To nejde někde z kopce rozbrzdit?Romulusw píše:To já mám jiný problém. Já je mám poslední dobou rezavé, teda ty přední jen chvíli, ale ty zadní se nestačí ošoupat, rez zčerná a vydrží tam strašně dlouho
Neustále zvlněné kotouče XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#76 Neustále zvlněné kotouče XC90
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4900
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#77 Neustále zvlněné kotouče XC90
To nemá efekt, ten zadek brzdí výrazně méně než předek. Kdyby deskama brzdila ručka, tak by to šlo s kopce přes ní, ale takhle asi budu muset vzít na jaře šmirgl a přeblejsknout to.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 850
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Zlaté Hory
- Vůz: ......
- Bydliště: Zlaté Hory
#78 Neustále zvlněné kotouče XC90
Loni jsem dával na předek Textar a už to cítím na pedálu a to mám na nich s bídou pět tisíc...
_________________
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#79 Neustále zvlněné kotouče XC90
měl bych mít, včetně magnetického stojánku. Pokud to zase někdo z příbuzných nepotřeboval.hajnej píše:Máš hodinky?eLzyx píše:Kontroloval jsem pro jistotu i házivost kotouče.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12978
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#80 Neustále zvlněné kotouče XC90
Taky mám černý kotouče, všechny, ale nehází to, brzdí to a tak to neřeším.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2206
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#81 Neustále zvlněné kotouče XC90
Zimmermany vetrane a derovane + EBC YellowStuff (DS2500 nebyli k sehnani).
Ted budu nejak predelavat na 330mm a 310mm z XC90,
a dam to same(pokud nesezeru DS2500), resp. pokud budou existovat desky z rady OrangeStuff, tak ty...
Ted budu nejak predelavat na 330mm a 310mm z XC90,
a dam to same(pokud nesezeru DS2500), resp. pokud budou existovat desky z rady OrangeStuff, tak ty...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 950
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#82 Neustále zvlněné kotouče XC90
Mně se rozvibrovaly zánovní kotouče. Když jsem na to tak koukal, tak jediný problém, co může nastat, že se po voditkach nestačí dostatečně rychle pohybovat třmen tak, aby vykryl házení kotouče. Takže jednak srovnat kotouče (mám teď 0.04 a 0.02mm) a očistit a promazat vodítka. Projel jsem to a po vibracích ani stopa;)cico píše:Za me Bremba ne. Mam je v predu a po asi 3tis.km zvlnene. Bud zvlnene kotouce nebo mam jinde problem. Vibruje mi pri brzdeni volant...
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#83 Neustále zvlněné kotouče XC90
Koupím si tuhle opravnou sadu https://granex.cz/autodily/volvo/v70-ii/2-4-d5-awd-136kw/brzdovy-system/brzdovy-trmen?productId=412978
Změřím házivost nábojů, nechám stočit ty lehce jeté kotouče a pořídím nové desky. Uvidíme...
Změřím házivost nábojů, nechám stočit ty lehce jeté kotouče a pořídím nové desky. Uvidíme...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 950
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#84 Neustále zvlněné kotouče XC90
No, jasně. Já ještě nenapsal, že mám dva roky staré držáky a repasované třmeny. Takže mám novou i tuhle gumu, v které to jezdí, i ta vodítka. Ono po deseti, patnácti letech to může být pěkně zaprasene.. a pak stačí i v normě házejí kotouče, ale třmen se prostě nehne, tak to dělá bordel.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
#85 Neustále zvlněné kotouče XC90
Velmi často je "házení " způsobeno vadnými čepy,nebo měkkými silentbloky přední nápravy.Lze poznat na STK,kdy brzdy brzdí souměrně a stále,ale při provozu se volant třepe.Většinou,když přišlápnete brzdu více,třepání ustane.Dost často pak nekopou přední,ale zadní kotouče.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 950
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#86 Neustále zvlněné kotouče XC90
Aha. Ještě jsem nenapsal, že to vibrovalo výhradně při prudším brzdění. Pak by to měla způsobovat jen kombinace moc hází kotouč vzhledem k tomu, jak jsou zatuhly vodítka.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1323
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
#87 Neustále zvlněné kotouče XC90
Není od věci si zajet na válce, každá STK je má a hned vidíš odkud to jde, u mě to byl 1 přední a 1 zadní, takže bylo jasno, všechny 4 vyměnit. A taky se dá domluvit aby se přitom podíval na další věci co by to mohly, dělat.Cena je kolem 300Kč.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#88 Neustále zvlněné kotouče XC90
Válce jsem také několikrát absolvoval. Otázkou pro mě spíš je, co to zvlnění způsobí.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 198
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Hlavní město piva
- Vůz: XC90 3.2
#89 Neustále zvlněné kotouče XC90
Nevim jestli to souvisi a jestli je to vubwc pravda, ale dle info od auto Volf je pri vymene kotoucu na XC90 potreba dukladne zkontrolovat stav prednich ramen a nejakych dalsich veci na predni naprave. Jinak je pak velka sance ze to bude hazet ...
_________________
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 950
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#90 Neustále zvlněné kotouče XC90
Nechápu, jak může zvlnění kotouče způsobit špatný stav ramen. Chápu, že ko podvozek může zapříčinit vibrace, chapu, že zvlněné kotouče můžou způsobit vibrace. Ale proč by měla mít ramena vliv na kotouče..
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 12054
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#91 Neustále zvlněné kotouče XC90
Nevim čemu se divíš, To je uplně jasná a srozumitelná informace. Mě stačilo přečíst si u Volfa a víc nepotřebuju. Ještě by ti to mohl říci odborník pan Táborský a jsem doma uplně.
Obecně, prostě mrtvý zavěšení může taky vibrovat, takže ty si necháš udělat brzdy a ono to bude dělat furt, tak ti řeknou že to je ramenama, uděláš ramena a je klid. No a jsi v tom za 15+15=30. A pak řekneš, proč to nepoznali rovnou a musel si kuli nim měnit i brzdy... takhle ti zavřou hubu hnedka na začátku.
Obecně, prostě mrtvý zavěšení může taky vibrovat, takže ty si necháš udělat brzdy a ono to bude dělat furt, tak ti řeknou že to je ramenama, uděláš ramena a je klid. No a jsi v tom za 15+15=30. A pak řekneš, proč to nepoznali rovnou a musel si kuli nim měnit i brzdy... takhle ti zavřou hubu hnedka na začátku.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 950
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#92 Neustále zvlněné kotouče XC90
Tady problem nevidim:
spatny podvozek -> vibrace
zvlnene kotouce -> vibrace
spatny podvozek + zvlnene kotouce -> vibrace
co psal danillo, jsem pochopil takhle, ale nechapu, proc by to melo platit:
spatny podvozek + novy nezvlneny kotouce -> zvlneny kotouce -> vibrace
Jestli chtel danillo ale napsat
dle info od auto Volf je pred vymenou kotoucu na XC90 potreba dukladne zkontrolovat stav prednich ramen a nejakych dalsich veci na predni naprave. Jinak je pak velka sance ze to bude vibrovat i po vymene, protoze za to nemohly kotouce, ale podvozek
tak jsem si to hold nedomyslel.
Urvanej rika a je to ok:
vibrace odstranim opravou spatneho podvozku a zvlnenych kotoucu. V idealnim pripade vymenim jen to, co je opravdu spatne a ne zbytecne oboji.
No nic. Asi je to jen nedorozumneni a nic noveho se nedozvim..
spatny podvozek -> vibrace
zvlnene kotouce -> vibrace
spatny podvozek + zvlnene kotouce -> vibrace
co psal danillo, jsem pochopil takhle, ale nechapu, proc by to melo platit:
spatny podvozek + novy nezvlneny kotouce -> zvlneny kotouce -> vibrace
Jestli chtel danillo ale napsat
dle info od auto Volf je pred vymenou kotoucu na XC90 potreba dukladne zkontrolovat stav prednich ramen a nejakych dalsich veci na predni naprave. Jinak je pak velka sance ze to bude vibrovat i po vymene, protoze za to nemohly kotouce, ale podvozek
tak jsem si to hold nedomyslel.
Urvanej rika a je to ok:
vibrace odstranim opravou spatneho podvozku a zvlnenych kotoucu. V idealnim pripade vymenim jen to, co je opravdu spatne a ne zbytecne oboji.
No nic. Asi je to jen nedorozumneni a nic noveho se nedozvim..
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 198
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Hlavní město piva
- Vůz: XC90 3.2
#93 Neustále zvlněné kotouče XC90
Dohledal jsem plne zneni te nabidky na kotouce na predku:
Brzdový kotouč - 4051 Kč s DPH / kus
Destičky - 3674 Kč s DPH / sadu
Ceny před slevou, na toto vozidlo 25% při montáži u nás.
Tento typ brzd je docela problémový. Při výměně je třeba zkontrolovat
házivost nábojů, stav silentbloků spodních ramen, uložení brzdových třmenů,
vyvážení kol a geometrie.
Nejčastějším problémem je po výměně vibrace volantu při brzdění ve vyšší
rychlosti - po ujetí cca 3-5 tis km po výměně kotoučů.
_________________
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#94 Neustále zvlněné kotouče XC90
Nechal jsem si změřit kotouče v práci na 3D souřadnicovém systému. Zajímá mě, co vyjde. Výsledky budu sdílet.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 950
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#95 Neustále zvlněné kotouče XC90
Diky.danillo píše:Dohledal jsem plne zneni te nabidky na kotouce na predku:Tento typ brzd je docela problémový. Při výměně je třeba zkontrolovat
házivost nábojů, stav silentbloků spodních ramen, uložení brzdových třmenů,
vyvážení kol a geometrie.
Nejčastějším problémem je po výměně vibrace volantu při brzdění ve vyšší
rychlosti - po ujetí cca 3-5 tis km po výměně kotoučů.
Hazivost nábojů ok, ale typicky nehází. Uložení třmenů ok, to jsem psal - vodítka. Zbytek závad může způsobovat vibrace, ale spojitost se zvlnenim tam nevidím. Spíš se asi chrání. Když zkontrolují všechno, nebude problém, který by se dal svést na brzdy.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#96 Neustále zvlněné kotouče XC90
Takže výsledky budou přesné na desetitisíciny mmhajnej píše:Nechal jsem si změřit kotouče v práci na 3D souřadnicovém systému. Zajímá mě, co vyjde. Výsledky budu sdílet.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 12054
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#97 Neustále zvlněné kotouče XC90
Nejsem si jistej, jestli tydle potvory umí desetiny mikronu. Máme to samý akorát od fy Wenzel a setinky ti budou stačit
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#98 Neustále zvlněné kotouče XC90
Tohle je japonský, to musí umět všechnoUrvanej píše:Nejsem si jistej, jestli tydle potvory umí desetiny mikronu. Máme to samý akorát od fy Wenzel a setinky ti budou stačit
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#99 Neustále zvlněné kotouče XC90
Nakonec na to kluci neměli čas a změřili mi kotouče jen pomocí úchylkoměru na rovné ploše. Vždy jeden z páru měl větší házivost.hajnej píše:Takže výsledky budou přesné na desetitisíciny mm
Kotouče jsem si nechal stočit, objednal jsem nové náboje https://autodilos.cz/front/product/default/227797 a opravnou sadu brzdových třmenů https://autodilos.cz/front/product/default/920472.
Jsem zvědavý, jestli to pomůže a budu jezdit bez vibrací.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#100 Neustále zvlněné kotouče XC90
A nemáš zatuhlý třmeny? Pokud jsou v pořádku, musí se kotouč obrousit sám při silnějším brzdění, pokud není vyrezlý, nebo zkřivený kotouč...Romulusw píše:To nemá efekt, ten zadek brzdí výrazně méně než předek. Kdyby deskama brzdila ručka, tak by to šlo s kopce přes ní, ale takhle asi budu muset vzít na jaře šmirgl a přeblejsknout to.
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 13 Odpovědi
- 849 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od sumi
-
- 5 Odpovědi
- 454 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od snowflakeC70
-
- 21 Odpovědi
- 2505 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od tokacek
-
- 3 Odpovědi
- 476 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od smolda
-
- 3 Odpovědi
- 1158 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ..::Philip::..