Fenomén jménem Volvo S/V 40 (50)
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 2878
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Fenomén jménem Volvo S/V 40 (50)
Zdá se mi podle počtu těchto vozů zde na našem seznamu i venku na silnicích, že se firmě Volvo podařilo zrodit nový fenomén. Alespoň u nás v ČR to tak na mě působí. S/V 40 se zasloužila, byť i v ojeté verzi o obrovskou oblibu značky u nás. A její majitelé jsou zřejmě rozhodnutí i do budoucna zůstat Volvu věrni. Je to znamení i o dosti vysoké kvalitě vozu. Kdyby to bylo jinak, asi by nebyla tak oblíbená. Zajímalo by mě tedy co Vám dalo podnět ke koupi této úžasné, bezpečné a nadčasové limuzíny. Byla to cena, výbava, bezpečnost, doporučení kamaráda , toto fórum či láska na první pohled (můj případ)?
-
Offline
- Příspěvky: 174
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Chudolazy
- Vůz: V40 1997 1.9TD V70 1997 2,4 10V
Re: Fenomén jménem Volvo S/V 40 (50)
....manželka. Ale jsem spokojený s oběmaJarda S40 píše:......Byla to cena, výbava, bezpečnost, doporučení kamaráda , toto fórum či láska na první pohled (můj případ)?

_________________
Je: V40, 1997, 1,9TD, manuál,
V70, 1997, 2,4benzin, manuál
Bylo: všechno možné
604926104
Je: V40, 1997, 1,9TD, manuál,
V70, 1997, 2,4benzin, manuál
Bylo: všechno možné
604926104
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 2645
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
Pro mě láska na první pohled, to jednoznačně. Když jsem viděl V40 zezadu tak jsem byl opravdu v sedmém nebi. Vídal jsem ji většinou v sousedním Německu nebo i dál v Evropě, dost v Belgii a Holandsku.
Neméně velkou roli jistě má propagovaná bezpečnost a v neposlední řadě i moje osobní zkušenost se současným nákladním vozem od Volva.
Zkrátka značka Volvo je pro mne synonymem kvality, spolehlivosti a celkově pro mě vyjadřuje i osobní životní styl. Momentálně tohle vše splňuje právě ta moje Vé čtyřicítka...
Neméně velkou roli jistě má propagovaná bezpečnost a v neposlední řadě i moje osobní zkušenost se současným nákladním vozem od Volva.
Zkrátka značka Volvo je pro mne synonymem kvality, spolehlivosti a celkově pro mě vyjadřuje i osobní životní styl. Momentálně tohle vše splňuje právě ta moje Vé čtyřicítka...

-
Offline
- Příspěvky: 697
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Sháněl jsem rodinné auto, jelikož se nám narodil syn, takže muselo splňovat bezpečnost, klimatizaci a trochu toho prostoru. Ze svého pohledu jsem chtěl nějaký silnější motůrek, z pohledu manželky se muselo především líbit.
A to vše splňovala V40-tka T4
A to vše splňovala V40-tka T4

_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvky: 3951
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
Pro mě to byla láska na první pohled, muselo to tedy mít tu novější masku, ta se mi líbila nejvíc, ale jak psal Harry, taky mě dostával pohled na zadní dveře u V 40,
pak boční pozičky, samozřejmě mě potom oslovily i další vlastnosti a charakteristiky.
Dostalo mě to poprvé, když jsem viděl odzadu novou V 40 světle modrou, a bylo to jasný
Ještě štěstí, že jsme našli takový vůz, kerý schválila i moje mladá

A motor jsem si vybral spíše z ekonomických důvodů
pak boční pozičky, samozřejmě mě potom oslovily i další vlastnosti a charakteristiky.
Dostalo mě to poprvé, když jsem viděl odzadu novou V 40 světle modrou, a bylo to jasný
Ještě štěstí, že jsme našli takový vůz, kerý schválila i moje mladá


A motor jsem si vybral spíše z ekonomických důvodů
_________________
Volvo S80 1/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 8/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 7/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 1/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 8/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 7/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvky: 2553
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD08 goldAT/V70R AWD98 silverM
- Bydliště: Brno/Kyjov
Proc V40
Ja jsem chtel rozhodne kombi, benzin s poradnym zatahem, vozim obcas svuj aparat a taky veci kapely, takze to obcas hodne zatizim.
Rozhodoval mezi V40, Subaru Legacy combi, BMW 5 touring...vse jete, cenove to bylo zhruba stejne...
No ale V40T4...libila se mi na prvni pohled, je hbita a da se s ni i ve meste parkovat bez problemu.
Proce ne ostatni>
Nabizene Subaru nemelo takovy vykon...ani ta karoserie nabyla zas v tak dobrem stavu...
BMW5 touring...takovy tezkopadny liny mamlas, neduverivost nabizenemu kusu...
Rozhodoval mezi V40, Subaru Legacy combi, BMW 5 touring...vse jete, cenove to bylo zhruba stejne...
No ale V40T4...libila se mi na prvni pohled, je hbita a da se s ni i ve meste parkovat bez problemu.
Proce ne ostatni>
Nabizene Subaru nemelo takovy vykon...ani ta karoserie nabyla zas v tak dobrem stavu...
BMW5 touring...takovy tezkopadny liny mamlas, neduverivost nabizenemu kusu...
_________________
Je:V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2 260kkm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kkm,AWDrepas
Bylo:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
Je:V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2 260kkm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kkm,AWDrepas
Bylo:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: Volvo V50, 2011, 1.6 D2
- Bydliště: Praha
My mame prvniho volvika /S40/ a byla to nahoda - hledali jsme autiko pro rodinu a na internetu v nabidce dne byla zelena S40 - jeli jsme se podivat a bylo nase. I pres me puvodni mylne namitky, ze je to zbytecne velke auto, jsem se hned zalaskovala a hlavne kvuli bezpecnosti jsme si jej odvezli domu - teda ono nas
Vozim v nem dve deti a kdyz me predjizdi jina mamina s detma v nejake Corse, malem se za ne modlim

-
Offline
- Příspěvky: 13
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Vůz: V60 D3 r.v.2011
- Bydliště: Liberec
U nás všechno souviselo se vznikem nové rodiny. Já měl Octavii sedana, přítelkyně třídvěřovýho Saabička 800. Navíc 1+2 děti. Potřebovali jsme něco rodinného, takže díky silným poutům přítelkyně k severským vozům jsem si pořídili V40 a měli ji dva roky. Jednou při návštěvě servisu (již třetí výměna ventilu regulace spalin) nám jako náhradní vůz poskytli V50. No a bylo to upečený. Ihned nám padla do oka a její jízdní vlastnosti nás vyslověně ohromily. Takže jsme si ji koncem loňského roku pořídili. Naši V40 jsme dali protiúčtem a již si ji užívá jiný řidič, neboť byla ve velice dobrém stavu. Toť naše story.
_________________
ex.V50 2.0D, r.v.2005
ex.V60 D3, r.v.2011
V60 D4, r.v.2018
Liberec
ex.V50 2.0D, r.v.2005
ex.V60 D3, r.v.2011
V60 D4, r.v.2018
Liberec
-
Offline
- Příspěvky: 338
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: 2006 S40 1.6D
- Bydliště: Lovosice / Litoměřice
Ja si volva zamiloval behem 4 mesicniho pobytu ve Svedsku, za coz velmi dekuji erasmu. Dlouho jsem se rozhlizel, jasnou laskou byla 850T5-R. Pak jsem to hodil na chvili za hlavu a pak se zblaznil ze chci S70. Tka jsem hledal a neco i nasel, ale nelibila se, tak jsem se stavil ve dvou bazarech a v tom druhem se na me usmala S40. Libila se i pritelkyni a tak jsem se nechal presvedcit, ze tedy pulvolvo. Nakonec jsem byl spokojen, skoda, ze jsem ji a vozovku precenil a poslal ji do kopriv. Lasku k volvu to ale rozhodne nepohrbilo, cehoz je dukazem muj novy prcek
, na ktereho uz dam vetsi pozor, slibuju.... 


-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 6167
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: PRG
Moje první VOLVO
V srpnu loňského roku jsem prodal své dosavadní auto a zákonitě nastala základní otázka - jaké bude to další. Rovnou jsem zavrhnul nějaké cvrčky. Představa o autě byla taková, že se do něj musí vejít moje velká bedna s nářadím a další příslušenství, které mě při toulání po letištích živí. Další podmínka byla, že se v něm musí dát nouzově přespat (nejlépe i s přítelkyní). Tím bylo jednoduše dané 5-ti dveřové kombi. Vzhledem ke své autominulosti jsem se ze začátku při prokousávání inzerátů spíše zaměřoval na vozidla 4x4, ale nenašel jsem nic, co by mne nadchlo kompromisem stav-stáří a cena. Tak jsem začal probírat další spoustu inzerátů kombíků všech možných značek systematicky, jednu po druhé. Začal jsem se značkami, se kterými jsem měl nějaké dobré zkušenosti a postupně se dostával i do vod mnou nikdy nepoznaných. Navíc má přítelkyně, pozorujíc mé stále neúspěšné více jak týdenní hledání toho pravého auta s velkým A, pokaždé když mi nahlédla přes rameno na monitor, pronesla: „kup VOLVO.“ Přítelkyně není žádný autoexpert, ale kdysi pracovala jako au-pair v Germánii u jedné rodiny která VOLVO vlastnila a pěla na něj pouze samou chválu. Mrzutý neúspěšným hledáním a v hlavě znějící reklamu: „Dopřej si své VOLVO“ jsem konečně začal probírat nabídku této značky. Vždy jsem měl zafixováno, že VOLVO je auto kvalitní, bezpečné a také adekvátně k tomu i drahé. Velice mě proto překvapilo, že ceny ojetých aut nejsou nikterak vysoké, ba přímo naopak. Od tohoto okamžiku už nebyl problém jaké auto, ale jaké VOLVO.
Nakonec jsem narazil na prodej V40 s tím, že to spěchá a sleva možná. Již inzerovaná cena byla nižší než u stejně staré Oktávky a po telefonické dohodě prodávající slečna srazila cenu ještě o hodně níž s tím, že musím přijet ještě ten den, protože druhý den odváží autíčko do bazaru na výkup. No neváhal jsem dále ani okamžik, akorát (protože inzerát byl bez fotky) jsem si našel jak vlastně V40 vypadá. Takový já byl Volvopanic J. Nutno říct, že už jenom z těch fotek jsem byl nadšen. Po příjezdu jsem si autíčko prohlédl, projel se a - byla to láska na první pohled. Nějaké ty drobnosti typu prasklý kryt zrcátka, spousta nesvítících žárovek na palubní desce a sem tam nějaký škrábanec na laku mě nemohly odradit. Akorát jsem pečlivě přeměřil metrem, zda se mi do kufru vejde bedna s nářadím (k velkému pobavení ostatních) a VOLVO bylo moje. Už cestou domů ve mne rostl pocit hrdosti nad tím, že jsem si koupil VOLVO. Přeci jenom to není tak častá značka na našich silnicích a na rozdíl od jiných má velice dobré a hlavně letité renomé.
Druhý den po koupi se stalo něco co mou sebedůvěrou, že umím kupovat auta velice zamávalo. Přijel jsem domů na 3 válce. Naštěstí to byla pouze vadná zapalovací svíčka. Vyměnil jsem je za nové a od té doby byl klid. Při hledání všech možných moudrostí k mému staronovému Vóólviku (jak byl hned pojmenován) jsem také našel stránky Volvoklubu a jeho fóra, kde jsem si doplnil chybějící Volvovzdělání a našel spoustu užitečných rad a poznatků.
Je to zvláštní, nevím jak to mám popsat, ale čím déle Vóólvika vlastním a jezdím s ním, tak tím více na mě kladně působí. V dobrém slova smyslu. Mám z něj čím dál tím větší radost. A doufám, že to tak bude i nadále.
V srpnu loňského roku jsem prodal své dosavadní auto a zákonitě nastala základní otázka - jaké bude to další. Rovnou jsem zavrhnul nějaké cvrčky. Představa o autě byla taková, že se do něj musí vejít moje velká bedna s nářadím a další příslušenství, které mě při toulání po letištích živí. Další podmínka byla, že se v něm musí dát nouzově přespat (nejlépe i s přítelkyní). Tím bylo jednoduše dané 5-ti dveřové kombi. Vzhledem ke své autominulosti jsem se ze začátku při prokousávání inzerátů spíše zaměřoval na vozidla 4x4, ale nenašel jsem nic, co by mne nadchlo kompromisem stav-stáří a cena. Tak jsem začal probírat další spoustu inzerátů kombíků všech možných značek systematicky, jednu po druhé. Začal jsem se značkami, se kterými jsem měl nějaké dobré zkušenosti a postupně se dostával i do vod mnou nikdy nepoznaných. Navíc má přítelkyně, pozorujíc mé stále neúspěšné více jak týdenní hledání toho pravého auta s velkým A, pokaždé když mi nahlédla přes rameno na monitor, pronesla: „kup VOLVO.“ Přítelkyně není žádný autoexpert, ale kdysi pracovala jako au-pair v Germánii u jedné rodiny která VOLVO vlastnila a pěla na něj pouze samou chválu. Mrzutý neúspěšným hledáním a v hlavě znějící reklamu: „Dopřej si své VOLVO“ jsem konečně začal probírat nabídku této značky. Vždy jsem měl zafixováno, že VOLVO je auto kvalitní, bezpečné a také adekvátně k tomu i drahé. Velice mě proto překvapilo, že ceny ojetých aut nejsou nikterak vysoké, ba přímo naopak. Od tohoto okamžiku už nebyl problém jaké auto, ale jaké VOLVO.
Nakonec jsem narazil na prodej V40 s tím, že to spěchá a sleva možná. Již inzerovaná cena byla nižší než u stejně staré Oktávky a po telefonické dohodě prodávající slečna srazila cenu ještě o hodně níž s tím, že musím přijet ještě ten den, protože druhý den odváží autíčko do bazaru na výkup. No neváhal jsem dále ani okamžik, akorát (protože inzerát byl bez fotky) jsem si našel jak vlastně V40 vypadá. Takový já byl Volvopanic J. Nutno říct, že už jenom z těch fotek jsem byl nadšen. Po příjezdu jsem si autíčko prohlédl, projel se a - byla to láska na první pohled. Nějaké ty drobnosti typu prasklý kryt zrcátka, spousta nesvítících žárovek na palubní desce a sem tam nějaký škrábanec na laku mě nemohly odradit. Akorát jsem pečlivě přeměřil metrem, zda se mi do kufru vejde bedna s nářadím (k velkému pobavení ostatních) a VOLVO bylo moje. Už cestou domů ve mne rostl pocit hrdosti nad tím, že jsem si koupil VOLVO. Přeci jenom to není tak častá značka na našich silnicích a na rozdíl od jiných má velice dobré a hlavně letité renomé.
Druhý den po koupi se stalo něco co mou sebedůvěrou, že umím kupovat auta velice zamávalo. Přijel jsem domů na 3 válce. Naštěstí to byla pouze vadná zapalovací svíčka. Vyměnil jsem je za nové a od té doby byl klid. Při hledání všech možných moudrostí k mému staronovému Vóólviku (jak byl hned pojmenován) jsem také našel stránky Volvoklubu a jeho fóra, kde jsem si doplnil chybějící Volvovzdělání a našel spoustu užitečných rad a poznatků.
Je to zvláštní, nevím jak to mám popsat, ale čím déle Vóólvika vlastním a jezdím s ním, tak tím více na mě kladně působí. V dobrém slova smyslu. Mám z něj čím dál tím větší radost. A doufám, že to tak bude i nadále.
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 2878
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Velice hezké povídání, skoro na osobní stránku, bych řekl. A´t Vám slouží!
Jinak já měl stejný názor na Volvo jako ty, Velice kvalitní, ale asi cenově nedosažitelné. Ale pak jsem si zjistil ceny a přišel na to, že u nové S/V 40 je srovnatelná či nižší s Oktávií. No a když jsem našel svého zánovního Miláčka (tak se mu říká), ukázal jsem ho ženě a nebylo co řešit. Akorát druhý den jsem potřeboval couvnout a taky ve mě zamrazilo, nešla zařadit zpátečka. Uvažoval jsem honem o možostech reklamacem a pdobných věcech, ale pak jsem přišel na pojistku v podobě kroužku na šaltrpáce. No a od té doby jenom to dobré!

-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 15 roků
- Vůz: V40 D4192T2 1.9D '99 vínová manuál
- Bydliště: Brno
Já postupně dospěl k tomu, že je třeba ve svých téměř pětačtyřiceti koupit auto (když nepočítám Š 1000MB v devatenácti) a začal jsem zvažovat jaký. Připravoval jsem se na to pilně asi půl roku. Bylo mi jasný, že chci auto větší, rodinné kombi anebo MPV. Nejdřív jsem si myslel na nějakýho Scénika kvůli vejšce a pohodlnosti při nastupování, ale jak jsem postupně studoval moudra o autech došel jsem ke dvěma značkám. Toyota a Volvo. Posléze i k typům: Carina potom Avensis, ale uvnitř jsem toužil stále víc a víc po V40. Jak jsem tak hledal na internetu a koukal na ty obrázky, líbilo se mi pořád víc a nakonec strašně moc. Pak se stalo to, že jsem našel inzerát s vozem, kterej mi přesně vyhovoval, byl jsem se na něj hned druhej den podívat a po dvou dněch už jse ho měl doma. Líbí se mi čím dál víc a zamilovávám se do něj taky čím dál víc. Myslím si, že je to nadčasový, úžasný auto a jsem moc rád, že jsem se takhle rozhodl. Příště už jen VOLVO!
Naposledy upravil(a) Ada dne 09 úno 2008 15:23, celkem upraveno 1 x.
_________________
V40 1.9TD 70kW r.1999
V40 1.9TD 70kW r.1999
-
Offline
- Příspěvky: 2878
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
No já přiznávám, že u mě taky hrálo roli to, že ho v ulici nikdo nemá! Je to ješitnost, k níž se nerad přiznávám a byla přikrmována i mojí rodinou, ale je to tak. Nebyla to běžná značka a v okolí již vůbec. ale co čert nechtěl, den po koupi jsem potkal s dcerou 3 (slovy tři) 40-ky za sebou! Neuvěřitelné! A od té doby je jich čím dál více, ale to mi nevadí, spíš mám radost.
A doufám, že se všechny zapíší do našeho seznamu.

-
Offline
- Příspěvky: 115
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Bratislava
Tak u mňa je to podobné ako u Jardy. Pôvodne som nemal vyhradenú značku, tak som len prezeral inzeráty a autobazary. Až v jednom stálo ono autíčko. Letmý pohľad naňho a už ma ostatné nezaujímalo. Je pravda, že v okolí podobné ani iné volvo nie je, a to zvyšovalo môj chtíč po onom aute. Skrátka ješitnosť,ten pocit, že okolo mňa ho nikto nemá. Odvtedy sledujem na cestách len Volva a zdá sa mi že ich je strašne veľa. Ale je to asi len klam. Asi je to tým, že ma už iná značka nezaujíma a od tejto chvíle len VOLVO. Proste láska na prvý pohlad...
_________________
Volvo S40, r.v.05/99,benzín 2.0i 16V 100kW /B4204S/automat,typ: /AW 4052 LE/ čierna metalíza
390tis. km
Volvo S40, r.v.05/99,benzín 2.0i 16V 100kW /B4204S/automat,typ: /AW 4052 LE/ čierna metalíza
390tis. km
-
Offline
- Příspěvky: 675
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: SK, St. Lubovna
pred V40 som pouzival asi 3 roky 340 1,6D ktoru doteraz mam a vlastne toto auto ma svojim komfortom a ovladacimi prvkami, priehladnostou kabiny atd atd utuzilo vtom ze aj moje nasledujuce auto bude Volvo a tak sa aj stalo, zacal som poskulovat po V40 

_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Příspěvky: 31
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Vůz: VOLVO S40 12/08; 2,0; 107kW
- Bydliště: Karlovy Vary
Před mnoha a mnoha lety kdy ještě značka VOLVO byla známa spíše z občesných výletů k naším západním sousedům a z článků v časopisech zabívajících se auto tématikou a já jsem byl majitelem mého prvního auta Š 120 L (mimochodem každý pamatuje na náhradní díly které bylo třeba s sebou vozit,např. rozdělovač celý,cívku atd.) si u mě vybudovala značka VOLVO veliký respekt a zároveň jeden sen o kterém jsem si myslel že se mi nikdy nesplní.Vždy jsem si říkal já tak maximálně něco staršího no prostě to vše záleželo na penězích a ty já neměl při mém stylu života a příjmech.Jenže léta běžela já se oženil pak děti,pomalý postup v zaměstnání opět starší auto tentokrát to byl Nissan.Ten vydržel nějaký ten rok a musím říct nebyl špatný ba naopak.Náhle přišel jeho čas a já se musel poohlídnout po něčem jiném.A tak jsem začal koukat.Chtěl jsem auto a vyžadoval spolehlivost,max.protikorozní ochranu,klima,prostor,slušný úložný prostor atd.Zpočátku jsem koukal hlavně po značkách Nissan a Škoda a podobných.Je jasný že na starý sen jsem taky občas mrknul,ale vždy se mi něco nezdálo.Většinou to byl dovoz a někdy podezřele málo najetých kilometrů za nízkou cenu nebo zase naopak hodně vysoká cena a co bych vám vyprávěl vždyť to znáte.Poté jsem našel ten inzerát na netu a říkal jsem si cena může být. Navíc velice podobná cena jako stejně stará Škoda nebo Nissan,ale VOLVO už jenom to slovo.Netrvalo dlouho a po pár zbytečných větách s mojí manželkou ("naco zrovna VOLVO co na tom vidíš") jsme vyrazili na kukuč na naše budoucí AUTO značky VOLVO..Přijedem tam nic jinýho mě nezajímalo a nejkratší cestou k fešákovi.Koukám lak OK,Díly pasovali nic nenapovídalo bouračce a v ten moment stál za mnou chlápek a to klasický "to se musí projet".Manželka po prohlídce méně cených kousků které tam taky asi byly na prodej koukla na přední sklo na cenu a říká "to je moc".No nic nasedli jsme,nastartoval jsem,vyjeli jsme ze vrat poté na silnici.Několik kilometrů tam a pak zpět.Poté ještě zběžně mrknout na podvozek,samozřejmě zbytečně protože já byl rozhodnut.Splněný sen,značka VOLVO,TDI motor no prostě všechno bylo perfektní.Na cestě domů jsem prohdil pár vět se ženou typu "tak co jak to vidíš já bych do toho šel" odpověď "no já nevím to je moc peněz a to starší bylo levnější a ten Ford taky nebyl špatný a ............................."Abych to nezdržoval tak za 10 dní jsem pro něj jel a od té doby si ho jenom užívám,každou jízdu i tu nejkratší.Prostě jsem maximálně spokojenej a neměnil bych.Tak a takhle to bylo
_________________
Volvo S40 Momentum; 2009; 2,0, 107kw; 175000 km;
VOLVO S40 06/01;1,9D,75kW;185000 km - moje první Volvo
Volvo S40 Momentum; 2009; 2,0, 107kw; 175000 km;
VOLVO S40 06/01;1,9D,75kW;185000 km - moje první Volvo
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: Volvo V50, 2011, 1.6 D2
- Bydliště: Praha
Volvomanie
Mampocit, ze vsichni jsme tady stejne postizeni
ja uz si ani nedokazu predstavit, ze bych po nasem prvnim mazlovi uvazovala o jine znacce, nez o Volvu. Do tohoto plechace se musi snad kazdy zamilovat a kdyz ho jednou zkusi, uz ho snad ani nemuze menit
je to super svezeni a ten pocit bezpeci je nenahraditelny. A take ta pycha, ze jsem jeho majitelem neni uchylna - nasi sousedi si jej hned vsimli a i ti, kteri nas pred tim zdravili docela bez zajmu, se na nas dnes usmivaji a halekaji jiz zdalky - ne ze bych o to stala a nejak me to bralo, ale asi to bude tim nasim mazlem - asi jsme stoupli v cene





_________________
V50, stříbrná metalíza, 1.6 D2, r.v. 2011
V40, stříbrná metalíza, 1.9 TD, r.v. 2000
S40 , zelená metal, 1.9 TD, r.v. 1998
V50, stříbrná metalíza, 1.6 D2, r.v. 2011
V40, stříbrná metalíza, 1.9 TD, r.v. 2000
S40 , zelená metal, 1.9 TD, r.v. 1998
-
Offline
- Příspěvky: 675
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: SK, St. Lubovna
tak tak,ten pocit bezpeci 

_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Příspěvky: 14
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Návsí 839
-
Offline
- Příspěvky: 3951
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
v sázce??? je možno popsat, o jakou sázku šlo????Janush píše:Dobry den,
ja neumim psat tak hezky jako pan Lachtan nebo pan Krtek...
Ja svoje VOLVO vyhral v sazce...

_________________
Volvo S80 1/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 8/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 7/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 1/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 8/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 7/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvky: 14
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: neplachovice
ahoj.
no umě to byla láska na první pohled. uvažujem o rodině, takže jsme hledali nějakého kombíka. najel sem na stránky AAA a jel podle abecedy. (páč se v autech vubec nevyznám) No a jakmile jsem dojel až na V a našel v40ku bylo jasno. Krásný elegnatní a decentní design + skvělý vzhled uvnitř. to je magická kombinace. no a pak mě lákala druhá věc, že to není škodovka nebo filcka. že stím prostě nejezdí každý druhý kok...
no umě to byla láska na první pohled. uvažujem o rodině, takže jsme hledali nějakého kombíka. najel sem na stránky AAA a jel podle abecedy. (páč se v autech vubec nevyznám) No a jakmile jsem dojel až na V a našel v40ku bylo jasno. Krásný elegnatní a decentní design + skvělý vzhled uvnitř. to je magická kombinace. no a pak mě lákala druhá věc, že to není škodovka nebo filcka. že stím prostě nejezdí každý druhý kok...

_________________
Volvo V40/1999 - 1,9D Klimatronik (The brilliant car!!!)
Volvo V40/1999 - 1,9D Klimatronik (The brilliant car!!!)
-
Offline
- Příspěvky: 233
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Přeštice
-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Olomouc
Já mám Volvo proto, že jsem asi ten typ řidiče, kterej ke značce patří - očekává kvalitu, bezpečnost, pohodlí, nemá potřebu závodit - prostě pohoda. V40 se mi prostě líbí - je to neuvěřitelně elegantní auto, dokonce bych řekl, že elegantnější než V50, která je jistě modernější a z hlediska designu aktuálnější. Apropo: taky Vám V50 tak silně připomíná Focus jako mě ?
_________________
Volvo V40, 1.9dCi 85KW (4192 T3), r.v. 2004
Volvo V40, 1.9dCi 85KW (4192 T3), r.v. 2004
-
Offline
- Příspěvky: 36
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Petřvald
- Vůz: V40 T3 2015
Čím to asi bude?jazzjazz píše:Já mám Volvo proto, že jsem asi ten typ řidiče, kterej ke značce patří - očekává kvalitu, bezpečnost, pohodlí, nemá potřebu závodit - prostě pohoda. V40 se mi prostě líbí - je to neuvěřitelně elegantní auto, dokonce bych řekl, že elegantnější než V50, která je jistě modernější a z hlediska designu aktuálnější. Apropo: taky Vám V50 tak silně připomíná Focus jako mě ?

_________________
Je: V40 T3 2015
V opatrování: C30 1,6 2010 (B4164S3)
Bylo: V40 1,8 1999 (B4184S), V70 D5 AWD 2009 (D5244T4)
Je: V40 T3 2015
V opatrování: C30 1,6 2010 (B4164S3)
Bylo: V40 1,8 1999 (B4184S), V70 D5 AWD 2009 (D5244T4)
-
Offline
- Příspěvky: 3951
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
jazzjazz píše:Já mám Volvo proto, že jsem asi ten typ řidiče, kterej ke značce patří - očekává kvalitu, bezpečnost, pohodlí, nemá potřebu závodit - prostě pohoda. V40 se mi prostě líbí - je to neuvěřitelně elegantní auto, dokonce bych řekl, že elegantnější než V50, která je jistě modernější a z hlediska designu aktuálnější. Apropo: taky Vám V50 tak silně připomíná Focus jako mě ?
K té V 50 - ze začátku se mi vůbec nelíbila, ale postupem času měním názor, jako v případě krabicových Volv, try mě dříve taky nijak natáhly, ale časy se mění, sice bych svou V 40 nevyměnil, jen lehce dopiloval nějaké detaily,ale i ostatní (včetně V50) se mi líbí

A co se týče podobnosti s Focusem - myslím, že ted už k sobě má blízko spousta aut, někdo by tu mohl i nadhodit (už to tu někde bylo), že nová S 80 vypadá jako Audi,
A možná pdobnost tam je, už jen díky tomu, že Volvo patří Fordu

_________________
Volvo S80 1/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 8/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 7/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 1/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 8/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 7/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport