Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4

jak si doma vyladit motor apod.
Odpovědět
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 66
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Vůz: XC90

#1 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4

Příspěvek od motorpower »

Nevím kdo mi smazal příspěvek a je mi to fuk. Myslím že slušnější by bylo napsat co a jak.
Že mám špatně podpis jsem zjistil až dodatečně.
Pokud zde bude o mojí práci zájem rád zaplatím, ne však za tento přístup.
Děkuji...608 230303 motorpower

tymon
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 26
Příspěvky: 601
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

#2 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4

Příspěvek od tymon »

zdravim,

jake jsou ceny mereni? meli bychom par adeptu :)
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/

Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 66
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Vůz: XC90

#3 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4

Příspěvek od motorpower »

Ceny měření jsou 1200,- pro 2x4 a 1800,- pro 4x4..k obojímu DPH.
Více na http://www.motorpower.cz
Uživateli Tymon díky za pokec...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#4 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4

Příspěvek od dali »

2 motorpower: nenech se otrávit, najdou se tu i rozumný lidi :wink:
Třeba takovej Dyno Day pro Volvisty s nějakou zvýhodněnou skupinovou slevou by podle mě mohl mít ohlas. Hlavně MAHA neni jen tak nějaká brzda, takže výstupy z ní mají váhu a dají se srovnávat s výstupama někoho na jiným konci evropy, záměrně neříkám světa, protože amíci jsou divný :green: .
Jinak kdyby to nějakej podmotorovanej škarohlíd smazal i tady, tak se můžeš prezentovat v tomhle topiku:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=22&t=7642&hilit=nab%C3%ADdka+v%C3%BDhod&start=50, kterej je naprosto nelogicky umístěnej v sekci Zajímavé odkazy na internetu...přitom v sekci Firmy a kontakty by dával mnohem větší smysl.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#5 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4

Příspěvek od Urvanej »

Brzdy neznám, proto prosím o omluvu za možná hloupé otázky.
-Umí si brzda poradit s tím, když automat nelze zafixovat na daném kvaltu a během zrychlování odřadí? (Problém brzd co jsem zatim viděl, že u starších AT nelze změřit výkon pod cca 3000ot., který se využije např u rozjezdu)
-Umí snímat otáčky z cívky/kabelů, zkrátka jakkoliv jinak než z otáček kol?

Snažil jsem se snažil(možná málo), ale na stránkách jsem nenašel možnost měření AT a i v prezentačích grafech máte u všech údajů spojitost s rychlostí vozidla, která při prokluzu měniče AT nemá opodstatnění.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 66
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Vůz: XC90

#6 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4

Příspěvek od motorpower »

To co myslíš pod 3000ot je točivý moment, a změřit seriózně lze cca od 2000tis. Zbytek se dá dopočítat dle grafu. Pokud je převodovka nefunkční , nebo je prokluz v rozsahu vyšší neš 7% potom nemá cenu brzdit. V praxi je to poznat na grafu.
Obecně platí, že větší vypovídací hodnotu má vždy měření u aut s manuálem.
Otáčky lze měřit přes OBD, nebo kleště, nebo podle kalibrace přes ot. v autě.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#7 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4

Příspěvek od Urvanej »

Prokluz měniče automatické převodovky neni závada ale vlastnost :-)
Vyhodnotit výkon u auta s automatem neni problém matematicky, protože výkon z motoru na válec je přenášen a otáčky lze snímat na cívce, nebo kleštěma na kabelech. Otázkou dycky je, zda to řídící SW brzdy umí a má na to "kolonky".
(Výkon a toč. moment beru jako synonymum, protože vztah mezi nima je jen přes otáčky)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

metju
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1464
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

#8 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4

Příspěvek od metju »

dali píše: Dyno Day pro Volvisty s nějakou zvýhodněnou skupinovou slevou by podle mě mohl mít ohlas
Tenhle nápad, kterej tady už několikrát zazněl by se vskutku realizovat mohl... Pro zjištění zájmu se pod tohle taky podepíšu :) Mám zájem !
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 66
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Vůz: XC90

#9 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4

Příspěvek od motorpower »

Prokluz měniče automatické převodovky neni závada ale vlastnost...

To je pravda, ale pokud máš tu vlastnost 100% stojíš na místě. :D

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#10 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4

Příspěvek od Urvanej »

Oki, stačilo napsat, že AT neumíte :-)
Zkrátka mašinka umí měřit pouze pokud je měnič zamčenej na jednej rychlosti. Což mi sejří, bo si budu muset vystačit s vlastní řití :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 66
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Vůz: XC90

#11 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4

Příspěvek od motorpower »

Ok, vystač si.. o problém míň. Ale já neřekl, že neumím.

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#12 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4

Příspěvek od Ondra. »

zákazník je problém, ou jé :D :D :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#13 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4

Příspěvek od dali »

metju píše:
dali píše: Dyno Day pro Volvisty s nějakou zvýhodněnou skupinovou slevou by podle mě mohl mít ohlas
Tenhle nápad, kterej tady už několikrát zazněl by se vskutku realizovat mohl... Pro zjištění zájmu se pod tohle taky podepíšu :) Mám zájem !
Vzhledem k tomu že to autor topiku nekomentuje, třeba to pro něj zajímavý neni, což mu zazlívat nemůžeme. Může se to ale udělat i obráceně, začít topik, kdo by měl zájem o dyno day a po získání hrubýho odhadu počtu účastníků prověřit jestli některej z provozovatelů/vlastníků brzdy v ČR dokáže/chce nabídnout nějaký zvýhodněný podmínky pro skupinu. Sám za sebe řeknu, že si radši zaplatím plnou cenu za MAHu, než platit třeba pěéťo za nic neříkající graf z brzdy se statickou zátěží.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 192
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Bydliště: Olomouc
Vůz: XC90 D5 AWD
Bydliště: Olomouc a okolí

#14 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4

Příspěvek od sline »

jsem pro skupinovku :ryba:
_________________
Je: volvo XC90 D5 AWD 7seats , CHIP STAGE2 http://www.D5T5.com EGR OFF
volvo S60 2.4D5 120KW 2004 PREMIUM SOUND, CHIP STAGE2 http://www.D5T5.com R.I.P

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2432
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#15 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4

Příspěvek od z-d-e-n-a »

Toz ja bych si ho taky nechal zmerit...ehm,vykon samozrejme
:oops:
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 66
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Vůz: XC90

#16 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4

Příspěvek od motorpower »

ARD.JPG
Měření po úpravě ARD.
Jedním slovem hrůza všech hrůz. Úmyslně jsem dal jen průběh, zbytek je věcí majitele.
V podstatě je to tak jako obvykle.

tymon
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 26
Příspěvky: 601
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

#17 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4

Příspěvek od tymon »

zajimave :) ...provedeme kontrolni mereni u DieselPoweru a uvidime

je ale divny, ze auto ma po ARD lepsi cas na 100-160 a pocitove z toho byl majitel podle slov iPhilipa hned od zacatku celkem "vyplacany", ze je to lepsi nez HEICO... myslim, ze kdyby mu to pridalo jen 6HP navic, tak by to ani nebylo v aute citit... ale premerime tuning + origo a uvidime :)
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/

Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game

GDPR_user

#18 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4

Příspěvek od GDPR_user »

tymon píše:zajimave :) ...provedeme kontrolni mereni u DieselPoweru a uvidime

je ale divny, ze auto ma po ARD lepsi cas na 100-160 a pocitove z toho byl majitel podle slov iPhilipa hned od zacatku celkem "vyplacany", ze je to lepsi nez HEICO... myslim, ze kdyby mu to pridalo jen 6HP navic, tak by to ani nebylo v aute citit... ale premerime tuning + origo a uvidime :)
Ono max výkon neznamená nutně to nejlepší.Když jsem měl stage3 tak jsem největší výhodu poznal ve spodním rozsahu otáček,a to je pro mne mnohem více než max výkon.

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2616
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#19 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4

Příspěvek od ok2ucx »

Tento průběh je opravdu podivný a mému oku to spíše naznačuje nějaký problém s motorem všeobecně (tipnul bych si na něco kolem turba a jeho regulace). Jelikož tuším něco málo kolem historie auta, ani bych se tomu nedivil.

Každopádně tento případ řešíme a věřím, že (i ve spolupráci s ARD) vyřešíme k plné spokojenosti. A že také i graf bude k světu...

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

GDPR_user

#20 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4

Příspěvek od GDPR_user »

motorpower píše:
ARD.JPG
Měření po úpravě ARD.
Jedním slovem hrůza všech hrůz. Úmyslně jsem dal jen průběh, zbytek je věcí majitele.
V podstatě je to tak jako obvykle.
O jaké auto vlastně jde???Takové grafy jsou na internetu běžně ke stažení,jako obrázky.Nějak z toho mám pocit,že jedině Váš chiptuning je jediný fungující.

DavidJ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 141
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Opel OPC V6 2.8

#21 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4

Příspěvek od DavidJ »

Ahoj,
asi spoustu lidem dojde o jaké auto jde. Koukám, že se tu rozjíždí debata o mém autu a to totálně beze mě :evil: Již v tuto chvíli neví co to tu má co dělat, neboť měření, které se provedlo je zcela má soukromá věc :twisted: Měření jsem si zaplatil jako službu a netušil jsem, že služby této firmy a jejich výsledky jsou veřejná věc :evil: a chce na tom někdo profitovat.
Já o svých klientech nikde nehovořím a jejich věci neřeším veřejně. Je to mezi mnou a klientem a na své konkurenty neliji špínu. Toto chování mě dost poškodilo. Auto je celé repasované a spoustu věcí vyměněno. Jestli je někde chyba, nemůžu posoudit, a proto toto řeším interně a né tady na pranýři a zcela soukromě. Jinak auto se chová dobře a proti HEICU jede jinak a dle mého pocitu lépe.
V tuto chvíli mě celá věc dost s..e, a dál si nepřeji, aby se to tu řešilo.
Prosím o zablokování celé diskuze a blokování dotyčné firmy a již její služby určitě využívat nebudu a to doporučuji i ostatním. :evil:
_________________
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 837
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

#22 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4

Příspěvek od ..::Philip::.. »

ok2ucx píše:Tento průběh je opravdu podivný a mému oku to spíše naznačuje nějaký problém s motorem všeobecně (tipnul bych si na něco kolem turba a jeho regulace). Jelikož tuším něco málo kolem historie auta, ani bych se tomu nedivil.

Každopádně tento případ řešíme a věřím, že (i ve spolupráci s ARD) vyřešíme k plné spokojenosti. A že také i graf bude k světu...

Pavel
Pavle, auto znam velice dobre a nikdy nemelo zavazny problem, ktery by se projevoval ve vykonu. Ve vykonu auto vzdy naprosto v poradku a jediny problem byl v prechodovem stavu, za ktery mohly vadne podtlakove hadicky. Tato vada se projevila pouze pri vyrazeni rychlosti napr. pri parkovani. Nikdy se neprojevila pri prerazeni v zatahu. Bohuzel se na zavadu prislo az po roce a neco a "kapacity" jako Patocka, Soldat, Stodulky, Pruhonice jen tapaly a tahaly z majitele penize za vymenu zdravych dilu. Jediny kdo u prace premyslel, byl p. Kurtz, ktery nakonec na zavadu prisel a uz funguje naprosto v poradku 6 mesicu.

k vykonu: auto po sw ARD nesktutecne ozilo a to je i doleno merenim 100-160 se stock sw a pak nasledne s ARD a i IPD TCV ventilem.
k mereni: pokud je mereni v poradku, o cemz velice pochybuji, pri jizde se projevoval propad vykonu. To se ovsem nedeje a auto tahle plynuje od 2tis do 7tis otacek na 3-4-5 i 6.
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 66
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Vůz: XC90

#23 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4

Příspěvek od motorpower »

To je píchnutí do vosího hnízda .... je to zábavné.
Vzhledem k tomu, že jsem nenapsal o čí auto se jedná / dle dohody/, nechápu stupidní reakci.
Mohlo a mělo to zůstat mezi námi a max mezi úpravcem. Proto jsem sem původně dal nabídku na měření, protože moje zkušenosti s upravenými Volvy jsou otřesné/ toto nebylo první/ .
Brzdu jsem si nepořídil proto abych hanil něčí práci, ale především proto abych viděl jak auto funguje a byl schopen poskytnout analýzu zda funguje správně. Konkrétně zde se nejedná o závadu na autě, ale evidentně o špatnou úpravu , především nešetrné navýšení tlaku turba.
Myslím, že majitelé vozů a zvláště benzinových by si měli nastudovat jak takový motor funguje, co je a není obvyklé, jaký by asi měl být tlak turba atd.

Volva už opravdu upravovat nechci, už jen po těch komentech a sděleních/ soukromých/.
Vzhledem k zájmům určitých skupin zde si myslím, že mongolština v autech zvítězí.

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 2205
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#24 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4

Příspěvek od Krystof P. »

Já bych to vlákno zase až tak úplně nezamykal... co tady píše motorpower může být do budoucna zajímavý pro někoho, kdo by chtěl nechat auto softwarově upravit (a že tu takových lidí málo není). Pokud by se dokázalo nějak doložitelně a pravdivě ověřit, jak jakej úpravce vyladí (nebo domrví) auto, dokáže to ušetřit spoustu vrásek a peněz. Pokud by mělo být s Davidovým autem něco špatně, má určitě právo nikde to veřejně nerozebírat, já to třeba dělám a nestydím se za to, ale motorpower zde neuvedl čí to auto je. Že se David přiznal je jeho věc, mě by to třeba nedošlo. Určitě bych před nějakou hrdostí dal přednost upřímnosti, polknul hořkej knedlík v krku a pochlubil se tím, že jsem vocas, nechal jsem načipovat auto tady a tady za 30 kolíků a výslednej průběh výkonu je tak nepěknej, že radim každýmu kdo by nad tím taky uvažoval, ať se na to vyse*e. (tim nemyslim konkrétní výše uvedenej příklad)¨

Konkrétně tohle mě zajímá: "moje zkušenosti s upravenými Volvy jsou otřesné/ toto nebylo první/"

Nebo tady nikoho jinýho nezajímá, jakej má výkon před/po úpravou SW ? Už jsem viděl hodně komentů od lidí co do toho šli, ale nepamatuju si ani na jeden, kde by někdo přidal měření před/po...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#25 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4

Příspěvek od dali »

Takový zajímavý a podnětný diskuse a já mám zrovna práce nad hlavu :(
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co vyladit???“