850 2,0 20V nechce nastartovat nedrží volnoběh po startu

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 4736
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#26 850 2,0 20V nechce nastartovat nedrží volnoběh po startu

Příspěvek od Ondra. »

Lambda a váha vzduchu vyměněna. Vše bylo v pohodě a chytalo na drc než jsem zas začal jezdit na plyn :shock:
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Jean
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 319
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Podolí u Brna
Vůz: Volvo 850 T5
Kontaktovat uživatele:

#27 850 2,0 20V nechce nastartovat nedrží volnoběh po startu

Příspěvek od Jean »

Co je tam za plyn?
_________________
Volvo 960 93,95,96,97 B6304FS, S80 00 T6, 850 2,3 T5

1. eshop s volvodíly

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 4736
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#28 850 2,0 20V nechce nastartovat nedrží volnoběh po startu

Příspěvek od Ondra. »

Jean píše:Co je tam za plyn?
BRC posílám fotku přílohy TP.
jinak sumárum: Po resetu řídících jednotek jsem jezdil pouze na benzín, chytalo to a jelo dobře. Zdálo se mi to bohatý (svítila lambda a vyblikal jsem chybějící signál z lambdy) tak jsem vyměnil lambdu (měl jsem tu z desetiventilu ale zdánlivě šla přebastlit), váhu vzduchu a svíčky, k tomu vyčištěná škrtící klapka a odvětrání klikovky.
Chytalo to na drc a jezdilo taky v pohodě. Ale občas když jsem stál se zahřátým motorem na volnoběh se rozsvítila kontrolka lambdy. Hned potom jsem vyblikal na A2 113 a 232 (někdo to popisuje zde http://autorepair.about.com/library/faqs/bl451h.htm ten třetí kod jsem nevyblikal..).
Nevylučuju že ta náhradní lambda taky není úplně v kondici. Druhej den už zase kontrolka lambdy nesvítí a zároveň nevyblikám žádnou chybu...
No a když jsem začal jezdit zas na plyn tak jízda v pohodě ale dlouho točím startérem (a musím pomoci plynovým pedálem) aby to chytlo a pak tomu ještě chvilku pomáhat aby to nezdechlo. Po ujetí pár set metrů nebo při teplým startu je vše v pořádku. podotýkám že samozřejmě nechávam LPG na automatice a startuju tedy benzínem....
Přílohy
17112013816.jpg
17112013816.jpg (58.93 KiB) Zobrazeno 677 x
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Jean
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 319
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Podolí u Brna
Vůz: Volvo 850 T5
Kontaktovat uživatele:

#29 850 2,0 20V nechce nastartovat nedrží volnoběh po startu

Příspěvek od Jean »

Musel bych se asi podívat přesně, ale nejsem si jistý, zda má 10V stejnou lambdu jako 20V. Myslím, že 10V má 0-5V a 20V má 0-1V. Přesně to teď nezjistím, ale mám pocit, že to tak je. Další možnost je netěsné sání motoru nebo špatně seřízený plyn. Jedna z těchto věcí ti rozhazuje LTFT a pak je problém se startem.
_________________
Volvo 960 93,95,96,97 B6304FS, S80 00 T6, 850 2,3 T5

1. eshop s volvodíly

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 4736
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#30 850 2,0 20V nechce nastartovat nedrží volnoběh po startu

Příspěvek od Ondra. »

Jean píše:Musel bych se asi podívat přesně, ale nejsem si jistý, zda má 10V stejnou lambdu jako 20V. Myslím, že 10V má 0-5V a 20V má 0-1V. Přesně to teď nezjistím, ale mám pocit, že to tak je. Další možnost je netěsné sání motoru nebo špatně seřízený plyn. Jedna z těchto věcí ti rozhazuje LTFT a pak je problém se startem.
ok strčim tam ještě tedy bosch lambdu stejný typ jako origo Volvo. Pak uvidim díky za radu. Co je to LTFT? :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Jean
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 319
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Podolí u Brna
Vůz: Volvo 850 T5
Kontaktovat uživatele:

#31 850 2,0 20V nechce nastartovat nedrží volnoběh po startu

Příspěvek od Jean »

Dlouhodobá adaptace směsi paliva.
_________________
Volvo 960 93,95,96,97 B6304FS, S80 00 T6, 850 2,3 T5

1. eshop s volvodíly

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 4736
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#32 850 2,0 20V nechce nastartovat nedrží volnoběh po startu

Příspěvek od Ondra. »

ještě jsem zapomněl že trochu kolísá volnoběh (v řádu 100 otáček)
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 3224
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#33 850 2,0 20V nechce nastartovat nedrží volnoběh po startu

Příspěvek od doktor »

Ondra. píše:ještě jsem zapomněl že trochu kolísá volnoběh (v řádu 100 otáček)
To muze delat i spinani klimatizace
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 4736
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#34 850 2,0 20V nechce nastartovat nedrží volnoběh po startu

Příspěvek od Ondra. »

klima je manuální a je pořád vypnutá
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 4736
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#35 850 2,0 20V nechce nastartovat nedrží volnoběh po startu

Příspěvek od Ondra. »

Jean píše:Dlouhodobá adaptace směsi paliva.
a co tedy dál? Koupím novou lambdu a pak to strčit k plynařovi??
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 4736
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#36 850 2,0 20V nechce nastartovat nedrží volnoběh po startu

Příspěvek od Ondra. »

tak je as bezesporu že na vinně je plyn. Když začnu jezdit na benzín tak po pár startech už to startuje ok. Včera jsem ještě vyndal tu 10V lambdu a hodil jsem tam jinou z jinýho 20V. Ještě jsem dotahoval za studena svíčky. Motor na benzín potom kolísal a zadrhával, dneska ráno taky do práce jsem doslova docukal. Odpoledne cesta z práce už byla podstatně lepší, momentální závada je jen kolísání volnoběhu v rozmezí cca 100 otáček. Zdá se že už to není ani tolik překrmený, benzín už z výfuku není moc cítit, ten zápach už je normě. Tak moc děkuju všem za dílčí rady a speciálně Jeanovi.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“