LPG do XC70 2,5T - jaký a kde?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 879
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
#26 LPG do XC70 2,5T - jaký a kde?
S tym mozem len nesuhlasit, ja mam tankovanie pod skovane pod vickom ako je sa leje aj benzin, nic neni vidiet, vsetko je pekne zakryte.
Ked idem tankovat, dam tam redukciu a natankujem, je pravda, ze je potom pekne zmrazena ale neni to nic hrozneho, aj ked som tankoval v zime tak som nepotreboval ziadne rukavice ani nic. To ze ta redukcia potom trocha smrdi je pravda ale to je nic, ja si to ani nevsimam a nosim ju v v kastlku co je pod stredovov opierkou.
Za mna je vrtanie do naraznika aby som nemusel riesit redukciu uplna blbost ... akurat to spati auto a budes to mat mimo letnych dni akurat tak zaspinene a zaspinis sa aj ty pri tankovani ....
Ked idem tankovat, dam tam redukciu a natankujem, je pravda, ze je potom pekne zmrazena ale neni to nic hrozneho, aj ked som tankoval v zime tak som nepotreboval ziadne rukavice ani nic. To ze ta redukcia potom trocha smrdi je pravda ale to je nic, ja si to ani nevsimam a nosim ju v v kastlku co je pod stredovov opierkou.
Za mna je vrtanie do naraznika aby som nemusel riesit redukciu uplna blbost ... akurat to spati auto a budes to mat mimo letnych dni akurat tak zaspinene a zaspinis sa aj ty pri tankovani ....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 324
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
- Kontaktovat uživatele:
#27 LPG do XC70 2,5T - jaký a kde?
Nejdřív jsem si taky říkal, že by asi byla lepší montáž k hrdlu nádrže. To jsem nevěděl, že je potřeba redukce.
Mě se při montáži na tohle neptali a dali to do nárazníku, je plastovej, černej bez laku.
Když jsem zjistil, že by byla potřeba redukce, tak sem rád "za klasiku" v nárazníku. Nijak to neruší.
Krytku většinou všude odšroubuju sám a míra zašpinění je stejná, jako když musím odklopit kryt nádrže na benzín.
Je pravda, že u lakovanýho nárazníku do barvy auta by to "vzhled" asi kazilo.
Mě se při montáži na tohle neptali a dali to do nárazníku, je plastovej, černej bez laku.
Když jsem zjistil, že by byla potřeba redukce, tak sem rád "za klasiku" v nárazníku. Nijak to neruší.
Krytku většinou všude odšroubuju sám a míra zašpinění je stejná, jako když musím odklopit kryt nádrže na benzín.
Je pravda, že u lakovanýho nárazníku do barvy auta by to "vzhled" asi kazilo.
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 624
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
#28 LPG do XC70 2,5T - jaký a kde?
za me jasne lepsi redukce pod vickem...
v narazniku naprd clovek se ohejba, jde na to vsechen bordel a po trech letech je to od soli cele rezate...
v narazniku naprd clovek se ohejba, jde na to vsechen bordel a po trech letech je to od soli cele rezate...
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 13054
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#29 LPG do XC70 2,5T - jaký a kde?
Asi tak, další věc je, že mám to víčko dvoudílné a většinou mi ten jeden díl zůstane v plnícím hrdle a musím ho odtamtud dostávat klíčema nebo šroubovákem. Zase ty jednodílný víčka už tak pěkně nekopírují povrch, ale trčí z hrdla ven.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 563
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: tak třeba trabant
- Bydliště: frydlant nad ostravici
#30 LPG do XC70 2,5T - jaký a kde?
jak jsem psal vyše jeste jsem nebyl nikde kde by mi to nenatankovala obsluha nekde sice na zazvoneni ale je tam vzdy je to v zakone o provozu techto stanic! tankovat smi jen ktomu proskoleni !!!michal_0077 píše:za me jasne lepsi redukce pod vickem...
v narazniku naprd clovek se ohejba, jde na to vsechen bordel a po trech letech je to od soli cele rezate...
kdezto tu redukci ti obsluha nenasroubuje to musis sam!!!
dalsi vec tankoval jsem na selce byla tam obsluha zapnul mi to tankoval a ja sel uz platit, dojdu k autu sednu nastartuju rozjedu se a lup koukam a v zrcatku vidim hadici ktera se hyskubla od stojanu z rachlospojky
proste to debil neodpojil a sel k jinemu autu
predstava že tohle se stane z redukci tak by bylo skody asi vic (kazdopadne na triko obsluhy)
_________________
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#31 LPG do XC70 2,5T - jaký a kde?
do nárazníku bych si už nikdy nic nedal.. LPG mám již ve třetím autě. Nejprve stříbrné a tankování v nárazníku.. razilo to tak moc, že jsem si musel víčko nechat nalakovat do barvy auta.. další auto tankování vedle víčka, to se mi ještě vlezlo plnohodnotné hrdlo bez redukce, momentálně u V40 bohužel jen redukce, ale 4x otočit zápěstím abych zašrouboval redukci mě nezabije v 80% případů si tankuju sám (nehodlám čekat než dorazí obsluha) a u auta nikdo nepozná, že je na LPG, vše schované vedle víčka nádrže. Redukci mám v autě v šuplíku a že by mi to nějak smrdělo jsem si fakt nevšiml . Jen tiše doufám, že u dalšího auta mi zase vleze plnohodnotné hrdlo bez redukce.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 624
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
#32 LPG do XC70 2,5T - jaký a kde?
tak co uz je auto zplynovano?
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#33 LPG do XC70 2,5T - jaký a kde?
To zní skoro jak zpopelněno !!michal_0077 píše:tak co uz je auto zplynovano?
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 619
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#34 LPG do XC70 2,5T - jaký a kde?
Už zplynovánomichal_0077 píše:tak co uz je auto zplynovano?
Nakonec po čtvrt roce čekání na pana Čvančaru, který dokonce přestal i úplně komunikovat jen po planých slibech...jsem dal na doporučení a svěřil montáž mistru Vagašimu z Louky u Litvínova. Jednání naprosto skvělé, domluva super, v podstatě během týdne domluveno vyřešeno namontováno...vyhrálo to BRC.
A naprostá spokojenost, montáž proběhla hladce, krásně čistá úhledná, i s přimazáváním, krásná práce.
Auto na jede krásně, přepínání funguje naprosto neznatelně a i celkem rychle (naštěstí tenhle motor celkem dost topí a zahřívá), nádrž se vešla 68 litrů místo rezervy...takže celková spokojenost
Ted už jen jezdit
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 67
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Železná Ruda
- Vůz: Subaru Outback 3.0 H6
#35 LPG do XC70 2,5T - jaký a kde?
a jaké BRC ?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 619
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#36 LPG do XC70 2,5T - jaký a kde?
Nevím? Pětiválcovou sadu?venaval píše:a jaké BRC ?
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 624
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
#37 LPG do XC70 2,5T - jaký a kde?
tak ted se dava uz asi jen ten P&D... otazkou jake tam dali vstriky... jestli normalni s kovovou membranou nebo keihiny
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 619
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#38 LPG do XC70 2,5T - jaký a kde?
Vstřiky jsou ty lepší, keihiny.michal_0077 píše:tak ted se dava uz asi jen ten P&D... otazkou jake tam dali vstriky... jestli normalni s kovovou membranou nebo keihiny
Jinak jsem netušil, že se ty sady nějak liší nebo pojmenovávají, poznám to někde?
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 399
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Obědovice, okr. HK
- Vůz: V70, 2.4, LPG, '02
#39 LPG do XC70 2,5T - jaký a kde?
No dříve mělo BRC Sequent, pro tvůj motor by to byl Sequent 56. Poznat to lze např. podle nápisu na ŘJ, ale nemusí se to shodovat s oním BRC Plug & Drive, zkráceně P&D. Já mám už historickej Sequent 56 a jednotka na sobě měla nápis Fly SF ECU. Ale možná tam je i logo P&DSchumi_01 píše:Vstřiky jsou ty lepší, keihiny.michal_0077 píše:tak ted se dava uz asi jen ten P&D... otazkou jake tam dali vstriky... jestli normalni s kovovou membranou nebo keihiny
Jinak jsem netušil, že se ty sady nějak liší nebo pojmenovávají, poznám to někde?
Ad vstřikovače, ono i BRC vstřikovače (alespoň pro sequent) mají ve třech verzích. Ale montážní návod je i pro keihiny přímo od BRC.
Ať to jezdí!
_________________
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 24 Odpovědi
- 1509 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od homy
-
- 18 Odpovědi
- 3590 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od lubooos
-
- 34 Odpovědi
- 3419 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Dopi
-
- 29 Odpovědi
- 1581 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od michal_0077
-
- 12 Odpovědi
- 641 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej