Přídavné topení u V70 2,5 TDI

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Tregold
Offline
Příspěvky: 29
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha

Přídavné topení u V70 2,5 TDI

Příspěvek od Tregold »

Tak jsem ke svému překvapení zjistil, že mám v autě nezávislé topení. Je to originál Volvo a umístěno to je vepředu vlevo vedle chladiče.
Chci se zeptat zda s tím má někdo nějaké zkušenosti?
Zejména mně chybí jakékoliv ovládací prvky a v zimě jsem si také nevšiml, že by topení jakkoliv pracovalo.
Jak se topení vůbec zapíná (mám autoklima)?
Popřípadě umí to někdo opravovat či diagnostikovat?
Když už to tam je, rád bych to na zimu zprovoznil.
_________________
S80 D5 2002

Anonymous

Příspěvek od Anonymous »

Tak já si přihřeju.
Mám taky topení. Nevím jestli je to originál z Volva montované, ale značka je Webasto.
Na jedněch klíčích jsem dostal ještě extra dálkové ovládání, které je opravdu dálkové, zatím jsem ho otestoval na cca 200m.
V pravém horním rohu čelního skla anténa - černý plastový obdélníček cca 2x5cm.
Jedna řídící krabice pod palubkou na pravém odběhu, druhá v motorovém prostoru taky na pravém podběhu.
Samotné topení mám ve stejném místě, t.j. před levým předním podběhem.

Už se to tady probíralo, jen ten thread nemůžu najít. Respektive probírala se montáž.

travex
Offline
Příspěvky: 1794
Registrován: 17 roků
Bydliště: Praha

Příspěvek od travex »

viz jak co vyladit..... ale probirala se montaz do starsich typu, nevim, odpoved na puvodni dotaz tohoto topicu bych tam asi nehledal....
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

jenda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 14
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

Příspěvek od jenda »

Mám originál nezávislé palivové topení. Bohužel nevím, zda-li je originál od Volva dodáván jiným výrobcem než-li Volvo Co. Moje jsem neprohlížel. Takže značku bohužel nepotvrdím. Je uloženo taktéž před levým podběhem. Mám dva časovače, které ti umožní nastavit funkci na dva nezávislé časy v rámci dalších 24hod. Ne déle. Na časovače spouští automaticky pokud je teplota méně než XX°(nevím kolik přesně) a to v předstihu max 45min dle výpočtu počítače z okolní teploty, aby bylo na stanovený čas auto připraveno (vyhřátý interiér, rozmrazená okna a zahřátý motor). Taktéž topení mohu spustit přímo bez časovačů. Vypnout se dá kdykoliv.
Vše ovládám na displeji počítače prostřednictvím ovládacích tlačítek na levé páčce od světel/blinkrů. Pokud je to u tvého auta jinak, určitě získáš know how v manuálu k tvému autu. Mělo by tam být uvedeno. Tak hodně štěstí!
Používám ho často a nemůžu si vynachválit situace, kdy v mrazivém ránu přijdu k autu které má čistá okna, uvnitř je teplo a motor je zahřátý, takže můžu bez obav vyrazit. Zatímco machírci s Mercedesama apod. v základní výbavě poctivě škrábou okna od (zatím) jinovatky s nahozeným autem aby se jim vyhřálo. A nade mnou kroutí hlavou. :lol:
_________________
V70 D5, manual, 2002 (Praha)

jenda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 14
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

Příspěvek od jenda »

Jo a taky mě napadlo,
v Auto Hase mi říkali, že toto topení také funguje jako pomoc motoru (něco jako APU v letadle). Když je například okolní teplota opravdu nízká a ty si nastavíš hned po nahození motoru teplotu v interiéru na co nejteplejší, prý si toto topení motor sám zapíná jako "výpomoc". Takže mě napadá, pokud nemáš ovládací prvky (což je divné) mohlo by mít účel opravdu (jen) jako pomocné topení, které si ovládá sám motor. Ale to by tě okradli o tu nejhezčí funkci pro uživatele...
_________________
V70 D5, manual, 2002 (Praha)

Schumi_01
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 642
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

Příspěvek od Schumi_01 »

Tak k původnímu dotazu...
My máme to topení taky, to samý jako jenda, a v podstatě by tam to topení mělo mít z výroby hardwarově snad každý Volvo těchhle řad, alespon pro některý trhy, jde jen o to ovládání, o ten software...
Mě s tim tady poradil kdysi jeden nejmenovaný už asi bývalý uživatel fora jak na to lehce vyzrát. Je pravda že to bylo jištěný jeho kamarádem v servisu, ale to neni podstatný.
V podstatě bys mohl zkusit zajet do autorizovanýho servisu, třeba Hase asi nejlíp, a říct jim že ti to topení občas dost kouří z toho podběhu, při jeho nastartování a jeho vypnutí...a oni ti tam nahrajou novější software pro něj a tim pádem ty ho získáš a budeš ho moct takhle ovládat :wink:
Takže hodně zdaru :wink:
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MY08
Volvo XC70 D5 136 kW MY09

jenda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 14
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

Příspěvek od jenda »

Schumi_01 píše:Tak k původnímu dotazu...
My máme to topení taky, to samý jako jenda, a v podstatě by tam to topení mělo mít z výroby hardwarově snad každý Volvo těchhle řad, alespon pro některý trhy, jde jen o to ovládání, o ten software...
Mě s tim tady poradil kdysi jeden nejmenovaný už asi bývalý uživatel fora jak na to lehce vyzrát. Je pravda že to bylo jištěný jeho kamarádem v servisu, ale to neni podstatný.
V podstatě bys mohl zkusit zajet do autorizovanýho servisu, třeba Hase asi nejlíp, a říct jim že ti to topení občas dost kouří z toho podběhu, při jeho nastartování a jeho vypnutí...a oni ti tam nahrajou novější software pro něj a tim pádem ty ho získáš a budeš ho moct takhle ovládat :wink:
Takže hodně zdaru :wink:
Nemohu souhlasit v jedné věci. Volvo Co. dělá několik verzí tzv. nezávislých topení.
- Palivové (o kterém je zde řeč a je dle mého nejlepší v našich podmínkách)
- Elektrické (nejvíce používané ve skandinávii, kde mají na parkovištích k tomu určené zásuvky)
- A pak ještě jedno, které funguje (tuším) ze zbytkového tepla motoru po jeho vypnutí. Takže temperuje auto nějakou dobu po vypnutí motoru (jestli správně tuším).

Ani jedno toto topení ale NENÍ v základní výbavě těchto modelových řad. Jak hardware tak software je tudíž volitelná výbava za příplatek. Takže pokud ho v autě máš, musíš k němu mít ovládání. Nemyslím dálkové, to také nemám, ale ovládání prostřednictvím auto compu, který by měl topení registrovat a ovládat.

Nicméně musím dát Schumimu za pravdu, že pokud si nevíš rady, nejlepší bude opravdu zajet do autorizovaného servisu Volvo a zeptat se jak se to tvé ovládá, popřípadě jestli ti v autě nechybí nějaký ovládací prvek. :wink:
_________________
V70 D5, manual, 2002 (Praha)

Schumi_01
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 642
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

Příspěvek od Schumi_01 »

Ale já tu neřeším druhy topení a opravdu vím o čem mluvím :wink:
Tahle informace je od člověka přímo z autorizovanýho servisu :wink: A přijde mi celkem logický že tam je hardware už připravenej a když si zaškrtneš v ceníku nezávislý topení, tak ti tam dohrajou jen software...tady jde o náklady z rozsahu. My tam to ovládání taky neměli, ten soft na to, ale topení jako takový fyzicky jo. Auto je z Německa a to může spadat pod nějakou část regionu kde je větší zájem o to topení a je tim pádem v autě už připravené...
Prostě sme na tom byli stejně jako tady Tregold :wink:
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MY08
Volvo XC70 D5 136 kW MY09

jenda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 14
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

Příspěvek od jenda »

Jooo? :shock:
No jestli je ta informace od věrohodného profíka, tak no comment. Každopádně tahle položka stojí něco málo pod 50tis kč, takže mi přišlo úlet, že by tam nebyl jen SW, který si tam posléze může každý dohrát (a když dá za dohrání ve Volvu pár stovek, ušetří 50tis). Pokud je to tak, nemá cenu kupovat Volvo s nezávislým topením, protože ho vlastně každé má. :D

Hele, (jsem neodbytnej, co?) nemyslel tím hardwarem pouze nějaké uchycení/přírubu/hadičky/drátky/apod, na které se pak jen snadno přichytí onen bufík, nahraje SW a topeníčko je ready to use? Stále nemohu uvěřit že by to do Volv montovali sériově. Ale když říkáš,...

Co se týče druhů topení, uvedl jsem jen pro obraz a jistotu, že všichni mluvíme o tom samém. :wink:
_________________
V70 D5, manual, 2002 (Praha)

Tregold
Offline
Příspěvky: 29
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tregold »

Pánové díky za rady. Já jsem se trochu vyptával taky. To co mám, je přídavné topení, které pomáhá rychleji vytopit auto po nastartování. Žádné ovládání k tomu není, ani na páčce ani kde jinde - počítač nemám také. Auto je dovoz ze švédska a bylo havarované, možná to někdo vyndal. Ale dle rady technika jde pouze o pomocné topení, které funguje pouze za jízdy, hw je standartní jako u nezávisláku ale z důvodu ekologie je v centrální evropě zakázaný provoz mimo běžící motor. Prý se dá sprovoznit jako nezávislé nahráním sw ale za to chce servis asi 400 EUR.
To by také odpovídalo, že jsem ho nikdy neviděl běžet, je nějak propojený s rychloměrem - nicméně elektromotorek pro nucený oběh vody tam je a klima pracuje i v poloze klíče I.
Je otázka - funguje vůbec v mém autě a umí někdo nahrát ovládací sw?
_________________
S80 D5 2002

jenda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 14
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

Příspěvek od jenda »

Hmmm, tak to jsem psal jako fakt výše.
Ale sám jsem tomu moc nevěřil, protože je to jen jedna z jeho funkcí a tím pádem tě okradli o tu nejlepší kterou umí - rozehřát zaparkované auto. To že se nesmí nazávislé topení používat v nenastartovaném autě je pro mě novinka. Tedy né že bych ho používal... :lol:
Takhle se napráskat,... takže o mě už ani zmínku pls :D

Nevím jestli máme stejné, ale moje když běží, tak dost hučí. Když se vypíná tak se na chvíli (cca 15-30sec) rozhučí ještě víc, že to slyšíš i přes motor za jízdy tuším. Takže pokud máš stejné, poznáš že funguje tímto nezvyklým zvukem za jízdy. Nebo si k němu dej ucho, když nastartuješ v mrazivém ránu. Nic jiného, jak zjistit že funguje mě opravdu nenapadá.

400EUR je skoro dost za otevření této funkce. Pokud je to jen softwarová záležitost, zkus to přes SCHUMI_01. Psal tu že to nějak obešel. Pokud ti ale chybí ovládací prvky, budeš muset asi stejně zainvestovat v origo servisu. Ale za tu funkci to fuckt stojí! Já bych do toho teda šel. Ranní vyhřáte autíčko je fakt megaluxusní záležitost.
Ale když jsou ty vánoce, určitě se kamarádi a rodina rádi složej na takovej present! :wink:

Určitě dej vědět jak jsi dopadl!
_________________
V70 D5, manual, 2002 (Praha)

smarkus
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 128
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Rychvald
Vůz: S80 3L T6 Executive r.v.04

Příspěvek od smarkus »

Chci se jen zeptat,montovalo se za priplatek nezavisle topeni i do S80 benzin?
_________________
Je.
S80T6 3.0L Executive aut.(B 6294T) r.v.04+ lpg
Tatra 613 Special, Tatra Beta 1,3 cl, Simson Sr50, Malaguti Madison3 250ie, Suzuki Burgman 650 Executive

mrazík
Offline
Příspěvky: 19
Registrován: 13 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha 10 - Horní Měcholupy

Příspěvek od mrazík »

Tregold píše:Pánové díky za rady. Já jsem se trochu vyptával taky. To co mám, je přídavné topení, které pomáhá rychleji vytopit auto po nastartování. Žádné ovládání k tomu není, ani na páčce ani kde jinde - počítač nemám také. Auto je dovoz ze švédska a bylo havarované, možná to někdo vyndal. Ale dle rady technika jde pouze o pomocné topení, které funguje pouze za jízdy, hw je standartní jako u nezávisláku ale z důvodu ekologie je v centrální evropě zakázaný provoz mimo běžící motor. Prý se dá sprovoznit jako nezávislé nahráním sw ale za to chce servis asi 400 EUR.
To by také odpovídalo, že jsem ho nikdy neviděl běžet, je nějak propojený s rychloměrem - nicméně elektromotorek pro nucený oběh vody tam je a klima pracuje i v poloze klíče I.
Je otázka - funguje vůbec v mém autě a umí někdo nahrát ovládací sw?
TAkže opravdu jde pouze o pomocné topení, montují je i ostatní firmy do svých luxusnějších vozů. Motory TDI nejsou schopné vyvinout dostatek tepla i pro topení interiéru a přitom udržet provozní teplotu motoru (týká se spíš starších ročníků). Jak webasto tak i eberspacher prodává k těmto "přihřívačům" ovládání a řídící jednotku pro plnohodnotný "bufík".
_________________
V70 2,5 TDI D5252T 1997

Sibr
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1814
Registrován: 13 roků 11 měsíců
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

Příspěvek od Sibr »

Když už jste u toho nemáte někdo český návod na Webasto Thermo Top E nebo Z/C + Telestart T80 (dalkový ovladač)???
Nechci se to učit stylem pokusu a omylu. Diky
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

Tregold
Offline
Příspěvky: 29
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha

Re: Přídavné topení u V70 2,5 TDI

Příspěvek od Tregold »

Tak je opět zima a vrátím se k problému nezávislého topení.
Staus : k tomu aby u všech novějších aut fungovalo, je dle všeho nutné nahrát ovládací SW a to jde jen u autorizovaného servisu a ten SW je nějak kódovaný přesně dle VIN a ikdyby ho někdo odchytil na disk, pro jiný vůz by to nefungovalo.
Nebo má někdo jiné zjištění?
Jinak ceny jsou u nás nekřesťanské, nicméně stejný problém mají v sousedním německu a němečtí volváci jezdí masivně dodělávat topení do holandska. Cena u holandského Volvo dealera je údajně 98 EUR za dohrání SW, což je celkem přijatelná částka. Ve Francii je to o 50 EUR dražší, v Německu za to chtějí 400 EUR. Má s tím někdo zkušenosti? Je možné, že se ceny u dealerů takhle radikálně liší?
_________________
S80 D5 2002

Sibr
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1814
Registrován: 13 roků 11 měsíců
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

Re:

Příspěvek od Sibr »

Sibr píše:Když už jste u toho nemáte někdo český návod na Webasto Thermo Top E nebo Z/C + Telestart T80 (dalkový ovladač)???
Nechci se to učit stylem pokusu a omylu. Diky
Furt aktuální :!:
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

marra
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 1858
Registrován: 16 roků
Bydliště: Praha

Re: Přídavné topení u V70 2,5 TDI

Příspěvek od marra »

Tregold píše:Tak je opět zima a vrátím se k problému nezávislého topení.
Staus : k tomu aby u všech novějších aut fungovalo, je dle všeho nutné nahrát ovládací SW a to jde jen u autorizovaného servisu a ten SW je nějak kódovaný přesně dle VIN a ikdyby ho někdo odchytil na disk, pro jiný vůz by to nefungovalo.
Nebo má někdo jiné zjištění?
Jinak ceny jsou u nás nekřesťanské, nicméně stejný problém mají v sousedním německu a němečtí volváci jezdí masivně dodělávat topení do holandska. Cena u holandského Volvo dealera je údajně 98 EUR za dohrání SW, což je celkem přijatelná částka. Ve Francii je to o 50 EUR dražší, v Německu za to chtějí 400 EUR. Má s tím někdo zkušenosti? Je možné, že se ceny u dealerů takhle radikálně liší?
bohužel ale je to tak a nic s tim neudělaš, pokud si teda nechceš zajet do Holandska což by tě s D5kou nevyšlo tak draho...
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

Sibr
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1814
Registrován: 13 roků 11 měsíců
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

Re: Přídavné topení u V70 2,5 TDI

Příspěvek od Sibr »

No když už tam budeš tak nám přitáhni pár sáčků toho co hulí Derek a výdaje na cestu budou zaplaceny, ještě na tom vyděláš ;-) :mrgreen:
Sorry za OT.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

Unvisible
Offline
Příspěvky: 20
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha 3

Re: Přídavné topení u V70 2,5 TDI

Příspěvek od Unvisible »

Ja jsem ted koupil V70 D5 z roku 2004 a mam nezavisle topeni zabudovane a funkcni rovnou. Spousti se palubnim pocitacem. Prijde me, ze kdo nema pocitac, asi mu to nebude fungovat protoze to nema jak pustit :)
_________________
V70 D5, 2004

Tregold
Offline
Příspěvky: 29
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha

Re: Přídavné topení u V70 2,5 TDI

Příspěvek od Tregold »

Na stránkách rakouského volvoklubu je jako země, kde je možno levně dohrát soft uvedeno i Polsko. Nemá někdo kontakt na Volvo dealera někde u hranic?
_________________
S80 D5 2002

black hawk
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 332
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: prag

Re: Přídavné topení u V70 2,5 TDI

Příspěvek od black hawk »

Tregold píše:Na stránkách rakouského volvoklubu je jako země, kde je možno levně dohrát soft uvedeno i Polsko. Nemá někdo kontakt na Volvo dealera někde u hranic?
je to fáma.SW se pro nahrání do auta pro každé vzlášť stahuje ze švédska.proto jsou ceny SW skoro všude stejné.s malímy rozdíly.pokud budeš chtít tak ti mohu zjistit ceny SW konkrétně pro spuštění nezávislého topení v celé evropě.

Tregold
Offline
Příspěvky: 29
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha

Re: Přídavné topení u V70 2,5 TDI

Příspěvek od Tregold »

black hawk píše:
Tregold píše:Na stránkách rakouského volvoklubu je jako země, kde je možno levně dohrát soft uvedeno i Polsko. Nemá někdo kontakt na Volvo dealera někde u hranic?
je to fáma.SW se pro nahrání do auta pro každé vzlášť stahuje ze švédska.proto jsou ceny SW skoro všude stejné.s malímy rozdíly.pokud budeš chtít tak ti mohu zjistit ceny SW konkrétně pro spuštění nezávislého topení v celé evropě.
Tak zjisti a napiš sem.
Dle Volfora DE stojí aktivace nezávislého topení v DE 750 EUR a v Holandsku 90-130 EUR (dealer ve Venlo to dokonce inzeruje zde za cenu do 100 EUR: http://www.dealer.volvocars.nl/nl/nl/de ... 56E67.aspx ), v Belgii 130 EUR, Němci jezdí také do Itálie aktivovat za 160 EUR.
Tady se píše, že Auto Bruno ve Štětíně PL aktivuje za 250 EUR (http://www.motor-talk.de/forum/freischa ... tml?page=1)
Více info o topení v němčině zde: http://www.elchwiki.org/wiki/Standheizu ... _bei_Volvo
Co jsem se ptal na důvody rozdílných cen tak je to podřízenost čaských dealerů německu a proto u nás platí německé ceny plus marže českého dealera.
_________________
S80 D5 2002

travex
Offline
Příspěvky: 1794
Registrován: 17 roků
Bydliště: Praha

Re: Re:

Příspěvek od travex »

Sibr píše:
Sibr píše:Když už jste u toho nemáte někdo český návod na Webasto Thermo Top E nebo Z/C + Telestart T80 (dalkový ovladač)???
Nechci se to učit stylem pokusu a omylu. Diky
Furt aktuální :!:

dokumentaci mam, staci mi pres SZ poslat info kam ji mam poslat.
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Paďák
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 38
Registrován: 13 roků 10 měsíců
Bydliště: Vodňany

Re: Přídavné topení u V70 2,5 TDI

Příspěvek od Paďák »

Nazdárek.
Já mám v autě Vebasto tip Nordic - to mi bylo řečeno ve Vebastu. Je to prý tip pouze montovaný na sever. Chtěl jsem ve Vebastu koupit žhavicí svíčku, kterou jsem držel v ruce a řekli mi že Vebasto neumí tuto svíčku sehnat do topení Vebasto..haha. a teď babo raď....
Koupil jsem jí ve Volvu za mrzský peníz-1830,-Kč... Pak jsem zjistil, že původní stará dělala to samé co nová. Někdy totiž ráno auto nezatopilo. Totiž zatopilo a chcíplo cca po 3-5-minutách.
To se opakovalo vždy dvakrát a vyplo úplně. (takže zima) Už jsem měl všechno 3x venku a teď jsem ve stádiu, že 9x normálně fachá a jednou vynechá. To je relativně dobré. Ještě jsem neprofoknul hadičku od čerpadla do nádrže. Jestli to není přicpané. Jinak už jsem lautr tumpachvej. Jinak 9 z 10ti mám ráno v autě 25 a v mototu 75 stupňů a ty vepřouni s medvědama za 2,5 mega ráno čumí jako puci a škrábou okna...hahaha...
Travexi jestli máš nějaké schéma na Vebasto v nějaké digi formě a mohl ho poskytnout, tak prosím na můj Emil: jirka.padak@seznam.cz byl bych Ti zavázán.....díky
Největší problém mám vždy někde prosit o vpuštění do dílny když mám garáž u chodníku před činžákem.
_________________
V70 2.4 D5 model 2006

travex
Offline
Příspěvky: 1794
Registrován: 17 roků
Bydliště: Praha

Re: Přídavné topení u V70 2,5 TDI

Příspěvek od travex »

kompletni dokumentaci k TT C mas v mailu, TT E se lisi jen vykonem a NORDIC je zapojenej taky prakticky stejne... mas tam i troubleshooting, preju hodne zdaru pri reseni problemu.

jen takova otazka: kdyz ti topeni zdechne, nemaka chvili cerpadlo naprazdno? To cos popsal vypada stejne jako kdyz si cerpadlo cucne bublinu....
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“