Vliv počasí na motor

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 29
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Vůz: s80, 2.4i, my00
Bydliště: Havířov

#1 Vliv počasí na motor

Příspěvek od corpop »

Zdravím,
chtěl bych se zeptat, zda-li může ovlivnit počasí chod motoru. Mám zhruba najeto 1000 km a většinou když prší nebo je před deštěm, tak při vyřazení klesají otáčky na 500 zhoupnou se na 1200 a pak se ustálí. Při slunečném počasí mi běží v pohodě, žádné kolísnutí.

Ještě menší dotaz, když přepnu na ofuk skla (nevím proč, ale strašně se mi mlží), automaticky se mi zapne klimatizace (man. panel klimatizace).

díky
_________________
Volvo S80 2.4 125 kW LPG '00

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3224
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#2 Vliv počasí na motor

Příspěvek od doktor »

zkontroluj si vzduchový filtr - zda tam vůbec je :D a v jaké kondici

klima při přepnutí na ofuk okna jede automaticky na maximum.

K tomu mlžení okna platí to samé - zkontrolovat či vyměnit pylový (resp. kabinový) filtr.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 29
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Vůz: s80, 2.4i, my00
Bydliště: Havířov

#3 Vliv počasí na motor

Příspěvek od corpop »

Vzduchový filtr je vyměněný před 200 km, ale krytka airboxu není úplně nasazenà, prostřední cuplík.
_________________
Volvo S80 2.4 125 kW LPG '00

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#4 Vliv počasí na motor

Příspěvek od hajnej »

corpop píše: ale krytka airboxu není úplně nasazenà, prostřední cuplík.
to mám taky
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

koch
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1549
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T

#5 Vliv počasí na motor

Příspěvek od koch »

to prostredni izé se tam nasazuje docela blbe ale chce se s tim pohrat...
a kdyby se hral nekdo az moc, mam tady jeden libovy komplet airbox z s60tky :D

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#6 Vliv počasí na motor

Příspěvek od hajnej »

já jsem si s tím hrál už tolikrát a furt nic
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 90
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Vůz: V70II 2.5 TDI D5252T
Bydliště: Jablonec n/N

#7 Vliv počasí na motor

Příspěvek od peter78 »

Taky jsem tu prostřední nikdy nedocvakl tak jak má být , dělali jsme to i ve 2 lidech a bez úspěchu...
Ale těsní to :good: ,to je hlavní.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 9
Registrován: 11 roků 11 měsíců

#8 Vliv počasí na motor

Příspěvek od Inf. »

Možná by bylo dobré napsat co máš za LPG systém, a jak je nastavený.

Můj osobní postřeh, možná vůbec nesouvisející:
Stejné projevy závady jsem měl při příliš bohatě nastaveném LPG. Při dlouhodobé jízdě na LPG, si benzínová řídící jednotka ubírala bohatost směsi, protože do sání šlo příliš mnoho plynu a na lambdě potom neseděl poměr palivo:vzduch. Avšak protože mám starty a volnoběhy na benzín (jednotka hlavně při startu nebo při deceleraci čerpá z dlouhodobé adaptace paliva), šla mi v těchto režimech (dojíždění do křižovatky, startování) do válců chudá směs. A právě za vlhka nebo deště byl problém na světě, neboť vlhký vzduch se hůře zapaluje.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“