245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 233
- Příspěvky: 957
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
#476 245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy
chcem sa pacit. aj majitelovi sa pacim,ale chudak ma krizu..
- Přílohy
-
- 29249526_1648969465193379_796923939704298016_n.jpg (96.95 KiB) Zobrazeno 4637 x
-
- 29243932_1648969428526716_2854112331526564049_n.jpg (104.03 KiB) Zobrazeno 4637 x
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
#477 245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy
Máš to velmi pekné.
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 61
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#478 245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy
Skoda s tym jazdit
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
#479 245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy
Práve naopak, treba mu poriadne naložiť, nech sa ukáže!
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 233
- Příspěvky: 957
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
#480 245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy
po dlhej odmlke som opat spat.. Ahojte.
priznam sa, ze jediny dovod bol asi lenivost. ustavicne som zostavenie prispevkov odkladal az sa to nakopilo tak, ze sa mi do toho nechcelo uz vobec, ale konecne som sa dokopal.
nasledovne prispevky rozdelim asi na tri casty.. a zacneme hned letom 2018.
Leto 2018 toho vela neprinieslo.. len som autom jazdil kade tade, avsak podarilo sa mi od susedov z Budapesti zakupit za fajn peniz dalsi ,, flathood´´ a tak som si na nom hned vyskusal odstranovanie hrdze a opravu tych miest, co zahrnalo aj nejake tmelenie a potom nastrek. zatial to drzi, takze u mne dobry.. na farbu som siel low budget, cierny sprej v plechovke a par vrstiev laku.. a okrem toho sa mi podarilo aj z nejakeho zelezneho srotu konecne vyrobit tu ´´nestastnu´´ konzolu na snimac mrtveho bodu klukovej hriadele.. podaktori si mozno pamatate tu prvu konzolu.. to bol fakt ze joke
tato druha a myslim ze aj finalna verzia vsak nielenze vyzera lepsie,ale je aj dostatocne solidna takze snimac uz pekne drzi na mieste. posudte sami.
priznam sa, ze jediny dovod bol asi lenivost. ustavicne som zostavenie prispevkov odkladal az sa to nakopilo tak, ze sa mi do toho nechcelo uz vobec, ale konecne som sa dokopal.
nasledovne prispevky rozdelim asi na tri casty.. a zacneme hned letom 2018.
Leto 2018 toho vela neprinieslo.. len som autom jazdil kade tade, avsak podarilo sa mi od susedov z Budapesti zakupit za fajn peniz dalsi ,, flathood´´ a tak som si na nom hned vyskusal odstranovanie hrdze a opravu tych miest, co zahrnalo aj nejake tmelenie a potom nastrek. zatial to drzi, takze u mne dobry.. na farbu som siel low budget, cierny sprej v plechovke a par vrstiev laku.. a okrem toho sa mi podarilo aj z nejakeho zelezneho srotu konecne vyrobit tu ´´nestastnu´´ konzolu na snimac mrtveho bodu klukovej hriadele.. podaktori si mozno pamatate tu prvu konzolu.. to bol fakt ze joke
tato druha a myslim ze aj finalna verzia vsak nielenze vyzera lepsie,ale je aj dostatocne solidna takze snimac uz pekne drzi na mieste. posudte sami.
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 233
- Příspěvky: 957
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
#481 245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy
jesen 2018 so sebou priniesla aj malu nehodu.. malinko mi v zakrute ustrelilo zadok a zial uz ani kontra nepomohla a tak som skoncil na obrubniku. odniesol to zial malicko priecny predny nosnik pod chladicom, malinko ho zatlacilo dovnutra, dalej je na odpis rameno a plechac hadam bude mozne zrovnat.
takze.. som si nechat vyrobit dalsi novy par tvrdsich pruzin,lebo tie prve ktore som si objednal este niekedy v roku 2017 neboli uplne podla mojich predstav nakolko boli trosku vyssie ako som chcel.
jedno stastie ze som mal jeden par ramien v zalohe a tak som ich dodatocne vystuzil.. nasledne slo vsetko na tryskanie pieskom, a pozinkovanie a praskovanie. na ramena sli nove capy a na riadenie lemforder prachovky,avsak kratko na to som zistil ze lemforder prachovky vlastne niesu lemforder ale vyraba ich ista firma GOMET a Lemforder si to bali do svojich krabic. GOMET vsak stoji cca 5€/ks, zatial co Gomet zabaleny v Lemforder krabici stoji cez 11€.. to nasere nuz a aby toho na jesen este nebolo malo tak jedneho krasneho uprsaneho dna mi odisiel aj motorcek stieracov nastastie sa jednalo iba o odpadnuty magnet, takze oprava sice nebola tazka,ale malicko som sa s tym motorcekom vyhral.. ked sa uz naskytla taka prilezitost. premazane tukom a PTFE mazivom motorcek funguje a vyzera ako novy.
pri tejto prilezitosti som si povedal, ze okay urobime tu prednu napravu este raz a poriadne.. takze.. som si nechat vyrobit dalsi novy par tvrdsich pruzin,lebo tie prve ktore som si objednal este niekedy v roku 2017 neboli uplne podla mojich predstav nakolko boli trosku vyssie ako som chcel.
jedno stastie ze som mal jeden par ramien v zalohe a tak som ich dodatocne vystuzil.. nasledne slo vsetko na tryskanie pieskom, a pozinkovanie a praskovanie. na ramena sli nove capy a na riadenie lemforder prachovky,avsak kratko na to som zistil ze lemforder prachovky vlastne niesu lemforder ale vyraba ich ista firma GOMET a Lemforder si to bali do svojich krabic. GOMET vsak stoji cca 5€/ks, zatial co Gomet zabaleny v Lemforder krabici stoji cez 11€.. to nasere nuz a aby toho na jesen este nebolo malo tak jedneho krasneho uprsaneho dna mi odisiel aj motorcek stieracov nastastie sa jednalo iba o odpadnuty magnet, takze oprava sice nebola tazka,ale malicko som sa s tym motorcekom vyhral.. ked sa uz naskytla taka prilezitost. premazane tukom a PTFE mazivom motorcek funguje a vyzera ako novy.
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#482 245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy
pěkná práce
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
#483 245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy
Ahoj, super práca, ide ti to.
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 233
- Příspěvky: 957
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
#484 245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy
pokracujeme dalsim update-om z konca roka 2018. jeden by si povedal ze OK na tento rok uz staci,ale... veru nestaci..
zial jedneho chladneho decembroveho dna som vsimol, ze mi budik tlaku oleja zacal ukazovat nizsie hodnoty tlaku na ake som bol zvyknuty.a jejda.. takze auto do garaze a hor sa zistit co sa stalo. ako prve ma napadlo ze olejova pumpa asi umrela, takze vana dole a pumpa von. haynes manual v tomto pripade velmi dobre posluzil a veru ze nasla sa pricina.. a presne ako som si myslel. olejova pumpa dosluzila. nameral som vole ktore uz boli na maximalnej hranici povolenej specifikacie. ak si dobre pamatam max vola bola 0,35mm, ale to nebolo vsetko.
pretlakovy ventil ktory sa sklada z pruzinky a takeho kovoveho ,,bazmegu´´ sa zasekol a ostal otvoreny, cize tam som stracal vacsiu cast tlaku. dalsie komplikacie som vsak uz nechcel riskovat, takze som sa rozhodol ze nic ine ako novu olejovu pumpu uz do motora nedam. ale nakolko sa nam zacala zima moc som to netlacil a na aute som pracoval iba ak bolo znesitelne pocasie.
ako som tak mal ten motor otvoreny vsimol som si jeden detail ktory mi dost prekazal, a to ten ze pan ktory mi este v roku 2016 zgeneralkoval blok a osadil mi tam ostrekovace piestov, tak dva ostrekovace umiestnil na nespravnu poziciu a to tak, ze sa k nim velmi nedalo dostat, nakolko mi v pristupe k nim branilo protizavazie na klukovej hriadeli a vola medzi rotujucou klukou a ostrekovacom bola naozaj velmi malicka snad nieco okolo 1mm, takze som sa rozhodol ze motor ide von a tento nestastny detail treba napravit. nuz a tu sa dostavamu uz do roku 2019, zhruba februar. medzi casom som od chalanov z acm.se zakupil ,,high volume/ pressure´´ olejove cerpadlo. pocasie uz zacalo priat a tak som sa zacal viac a viac venovat skladaniu motora,avsak tento krat som ten motor chcel uzavriet uz s pocitom spokojnosti a tak aby som tam opat nemusel o nejaku kraktu dobu opat nieco vymienat.. browsoval som volvo fora az som narazil na jeden odkaz od dnes uz zosnuleho clena americkeho fora turbobricks. isty pan mechanik a dlhorocny nadsenec Volvo,Thomas Fritz na svojej stranke zdokumentoval nedokonalosti olejoveho systemu redblockov (pre viac info https://pbase.com/stealthfti/lubesys ) a tak som sa teda na to dal.
islo primarne len o to ze v troch miestach kade pretekal olej mu cestu blokovali akoby nedokonalosti : bud nedovrtane priechody,alebo mozno este nejake nedokonalosti formy z ktorej bol blok odliaty.. neviem.
jednalo sa o tri +/- 3-4mm kusy ktore blokovali tok oleja a tie trebalo odstranit, ja som sa ich rozhodol odvrtat.
zial jedneho chladneho decembroveho dna som vsimol, ze mi budik tlaku oleja zacal ukazovat nizsie hodnoty tlaku na ake som bol zvyknuty.a jejda.. takze auto do garaze a hor sa zistit co sa stalo. ako prve ma napadlo ze olejova pumpa asi umrela, takze vana dole a pumpa von. haynes manual v tomto pripade velmi dobre posluzil a veru ze nasla sa pricina.. a presne ako som si myslel. olejova pumpa dosluzila. nameral som vole ktore uz boli na maximalnej hranici povolenej specifikacie. ak si dobre pamatam max vola bola 0,35mm, ale to nebolo vsetko.
pretlakovy ventil ktory sa sklada z pruzinky a takeho kovoveho ,,bazmegu´´ sa zasekol a ostal otvoreny, cize tam som stracal vacsiu cast tlaku. dalsie komplikacie som vsak uz nechcel riskovat, takze som sa rozhodol ze nic ine ako novu olejovu pumpu uz do motora nedam. ale nakolko sa nam zacala zima moc som to netlacil a na aute som pracoval iba ak bolo znesitelne pocasie.
ako som tak mal ten motor otvoreny vsimol som si jeden detail ktory mi dost prekazal, a to ten ze pan ktory mi este v roku 2016 zgeneralkoval blok a osadil mi tam ostrekovace piestov, tak dva ostrekovace umiestnil na nespravnu poziciu a to tak, ze sa k nim velmi nedalo dostat, nakolko mi v pristupe k nim branilo protizavazie na klukovej hriadeli a vola medzi rotujucou klukou a ostrekovacom bola naozaj velmi malicka snad nieco okolo 1mm, takze som sa rozhodol ze motor ide von a tento nestastny detail treba napravit. nuz a tu sa dostavamu uz do roku 2019, zhruba februar. medzi casom som od chalanov z acm.se zakupil ,,high volume/ pressure´´ olejove cerpadlo. pocasie uz zacalo priat a tak som sa zacal viac a viac venovat skladaniu motora,avsak tento krat som ten motor chcel uzavriet uz s pocitom spokojnosti a tak aby som tam opat nemusel o nejaku kraktu dobu opat nieco vymienat.. browsoval som volvo fora az som narazil na jeden odkaz od dnes uz zosnuleho clena americkeho fora turbobricks. isty pan mechanik a dlhorocny nadsenec Volvo,Thomas Fritz na svojej stranke zdokumentoval nedokonalosti olejoveho systemu redblockov (pre viac info https://pbase.com/stealthfti/lubesys ) a tak som sa teda na to dal.
islo primarne len o to ze v troch miestach kade pretekal olej mu cestu blokovali akoby nedokonalosti : bud nedovrtane priechody,alebo mozno este nejake nedokonalosti formy z ktorej bol blok odliaty.. neviem.
jednalo sa o tri +/- 3-4mm kusy ktore blokovali tok oleja a tie trebalo odstranit, ja som sa ich rozhodol odvrtat.
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 233
- Příspěvky: 957
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
#485 245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy
tento krat som uz nechcel velmi riskovat a v snahe predist moznym problemom s olejovou pumpou som si este zadovazil taky maly upgrade kit pre olejove pumpy, ktory vymenil povodnu pruzinku za trosku tvrdsiu pruzinku a ten povodny (podla mna celkom nestastny design) ventil bol nahradeny gulickou, ktora sa podla mna uz nezasekne. minimalne si myslim,ze je ovela mensia sanca ze sa zasekne ako ten povodny design ventilu.. ved pozrite a usudite sami.
neviem ci je to velky upgrade,ale povodnu m46 som vymontoval a nahradil ju za celohlinikovu m46+ silnejsi overdrive zo 740 T,ktoru som vymenil od bratov madarov za nehuciacu m47-ku.. no a tu sa uz blizime do zdarneho konca.. dodam uz len tolko ze kym som mal motor rozobrany tak som si este dal namahu ho odniest na zbrusenie bloku o 0,40mm, tak aby mi piesty malicko precnievali nad blok..
neviem ci vam je znama teoria ,, tight squish´´ ?!
a teda po tomto celom sa sa uz inac nedalo a doslo aj na nove BMW odstrekovace piestov..
a taktiez na zaslepenie dvoch nespravne umiestenych dier panom,ktory mi generalkoval blok.
motor uz takmer zlozeny.. bolo to nadsenie velike neviem ci je to velky upgrade,ale povodnu m46 som vymontoval a nahradil ju za celohlinikovu m46+ silnejsi overdrive zo 740 T,ktoru som vymenil od bratov madarov za nehuciacu m47-ku.. no a tu sa uz blizime do zdarneho konca.. dodam uz len tolko ze kym som mal motor rozobrany tak som si este dal namahu ho odniest na zbrusenie bloku o 0,40mm, tak aby mi piesty malicko precnievali nad blok..
neviem ci vam je znama teoria ,, tight squish´´ ?!
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 233
- Příspěvky: 957
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
#486 245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy
na zaver uz len dodam, ze motor facha a vsetko je okay.
uz zhruba 1000km som ubehol a je tomu par dni co som si zmeral kompresiu a ta je 13bar na vsetkych valcoch a tlak oleja je 1.8baru na volnobeh a pri maximalnom zatazeni zhruba 4,3bar, takze som spokojny. musim sa priznat ze po tomto vykone som na seba celkom hrdy.. ze som to cele dokazal vzhladom na to, ze len fanusik/nadsenec..
uz zhruba 1000km som ubehol a je tomu par dni co som si zmeral kompresiu a ta je 13bar na vsetkych valcoch a tlak oleja je 1.8baru na volnobeh a pri maximalnom zatazeni zhruba 4,3bar, takze som spokojny. musim sa priznat ze po tomto vykone som na seba celkom hrdy.. ze som to cele dokazal vzhladom na to, ze len fanusik/nadsenec..
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 7506
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#487 245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy
Krásná práce!
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#488 245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Online
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4210
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#489 245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy
Nádhera! Smekám klobouk
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 61
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#490 245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy
Vidim ze si si konecne zohnal zirafu...
Btw vana ma byt cervena
Btw vana ma byt cervena
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
#491 245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy
Nevedel som že mame takeho volvo pacienta v okrese kľudne môžme niekedy pokecať.A za pracuFritzko píše:na zaver uz len dodam, ze motor facha a vsetko je okay.
uz zhruba 1000km som ubehol a je tomu par dni co som si zmeral kompresiu a ta je 13bar na vsetkych valcoch a tlak oleja je 1.8baru na volnobeh a pri maximalnom zatazeni zhruba 4,3bar, takze som spokojny. musim sa priznat ze po tomto vykone som na seba celkom hrdy.. ze som to cele dokazal vzhladom na to, ze len fanusik/nadsenec..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 233
- Příspěvky: 957
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
#492 245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy
dik Gusto!gusto píše:Ahoj, super práca, ide ti to.
niekedy ked budes mat cestu tak sa zastav.. a mozes tomu srotu dat na pi*u.
avsak nieje to ani turbina a ani riadne vyladena atmosfera..zatial..
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 233
- Příspěvky: 957
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
#493 245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy
no veru zohnal, ale iba pozicana.. avsak dufam ,ze uz mi ju nebude treba par rokov..Sergej píše:Vidim ze si si konecne zohnal zirafu...
Btw vana ma byt cervena
ad vana... mohol si si vsimnut ze niesom ,,purist´´/ purista.
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 233
- Příspěvky: 957
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
#494 245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy
Ahoj..nuz veru pacient..iste som.Jasko píše:Nevedel som že mame takeho volvo pacienta v okrese kľudne môžme niekedy pokecať.A za pracuFritzko píše:na zaver uz len dodam, ze motor facha a vsetko je okay.
uz zhruba 1000km som ubehol a je tomu par dni co som si zmeral kompresiu a ta je 13bar na vsetkych valcoch a tlak oleja je 1.8baru na volnobeh a pri maximalnom zatazeni zhruba 4,3bar, takze som spokojny. musim sa priznat ze po tomto vykone som na seba celkom hrdy.. ze som to cele dokazal vzhladom na to, ze len fanusik/nadsenec..
neviem teraz ktoryokres myslis?
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 233
- Příspěvky: 957
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
#495 245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy
kluci/kolegove Petr Marek, raolsa, jancho, Nimrod
dakujem Vam za podporu a uznanie!
dakujem Vam za podporu a uznanie!
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1291
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#496 245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy
poklona , pěkná práce.
Co ta ř.j. z FB pomohla?
Co ta ř.j. z FB pomohla?
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
#497 245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy
Podľa špz predpokladam že KežmarokFritzko píše:Ahoj..nuz veru pacient..iste som.Jasko píše: Nevedel som že mame takeho volvo pacienta v okrese kľudne môžme niekedy pokecať.A za pracu
neviem teraz ktoryokres myslis?
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 2 Odpovědi
- 635 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Sergej
-
- 2 Odpovědi
- 1123 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Bezpřezdívky
-
- 1 Odpovědi
- 1757 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Airbus380
-
- 6 Odpovědi
- 961 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr Marek
-
- 25 Odpovědi
- 6149 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Fritzko