Rez na spodku V70 1 - Řešil někdo nástřik?
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 90
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Vůz: V70II 2.5 TDI D5252T
- Bydliště: Jablonec n/N
#26 Rez na spodku V70 1 - Řešil někdo nástřik?
Jak už psal martinopel - Brunox epoxy je na rez jeden z nejlepších !!! , dělal jsem s tím na kastli různá místa a za 2 roky se to ani nehlo.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#27 Rez na spodku V70 1 - Řešil někdo nástřik?
Tak jsem asi konečně našel co jsem hledal:
http://www.timemax.de/
http://www.timemax.de/verkauf-und-preise
Tady dokonce od času 2:35 řeší kombíkovou 850:
http://www.timemax.de/
http://www.timemax.de/verkauf-und-preise
Tady dokonce od času 2:35 řeší kombíkovou 850:
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 128
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Skalice
- Vůz: V 40, V 70, Š 105, Multicar M25
#28 Rez na spodku V70 1 - Řešil někdo nástřik?
Nemáte náhodou někdo zkušenosti s elaskonem? Původně je to přípravek na mazání ocelových lan, ale používá se i k nástřikům spodku. Po odpaření ředidla by měl zůstat trochu lepkavý, mastný film. Nevím teda jestli je to dobré do podběhů, ale myslim, že na dutiny a méně exponovaná místa by to mohlo splnit účel a není to úplně nejdražší.
_________________
V40, 1.8, 85 kw, 1999 (B4184S)
V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T), AT
Bylo: V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T) - "Kra co potopila Titanik"
V40, 1.8, 85 kw, 1999 (B4184S)
V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T), AT
Bylo: V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T) - "Kra co potopila Titanik"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2125
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#29 Rez na spodku V70 1 - Řešil někdo nástřik?
dali došel si k nějakému závěru, cos nakonec použil?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2207
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#30 Rez na spodku V70 1 - Řešil někdo nástřik?
všude každýmu cpe ať úpravy dokumentuje a dá na fórum a sám nic nenafotí rošťák jeden
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3350
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#31 Rez na spodku V70 1 - Řešil někdo nástřik?
taky by me to zajimalo. rad bych osetril spodek 70tky nez s ni v zime vyjedu...
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#32 Rez na spodku V70 1 - Řešil někdo nástřik?
Jak jsem napsal výše, do toho jsem nakonec šel. Jestli to byla dobrá volba ukáže až čas, ale podle mně dostupných informací by to mělo bejt to nejlepší. Skoro mi připadalo zbytečný to sem psát, protože to někdo musí auto opravdu milovat aby do toho šel. Když s tím začnete, brzo budete litovat okamžiku, kdy jste se do toho pustili, pokud to teda chcete udělat pořádně.peter cz píše:dali došel si k nějakému závěru, cos nakonec použil?
Obnášelo to koupit speciální stříkací pistoli na horkej tuk, pak normální pistoli na kartuše, elektrickej zavařovací hrnec na ohřívání tuku, fén (takovej u kterýho nebude vadit když to náhodou nepřežije), + za pár korun nějaký plastový trubky na výrobu ohřívadla na pistoli. Takže mezi 5-6000kč jen nářadí. Zhruba 11000 materiál (9litrů tuku do nosníků a dutin, 3kg speciální barvy (1000kč/kg), 3litry čirýho UBS, 1 litr tuku do spár). Pak je tu práce, hafo a celkem nechutný práce. Jde hlavně o to veškerou starou protikorozní ochranu ze spodku auta odrbat, něco jde setřít acetonem, zbytek oškrábat nožem, nejlíp se mi osvědčil příborovej s kulatou špičkou a různýma špachtelema. Postupně jsem z auta sundal co šlo, nárazníky, blatníky, nakonec i nádrž, ideál by byl odmontovat i nápravu, jenže na to už by byla nutná zdviž, já to dělal na nájezdech, takže vleže. Hodiny nepočítám. Odnaučil jsem se kvůli tomu chlastat a přišel o kamarády
Myslet si že to vezmu zespod vapkou, něčím to stříknu a bude to dobrý je bláhový. Je to práce na kterou je potřeba čas, nejde to udělat rychle tak aby to bylo pořádně.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3350
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#33 Rez na spodku V70 1 - Řešil někdo nástřik?
masakrdali píše:Jak jsem napsal výše, do toho jsem nakonec šel. Jestli to byla dobrá volba ukáže až čas, ale podle mně dostupných informací by to mělo bejt to nejlepší. Skoro mi připadalo zbytečný to sem psát, protože to někdo musí auto opravdu milovat aby do toho šel. Když s tím začnete, brzo budete litovat okamžiku, kdy jste se do toho pustili, pokud to teda chcete udělat pořádně.peter cz píše:dali došel si k nějakému závěru, cos nakonec použil?
Obnášelo to koupit speciální stříkací pistoli na horkej tuk, pak normální pistoli na kartuše, elektrickej zavařovací hrnec na ohřívání tuku, fén (takovej u kterýho nebude vadit když to náhodou nepřežije), + za pár korun nějaký plastový trubky na výrobu ohřívadla na pistoli. Takže mezi 5-6000kč jen nářadí. Zhruba 11000 materiál (9litrů tuku do nosníků a dutin, 3kg speciální barvy (1000kč/kg), 3litry čirýho UBS, 1 litr tuku do spár). Pak je tu práce, hafo a celkem nechutný práce. Jde hlavně o to veškerou starou protikorozní ochranu ze spodku auta odrbat, něco jde setřít acetonem, zbytek oškrábat nožem, nejlíp se mi osvědčil příborovej s kulatou špičkou a různýma špachtelema. Postupně jsem z auta sundal co šlo, nárazníky, blatníky, nakonec i nádrž, ideál by byl odmontovat i nápravu, jenže na to už by byla nutná zdviž, já to dělal na nájezdech, takže vleže. Hodiny nepočítám. Odnaučil jsem se kvůli tomu chlastat a přišel o kamarády
Myslet si že to vezmu zespod vapkou, něčím to stříknu a bude to dobrý je bláhový. Je to práce na kterou je potřeba čas, nejde to udělat rychle tak aby to bylo pořádně.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2433
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#34 Rez na spodku V70 1 - Řešil někdo nástřik?
Že já sem na to fórum lezu. Ve sladké nevědomosti bych koupil nástřik od Wurtha,voplách to wapkou,něco vydrbal jarovou vodou a nějak zaplácnul tím nástřikem. Ale cožpak teď můžu?!
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2207
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#35 Rez na spodku V70 1 - Řešil někdo nástřik?
Tak to info od Dalibora bylo nakonec poměrně zásadní
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 7489
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#36 Rez na spodku V70 1 - Řešil někdo nástřik?
Tak teď aspoň máš perfektní návod jak na to. Pro Dalibora dávám jednoznačně . Já jsem to udělal úplně stejně jako ty a několik zim to přečkalo naprosto v klidu. Nutno ale dodat, že jsem opravoval jen skutečné drobnosti, nic zásadního, protože naštěstí spodek vypadá stále dobře. Nejvíc jsem si vyhrál s tažným.z-d-e-n-a píše:Že já sem na to fórum lezu. Ve sladké nevědomosti bych koupil nástřik od Wurtha,voplách to wapkou,něco vydrbal jarovou vodou a nějak zaplácnul tím nástřikem. Ale cožpak teď můžu?!
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
#37 Rez na spodku V70 1 - Řešil někdo nástřik?
masakr...to je mít jen jedno auto a hafo času
a co takhle si pěkně rozmíchat grafit v petroleji + pp90H, přelíznout PP44 a doředit ke stříkající konzistenci tech.benzinem(odpaří se), udělat ze starýho malýho hasičáku tlakovou stříkačku s rozprachem=vzduch jde dovnitř a tlakuje olej a i za kohout(rozprašuje)
vemeš s tím celej podvozek včetně dutin a měsíc budeš jezdit bez buchty, páč to v autě dost smrdí, všude to pár dní kape, ale ejhle když je pěkně teplo vylejzá olej i ze spojů na střeše=pěkně to vzlíná
dělám to víc jak dvacet let a jěště mi žádný auto nezrezivělo
samo že nejlepší je se pak projet někde po prašný cestě, když na to sedne prach, voda už ho nesundá, jen wap a to je druhá výhoda
náklady +-do 300kč
a co takhle si pěkně rozmíchat grafit v petroleji + pp90H, přelíznout PP44 a doředit ke stříkající konzistenci tech.benzinem(odpaří se), udělat ze starýho malýho hasičáku tlakovou stříkačku s rozprachem=vzduch jde dovnitř a tlakuje olej a i za kohout(rozprašuje)
vemeš s tím celej podvozek včetně dutin a měsíc budeš jezdit bez buchty, páč to v autě dost smrdí, všude to pár dní kape, ale ejhle když je pěkně teplo vylejzá olej i ze spojů na střeše=pěkně to vzlíná
dělám to víc jak dvacet let a jěště mi žádný auto nezrezivělo
samo že nejlepší je se pak projet někde po prašný cestě, když na to sedne prach, voda už ho nesundá, jen wap a to je druhá výhoda
náklady +-do 300kč
_________________
V70 2.5D 2000, D5252T-správně hranatej uhlák
V70 2.5D 2000, D5252T-správně hranatej uhlák
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 26
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Louny
- Vůz: V70 I 2,4i 103kw(benzín) r.v.2000
#38 Rez na spodku V70 1 - Řešil někdo nástřik?
Trošku oživím postarší téma
Do dutin Dinitrol ML, tento časem narozdíl od jiných konkurenčních přípravků neztvrdne a nepopraská
Na zbytek spodku (pokud je to potřeba) dvouvrstvou aplikaci, dospod opět Dinitrol ML a na něj např. Dinitrol 4941
Orezlá místa ošetřit předem odrezovačem Dinitrol RC800
Krásně je vše popsané na tomto videu:
Popisky jednotlivých komponentů najdete třeba zde:
http://www.colorshop.cz/ochrana-karoserie-c243/dinitrol-ml-antikorozni-ochrana-dutin-i2510/
http://www.colorshop.cz/ochrana-karoserie-c243/dinitrol-4941-car-i3302/
Nechci, aby to vyznělo jako reklama, doporučuji jen něco, co je léty prověřené a odzkoušené s výrobcem ani prodejcem nemám nic společného ...
Takto lze podvozek a dutiny ošetřit s dobrým výsledkem i v domácích podmínkách.
Abych ale neříkal jen samé výhody, tak jedna nevýhoda tu je, nástřiky na bázi vosků jsou obecně měkčí a je potřeba je na exponovaných místech pravidelně lokálně obnovovat.
Do dutin Dinitrol ML, tento časem narozdíl od jiných konkurenčních přípravků neztvrdne a nepopraská
Na zbytek spodku (pokud je to potřeba) dvouvrstvou aplikaci, dospod opět Dinitrol ML a na něj např. Dinitrol 4941
Orezlá místa ošetřit předem odrezovačem Dinitrol RC800
Krásně je vše popsané na tomto videu:
Popisky jednotlivých komponentů najdete třeba zde:
http://www.colorshop.cz/ochrana-karoserie-c243/dinitrol-ml-antikorozni-ochrana-dutin-i2510/
http://www.colorshop.cz/ochrana-karoserie-c243/dinitrol-4941-car-i3302/
Nechci, aby to vyznělo jako reklama, doporučuji jen něco, co je léty prověřené a odzkoušené s výrobcem ani prodejcem nemám nic společného ...
Takto lze podvozek a dutiny ošetřit s dobrým výsledkem i v domácích podmínkách.
Abych ale neříkal jen samé výhody, tak jedna nevýhoda tu je, nástřiky na bázi vosků jsou obecně měkčí a je potřeba je na exponovaných místech pravidelně lokálně obnovovat.
- Přílohy
-
- ml.jpg (44.99 KiB) Zobrazeno 2526 x
#39 Rez na spodku V70 1 - Řešil někdo nástřik?
Ako bývalý vlastník Fordu som si s hrdzou užil. Potvrdzujem pozitívne skúsenosti s Dinitrolom. Na dutiny, zvary a špáry som použil Dinitrol 1000, podvozok: odhrdzovač RC900, nástrek: 4942 (1,5l balenie), hnedý, hustý, neprelakovateľný a 447 na prelakovateľné miesta. Hrdzu to zadržalo a po dvoch rokoch spokojnosť. Ak to chce niekto robiť doma nech si vyčlení viac dní a pri teplote nad 20 st. Na dve autá ma to vyšlo 60€.
Postnutý e-shop neodporúčam - nedodal tovar a nereagoval na maily. (2 roky dozadu).
Postnutý e-shop neodporúčam - nedodal tovar a nereagoval na maily. (2 roky dozadu).
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek