Chip od koho v ČR? Autochip.eu?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5012
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#26 Chip od koho v ČR? Autochip.eu?
Vypadá to že chyba byla někde dávno když ŘJ byla otevřená a jak na potvoru se to projevilo chvíli po úpravě od VČ. Jinak jak budu mít další info tak ho podám.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#27 Chip od koho v ČR? Autochip.eu?
Zdravím vespolek:
dnes se mi postižená jednotka dostala do rukou. A nebyla to věru pěkná podívaná
Vskutku se v ní někdo nepěkným způsobem podepsal. Kdo, to nevím, ale jelikož mnohé tuningové firmy neumí Volvo jednotky přeprogramovávat bez vyjmutí z auta a některé ani bez otevření jednotky, tak zde se zjevně stalo následující (a prosím - D5T5.com s tímto nemá nic společného):
- jednotka šla z auta ven
- rozlepení hermeticky těsné jednotky (původní silikon je ten černý)
- odlepení chlazených ploch od kovového pouzdra, který působí jako chladič (tepelný spoj jsou ty velké světlé pásy)
- připojení několika vodičů na plošky BDM konektoru
- přeprogramování jednotky
- brutální odtržení (nebo odvrtání?) plošek (viz obrázek - 2 nepoužité plošky zůstaly - červená šipka, ostatní jsou pryč - proč asi??)
- zpětná kompletace jednotky, nikde ale nevidím ani stopy po nové teplovodivé pastě!
- zalepení krytu (viz stopy čirého silikonu)
To, že jednotka pak selhávala, by mohlo mít na svědomí např., že teplovodivé spojení nemuselo být dostatečné a obvody se přehřívaly (ale to jen spekuluji). Případně koroze v jednotce (nachází se v předním nárazníku) a do netěsné jednotky se dostává sůl a vlhkost.
Zkrátka - čiptuning touto metodou - za mě ne!
Dvě plošky, jak mají být, zbytek odtržen. Proč?
Takže si dovolím shrnout následující:
ve D5T5.com provádíme chiptuning tak, že jednotka vůbec neopuští auto (u mnohých aut ani nevím, kde se fyzicky nachází). Programování se provádí pouze přes OBDII zásuvku, t.j. jednotka zůstává neporušena a (po naprogramování originálního firmware) lze vše uvést do originálního stavu = nepřichází se o záruku.
Čiptuningové soubory nejsou z čínského DVDčka, nýbrž od renomovaných firem - u benzínů od ARD Tuning z USA, nafty pak pochází od volvotune.nl z Holandska.
Takže nechť si každý vybere dle svého gusta.
Dále jen připomínám, že čiptuning není vhodné provádět u motorů, které nejsou v dobrém technickém stavu. Např. opotřebované vstřiky, netěsné sání, načaté turbo nebo spojka, atp. Není vhodné čipovat motor tam, kde nějaké koně silně chybí z výše uvedených důvodů. Žádná seriózní garáž čiptuning za těchto okolností nedoporučí do odstranění všech závad.
Snad je to takto uchopitelné.
Děkuji, Pavel
P.S. A ano - tohle auto jsme skutečně (pře)čipovali u Martina, ale na fyzický stav jednotky to nemělo pražádný (ani pozitivní ani negativní) vliv.
dnes se mi postižená jednotka dostala do rukou. A nebyla to věru pěkná podívaná
Vskutku se v ní někdo nepěkným způsobem podepsal. Kdo, to nevím, ale jelikož mnohé tuningové firmy neumí Volvo jednotky přeprogramovávat bez vyjmutí z auta a některé ani bez otevření jednotky, tak zde se zjevně stalo následující (a prosím - D5T5.com s tímto nemá nic společného):
- jednotka šla z auta ven
- rozlepení hermeticky těsné jednotky (původní silikon je ten černý)
- odlepení chlazených ploch od kovového pouzdra, který působí jako chladič (tepelný spoj jsou ty velké světlé pásy)
- připojení několika vodičů na plošky BDM konektoru
- přeprogramování jednotky
- brutální odtržení (nebo odvrtání?) plošek (viz obrázek - 2 nepoužité plošky zůstaly - červená šipka, ostatní jsou pryč - proč asi??)
- zpětná kompletace jednotky, nikde ale nevidím ani stopy po nové teplovodivé pastě!
- zalepení krytu (viz stopy čirého silikonu)
To, že jednotka pak selhávala, by mohlo mít na svědomí např., že teplovodivé spojení nemuselo být dostatečné a obvody se přehřívaly (ale to jen spekuluji). Případně koroze v jednotce (nachází se v předním nárazníku) a do netěsné jednotky se dostává sůl a vlhkost.
Zkrátka - čiptuning touto metodou - za mě ne!
Dvě plošky, jak mají být, zbytek odtržen. Proč?
Takže si dovolím shrnout následující:
ve D5T5.com provádíme chiptuning tak, že jednotka vůbec neopuští auto (u mnohých aut ani nevím, kde se fyzicky nachází). Programování se provádí pouze přes OBDII zásuvku, t.j. jednotka zůstává neporušena a (po naprogramování originálního firmware) lze vše uvést do originálního stavu = nepřichází se o záruku.
Čiptuningové soubory nejsou z čínského DVDčka, nýbrž od renomovaných firem - u benzínů od ARD Tuning z USA, nafty pak pochází od volvotune.nl z Holandska.
Takže nechť si každý vybere dle svého gusta.
Dále jen připomínám, že čiptuning není vhodné provádět u motorů, které nejsou v dobrém technickém stavu. Např. opotřebované vstřiky, netěsné sání, načaté turbo nebo spojka, atp. Není vhodné čipovat motor tam, kde nějaké koně silně chybí z výše uvedených důvodů. Žádná seriózní garáž čiptuning za těchto okolností nedoporučí do odstranění všech závad.
Snad je to takto uchopitelné.
Děkuji, Pavel
P.S. A ano - tohle auto jsme skutečně (pře)čipovali u Martina, ale na fyzický stav jednotky to nemělo pražádný (ani pozitivní ani negativní) vliv.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 879
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
#28 Chip od koho v ČR? Autochip.eu?
ta doska plosnych spojov je naozaj riadne rozbita ... Kto je toto schopny spravit a este si zato vypytat peniaze
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 382
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
#29 Chip od koho v ČR? Autochip.eu?
a kluci budete umět někdy v brzké době chipi do jednotky ME4.4 od ARD ?ok2ucx píše: D5T5.com provádíme chiptuning tak, že jednotka vůbec neopuští auto (u mnohých aut ani nevím, kde se fyzicky nachází). Programování se provádí pouze přes OBDII zásuvku, t.j. jednotka zůstává neporušena a (po naprogramování originálního firmware) lze vše uvést do originálního stavu = nepřichází se o záruku.
Čiptuningové soubory nejsou z čínského DVDčka, nýbrž od renomovaných firem - u benzínů od ARD Tuning z USA, nafty pak pochází od volvotune.nl z Holandska.
Takže nechť si každý vybere dle svého gusta.
Dále jen připomínám, že čiptuning není vhodné provádět u motorů, které nejsou v dobrém technickém stavu. Např. opotřebované vstřiky, netěsné sání, načaté turbo nebo spojka, atp. Není vhodné čipovat motor tam, kde nějaké koně silně chybí z výše uvedených důvodů. Žádná seriózní garáž čiptuning za těchto okolností nedoporučí do odstranění všech závad.
[/b][/color]
Snad je to takto uchopitelné.
Děkuji, Pavel
P.S. A ano - tohle auto jsme skutečně (pře)čipovali u Martina, ale na fyzický stav jednotky to nemělo pražádný (ani pozitivní ani negativní) vliv.
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#30 Chip od koho v ČR? Autochip.eu?
Už brzy přece... to tady víme všichni, kdož pravidelně naklikáváme návštěvnost na webu D5T5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#31 Chip od koho v ČR? Autochip.eu?
Srandisti
na omluvu jen to, že D5T5.com je (zatím) maličká firmička a občas honíme více zajíců zároveň. Věci nejdou tak rychle, jak bychom si všichni přáli. Někdy marketing trochu předbíhá vývoj
A D5T5 není jen o tuningu, ale palubky a středové panely jsou důležitý pilíř. V některých modelech ještě telefony. O RTI navigace v češtině volá asi 5 lidí týdně.
Navíc ten Babylón, co je tu v v Evropě, ten je příšerný. Těch jazyků a hlavně těch písmenek, to jsem ani netušil, co všechno tohle existuje...
Co už ale v alfa provozu jede, tak jsou mnohé benzínové jednotky ME7 (2.4T, T5, atp. - 2000-~2005) a nafty EDC15 (D5 120kW, 2.4D 96kW - vše bez DPF). ME4.4 (upřímně) nejsou zrovna mainstream, takže asi nebudou "brzy". Robert (ARD) je samozřejmě umí, pokud to půjde přes CAN, tak to budeme přes CAN také ladit. Jen nastudovat jak.
P.
na omluvu jen to, že D5T5.com je (zatím) maličká firmička a občas honíme více zajíců zároveň. Věci nejdou tak rychle, jak bychom si všichni přáli. Někdy marketing trochu předbíhá vývoj
A D5T5 není jen o tuningu, ale palubky a středové panely jsou důležitý pilíř. V některých modelech ještě telefony. O RTI navigace v češtině volá asi 5 lidí týdně.
Navíc ten Babylón, co je tu v v Evropě, ten je příšerný. Těch jazyků a hlavně těch písmenek, to jsem ani netušil, co všechno tohle existuje...
Co už ale v alfa provozu jede, tak jsou mnohé benzínové jednotky ME7 (2.4T, T5, atp. - 2000-~2005) a nafty EDC15 (D5 120kW, 2.4D 96kW - vše bez DPF). ME4.4 (upřímně) nejsou zrovna mainstream, takže asi nebudou "brzy". Robert (ARD) je samozřejmě umí, pokud to půjde přes CAN, tak to budeme přes CAN také ladit. Jen nastudovat jak.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#32 Chip od koho v ČR? Autochip.eu?
Samozřejmě že se M4.3/4.4 dá dělat přes OBDII, stačí na bootovací pin ECU přívést +12V. Původně to ARD dělalo tak že si jejich soft mohl kdokoli nalít doma sám, jenomže to utnuli, protože jim díky tomu, že pak posílali softwary mailem začali lidi vidět do karet a mít nepříjemný dotazy a připomníky. Za tím účelem prodávali vysoce speciální ARDVARC kabel (což nebylo nic jinýho než obyčejnej K-line VAG-COM kabel) pomocí kterýho bylo možný do jejich vysoce speciální upravený řídící jednotky (standartní ECU s dodělaným bootovacím spínačem, kterej přiváděl plus na bootovací pin ECU) nalít dodanej software.ok2ucx píše:Robert (ARD) je samozřejmě umí, pokud to půjde přes CAN, tak to budeme přes CAN také ladit. Jen nastudovat jak.
P.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 661
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
- Bydliště: Chrudim
#33 Chip od koho v ČR? Autochip.eu?
No stale cekam na nabídku od vas na B5254T2 už sem to resil s tymonem davno a furt nicok2ucx píše:
Co už ale v alfa provozu jede, tak jsou mnohé benzínové jednotky ME7 (2.4T, T5, atp. - 2000-~2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 601
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
#34 Chip od koho v ČR? Autochip.eu?
Ver, ze tymon by rad neco poslal, ale zatim nemam v ruce od ARD kompletni soupis... Vsichni tak horlive vyviji system, ze na popis zatim nezbyva moc casu... Pokusim se to tedy dnes znovu zaurgovat
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 55
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 850 T5
- Bydliště: Brno
#35 Chip od koho v ČR? Autochip.eu?
Za mě můžu doporučit BSR, i když u starších modelů se jednotka posílá do Švédska, když to jde dobře tak za týden jezdíš, ale když to dobře nejde (což se stalo mě), tak bylo auto odstavené 2 měsíce. Výsledek je ale opravdu znát..
Na C70 jsem s tím měl najeto přes 100tis km v kombinaci s LPG - obě tyto úpravy Ti podle škarohlídů spolehlivě odrovnají motor - není tomu tak. Volvo i po 5 letech s chipem a LPG stále jezdí a dokonce je teď na prodej na bazosi.. Takže bez obav, pokud to nebude dělat nějakej jouda, tak se není čeho bát. Rozhodně bych si ale připlatil a vyhnul se experimentům v řádu 2tis Kč a podobně.
Na C70 jsem s tím měl najeto přes 100tis km v kombinaci s LPG - obě tyto úpravy Ti podle škarohlídů spolehlivě odrovnají motor - není tomu tak. Volvo i po 5 letech s chipem a LPG stále jezdí a dokonce je teď na prodej na bazosi.. Takže bez obav, pokud to nebude dělat nějakej jouda, tak se není čeho bát. Rozhodně bych si ale připlatil a vyhnul se experimentům v řádu 2tis Kč a podobně.
_________________
bylo: C70 T5
bylo: 850 T5 1993 BSR Stage2, TD0HL-19T @1.3bar, "3" downpipe, R-svody, 297hp/450Nm. LPG @ 0,5bar
je: Nissan Leaf (ale tu je to sprosté slovo)
bylo: C70 T5
bylo: 850 T5 1993 BSR Stage2, TD0HL-19T @1.3bar, "3" downpipe, R-svody, 297hp/450Nm. LPG @ 0,5bar
je: Nissan Leaf (ale tu je to sprosté slovo)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#36 Chip od koho v ČR? Autochip.eu?
Taky se chci zeptat. O chipu se bavím s D5T5 s tím, že by se dělal u Jeana spolu s LPG. Teď jsem zjistil, že provozovna "chiptuningu" je 200 m od mého bydliště. Cena ve slevě srandovní. Máte s nimi někdo zkušenost? Líbí se mi měření před a po, což u řady jiných není k dispozici. Myslíte, že je měření před a po výhodou, nebo by jste dali přednost řešení od D5T5, a proč? DíkyDony píše:Má někdo zkušenosti s Autochip.eu? mají tento víkend akci na chip za 3500kč a v upravě Sport bych se měl dostat na 193KW udajně a 432 NM, což by se mi líbilo. Ale nevím jak ta firma na tom je? Navíc jako jedni zmála vám to hned změřej...
http://www.autochip.eu/cz/chiptuning/tabulky/volvo/volvo-s60-25-turbo-210hp/?sport
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#37 Chip od koho v ČR? Autochip.eu?
A má autochip nějakou záruku vrácení peněz do x dní? Pokud jo a chceš si hrát, tak můžeš vyzkoušet obojí. tymon nabízel lidem co mají úpravu od někoho jinýho možnost zazálohování, zkušebního nahrání ARD a následnýho porovnání.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#38 Chip od koho v ČR? Autochip.eu?
Čas na hraní nemám, potřebuji řešení kde odpadá ladění a jakékoli laborování. Otázka je, zda to vůbec je možné..
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 319
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Podolí u Brna
- Vůz: Volvo 850 T5
- Kontaktovat uživatele:
#39 Chip od koho v ČR? Autochip.eu?
Hlavně je otázka jestli mají s Volvama daných ročníků vůbec zkušenosti. Dostat se do té jednotky není tak samozřejmé a pokud by to vůbec uměli, tak jedině za cenu rozdělání jednotky, což není ideální. Nedávno mi tu dokonce jeden zákazník vykládal, jak u podobných nalévačů měli problém i s EDC15 na staré D5. Ona je jedna věc napsat hodnoty na web a pak to auto skutečně upravit. U D5T5 se jednotka nedemontuje...
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 7 Odpovědi
- 1952 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od neuman zdenek
-
- 2 Odpovědi
- 823 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od selap
-
- 5 Odpovědi
- 579 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od yoby
-
- 13 Odpovědi
- 2400 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od metju