí. (to jediný vim čim je)
Přílohy
rj-nerj.JPG
rj-nerj.JPG (65.29 KiB) Zobrazeno 1301 x
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

GDPR_user

#2 Umírá mi CEMka, nebo něco jinýho?

Příspěvek od GDPR_user »

Odchází ti jednotka Haldexu!!!

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 160
Registrován: 10 roků 8 měsíců
Vůz: xc70
Bydliště: Tábor

#3 Umírá mi CEMka, nebo něco jinýho?

Příspěvek od kozejk »

tak to je hustý, haldex udělá takový bordel. Nejsmutnější na tom je to, že já prodal Sorento v domění, že si koupím spolehlivý vůz, hm jak tak koukám, zlatá Kia se svým pseudo pohonem TOD nebo EST.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#4 Umírá mi CEMka, nebo něco jinýho?

Příspěvek od Urvanej »

Vzhledem k tomu, že je to všechno vztažený k BCM, tak předpokládám, že celá ta levá větev komunikace s CEMkou je v háji. Je to vidět i na tom diagramu. Teď jdu vykuchat CEMku, a pak jí asi rozdupu :evil:
Podezříval semcokoliv jinýho, ale jelikož mi ukazuje rychlost a nepočítá vzdálenost, tak sem si řikal, že ta chyba musí bejt někde tam... ale pokud si fakt myslíš, že to je haldex, tak se rád nechám nasměrovat co s tim. :-(
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

GDPR_user

#5 Umírá mi CEMka, nebo něco jinýho?

Příspěvek od GDPR_user »

Urvanej píše:Vzhledem k tomu, že je to všechno vztažený k BCM, tak předpokládám, že celá ta levá větev komunikace s CEMkou je v háji. Je to vidět i na tom diagramu. Teď jdu vykuchat CEMku, a pak jí asi rozdupu :evil:
Podezříval semcokoliv jinýho, ale jelikož mi ukazuje rychlost a nepočítá vzdálenost, tak sem si řikal, že ta chyba musí bejt někde tam... ale pokud si fakt myslíš, že to je haldex, tak se rád nechám nasměrovat co s tim. :-(
Nic nekuchej,odpoj konektor na Haldexu,případně vypoj pojistku v REM od DEM a po vymazání chyb problémy nebudou.Řešíme to na každé třetí 4-kolce.Umíme i opravit.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#6 Umírá mi CEMka, nebo něco jinýho?

Příspěvek od Urvanej »

Takže po vytažení pojistky 23 v zadním modulu pojistek (REM) naskočilo po vymazání následující. Furt to nepočítá vzdálenost, ale chyb ubylo. Zajímavý je, že DEM neni červený i když nemá šťávu.
rj-nerj2.JPG
rj-nerj2.JPG (33.35 KiB) Zobrazeno 1211 x
Taky sem rozhodil CEMku, a jedna deska je načatá, ale nepřipadá mi to jako nějakej hodně moc velkej průser. Ale jeden spoj na druhý vypadá dost pečeně. Ostatní desky pohledově v pořádku. (sorry za kvalitu, ale mobil ve spojení s mejma rukama to líp prostě neumí)
Fotografie0439-forum.jpg
Fotografie0439-forum.jpg (87.56 KiB) Zobrazeno 1211 x
rj-nerj2.JPG
rj-nerj2.JPG (33.35 KiB) Zobrazeno 1211 x
Přílohy
Fotografie0442-orez.jpg
Fotografie0442-orez.jpg (59.29 KiB) Zobrazeno 1211 x
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#7 Umírá mi CEMka, nebo něco jinýho?

Příspěvek od tomasss »

Ty kraavo, takovejch krabicek, no to uz je hnus i na mne a to mam elektroniku rad :D
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#8 Umírá mi CEMka, nebo něco jinýho?

Příspěvek od Urvanej »

Tak DEM a CEM šla k jou81 na kůru, už je v autě a zatim se to tváří schopně, ten kluk asi ví co dělá :-)
Zase nejsem schopen rozchodit diagnostiku pořádně, tak doufám, že je problém v notesu a ne v autě.
Jinak na 20 testovacích km zatim v pohodě. Už sem to nastrojil všechno zpátky, tak teď už jen doufat, že to zase chvíli vydrží...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Ondra.
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4743
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#9 Umírá mi CEMka, nebo něco jinýho?

Příspěvek od Ondra. »

Urvanej píše:Tak DEM a CEM šla k jou81 na kůru, už je v autě a zatim se to tváří schopně, ten kluk asi ví co dělá :-)
Zase nejsem schopen rozchodit diagnostiku pořádně, tak doufám, že je problém v notesu a ne v autě.
Jinak na 20 testovacích km zatim v pohodě. Už sem to nastrojil všechno zpátky, tak teď už jen doufat, že to zase chvíli vydrží...
nejezděte s tim moc daleko :D Ale lano mma v pohotovosti o tom žádná :D Stay XC90 :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#10 Umírá mi CEMka, nebo něco jinýho?

Příspěvek od Urvanej »

No nevim jesi bych teď vyrazil do Itálie jako loni... ale po tisíci či dvou už to bude snad dobrý a důvěra zpátky (ťuk ťuk)
Za chvíli s tim jedu dom, tak drž palce :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#11 Umírá mi CEMka, nebo něco jinýho?

Příspěvek od Urvanej »

Opravdu už se smíchy nedržim na nohou.
Sem ani neodjel :-D
Auto odmítlo vyřadit z P.
Po delšim bádání sem si všiml, že se nerožnou brzdovky, takže servo neodemkne kulisu.
Nechápu jak, ale vypadl konektor ze spínače od pedálu. Ten pekáč evidentně musí mít poslední slovo :D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“