Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 1836
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#126 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
Urcite hodne udela,kdyz clovek sedi v aute,kde doslo ke zlepseni,ale je to dojem a ten nelze merit a je subjektivni.Takze objektivne zmerit pred a po nejlevnejc nejaky usek,zrychlovani od do a nebo si zaplatit odbrzdeni, jinak to nelze brat, snad jen jako srandovni testovani "prdelnich dynamometru"
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
#127 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
K tomu není co dodat.dali píše: Teď si krásně předvedl v praxi pravdivost pořekadla mlčeti zlato! Takhle si veřejně srát do bot. Jestli ten tvůj prdelní dynamometr funguje obdobně tak je pak jasný jaký generuje výstupy
Omlouvám se,pokud jsem si kdy omylem myslel,že o tom alespoň něco málo víš.
Doporučuji,si alespoň něco málo přečíst.
Nebo možná prohlédnout pár obrázků křivek opravdu sportovních motorů a trošku se zamyslet.
https://www.google.cz/search?q=v%C3%BDkonov%C3%A1+k%C5%99ivka+z%C3%A1vodn%C3%ADho+motoru&client=firefox-a&hs=rWI&rls=org.mozilla:cs:official&channel=sb&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=vmKJU4WiAsLcOaW8gIgK&ved=0CC4QsAQ&biw=1024&bih=618
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#128 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
jedna technická...co má křivka sportovního motoru společnýho s "ideální" křivkou průběhu točivýho momentu a výkonu ?
A možná bys mohl postnout specifickej graf, kterej máš na mysli ty, protože půlka z toho co vyjede na tvym odkazu je to samý co tady postoval Roger
Mimochodem zadání do vyhledávače googlu "výkonová křivka závodního motoru" je fakt
Vůbec..."ideální" to je zase Rogerův vejmysl... Může to bejt křivka dragsteru, křivka auta na 24h LeMans, nebo křivka Škody Citygo, každá bude úplně jiná a přesto se bude nejvíc blížit slovu ideální vzhledem k zaměření vozu.
A možná bys mohl postnout specifickej graf, kterej máš na mysli ty, protože půlka z toho co vyjede na tvym odkazu je to samý co tady postoval Roger
Mimochodem zadání do vyhledávače googlu "výkonová křivka závodního motoru" je fakt
Vůbec..."ideální" to je zase Rogerův vejmysl... Může to bejt křivka dragsteru, křivka auta na 24h LeMans, nebo křivka Škody Citygo, každá bude úplně jiná a přesto se bude nejvíc blížit slovu ideální vzhledem k zaměření vozu.
#129 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
Pokud máš pocit,že křivky,které jsem postnul jsou stejné jako křivky od Rogera,pak nemá naprosto žádný význam cokoliv vysvětlovat.Kr.P píše:jedna technická...co má křivka sportovního motoru společnýho s "ideální" křivkou průběhu točivýho momentu a výkonu ?
A možná bys mohl postnout specifickej graf, kterej máš na mysli ty, protože půlka z toho co vyjede na tvym odkazu je to samý co tady postoval Roger
Mimochodem zadání do vyhledávače googlu "výkonová křivka závodního motoru" je fakt
Vůbec..."ideální" to je zase Rogerův vejmysl... Může to bejt křivka dragsteru, křivka auta na 24h LeMans, nebo křivka Škody Citygo, každá bude úplně jiná a přesto se bude nejvíc blížit slovu ideální vzhledem k zaměření vozu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#130 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
tvl,martin tomu nakládá... Koukám všechny věci se tu v pr.el obrací... At uz kterejkoliv topik na upravu motoru co sem cetl,to perla...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 1836
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#131 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
Shodneme se alespon na tom, ze nejlepsi krivky maji nase zenske v bikinach, je tak? Modelky sice maji idealni krivku na fotkach, ale jsou vetsinou narocne na spotrebu a na manualni prace - to zas moc nebudou. Neni zenska jako zenska, ani motor jako motor, svym zamerenim jsou jine pak i ty ladeni.
Muj graf je docela vodny pro bezny provoz, neni to zadne zavodni ladeni.
A i ty zavodni se lisi idealnimi prubehy dle typu urceni, F1 bude mit jine char. nez rallye motor, dragstery atd.
Tady je jeden hodne pekny popis problematiky ladeni zavodnich motoru>
http://www.formule.cz/formule/index.php?obsah=zobraz&id_clanku=13371
Pro bezny provoz bych tedy volil za vhodne neco jako ten Ecotec 2.0 Turbo jen s pokracovanim do vyssich ot. a s protnutim krivek...kdy vykon prerusta kroutak nekde v 80% vyuzitelnych ot. Pro takove ucely je dobre jeste vyjet i krivku spotreby. Zidealizovane pro tento pripad je mit konst kroutak po celem spektru ot. a linearne plynule rostouci vykon.
Muj graf je docela vodny pro bezny provoz, neni to zadne zavodni ladeni.
A i ty zavodni se lisi idealnimi prubehy dle typu urceni, F1 bude mit jine char. nez rallye motor, dragstery atd.
Tady je jeden hodne pekny popis problematiky ladeni zavodnich motoru>
http://www.formule.cz/formule/index.php?obsah=zobraz&id_clanku=13371
Pro bezny provoz bych tedy volil za vhodne neco jako ten Ecotec 2.0 Turbo jen s pokracovanim do vyssich ot. a s protnutim krivek...kdy vykon prerusta kroutak nekde v 80% vyuzitelnych ot. Pro takove ucely je dobre jeste vyjet i krivku spotreby. Zidealizovane pro tento pripad je mit konst kroutak po celem spektru ot. a linearne plynule rostouci vykon.
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 4125
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#132 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
No, tvůj odkaz, hledání a jeho výstup je pro tuhle diskusi opravdu přínosnej... když vezmu výstupy popořadě: dvoutaktní vodní skútr, motorka, motorka, atmosférická audina... chybí mi tam ještě vysavač, traktor a sekačka na trávumartinopel píše:K tomu není co dodat.
Omlouvám se,pokud jsem si kdy omylem myslel,že o tom alespoň něco málo víš.
Doporučuji,si alespoň něco málo přečíst.
Nebo možná prohlédnout pár obrázků křivek opravdu sportovních motorů a trošku se zamyslet.
https://www.google.cz/search?q=v%C3%BDkonov%C3%A1+k%C5%99ivka+z%C3%A1vodn%C3%ADho+motoru&client=firefox-a&hs=rWI&rls=org.mozilla:cs:official&channel=sb&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=vmKJU4WiAsLcOaW8gIgK&ved=0CC4QsAQ&biw=1024&bih=618
I já se omlouvám, jaksi mi uniklo, že tady probíráme stavbu a ladění atmosférickýho závodního speciálu.
Já byl celou dobu přesvědčenej že v souvislosti s ARD tuningem se tady bavíme o přeplňovaných benzínových motorech
Ano třeba na BMW fóru je turbobenzín sprostý slovo, a průběh výkonu přeplňovanýho motoru pro někoho kdo trvá na točivý atmosféře nemůže být nikdy ideální. Jenže to sem můžeme začít tahat elektromobily a diesely, kde je situace opět jiná.
Takže pokud jsou tvým koníčkem dvoutakty nebo vyladěný atmosférický motory, průběh přeplňovanýho benzínu těžko kdy budeš uznávat.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 601
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
#133 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
nevim jak vy, ale ja si idealni krivky predstavuju asi nejak takhle...
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1464
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#134 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
A tohle taky ARD nabízí ?
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#135 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
A ja zas takhle
(je to hodinu stare mereni,mapa od volvotune,odmereno u Motorpower.cz)
(je to hodinu stare mereni,mapa od volvotune,odmereno u Motorpower.cz)
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 1836
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#136 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
takhle nelze nez nesouhlasit,zadne anorekticke vychrtliny ani opacny extremtymon píše:nevim jak vy, ale ja si idealni krivky predstavuju asi nejak takhle...
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 1836
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#137 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
hezke, jako u velke vetsiny naftousu,kroutak vylitne strme zezacatku a pak v rozsahu dalsich 1000rpm zas zvolna pada a protne vykonovou..A co to je za stage?Jaky byl jejich predpoklad?3m3 píše:A ja zas takhle
(je to hodinu stare mereni,mapa od volvotune,odmereno u Motorpower.cz)
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#138 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
Stage nevim,asi I.
Je to mapa vyctena z puvodni upravy(odmerenych 136kw a 401nm).
Poslana do Holandska a takovyhle je vysledek po prepsani.
Predpoklad(nebo spis pozadavek)byl kolem 200hp a max 450nm.
Je to mapa vyctena z puvodni upravy(odmerenych 136kw a 401nm).
Poslana do Holandska a takovyhle je vysledek po prepsani.
Predpoklad(nebo spis pozadavek)byl kolem 200hp a max 450nm.
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#139 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
no to mě poserdali píše: No, tvůj odkaz, hledání a jeho výstup je pro tuhle diskusi opravdu přínosnej... když vezmu výstupy popořadě: dvoutaktní vodní skútr, motorka, motorka, atmosférická audina... chybí mi tam ještě vysavač, traktor a sekačka na trávu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 601
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
#140 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
rozdil 2 mesice a priskakaly 4 kone a zmizelo skoro 33Nm ...hmmm3m3 píše:A ja zas takhle
(je to hodinu stare mereni,mapa od volvotune,odmereno u Motorpower.cz)
umi mi to nekdo vysvetlit? Jinak prubeh vypada stejne... s tim autem DavidJ bude asi neco v neporadku po HW strance
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
#141 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
Myslím si, že jim uteklo měření, v 1500,1600ot. máš pocit, že turbo nabíhá, ale těžko můžeš mít maximum točivého momentu v 1700, tak malé turbo tam zase není. Nicméně výkonové měření je v toleranci, s dobrým průběhem.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 601
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
#142 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
jestli dobre vidim, tak max. tociveho momentu je podle DP ve 2069 ot.... jak s tim souvisi 1500-1600ot.? Resp. jak jim to mohlo utect? nejak nechapumotorpower píše:Myslím si, že jim uteklo měření, v 1500,1600ot. máš pocit, že turbo nabíhá, ale těžko můžeš mít maximum točivého momentu v 1700, tak malé turbo tam zase není. Nicméně výkonové měření je v toleranci, s dobrým průběhem.
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
#143 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
To nevadí, právě proto mám k D5T5 výhrady co se týká úprav. Nevíš co, ale aplikuješ to. Měření nerozumíš. Šťastný člověk. Ale jak už jsem napsal, úprava se i vzhledem ke km jeví na rozdíl od ARD docela OK. Ještě jsme se domlouvali, že na tom samém autě udělám srovnávací úpravu, jak by to asi mělo vypadat.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 601
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
#144 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
zeptal jsem se slusne na uplne trivialni otazku... jak jim to mohlo utect, resp. co si pod timto, zrejme slangovym vyrazem, mam predstavit... dokaze mi to nekdo prosim vysvetlit?motorpower píše:To nevadí, právě proto mám k D5T5 výhrady co se týká úprav. Nevíš co, ale aplikuješ to. Měření nerozumíš. Šťastný člověk. Ale jak už jsem napsal, úprava se i vzhledem ke km jeví na rozdíl od ARD docela OK. Ještě jsme se domlouvali, že na tom samém autě udělám srovnávací úpravu, jak by to asi mělo vypadat.
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
#145 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
Pokud ten náběh sw spočítá v nižších ot. uměle, či vinou obsluhy, je tiočivý moment vyšší a k tomu zřejmě došlo.
Navíc je to i vlastnost Motocomu. Proč to nevím, nepoužívám.
Druhý důvod je chyba oboustranná, tj. i já jsem omylný a může vzniknout to samé opačným směrem. Každý třeba také pošle jinou rychlostí plynový pedál k zemi, jsou jiné válce, teploty atd. Rozdíl na výkonu 4,5 PS z 200 je již celkem 100%centně porovnatelný a vypovídá o objektivitě měření. Dále hraje roli nafta a u motocomu nastavení tlak, nadmořská výška a teplota vzduchu. Průběhy se ale neliší a jejich vypovídací hodnota je objektivní.
Navíc je to i vlastnost Motocomu. Proč to nevím, nepoužívám.
Druhý důvod je chyba oboustranná, tj. i já jsem omylný a může vzniknout to samé opačným směrem. Každý třeba také pošle jinou rychlostí plynový pedál k zemi, jsou jiné válce, teploty atd. Rozdíl na výkonu 4,5 PS z 200 je již celkem 100%centně porovnatelný a vypovídá o objektivitě měření. Dále hraje roli nafta a u motocomu nastavení tlak, nadmořská výška a teplota vzduchu. Průběhy se ale neliší a jejich vypovídací hodnota je objektivní.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#146 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
Sága pokračuje šestou stránkou, záhada patrně vyjasněna (velmi pravděpodobnou příčinou je velmi špatně nastavený tlak regulace turba).motorpower píše:Měření po úpravě ARD.
Jedním slovem hrůza všech hrůz. Úmyslně jsem dal jen průběh, zbytek je věcí majitele.
V podstatě je to tak jako obvykle.
Udivuje mě, že tohle pan kolega z motorpower nepoznal (nebo poznal, ale úmyslně neuvedl)? Vlastně mě to ani neudivuje - vzhledem k okolnostem, které celé toto vlákno provázejí - vlákno by skoro zasloužilo žumpu anebo silný moderátorský zásah).
Na druhé straně škoda také, že majitel auta hned na začátku neuvedl fakt, že auto není v sériové výbavě, když už byl takto do debaty násilně zavlečen. Mnohým následným a pochybným diskusím by se dalo zabránit. Jinými slovy, auto skutečně není v pořádku (přesněji použitý tuning neodpovídá sériovému autu) a proto -zcela logicky- takový "divoký" graf.
Ale jsme na veřejném internetovém fóru, zde je nutno počítat se vším. Lesson learnt. I pro @d5t5.com je to dobrá lekce do budoucna.
Má plná důvěra k produktům ARD trvá, určitě ale prověříme více aut na nezávislé a důvěryhodné brzdě. Něco málo je odměřeno GPSkou.
Shodou okolností jsem mailem obdržel zajímavé porovnání ARD tuningu a tuningu jiné firmy od člověka, o kterém se domnívám, že ví, co říká. Nejedná se o "civilní" tuning, ale tuning pro R-kového závoďáka. Požádám jej, aby své hodnocení zde uvedl, pokud bude chtít.
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 4125
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#147 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
Stejně si připadám jak když mluvím do dubu. Od samýho začátku se snažím upozornit na agresivní TCV od IPD, kterej se v této podobě už dávno neprodává, právě proto, že byl agresivní. Skoro bych si na něj vsadil.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 563
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: tak třeba trabant
- Bydliště: frydlant nad ostravici
#148 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
zajimala by mne motorizace te XC90 od motorpowra
osobne neznam nikohoho kdo by umnel neco vylepsit na aute a sam to nemnel na svem (kovarova kobyla chodi bosa)
rad bych videl taky nejakej graf volvackeho motoru kteri uz ladili
osobne neznam nikohoho kdo by umnel neco vylepsit na aute a sam to nemnel na svem (kovarova kobyla chodi bosa)
rad bych videl taky nejakej graf volvackeho motoru kteri uz ladili
_________________
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
#149 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
ok2ucx
a, už radši nic nepiš, tohle je opravdu sw, dle vyjádření majitele origo i Heico mělo standardní průběh
b, sklapni podruhé , protože já to pouze měřil , za úpravce / či prodejce/ jste zde vy. Pořád nějak zapomínáte, že je to vaše ostuda, ne moje.
a, už radši nic nepiš, tohle je opravdu sw, dle vyjádření majitele origo i Heico mělo standardní průběh
b, sklapni podruhé , protože já to pouze měřil , za úpravce / či prodejce/ jste zde vy. Pořád nějak zapomínáte, že je to vaše ostuda, ne moje.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 141
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Opel OPC V6 2.8
#150 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
Ahoj,
tak něco málo k autu je zde : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=5&t=37055
Jinak ve zkratce, auto jezdilo s Chipem Heico cca 3 roky vč. TCV IPD, výfuk BSR, filtr KN bez žádných problémů.
Pak viz výše popsané kolísání otáček, nevým do teď čím to úplně vzniklo, ale to už nebudu řešit, mám jen jisté domněnky.
Proběhly různé výměny dílů za nové atd. Po smazání Heica a nastavení auta do standardního stavu bylo změřeno, křivka vyz odkaz výše. Auto pořád dál zlobilo. Od posledního měření po měření zde uvedené bez mého souhlasu /najeto cca 20 000km, cca rok /, prošlo výměnou řídící jednotky, osazení nové váhy vzduchu. Kompletně auto bylo v prosinci minulého roku rozebráno a zkontrolováno. Rozvody, tlaky, tlak čerpadla, vstřiky, časování na vačce sání a výfuku, turbo, znovu natlakované sání, na konec nalezeny dva ventilky, které se jednou za čas zasekávaly - vyřešeno / volvo Kurtz / Nové vyměněné díly se na konec ukázaly zbytečně měněné. / holt moje smůla /
Moje snaha je dostat auto do stavu cca jak jezdilo s Heicem.
To, že jsem si vybral ARD je věc moje a domluva byla, že to nechám změřit po nahrání SW, aby bylo možno zjistit, jestli je vše v pořádku anebo nutno poupravit SW, HW. Který komponent HW, nebo SW v rámci měření udělal to, co se prezentovalo, je věštění z koule, dokud se to znova neporovná a neprojde / případně nevymění /. Moje auto zná jen pár lidí / cca 3 lidi /a hodnotit jeho stav není dost objektivní obzvlášť tady na fóru.
Jestli někdo se snaží tady zaplnit mezeru v rámci chipů pro volvo, je možné, že některé věci nevyjdou hned na poprvé. Ano zkušenost některých co již v tomto sektoru jsou delší dobu, je přínosem. Další věc je, že i já když projektuji někomu dům, tak
zjišťuji veškeré informace okolo zadání, tak abych mohl vše dobře provést.
To, že tam byl TCV IPD je jedna věc, druhá je to, že při měření jsem tuto věc zmínil. Můj dotaz byl, jestli to nemůže tento komponent ovlivnit a tímto způsoben rozhodit křivku - odpověď né, je to SW. / i moje snaha byla případně dát sériový TCV /.
Do nedávna jsem měl pocit, že fórum je od toho, aby se některé problémy řešily společně a vzájemně, ale toto mě tady dost překvapilo. Docela bych rád přišel na to kde je problém, ale nějak mě to přešlo
David
tak něco málo k autu je zde : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=5&t=37055
Jinak ve zkratce, auto jezdilo s Chipem Heico cca 3 roky vč. TCV IPD, výfuk BSR, filtr KN bez žádných problémů.
Pak viz výše popsané kolísání otáček, nevým do teď čím to úplně vzniklo, ale to už nebudu řešit, mám jen jisté domněnky.
Proběhly různé výměny dílů za nové atd. Po smazání Heica a nastavení auta do standardního stavu bylo změřeno, křivka vyz odkaz výše. Auto pořád dál zlobilo. Od posledního měření po měření zde uvedené bez mého souhlasu /najeto cca 20 000km, cca rok /, prošlo výměnou řídící jednotky, osazení nové váhy vzduchu. Kompletně auto bylo v prosinci minulého roku rozebráno a zkontrolováno. Rozvody, tlaky, tlak čerpadla, vstřiky, časování na vačce sání a výfuku, turbo, znovu natlakované sání, na konec nalezeny dva ventilky, které se jednou za čas zasekávaly - vyřešeno / volvo Kurtz / Nové vyměněné díly se na konec ukázaly zbytečně měněné. / holt moje smůla /
Moje snaha je dostat auto do stavu cca jak jezdilo s Heicem.
To, že jsem si vybral ARD je věc moje a domluva byla, že to nechám změřit po nahrání SW, aby bylo možno zjistit, jestli je vše v pořádku anebo nutno poupravit SW, HW. Který komponent HW, nebo SW v rámci měření udělal to, co se prezentovalo, je věštění z koule, dokud se to znova neporovná a neprojde / případně nevymění /. Moje auto zná jen pár lidí / cca 3 lidi /a hodnotit jeho stav není dost objektivní obzvlášť tady na fóru.
Jestli někdo se snaží tady zaplnit mezeru v rámci chipů pro volvo, je možné, že některé věci nevyjdou hned na poprvé. Ano zkušenost některých co již v tomto sektoru jsou delší dobu, je přínosem. Další věc je, že i já když projektuji někomu dům, tak
zjišťuji veškeré informace okolo zadání, tak abych mohl vše dobře provést.
To, že tam byl TCV IPD je jedna věc, druhá je to, že při měření jsem tuto věc zmínil. Můj dotaz byl, jestli to nemůže tento komponent ovlivnit a tímto způsoben rozhodit křivku - odpověď né, je to SW. / i moje snaha byla případně dát sériový TCV /.
Do nedávna jsem měl pocit, že fórum je od toho, aby se některé problémy řešily společně a vzájemně, ale toto mě tady dost překvapilo. Docela bych rád přišel na to kde je problém, ale nějak mě to přešlo
David
_________________
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek