Zdravím,
chtěl bych se zeptat, zda-li může ovlivnit počasí chod motoru. Mám zhruba najeto 1000 km a většinou když prší nebo je před deštěm, tak při vyřazení klesají otáčky na 500 zhoupnou se na 1200 a pak se ustálí. Při slunečném počasí mi běží v pohodě, žádné kolísnutí.
Ještě menší dotaz, když přepnu na ofuk skla (nevím proč, ale strašně se mi mlží), automaticky se mi zapne klimatizace (man. panel klimatizace).
díky
Vliv počasí na motor
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 29
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Vůz: s80, 2.4i, my00
- Bydliště: Havířov
#1 Vliv počasí na motor
_________________
Volvo S80 2.4 125 kW LPG '00
Volvo S80 2.4 125 kW LPG '00
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#2 Vliv počasí na motor
zkontroluj si vzduchový filtr - zda tam vůbec je a v jaké kondici
klima při přepnutí na ofuk okna jede automaticky na maximum.
K tomu mlžení okna platí to samé - zkontrolovat či vyměnit pylový (resp. kabinový) filtr.
klima při přepnutí na ofuk okna jede automaticky na maximum.
K tomu mlžení okna platí to samé - zkontrolovat či vyměnit pylový (resp. kabinový) filtr.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 29
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Vůz: s80, 2.4i, my00
- Bydliště: Havířov
#3 Vliv počasí na motor
Vzduchový filtr je vyměněný před 200 km, ale krytka airboxu není úplně nasazenà, prostřední cuplík.
_________________
Volvo S80 2.4 125 kW LPG '00
Volvo S80 2.4 125 kW LPG '00
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#4 Vliv počasí na motor
to mám takycorpop píše: ale krytka airboxu není úplně nasazenà, prostřední cuplík.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1549
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
#5 Vliv počasí na motor
to prostredni izé se tam nasazuje docela blbe ale chce se s tim pohrat...
a kdyby se hral nekdo az moc, mam tady jeden libovy komplet airbox z s60tky
a kdyby se hral nekdo az moc, mam tady jeden libovy komplet airbox z s60tky
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#6 Vliv počasí na motor
já jsem si s tím hrál už tolikrát a furt nic
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 90
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Vůz: V70II 2.5 TDI D5252T
- Bydliště: Jablonec n/N
#7 Vliv počasí na motor
Taky jsem tu prostřední nikdy nedocvakl tak jak má být , dělali jsme to i ve 2 lidech a bez úspěchu...
Ale těsní to ,to je hlavní.
Ale těsní to ,to je hlavní.
#8 Vliv počasí na motor
Možná by bylo dobré napsat co máš za LPG systém, a jak je nastavený.
Můj osobní postřeh, možná vůbec nesouvisející:
Stejné projevy závady jsem měl při příliš bohatě nastaveném LPG. Při dlouhodobé jízdě na LPG, si benzínová řídící jednotka ubírala bohatost směsi, protože do sání šlo příliš mnoho plynu a na lambdě potom neseděl poměr palivo:vzduch. Avšak protože mám starty a volnoběhy na benzín (jednotka hlavně při startu nebo při deceleraci čerpá z dlouhodobé adaptace paliva), šla mi v těchto režimech (dojíždění do křižovatky, startování) do válců chudá směs. A právě za vlhka nebo deště byl problém na světě, neboť vlhký vzduch se hůře zapaluje.
Můj osobní postřeh, možná vůbec nesouvisející:
Stejné projevy závady jsem měl při příliš bohatě nastaveném LPG. Při dlouhodobé jízdě na LPG, si benzínová řídící jednotka ubírala bohatost směsi, protože do sání šlo příliš mnoho plynu a na lambdě potom neseděl poměr palivo:vzduch. Avšak protože mám starty a volnoběhy na benzín (jednotka hlavně při startu nebo při deceleraci čerpá z dlouhodobé adaptace paliva), šla mi v těchto režimech (dojíždění do křižovatky, startování) do válců chudá směs. A právě za vlhka nebo deště byl problém na světě, neboť vlhký vzduch se hůře zapaluje.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek