Yellman a jeho modrá Rakvička V70R

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
3m3
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2999
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

#51 Yellman a jeho modrá Rakvička V70R

Příspěvek od 3m3 »

Vic fotek,az se budu pohybovat zas po melnicku tak doufam ze pochvalim osobne a ta klicanka taky neni tak daleko
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3224
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#52 Yellman a jeho modrá Rakvička V70R

Příspěvek od doktor »

Auto krásné, ale 160 tisíc za servis to už je sakra injekce !
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

yellman
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 92
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Kokořín
Vůz: XC70 II | C70 I

#53 Yellman a jeho modrá Rakvička V70R

Příspěvek od yellman »

Dneska jsem vyměnil sací hadici turba. Byl to hnus, co jsem viděl. Jaksi nechápu, jak tam mohli nechat za 160 tisic za go motoru tohle. Příznakem bylo snížení zátahu, výkonu, a taky důkladnější prohlídka, zda nikde nic nebleje a všechno těsní, po půl roce od servisu. A musim zaklepat, že zatim všechny dobrý.
A vyměněno je i sklo předního levýho světla.
Teď už jen někde splašit v dobrym stavu středovej tlumič, a bude to cajk.

Obojí šlo celkem hladce, teda trochu zásek byl u tý nejspodější spony u turba, dostat se tam bez povolení toho zadního držáku a šíbování skrz chladící trubku nějak nešlo vůbec, takže povoleno co bránilo vstupu.
Celkový čas výměny hadice a skla světla cca 60 min. Takže pro ostatní, nic to neni, žádnej stres :P
Přílohy
tlakova hadice turbo.jpg
tlakova hadice turbo.jpg (113.48 KiB) Zobrazeno 574 x
_________________
XC70 2,4 D5 - silver, automat 136 kw 2006| švéd
C70 2,3 T5 - saffron, manual 176+ kw 1998 | gustav

|| V70 XC 142kw 1998 - švýcar || V70R T5 Italia ´98 || C70 2.3 T5 300HP ´98 || V70 2.5 TDi ´98 RAKVIČKA || S40 I 1.8 ´96 ||

Petr Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 7506
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

#54 Yellman a jeho modrá Rakvička V70R

Příspěvek od Petr Marek »

eSTéčkový kola vypadají dobře nejen na fotografii, ale i naživo 8)
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“