Fenomén jménem Volvo S/V 40 (50)
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 2395
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Fenomén jménem Volvo S/V 40 (50)
Zdá se mi podle počtu těchto vozů zde na našem seznamu i venku na silnicích, že se firmě Volvo podařilo zrodit nový fenomén. Alespoň u nás v ČR to tak na mě působí. S/V 40 se zasloužila, byť i v ojeté verzi o obrovskou oblibu značky u nás. A její majitelé jsou zřejmě rozhodnutí i do budoucna zůstat Volvu věrni. Je to znamení i o dosti vysoké kvalitě vozu. Kdyby to bylo jinak, asi by nebyla tak oblíbená. Zajímalo by mě tedy co Vám dalo podnět ke koupi této úžasné, bezpečné a nadčasové limuzíny. Byla to cena, výbava, bezpečnost, doporučení kamaráda , toto fórum či láska na první pohled (můj případ)?
-
Offline
- Příspěvky: 134
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Chudolazy
- Vůz: V40 1997 1.9TD V70 1997 2,4 10V
Fenomén jménem Volvo S/V 40 (50)
....manželka. Ale jsem spokojený s oběmaJarda S40 píše:......Byla to cena, výbava, bezpečnost, doporučení kamaráda , toto fórum či láska na první pohled (můj případ)?

_________________
Je: V40, 1997, 1,9TD, manuál,
V70, 1997, B5252, 2,4benzin, manuál, LPG
Bylo: všechno možné
604926104
Je: V40, 1997, 1,9TD, manuál,
V70, 1997, B5252, 2,4benzin, manuál, LPG
Bylo: všechno možné
604926104
-
Offline
- Příspěvky: 2332
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
Pro mě láska na první pohled, to jednoznačně. Když jsem viděl V40 zezadu tak jsem byl opravdu v sedmém nebi. Vídal jsem ji většinou v sousedním Německu nebo i dál v Evropě, dost v Belgii a Holandsku.
Neméně velkou roli jistě má propagovaná bezpečnost a v neposlední řadě i moje osobní zkušenost se současným nákladním vozem od Volva.
Zkrátka značka Volvo je pro mne synonymem kvality, spolehlivosti a celkově pro mě vyjadřuje i osobní životní styl. Momentálně tohle vše splňuje právě ta moje Vé čtyřicítka...
Neméně velkou roli jistě má propagovaná bezpečnost a v neposlední řadě i moje osobní zkušenost se současným nákladním vozem od Volva.
Zkrátka značka Volvo je pro mne synonymem kvality, spolehlivosti a celkově pro mě vyjadřuje i osobní životní styl. Momentálně tohle vše splňuje právě ta moje Vé čtyřicítka...

-
Offline
- Příspěvky: 554
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Sháněl jsem rodinné auto, jelikož se nám narodil syn, takže muselo splňovat bezpečnost, klimatizaci a trochu toho prostoru. Ze svého pohledu jsem chtěl nějaký silnější motůrek, z pohledu manželky se muselo především líbit.
A to vše splňovala V40-tka T4
A to vše splňovala V40-tka T4

_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvky: 3897
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
Pro mě to byla láska na první pohled, muselo to tedy mít tu novější masku, ta se mi líbila nejvíc, ale jak psal Harry, taky mě dostával pohled na zadní dveře u V 40,
pak boční pozičky, samozřejmě mě potom oslovily i další vlastnosti a charakteristiky.
Dostalo mě to poprvé, když jsem viděl odzadu novou V 40 světle modrou, a bylo to jasný
Ještě štěstí, že jsme našli takový vůz, kerý schválila i moje mladá

A motor jsem si vybral spíše z ekonomických důvodů
pak boční pozičky, samozřejmě mě potom oslovily i další vlastnosti a charakteristiky.
Dostalo mě to poprvé, když jsem viděl odzadu novou V 40 světle modrou, a bylo to jasný
Ještě štěstí, že jsme našli takový vůz, kerý schválila i moje mladá


A motor jsem si vybral spíše z ekonomických důvodů
_________________
Volvo S80 1/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 8/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 7/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 1/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 8/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 7/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvky: 2356
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD08 goldAT/V70R AWD98 silverM
- Bydliště: Brno/Kyjov
Proc V40
Ja jsem chtel rozhodne kombi, benzin s poradnym zatahem, vozim obcas svuj aparat a taky veci kapely, takze to obcas hodne zatizim.
Rozhodoval mezi V40, Subaru Legacy combi, BMW 5 touring...vse jete, cenove to bylo zhruba stejne...
No ale V40T4...libila se mi na prvni pohled, je hbita a da se s ni i ve meste parkovat bez problemu.
Proce ne ostatni>
Nabizene Subaru nemelo takovy vykon...ani ta karoserie nabyla zas v tak dobrem stavu...
BMW5 touring...takovy tezkopadny liny mamlas, neduverivost nabizenemu kusu...
Rozhodoval mezi V40, Subaru Legacy combi, BMW 5 touring...vse jete, cenove to bylo zhruba stejne...
No ale V40T4...libila se mi na prvni pohled, je hbita a da se s ni i ve meste parkovat bez problemu.
Proce ne ostatni>
Nabizene Subaru nemelo takovy vykon...ani ta karoserie nabyla zas v tak dobrem stavu...
BMW5 touring...takovy tezkopadny liny mamlas, neduverivost nabizenemu kusu...
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 11
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Vůz: V60 D3 r.v.2011
- Bydliště: Liberec
U nás všechno souviselo se vznikem nové rodiny. Já měl Octavii sedana, přítelkyně třídvěřovýho Saabička 800. Navíc 1+2 děti. Potřebovali jsme něco rodinného, takže díky silným poutům přítelkyně k severským vozům jsem si pořídili V40 a měli ji dva roky. Jednou při návštěvě servisu (již třetí výměna ventilu regulace spalin) nám jako náhradní vůz poskytli V50. No a bylo to upečený. Ihned nám padla do oka a její jízdní vlastnosti nás vyslověně ohromily. Takže jsme si ji koncem loňského roku pořídili. Naši V40 jsme dali protiúčtem a již si ji užívá jiný řidič, neboť byla ve velice dobrém stavu. Toť naše story.
_________________
ex.V50 2.0D, r.v.2005
ex.V60 D3, r.v.2011
V60 D4, r.v.2018
Liberec
ex.V50 2.0D, r.v.2005
ex.V60 D3, r.v.2011
V60 D4, r.v.2018
Liberec
-
Offline
- Příspěvky: 264
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Vůz: 2006 S40 1.6D
- Bydliště: Lovosice / Litoměřice
Ja si volva zamiloval behem 4 mesicniho pobytu ve Svedsku, za coz velmi dekuji erasmu. Dlouho jsem se rozhlizel, jasnou laskou byla 850T5-R. Pak jsem to hodil na chvili za hlavu a pak se zblaznil ze chci S70. Tka jsem hledal a neco i nasel, ale nelibila se, tak jsem se stavil ve dvou bazarech a v tom druhem se na me usmala S40. Libila se i pritelkyni a tak jsem se nechal presvedcit, ze tedy pulvolvo. Nakonec jsem byl spokojen, skoda, ze jsem ji a vozovku precenil a poslal ji do kopriv. Lasku k volvu to ale rozhodne nepohrbilo, cehoz je dukazem muj novy prcek
, na ktereho uz dam vetsi pozor, slibuju.... 


-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5976
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: PRG
Moje první VOLVO
V srpnu loňského roku jsem prodal své dosavadní auto a zákonitě nastala základní otázka - jaké bude to další. Rovnou jsem zavrhnul nějaké cvrčky. Představa o autě byla taková, že se do něj musí vejít moje velká bedna s nářadím a další příslušenství, které mě při toulání po letištích živí. Další podmínka byla, že se v něm musí dát nouzově přespat (nejlépe i s přítelkyní). Tím bylo jednoduše dané 5-ti dveřové kombi. Vzhledem ke své autominulosti jsem se ze začátku při prokousávání inzerátů spíše zaměřoval na vozidla 4x4, ale nenašel jsem nic, co by mne nadchlo kompromisem stav-stáří a cena. Tak jsem začal probírat další spoustu inzerátů kombíků všech možných značek systematicky, jednu po druhé. Začal jsem se značkami, se kterými jsem měl nějaké dobré zkušenosti a postupně se dostával i do vod mnou nikdy nepoznaných. Navíc má přítelkyně, pozorujíc mé stále neúspěšné více jak týdenní hledání toho pravého auta s velkým A, pokaždé když mi nahlédla přes rameno na monitor, pronesla: „kup VOLVO.“ Přítelkyně není žádný autoexpert, ale kdysi pracovala jako au-pair v Germánii u jedné rodiny která VOLVO vlastnila a pěla na něj pouze samou chválu. Mrzutý neúspěšným hledáním a v hlavě znějící reklamu: „Dopřej si své VOLVO“ jsem konečně začal probírat nabídku této značky. Vždy jsem měl zafixováno, že VOLVO je auto kvalitní, bezpečné a také adekvátně k tomu i drahé. Velice mě proto překvapilo, že ceny ojetých aut nejsou nikterak vysoké, ba přímo naopak. Od tohoto okamžiku už nebyl problém jaké auto, ale jaké VOLVO.
Nakonec jsem narazil na prodej V40 s tím, že to spěchá a sleva možná. Již inzerovaná cena byla nižší než u stejně staré Oktávky a po telefonické dohodě prodávající slečna srazila cenu ještě o hodně níž s tím, že musím přijet ještě ten den, protože druhý den odváží autíčko do bazaru na výkup. No neváhal jsem dále ani okamžik, akorát (protože inzerát byl bez fotky) jsem si našel jak vlastně V40 vypadá. Takový já byl Volvopanic J. Nutno říct, že už jenom z těch fotek jsem byl nadšen. Po příjezdu jsem si autíčko prohlédl, projel se a - byla to láska na první pohled. Nějaké ty drobnosti typu prasklý kryt zrcátka, spousta nesvítících žárovek na palubní desce a sem tam nějaký škrábanec na laku mě nemohly odradit. Akorát jsem pečlivě přeměřil metrem, zda se mi do kufru vejde bedna s nářadím (k velkému pobavení ostatních) a VOLVO bylo moje. Už cestou domů ve mne rostl pocit hrdosti nad tím, že jsem si koupil VOLVO. Přeci jenom to není tak častá značka na našich silnicích a na rozdíl od jiných má velice dobré a hlavně letité renomé.
Druhý den po koupi se stalo něco co mou sebedůvěrou, že umím kupovat auta velice zamávalo. Přijel jsem domů na 3 válce. Naštěstí to byla pouze vadná zapalovací svíčka. Vyměnil jsem je za nové a od té doby byl klid. Při hledání všech možných moudrostí k mému staronovému Vóólviku (jak byl hned pojmenován) jsem také našel stránky Volvoklubu a jeho fóra, kde jsem si doplnil chybějící Volvovzdělání a našel spoustu užitečných rad a poznatků.
Je to zvláštní, nevím jak to mám popsat, ale čím déle Vóólvika vlastním a jezdím s ním, tak tím více na mě kladně působí. V dobrém slova smyslu. Mám z něj čím dál tím větší radost. A doufám, že to tak bude i nadále.
V srpnu loňského roku jsem prodal své dosavadní auto a zákonitě nastala základní otázka - jaké bude to další. Rovnou jsem zavrhnul nějaké cvrčky. Představa o autě byla taková, že se do něj musí vejít moje velká bedna s nářadím a další příslušenství, které mě při toulání po letištích živí. Další podmínka byla, že se v něm musí dát nouzově přespat (nejlépe i s přítelkyní). Tím bylo jednoduše dané 5-ti dveřové kombi. Vzhledem ke své autominulosti jsem se ze začátku při prokousávání inzerátů spíše zaměřoval na vozidla 4x4, ale nenašel jsem nic, co by mne nadchlo kompromisem stav-stáří a cena. Tak jsem začal probírat další spoustu inzerátů kombíků všech možných značek systematicky, jednu po druhé. Začal jsem se značkami, se kterými jsem měl nějaké dobré zkušenosti a postupně se dostával i do vod mnou nikdy nepoznaných. Navíc má přítelkyně, pozorujíc mé stále neúspěšné více jak týdenní hledání toho pravého auta s velkým A, pokaždé když mi nahlédla přes rameno na monitor, pronesla: „kup VOLVO.“ Přítelkyně není žádný autoexpert, ale kdysi pracovala jako au-pair v Germánii u jedné rodiny která VOLVO vlastnila a pěla na něj pouze samou chválu. Mrzutý neúspěšným hledáním a v hlavě znějící reklamu: „Dopřej si své VOLVO“ jsem konečně začal probírat nabídku této značky. Vždy jsem měl zafixováno, že VOLVO je auto kvalitní, bezpečné a také adekvátně k tomu i drahé. Velice mě proto překvapilo, že ceny ojetých aut nejsou nikterak vysoké, ba přímo naopak. Od tohoto okamžiku už nebyl problém jaké auto, ale jaké VOLVO.
Nakonec jsem narazil na prodej V40 s tím, že to spěchá a sleva možná. Již inzerovaná cena byla nižší než u stejně staré Oktávky a po telefonické dohodě prodávající slečna srazila cenu ještě o hodně níž s tím, že musím přijet ještě ten den, protože druhý den odváží autíčko do bazaru na výkup. No neváhal jsem dále ani okamžik, akorát (protože inzerát byl bez fotky) jsem si našel jak vlastně V40 vypadá. Takový já byl Volvopanic J. Nutno říct, že už jenom z těch fotek jsem byl nadšen. Po příjezdu jsem si autíčko prohlédl, projel se a - byla to láska na první pohled. Nějaké ty drobnosti typu prasklý kryt zrcátka, spousta nesvítících žárovek na palubní desce a sem tam nějaký škrábanec na laku mě nemohly odradit. Akorát jsem pečlivě přeměřil metrem, zda se mi do kufru vejde bedna s nářadím (k velkému pobavení ostatních) a VOLVO bylo moje. Už cestou domů ve mne rostl pocit hrdosti nad tím, že jsem si koupil VOLVO. Přeci jenom to není tak častá značka na našich silnicích a na rozdíl od jiných má velice dobré a hlavně letité renomé.
Druhý den po koupi se stalo něco co mou sebedůvěrou, že umím kupovat auta velice zamávalo. Přijel jsem domů na 3 válce. Naštěstí to byla pouze vadná zapalovací svíčka. Vyměnil jsem je za nové a od té doby byl klid. Při hledání všech možných moudrostí k mému staronovému Vóólviku (jak byl hned pojmenován) jsem také našel stránky Volvoklubu a jeho fóra, kde jsem si doplnil chybějící Volvovzdělání a našel spoustu užitečných rad a poznatků.
Je to zvláštní, nevím jak to mám popsat, ale čím déle Vóólvika vlastním a jezdím s ním, tak tím více na mě kladně působí. V dobrém slova smyslu. Mám z něj čím dál tím větší radost. A doufám, že to tak bude i nadále.
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 2395
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Velice hezké povídání, skoro na osobní stránku, bych řekl. A´t Vám slouží!
Jinak já měl stejný názor na Volvo jako ty, Velice kvalitní, ale asi cenově nedosažitelné. Ale pak jsem si zjistil ceny a přišel na to, že u nové S/V 40 je srovnatelná či nižší s Oktávií. No a když jsem našel svého zánovního Miláčka (tak se mu říká), ukázal jsem ho ženě a nebylo co řešit. Akorát druhý den jsem potřeboval couvnout a taky ve mě zamrazilo, nešla zařadit zpátečka. Uvažoval jsem honem o možostech reklamacem a pdobných věcech, ale pak jsem přišel na pojistku v podobě kroužku na šaltrpáce. No a od té doby jenom to dobré!

-
Offline
- Příspěvky: 2395
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
No já přiznávám, že u mě taky hrálo roli to, že ho v ulici nikdo nemá! Je to ješitnost, k níž se nerad přiznávám a byla přikrmována i mojí rodinou, ale je to tak. Nebyla to běžná značka a v okolí již vůbec. ale co čert nechtěl, den po koupi jsem potkal s dcerou 3 (slovy tři) 40-ky za sebou! Neuvěřitelné! A od té doby je jich čím dál více, ale to mi nevadí, spíš mám radost.
A doufám, že se všechny zapíší do našeho seznamu.

-
Offline
- Příspěvky: 91
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bratislava
Tak u mňa je to podobné ako u Jardy. Pôvodne som nemal vyhradenú značku, tak som len prezeral inzeráty a autobazary. Až v jednom stálo ono autíčko. Letmý pohľad naňho a už ma ostatné nezaujímalo. Je pravda, že v okolí podobné ani iné volvo nie je, a to zvyšovalo môj chtíč po onom aute. Skrátka ješitnosť,ten pocit, že okolo mňa ho nikto nemá. Odvtedy sledujem na cestách len Volva a zdá sa mi že ich je strašne veľa. Ale je to asi len klam. Asi je to tým, že ma už iná značka nezaujíma a od tejto chvíle len VOLVO. Proste láska na prvý pohlad...
_________________
Volvo S40, r.v.05/99,benzín 2.0i 16V 100kW /B4204S/automat,typ: /AW 4052 LE/ čierna metalíza
390tis. km
Volvo S40, r.v.05/99,benzín 2.0i 16V 100kW /B4204S/automat,typ: /AW 4052 LE/ čierna metalíza
390tis. km
-
Offline
- Příspěvky: 565
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: SK, St. Lubovna
pred V40 som pouzival asi 3 roky 340 1,6D ktoru doteraz mam a vlastne toto auto ma svojim komfortom a ovladacimi prvkami, priehladnostou kabiny atd atd utuzilo vtom ze aj moje nasledujuce auto bude Volvo a tak sa aj stalo, zacal som poskulovat po V40 

_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Příspěvky: 27
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Vůz: VOLVO S40 12/08; 2,0; 107kW
- Bydliště: Karlovy Vary
Před mnoha a mnoha lety kdy ještě značka VOLVO byla známa spíše z občesných výletů k naším západním sousedům a z článků v časopisech zabívajících se auto tématikou a já jsem byl majitelem mého prvního auta Š 120 L (mimochodem každý pamatuje na náhradní díly které bylo třeba s sebou vozit,např. rozdělovač celý,cívku atd.) si u mě vybudovala značka VOLVO veliký respekt a zároveň jeden sen o kterém jsem si myslel že se mi nikdy nesplní.Vždy jsem si říkal já tak maximálně něco staršího no prostě to vše záleželo na penězích a ty já neměl při mém stylu života a příjmech.Jenže léta běžela já se oženil pak děti,pomalý postup v zaměstnání opět starší auto tentokrát to byl Nissan.Ten vydržel nějaký ten rok a musím říct nebyl špatný ba naopak.Náhle přišel jeho čas a já se musel poohlídnout po něčem jiném.A tak jsem začal koukat.Chtěl jsem auto a vyžadoval spolehlivost,max.protikorozní ochranu,klima,prostor,slušný úložný prostor atd.Zpočátku jsem koukal hlavně po značkách Nissan a Škoda a podobných.Je jasný že na starý sen jsem taky občas mrknul,ale vždy se mi něco nezdálo.Většinou to byl dovoz a někdy podezřele málo najetých kilometrů za nízkou cenu nebo zase naopak hodně vysoká cena a co bych vám vyprávěl vždyť to znáte.Poté jsem našel ten inzerát na netu a říkal jsem si cena může být. Navíc velice podobná cena jako stejně stará Škoda nebo Nissan,ale VOLVO už jenom to slovo.Netrvalo dlouho a po pár zbytečných větách s mojí manželkou ("naco zrovna VOLVO co na tom vidíš") jsme vyrazili na kukuč na naše budoucí AUTO značky VOLVO..Přijedem tam nic jinýho mě nezajímalo a nejkratší cestou k fešákovi.Koukám lak OK,Díly pasovali nic nenapovídalo bouračce a v ten moment stál za mnou chlápek a to klasický "to se musí projet".Manželka po prohlídce méně cených kousků které tam taky asi byly na prodej koukla na přední sklo na cenu a říká "to je moc".No nic nasedli jsme,nastartoval jsem,vyjeli jsme ze vrat poté na silnici.Několik kilometrů tam a pak zpět.Poté ještě zběžně mrknout na podvozek,samozřejmě zbytečně protože já byl rozhodnut.Splněný sen,značka VOLVO,TDI motor no prostě všechno bylo perfektní.Na cestě domů jsem prohdil pár vět se ženou typu "tak co jak to vidíš já bych do toho šel" odpověď "no já nevím to je moc peněz a to starší bylo levnější a ten Ford taky nebyl špatný a ............................."Abych to nezdržoval tak za 10 dní jsem pro něj jel a od té doby si ho jenom užívám,každou jízdu i tu nejkratší.Prostě jsem maximálně spokojenej a neměnil bych.Tak a takhle to bylo
_________________
Volvo S40 Momentum; 2009; 2,0, 107kw; 175000 km;
VOLVO S40 06/01;1,9D,75kW;185000 km - moje první Volvo
Volvo S40 Momentum; 2009; 2,0, 107kw; 175000 km;
VOLVO S40 06/01;1,9D,75kW;185000 km - moje první Volvo
-
Offline
- Příspěvky: 565
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: SK, St. Lubovna
tak tak,ten pocit bezpeci 

_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Příspěvky: 5
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: neplachovice
ahoj.
no umě to byla láska na první pohled. uvažujem o rodině, takže jsme hledali nějakého kombíka. najel sem na stránky AAA a jel podle abecedy. (páč se v autech vubec nevyznám) No a jakmile jsem dojel až na V a našel v40ku bylo jasno. Krásný elegnatní a decentní design + skvělý vzhled uvnitř. to je magická kombinace. no a pak mě lákala druhá věc, že to není škodovka nebo filcka. že stím prostě nejezdí každý druhý kok...
no umě to byla láska na první pohled. uvažujem o rodině, takže jsme hledali nějakého kombíka. najel sem na stránky AAA a jel podle abecedy. (páč se v autech vubec nevyznám) No a jakmile jsem dojel až na V a našel v40ku bylo jasno. Krásný elegnatní a decentní design + skvělý vzhled uvnitř. to je magická kombinace. no a pak mě lákala druhá věc, že to není škodovka nebo filcka. že stím prostě nejezdí každý druhý kok...

_________________
Volvo V40/1999 - 1,9D Klimatronik (The brilliant car!!!)
Volvo V40/1999 - 1,9D Klimatronik (The brilliant car!!!)
-
Offline
- Příspěvky: 157
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Přeštice
-
Offline
- Příspěvky: 25
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Petřvald
- Vůz: V40 T3 2015
Čím to asi bude?jazzjazz píše:Já mám Volvo proto, že jsem asi ten typ řidiče, kterej ke značce patří - očekává kvalitu, bezpečnost, pohodlí, nemá potřebu závodit - prostě pohoda. V40 se mi prostě líbí - je to neuvěřitelně elegantní auto, dokonce bych řekl, že elegantnější než V50, která je jistě modernější a z hlediska designu aktuálnější. Apropo: taky Vám V50 tak silně připomíná Focus jako mě ?

_________________
Je: V40 T3 2015
V opatrování: C30 1,6 2010 (B4164S3)
Bylo: V40 1,8 1999 (B4184S), V70 D5 AWD 2009 (D5244T4)
Je: V40 T3 2015
V opatrování: C30 1,6 2010 (B4164S3)
Bylo: V40 1,8 1999 (B4184S), V70 D5 AWD 2009 (D5244T4)
-
Offline
- Příspěvky: 3897
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
jazzjazz píše:Já mám Volvo proto, že jsem asi ten typ řidiče, kterej ke značce patří - očekává kvalitu, bezpečnost, pohodlí, nemá potřebu závodit - prostě pohoda. V40 se mi prostě líbí - je to neuvěřitelně elegantní auto, dokonce bych řekl, že elegantnější než V50, která je jistě modernější a z hlediska designu aktuálnější. Apropo: taky Vám V50 tak silně připomíná Focus jako mě ?
K té V 50 - ze začátku se mi vůbec nelíbila, ale postupem času měním názor, jako v případě krabicových Volv, try mě dříve taky nijak natáhly, ale časy se mění, sice bych svou V 40 nevyměnil, jen lehce dopiloval nějaké detaily,ale i ostatní (včetně V50) se mi líbí

A co se týče podobnosti s Focusem - myslím, že ted už k sobě má blízko spousta aut, někdo by tu mohl i nadhodit (už to tu někde bylo), že nová S 80 vypadá jako Audi,
A možná pdobnost tam je, už jen díky tomu, že Volvo patří Fordu

_________________
Volvo S80 1/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 8/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 7/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 1/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 8/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 7/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvky: 25
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Petřvald
- Vůz: V40 T3 2015
Nejen že patří Fordu, tedy divizi PAG, má s fokálem (a mazdou3) společnou platformu - část skeletu + určitě další díly. Horší je, že zřejmě časem převezme i politiku jakosti, úspor, atd.
_________________
Je: V40 T3 2015
V opatrování: C30 1,6 2010 (B4164S3)
Bylo: V40 1,8 1999 (B4184S), V70 D5 AWD 2009 (D5244T4)
Je: V40 T3 2015
V opatrování: C30 1,6 2010 (B4164S3)
Bylo: V40 1,8 1999 (B4184S), V70 D5 AWD 2009 (D5244T4)
-
Offline
- Příspěvky: 3897
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
Když se to tak vezme, typickým příkladem spolupráce automobilek je např Volkswagen group a nebo fabrika TPCA u Kolína. A jinde to bude asi něco podobnýho 

_________________
Volvo S80 1/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 8/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 7/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 1/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 8/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 7/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvky: 3897
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
chceš říct, že jsi dal přednost Volvu před Kií Sportage?kinzel peter píše:Ja som isiel na inzerat kupovat Kia Sportage a vedla nej stala V40 za tu istu cenu, zjednal som ju este o 19 papierov a hajde domov...
good

_________________
Volvo S80 1/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 8/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 7/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 1/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 8/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 7/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvky: 1538
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Č.Krumlov
Tak si taky přihodím. Já uctíval značku, co pamatuju. Pro mne to byla vždy značka kvality a bezpečnosti. Letos, díky nákladům na servis na fáčku, jsme se doma rozhodli, že bude auto jiné. Líbí se mi kombíky s oblými tvary a V40 z nich vyšla nejlíp. Navíc to je VOLVO (i když pro někoho polovolvo
) - bůh mezi auty. Takže měsíc hledání na netu a je doma. Sice nějaké peníze už to stálo a ještě bude, ale pak doufám, že už budu jen jezdit a dělat jen výmeny a prohlídky. 


_________________
S80 D5 120kW 2003 manual silver
V40 1.8i 92kW B4184SM 6/99 blackmetal
S80 D5 120kW 2003 manual silver
V40 1.8i 92kW B4184SM 6/99 blackmetal
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5976
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: PRG
Každý den parkuju vedle Fordu Maverick a dneska koukám, že Vóólvik se mi zdá delší, než ta pseoudočtyřkolkavcar píše:Navíc to je VOLVO (i když pro někoho polovolvo)
![]()




A pak prej polovolvo



_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 5201
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
A co teprv delší ložnej prostor o 3 cm než má 850Lachtan píše:Každý den parkuju vedle Fordu Maverick a dneska koukám, že Vóólvik se mi zdá delší, než ta pseoudočtyřkolkavcar píše:Navíc to je VOLVO (i když pro někoho polovolvo)
![]()
teď jsem si to ověřil na netu a opravdu je - o 4,5 cm
![]()
![]()
![]()
A pak prej polovolvo![]()
![]()

_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš