850 2,0 20V nechce nastartovat nedrží volnoběh po startu
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 4736
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#26 850 2,0 20V nechce nastartovat nedrží volnoběh po startu
Lambda a váha vzduchu vyměněna. Vše bylo v pohodě a chytalo na drc než jsem zas začal jezdit na plyn
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 319
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Podolí u Brna
- Vůz: Volvo 850 T5
- Kontaktovat uživatele:
#27 850 2,0 20V nechce nastartovat nedrží volnoběh po startu
Co je tam za plyn?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 4736
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#28 850 2,0 20V nechce nastartovat nedrží volnoběh po startu
BRC posílám fotku přílohy TP.Jean píše:Co je tam za plyn?
jinak sumárum: Po resetu řídících jednotek jsem jezdil pouze na benzín, chytalo to a jelo dobře. Zdálo se mi to bohatý (svítila lambda a vyblikal jsem chybějící signál z lambdy) tak jsem vyměnil lambdu (měl jsem tu z desetiventilu ale zdánlivě šla přebastlit), váhu vzduchu a svíčky, k tomu vyčištěná škrtící klapka a odvětrání klikovky.
Chytalo to na drc a jezdilo taky v pohodě. Ale občas když jsem stál se zahřátým motorem na volnoběh se rozsvítila kontrolka lambdy. Hned potom jsem vyblikal na A2 113 a 232 (někdo to popisuje zde http://autorepair.about.com/library/faqs/bl451h.htm ten třetí kod jsem nevyblikal..).
Nevylučuju že ta náhradní lambda taky není úplně v kondici. Druhej den už zase kontrolka lambdy nesvítí a zároveň nevyblikám žádnou chybu...
No a když jsem začal jezdit zas na plyn tak jízda v pohodě ale dlouho točím startérem (a musím pomoci plynovým pedálem) aby to chytlo a pak tomu ještě chvilku pomáhat aby to nezdechlo. Po ujetí pár set metrů nebo při teplým startu je vše v pořádku. podotýkám že samozřejmě nechávam LPG na automatice a startuju tedy benzínem....
- Přílohy
-
- 17112013816.jpg (58.93 KiB) Zobrazeno 677 x
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 319
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Podolí u Brna
- Vůz: Volvo 850 T5
- Kontaktovat uživatele:
#29 850 2,0 20V nechce nastartovat nedrží volnoběh po startu
Musel bych se asi podívat přesně, ale nejsem si jistý, zda má 10V stejnou lambdu jako 20V. Myslím, že 10V má 0-5V a 20V má 0-1V. Přesně to teď nezjistím, ale mám pocit, že to tak je. Další možnost je netěsné sání motoru nebo špatně seřízený plyn. Jedna z těchto věcí ti rozhazuje LTFT a pak je problém se startem.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 4736
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#30 850 2,0 20V nechce nastartovat nedrží volnoběh po startu
ok strčim tam ještě tedy bosch lambdu stejný typ jako origo Volvo. Pak uvidim díky za radu. Co je to LTFT?Jean píše:Musel bych se asi podívat přesně, ale nejsem si jistý, zda má 10V stejnou lambdu jako 20V. Myslím, že 10V má 0-5V a 20V má 0-1V. Přesně to teď nezjistím, ale mám pocit, že to tak je. Další možnost je netěsné sání motoru nebo špatně seřízený plyn. Jedna z těchto věcí ti rozhazuje LTFT a pak je problém se startem.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 319
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Podolí u Brna
- Vůz: Volvo 850 T5
- Kontaktovat uživatele:
#31 850 2,0 20V nechce nastartovat nedrží volnoběh po startu
Dlouhodobá adaptace směsi paliva.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 4736
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#32 850 2,0 20V nechce nastartovat nedrží volnoběh po startu
ještě jsem zapomněl že trochu kolísá volnoběh (v řádu 100 otáček)
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#33 850 2,0 20V nechce nastartovat nedrží volnoběh po startu
To muze delat i spinani klimatizaceOndra. píše:ještě jsem zapomněl že trochu kolísá volnoběh (v řádu 100 otáček)
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 4736
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#34 850 2,0 20V nechce nastartovat nedrží volnoběh po startu
klima je manuální a je pořád vypnutá
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 4736
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#35 850 2,0 20V nechce nastartovat nedrží volnoběh po startu
a co tedy dál? Koupím novou lambdu a pak to strčit k plynařovi??Jean píše:Dlouhodobá adaptace směsi paliva.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 4736
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#36 850 2,0 20V nechce nastartovat nedrží volnoběh po startu
tak je as bezesporu že na vinně je plyn. Když začnu jezdit na benzín tak po pár startech už to startuje ok. Včera jsem ještě vyndal tu 10V lambdu a hodil jsem tam jinou z jinýho 20V. Ještě jsem dotahoval za studena svíčky. Motor na benzín potom kolísal a zadrhával, dneska ráno taky do práce jsem doslova docukal. Odpoledne cesta z práce už byla podstatně lepší, momentální závada je jen kolísání volnoběhu v rozmezí cca 100 otáček. Zdá se že už to není ani tolik překrmený, benzín už z výfuku není moc cítit, ten zápach už je normě. Tak moc děkuju všem za dílčí rady a speciálně Jeanovi.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek