spotreba u 240
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: praha
spotreba u 240
Cao,
nevite jestli se da benzin 2,3 postelovat aby tolik nezral?
Dik:-)
jirka
tnemec: presunuto do dvojek, zvrhlo se to na diskusi o spotřebě
nevite jestli se da benzin 2,3 postelovat aby tolik nezral?
Dik:-)
jirka
tnemec: presunuto do dvojek, zvrhlo se to na diskusi o spotřebě
_________________
volvo 240
volvo 240
-
Offline
- Příspěvky: 379
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha 5
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 2517
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Nižbor
Souhlas s Bidakem, pokud ti to bere 11 litru kdyz tomu slapes na krk, tak je to v podstate usporny auto.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 1465
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
Pucte mi ho do ruky, clovek, ktery si stezuje na 11 litru pri slapani na krk si zaslouzi nejkrutejsi torturu
Me B230K zere po meste 12,5 - 13,5 a to tomu moc na krk neslapu, spis se snazim mit lehci nohu...

Me B230K zere po meste 12,5 - 13,5 a to tomu moc na krk neslapu, spis se snazim mit lehci nohu...

_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
www.dopravniporadce.cz - Zaháním bubáky z úřadů zpět do temnot...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
www.dopravniporadce.cz - Zaháním bubáky z úřadů zpět do temnot...
-
Offline
- Příspěvky: 1465
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
spotreba
Plyn už syčí s bomby ven...jiri.gina píše:Prosim oprava,
vcera jsem mel dost ,,nakoupino":-),
11 po meste 12-13 litru si vezme pri vysokych otackach....
Nejde to nejak vyrazne snizit?
Tak jako tak, 11 po městě mi přijde jako excelentní spotřeba, to bych taky bral. Já se zatím pod 12,5 nedostal.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
www.dopravniporadce.cz - Zaháním bubáky z úřadů zpět do temnot...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
www.dopravniporadce.cz - Zaháním bubáky z úřadů zpět do temnot...
-
Offline
- Příspěvky: 379
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha 5
-
Offline
- Příspěvky: 1465
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
B230 je Beníznový motor objemu 2,3 litru a dále se rozlišuje A, K, F pokud mi paměť sahá. K je Karbec, F je elektronická stříkačka a A je snad mechanická stříkačka... pokud se tu zjeví některý z motorových mágů, jistě mě rád opravíbidak píše:co je to vlastne za motor? mam na mysli oznaceni B23xx

_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
www.dopravniporadce.cz - Zaháním bubáky z úřadů zpět do temnot...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
www.dopravniporadce.cz - Zaháním bubáky z úřadů zpět do temnot...
-
Offline
- Příspěvky: 535
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Pardubice
A (atmosfera) je myslim karbec
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 1465
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
pravdu díšJirrka píše:A (atmosfera) je myslim karbec
BxxA = Carburettor
BxxxK = Heron head, improved piston design, since 86 I think.
BxxxE = Constant Injection System
BxxxF = Multi point injection (Jetronic etc).
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
www.dopravniporadce.cz - Zaháním bubáky z úřadů zpět do temnot...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
www.dopravniporadce.cz - Zaháním bubáky z úřadů zpět do temnot...
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: praha
-
Offline
- Příspěvky: 1465
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
update: B230K na dálnici při 110-120 km/h tachometrových (proměřuje o +10 km/h přesně vůči GPS-měřené realitě) si vzal 9,9 l / 100 km. Bylo v tom 14 % město, zbytek dálnice. Když tedy odečtu vliv města (předpokládaná spotřeba 12,5 po 50 km), Matematicky docházím k dálniční spotřebě 9,5 l / 100 km při 110-120 km/h neboli 3 Kč / km. To ujde
Furt lepší než 4 Kč ve městě (uvažovaná cena benzinu 31,30 Kč)

_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
www.dopravniporadce.cz - Zaháním bubáky z úřadů zpět do temnot...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
www.dopravniporadce.cz - Zaháním bubáky z úřadů zpět do temnot...
-
Offline
- Příspěvky: 2377
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
- It’s my birthday
Všichni tu píšou o spotřebě u karburátoru, ale jak jste na tom s motorem B230F? Já mám zatím dlouhodobý průměr po Praze 8,8L/100km. Vzhledem k tomu, že má Florinda volnoběžku, čekal bych spotřebu trochu menší.
Jezdím fakt s citem, Marek nebo Bídák dosvědčí. I když je pravda, že tahám dost materiálu a nářadí. Ale zase na tak velký auto toho tolik není. Běžně do 100kg a vyjímečně max 4q malty a pod.

-
Offline
- Příspěvky: 1975
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Brno
-
Offline
- Příspěvky: 2377
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
- It’s my birthday
U jiných aut s automatem , které znám, když uberu plyn, tak otáčky drží. Moje spadnou na volnoběžné, nebo podobně nízké. Takže provozuji styl jízdy jako s Wartburgem nebo Trabi. Ale pokud zapnu overdrive, tak brzdím motorem. V podstatě srovnání s Wartburgem sedí. Takže jedu třeba po okresce cca 60mph a vydím vesnici. Pustím plyn a plachtím, motor spadne na volnoběžné otáčky. Vidím, že bych do ní vjel rychleji než 40mph a tak sepnu overdrive a motor vyskočí do otáček a začne brzdit. Nebo pokud chci odlekčit z kopce brzdám, sepnu overdrive a opět motor vyskočí do otáček, auto cukne a začne zpomalovat - brzdit motorem. Něco jako u 460 variomatik, když dám stupeň L. Ale u ní mi ty otáčky neklesaji na volnoběh při stupni D. Sice taky poklesnou, ale ne o tolik. Nicméně jakási "volnoběžka" je i tam.standa píše:ty máš volnoběžku jako má wartburg?
-
Offline
- Příspěvky: 1975
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Brno
Jardo a má tu volnoběžku ještě někdo kromě tebe? Jestli jo, pak si rád doplním vzdělání, jestli ne, pak bych možná měl pro tento zvláštní jev vysvětlení.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 2377
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
- It’s my birthday
Já nevím, nikoho s dvojkou v automatu a B230F neznám. Jo a abych nezapomněl, brzdí to pokud je OV na těžší převod.standa píše:Jardo a má tu volnoběžku ještě někdo kromě tebe? Jestli jo, pak si rád doplním vzdělání, jestli ne, pak bych možná měl pro tento zvláštní jev vysvětlení.
Ale původně to mělo být o spotřebě!
-
Offline
- Příspěvky: 347
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Vůz: Volva
- Bydliště: Havlíčkův Brod
-
Offline
- Příspěvky: 2377
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
- It’s my birthday
-
Offline
- Příspěvky: 347
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Vůz: Volva
- Bydliště: Havlíčkův Brod
Přehánět nebudu, nemám to zapotřebí. Je fakt, že jsem měl v tomto vozítku namontován LPG zn. BRC, na benzin jsem moc nejezdil. Dávkování plynu bylo podle počtu impulzů z indukčky. Mimo město byla spotřeba kolem 10-11, ve městě až 14l LPG. Nejezdil jsem na spotřebu, ale poměrně svižně. Mamča taky preferovala radši svižnou jízdu s větší spotřebou, proto jsem měl nastavenou bohatší směs. Vím, že by spořeba šla stáhnout, ale neřešil jsem to ...
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 3675
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Jardo sice to sem nepatří, ale co máš za typ převodovky ? ZF ?Jarda S40 píše:Já nevím, nikoho s dvojkou v automatu a B230F neznám. Jo a abych nezapomněl, brzdí to pokud je OV na těžší převod.standa píše:Jardo a má tu volnoběžku ještě někdo kromě tebe? Jestli jo, pak si rád doplním vzdělání, jestli ne, pak bych možná měl pro tento zvláštní jev vysvětlení.
Ale původně to mělo být o spotřebě!
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III
-
Offline
- Příspěvky: 2377
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
- It’s my birthday
Je mi hanba, ale nevímjarek.krizan píše:Jardo sice to sem nepatří, ale co máš za typ převodovky ? ZF ?Jarda S40 píše:Já nevím, nikoho s dvojkou v automatu a B230F neznám. Jo a abych nezapomněl, brzdí to pokud je OV na těžší převod.
Ale původně to mělo být o spotřebě!

-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 3675
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Zjednodušeně hranatá kvaltpáka a žádná elektronika a jednotkaJarda S40 píše:Je mi hanba, ale nevímjarek.krizan píše:
Jardo sice to sem nepatří, ale co máš za typ převodovky ? ZF ?Jak to poznám? Je tam štítek? Když já většinou řeším z nedostatku sil jenom to, co mě trápí (je rozbité).
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III
-
Offline
- Příspěvky: 5129
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
mas tlacitko na OD nebo ne? - jestli ne, tak mas ZF4HP22, jestli ano, tak mas AW71 

_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V