V70 2,5 TDI - divný zvuk od olej. filtru

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 102
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Most

#26 V70 2,5 TDI - divný zvuk od olej. filtru

Příspěvek od mitabajs »

na bazosi byla nova snad za 1800
_________________
Žena: XC70 D5 AWD Automat 2005

shaman
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 895
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Znojmo
Vůz: Peugeot

#27 V70 2,5 TDI - divný zvuk od olej. filtru

Příspěvek od shaman »

_________________
postapo.cz

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 44
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Chotiměř

#28 V70 2,5 TDI - divný zvuk od olej. filtru

Příspěvek od Uhlák »

Tu si přesně kupte a do 30tkm můžete dávat další, ale taky možná i vačku atd.Kolikrát už se to tady řešilo.
Dřív stála 8 a pak 200eur, pak přešel burg pod jinou divizi a hle podle kurzu kolem 4500, ale pozor to není přímo na volvo, musí se poskládat a udělat staronová=dohledat ve foru :)
Jinak když někde něco klepe, nejdřív se de po viagrě, pak teprve ostatní.
Když motor dýl stojí a klepou hydra, stačí ho chvíli podržet ve 2500ot a voni si sednou
Jednomu motoru jsem kdysi dělal výbrus ve 950tkm vono to jezdí do dneska= strašnej problém do toho vrazit pár prašulí :)
apropó jsem zvědavej co najede např. dnešní neu ochcávka :good:
_________________
V70 2.5D 2000, D5252T-správně hranatej uhlák

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 34
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Vůz: V70 2,5 TDI 97´

#29 V70 2,5 TDI - divný zvuk od olej. filtru

Příspěvek od kern77 »

mitabajs píše:na bazosi byla nova snad za 1800
Už ten inzerát právě zmizel, dohledal jsem ho i jinde, ale link je nefunkční.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 34
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Vůz: V70 2,5 TDI 97´

#30 V70 2,5 TDI - divný zvuk od olej. filtru

Příspěvek od kern77 »

Tak pánové, problém je vyřešen. Vyměnil jsem napínák řemenu příslušenství + kladky, pak jsem vyměnil řemenici na klice, dále následovala výměna rozvodů a nakonec jsem ještě vyměnil i vakuovku. Motor se ztišil, ale ten kovový zvuk tam byl pořád. Už mi pomalu docházely nápady a začal jsem uvažovat o novém setrváku. Kovové zvuky se projevovaly jen na volnoběžné otáčky a když jsem je zvýšil jen cca o 200/min tak zvuk zmizel, dále na to mělo vliv jak jsem měl natočený volant, v pravém rejdu to bylo tak o 50% lepší. Také jsem časem zjistil, že když zařadím jedničku a dám spojku při zatažené ruční brzdě do tahu, tak zvuk úplně zmizí. To mě potom napadl ten setrvák, protože spojku mám také novou. O víkendu jsem se na to s kamarádem ještě jednou díval a poslouchal a záhada byla vyřešena. Problém byl ve středovém uložení pravé poloosy. Ten půlený domeček pro ložisko byl už asi vymačkaný a ložisko v něm mělo vůli sice velmi malou, ale stačilo to na to, že při vibracích motoru se ložisko v domečku pohybovalo a dělalo kovový zvuk, který se dál přenášel do celého motoru a vypadalo to, že to přichází od olejového filtru, protože to uložení je hned pod ním. Domeček jsme rozdělali a do té jedné části jsme vystřihli z hliníkové fólie dva pásky, které vůli vymezily a je po klepání. Motor teď běží nádherně čistě, tak jak to má být.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“