convoy 850tdi
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 39
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Vůz: volvo 850 2,5tdi ´96 sedan
- Bydliště: okolí Otrokovic
#1 convoy 850tdi
Ahoj všem.
jsem tu nový, takže Vás, volvisty zdravím, a prosím za pochopení pokud bych se někdy v budoucnu ptal na věci mezi majiteli automobilů volvo všeobecně známé
dnes jsem si domu přivezl svůj dlouhodobý sen volvo 850. je to provedení tdi já, až do teď zastánce zásadně benzínových motorů v6, v lepším případě v8
no co už, vznikla potřeba nového - starého auta tak jsem se konečně odhodlal koupit to co jsem chtěl. a nafta? nabídka zaměstnavatele na levné tankování, a jak známo 1 plus 1 rovná se 3, takže je doma ropák. ALE! zatim jsem z něj nadšen. cestou domů jsem ujel 180km, vše po okreskách, nemaje dálniční známku, při spotřebě 6,1l a pomalá jizda to rozhodně nebyla. jen si budu muset zvyknout na řazení v jiných otáčkách
autičko má na tacho 317000km což může a taky nemusí být pravda, nefunguje klima, neukazuje teplotu vody, a má pár drobných vad na kráse, třeba velká sbíhavost. Nic ale vážného, co by se nedalo opravit.
auto je dovezeno z CH a nebylo zrovna levné, ale nechtěl jsem žádnou vybydlenou hujdu, tak jsem radši zaplatil víc doufaje v relativně dobrý stav vozu. navíc jsem dostal sadu uplně nových zimních pneu na plechu i s origiál volvo poklicemi.
přikládám pár foto z inzerátu. vlastní fotky ještě nemám.
A hned vás budu otravovat: da se na netu stáhnout servisní manuál? uživatelskou příručku mám.
kde najdu čidlo teploty vody v motoru? ať mužu zkontrolovat, proč budík nebudíkuje.
taky bych uvítal pokud někdo umí německy (ja zvladam jen CZ, SK, PL, IT, RU a trošku GB, SLO a TR, co je napsáno v servisce, ten poslední záznam?
zatím dík za případné odpovědi. a pokud by se vám zdálo že nereaguji dost rychle tak se omlouvám ale z 99 procent je to z nedostatku času. pracuju jako řidič kamionu v mezinárodní dopravě a to prostě někdy není času nazbyt.
mimochodem jezdím s VOLVO FH 500 eev
jsem tu nový, takže Vás, volvisty zdravím, a prosím za pochopení pokud bych se někdy v budoucnu ptal na věci mezi majiteli automobilů volvo všeobecně známé
dnes jsem si domu přivezl svůj dlouhodobý sen volvo 850. je to provedení tdi já, až do teď zastánce zásadně benzínových motorů v6, v lepším případě v8
no co už, vznikla potřeba nového - starého auta tak jsem se konečně odhodlal koupit to co jsem chtěl. a nafta? nabídka zaměstnavatele na levné tankování, a jak známo 1 plus 1 rovná se 3, takže je doma ropák. ALE! zatim jsem z něj nadšen. cestou domů jsem ujel 180km, vše po okreskách, nemaje dálniční známku, při spotřebě 6,1l a pomalá jizda to rozhodně nebyla. jen si budu muset zvyknout na řazení v jiných otáčkách
autičko má na tacho 317000km což může a taky nemusí být pravda, nefunguje klima, neukazuje teplotu vody, a má pár drobných vad na kráse, třeba velká sbíhavost. Nic ale vážného, co by se nedalo opravit.
auto je dovezeno z CH a nebylo zrovna levné, ale nechtěl jsem žádnou vybydlenou hujdu, tak jsem radši zaplatil víc doufaje v relativně dobrý stav vozu. navíc jsem dostal sadu uplně nových zimních pneu na plechu i s origiál volvo poklicemi.
přikládám pár foto z inzerátu. vlastní fotky ještě nemám.
A hned vás budu otravovat: da se na netu stáhnout servisní manuál? uživatelskou příručku mám.
kde najdu čidlo teploty vody v motoru? ať mužu zkontrolovat, proč budík nebudíkuje.
taky bych uvítal pokud někdo umí německy (ja zvladam jen CZ, SK, PL, IT, RU a trošku GB, SLO a TR, co je napsáno v servisce, ten poslední záznam?
zatím dík za případné odpovědi. a pokud by se vám zdálo že nereaguji dost rychle tak se omlouvám ale z 99 procent je to z nedostatku času. pracuju jako řidič kamionu v mezinárodní dopravě a to prostě někdy není času nazbyt.
mimochodem jezdím s VOLVO FH 500 eev
- Přílohy
-
- 51560f05818ce9ba975d0000.jpg (26.57 KiB) Zobrazeno 3388 x
-
- 51560f050d3d3bbe3a890000.jpg (38.15 KiB) Zobrazeno 3388 x
-
- 51560f04908b9f86f6c30000.jpg (55.05 KiB) Zobrazeno 3388 x
-
- 51560f033f0c1b6639e70000.jpg (65.07 KiB) Zobrazeno 3388 x
-
- 51560f0411c2831e21dd0000.jpg (61.95 KiB) Zobrazeno 3388 x
-
- 51560f04f1d5476359bc0000.jpg (52.97 KiB) Zobrazeno 3388 x
-
- 51560f04deb9efd98bb50000.jpg (50.62 KiB) Zobrazeno 3388 x
_________________
.....Všechno je jinak!
.....Všechno je jinak!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#2 convoy 850tdi
ta seviska: drážkový řemen kit, rozvodový řemen kit, vodní pumpa, simeringy
Ten záznam v servisce je starý 5 let. 8 let je časový interval na rozvody.
Takže klasika rozvody.
Ten záznam v servisce je starý 5 let. 8 let je časový interval na rozvody.
Takže klasika rozvody.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 39
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Vůz: volvo 850 2,5tdi ´96 sedan
- Bydliště: okolí Otrokovic
#3 convoy 850tdi
díky, díky za rychlou odpověď, na motoru je ještě štítek od poslední výměny oleje a ten je z podzimu 2012 ve švycarech, stav km 317000, takže zatím budu těm kilometrům věřit. až do doby než zjistím něco jiného. zname to.....že.......
_________________
.....Všechno je jinak!
.....Všechno je jinak!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4125
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#4 convoy 850tdi
Gratuluju k hezkýmu autu!
Čidlo teploty vody najdeš u termostatu, a ten najdeš když půjdeš po horní hadici od chladiče. Pokud najdeš čidlo odpojený obával bych se ojebu, že ho někdo odpojil, protože to nechtělo startovat.
Čidlo teploty vody najdeš u termostatu, a ten najdeš když půjdeš po horní hadici od chladiče. Pokud najdeš čidlo odpojený obával bych se ojebu, že ho někdo odpojil, protože to nechtělo startovat.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#6 convoy 850tdi
téda, to vypadá na docela zachovalý kousek, jak z venku, tak uvnitř
takže vychytat mouchy a užívat si
takže vychytat mouchy a užívat si
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1295
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#7 convoy 850tdi
pěkný auto , gratuluji a přeji hodně bezproblémových km.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 39
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Vůz: volvo 850 2,5tdi ´96 sedan
- Bydliště: okolí Otrokovic
#8 convoy 850tdi
Malý a velký.......
- Přílohy
-
- 15082013104.jpg (39.48 KiB) Zobrazeno 3190 x
_________________
.....Všechno je jinak!
.....Všechno je jinak!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 39
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Vůz: volvo 850 2,5tdi ´96 sedan
- Bydliště: okolí Otrokovic
#9 convoy 850tdi
jasně....... zajedem
trava posečena autí umyté...........
trava posečena autí umyté...........
_________________
.....Všechno je jinak!
.....Všechno je jinak!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 39
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Vůz: volvo 850 2,5tdi ´96 sedan
- Bydliště: okolí Otrokovic
#10 convoy 850tdi
mužete mi někdo říct k čemu je na palubce dobré kolečko AIRMIX? z manualu jsem vyčetl: trysky směšování vzduchu, ale konkrétně......??? nejsem uplný pitomec, chápu, že to bude asi teplý a studený vzduch ale rád bych to věděl přesně
_________________
.....Všechno je jinak!
.....Všechno je jinak!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 39
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Vůz: volvo 850 2,5tdi ´96 sedan
- Bydliště: okolí Otrokovic
#11 convoy 850tdi
další věc kterou potřebuju vyřešit je: na stropní konzole u zrcátka mi chybí prostřední/hlavní čudlík na ovládání osvětlení interieru, dá se někde dokoupit, kromě suprmárketu Vrakáč? nebo případně něčím nahradit?
_________________
.....Všechno je jinak!
.....Všechno je jinak!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 39
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Vůz: volvo 850 2,5tdi ´96 sedan
- Bydliště: okolí Otrokovic
#12 convoy 850tdi
jo a ještě jedna věc, otáčkoměr mi ukazuje volnoběh 450-500ot a max 3200ot což asi moc v pořádku není, přitom motor je ok, takže mě napadá čidlo otáček motoru, nebo vadný otáčkoměr, máte někdo zkušenost, radu co s tím? samozřejmě to mužu ignorovat, ale takové drobnosti mě rozčilujou a v autě mám rád když vše funguje jak má
_________________
.....Všechno je jinak!
.....Všechno je jinak!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4125
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#13 convoy 850tdi
Je to přípusť topením a klimatizací neošetřenýho vzduchu z venku, pokud se nemýlím tak jen pro ty dva prostřední výdechy . Pokud to necháš zavřený, z výdechů ti jde jenom vzduch ošetřenej systémem ventilace auta.convoy píše:mužete mi někdo říct k čemu je na palubce dobré kolečko AIRMIX? z manualu jsem vyčetl: trysky směšování vzduchu, ale konkrétně......??? nejsem uplný pitomec, chápu, že to bude asi teplý a studený vzduch ale rád bych to věděl přesně
Zkus uživatele Ondra. tři kusy 850 rozebíralconvoy píše:další věc kterou potřebuju vyřešit je: na stropní konzole u zrcátka mi chybí prostřední/hlavní čudlík na ovládání osvětlení interieru, dá se někde dokoupit, kromě suprmárketu Vrakáč? nebo případně něčím nahradit?
Jestli to neni nějaký ukostření budíků nebo studenej spoj. Klidně by s tím moh souviset i ten nefunkční teploměr.convoy píše:jo a ještě jedna věc, otáčkoměr mi ukazuje volnoběh 450-500ot a max 3200ot což asi moc v pořádku není, přitom motor je ok, takže mě napadá čidlo otáček motoru, nebo vadný otáčkoměr, máte někdo zkušenost, radu co s tím? samozřejmě to mužu ignorovat, ale takové drobnosti mě rozčilujou a v autě mám rád když vše funguje jak má
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#14 convoy 850tdi
Pozor. Stredove osvetleni u kombika je vetsi nez u sedana, takze se tam nenacpe. Taky jsem na to doplatil, ale lze nastesti bez ujmy transplantovat vsechny cudliky atd.
Da se dat z S70.
Da se dat z S70.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 39
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Vůz: volvo 850 2,5tdi ´96 sedan
- Bydliště: okolí Otrokovic
#15 convoy 850tdi
tak jsem dnes vyměnil termostatat, topení topí jak v sauně, budík už ukazuje teplotu ale bohužel jen 2mm nad spodní okraj stupnice. takže mě čeká hledání chyby v budíkách, možná nějaký studený spoj v kostře jak už bylo výš uvedeno. Nevíte někdo kde bych našel návod jak rozebrat palubovku? Někde jsem to viděl ale nemůžu to najít. Pak taky nějaký návod jak rozebrat budíky, když už v tom rozebírání budu, tak vyměním ozubený kolečko v počítadle km ale nerad bych to zmršil tak by se návod - postup celkem hodil
mimochodem ten přístup k termostatu u tdi je šílený, ten kdo to tak vymyslel byl k...t
mimochodem ten přístup k termostatu u tdi je šílený, ten kdo to tak vymyslel byl k...t
_________________
.....Všechno je jinak!
.....Všechno je jinak!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1137
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 745 TIC
#16 convoy 850tdi
Pokud se chceš dostat k budíkům, tak musíš sundat vrěek palubovky. Ten je chycený dvěma šrouby v kapličce zvrchu, pak jsou šrouby na bocích u výdechů vlevo a vpravo a pak musíš vyndat mřížky u dvou výdechů vpředu uprostřed a jednoho horního vlevo. Pak jsou tuším ještě šroubky na horní hraně schránky. Pokud to někde bude držet tak to určitě dohledáš pak to sundáš a budíky se už jen vyndají tak, že se odcvaknou klipy nahoře, odpojej kabely a opatrně se vyndaj horem.
Rozebrání budíků je jednoduchý - porozuměl jsem, že se chceš hrabat i ve spojích a letovat si, takže si už pohraješ sám s odšroubováním potřebných šroubků nic složitého v tom není...jen mít správný mrňavý šroubováčky (bohužel Torx jako v celý 850 ). Veř mi že až to budeš mít v ruce, tak nebudeš návod potřebovat.
Rozebrání budíků je jednoduchý - porozuměl jsem, že se chceš hrabat i ve spojích a letovat si, takže si už pohraješ sám s odšroubováním potřebných šroubků nic složitého v tom není...jen mít správný mrňavý šroubováčky (bohužel Torx jako v celý 850 ). Veř mi že až to budeš mít v ruce, tak nebudeš návod potřebovat.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1137
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 745 TIC
#18 convoy 850tdi
Kdyžtak se ptej palubku jsem měnil i kompletně celou za jinou takže to mám v hlavě zafixováno šokem a hněvem
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 39
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Vůz: volvo 850 2,5tdi ´96 sedan
- Bydliště: okolí Otrokovic
#19 convoy 850tdi
palubku jsi dával z S70? pohrával jsem si s tou myšlenkou ale je moc elektronická, teda asismolda píše:Kdyžtak se ptej palubku jsem měnil i kompletně celou za jinou takže to mám v hlavě zafixováno šokem a hněvem
_________________
.....Všechno je jinak!
.....Všechno je jinak!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1137
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 745 TIC
#20 convoy 850tdi
Nee 850tkovou z s70 tam asi půjde ale bude s tím desnyho srani a nebude to tak hezky hranaty nenicil bych peknyho sedana bastlenim
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 39
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Vůz: volvo 850 2,5tdi ´96 sedan
- Bydliště: okolí Otrokovic
#21 convoy 850tdi
jo je
ikdyž.........bazar...........no vystupuje jako bazar ale bazar ve smyslu co si pod tím představuje většina lidí to není
ikdyž.........bazar...........no vystupuje jako bazar ale bazar ve smyslu co si pod tím představuje většina lidí to není
_________________
.....Všechno je jinak!
.....Všechno je jinak!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 39
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Vůz: volvo 850 2,5tdi ´96 sedan
- Bydliště: okolí Otrokovic
#22 convoy 850tdi
takže info: objednal jsem zde z fora kompletní ovládání z rozebraného auta a odjel pracovat, vrátil jsem se za 3 týdny, balíček s ovládáním doma tak se s nadšením hrnu do výměny a hle: prislo malé ovládání ale v mojem voze ja velké, byť mám sedan a ten by dle tebe měl mít malé. vidím to tak, že nezáleží na sedanu či kombi ale na výbavě, pokud má auto šíbr, je ovládání velké, protože je pod ním schovaný i motor k posunu šíbru a pro připad opravy se k němu takhle krásně dostaneš. pokud se pletu klidně mi to vysvětlete. takže jsem transplantoval komplet vnitřek z toho malého do velkého, což byla otázka 10min a konečně mi osvětlení interieru funguje jak má.doktor píše:Pozor. Stredove osvetleni u kombika je vetsi nez u sedana, takze se tam nenacpe. Taky jsem na to doplatil, ale lze nastesti bez ujmy transplantovat vsechny cudliky atd.
Da se dat z S70.
stejně ale dík za radu
_________________
.....Všechno je jinak!
.....Všechno je jinak!
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12091
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#23 convoy 850tdi
Už si dořešil to kolečko?
Ondra. vykopal přehlednej návod.
Ondra. vykopal přehlednej návod.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#24 convoy 850tdi
a nebo i videonávod https://www.youtube.com/watch?v=-5XzLpfCMTE
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 39
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Vůz: volvo 850 2,5tdi ´96 sedan
- Bydliště: okolí Otrokovic
#25 convoy 850tdi
zatím ne, není čas, ale za ten návod dík moc
_________________
.....Všechno je jinak!
.....Všechno je jinak!
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek