Palubní počítač V70 TDI - dovybavení
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 17
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
Palubní počítač V70 TDI - dovybavení
Mám dotaz, zda někdo nemá skušenost s tím, zda lze dovybavit V70 TDI 00 počítačem spotřeby tam kde nebyl ve výbavě. Koukal jsem se pod záslepku místa, kde bývá ovládací prvek a konektor tam je. Ze zapojení to vypadá, že tam už žádná krabička nikde navíc není, je ale možné, že je nějaký procesor ještě v palubce.
Stačí sehnat na vrakovišti to ovládání a zapojit ho a nebo je třeba větší zásah (novou palubku a pod.)?
Stačí sehnat na vrakovišti to ovládání a zapojit ho a nebo je třeba větší zásah (novou palubku a pod.)?
_________________
S80 D5 2002
S80 D5 2002
-
Offline
- Příspěvky: 264
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: 2006 S40 1.6D
- Bydliště: Lovosice / Litoměřice
Ahoj, kdysi jsem mel podobny dotaz - v sekci S40, nevim jestli jeste je nebo neni, ale pry chybi vic veci, takze pouhy ovladaci prvek to nespravi a bylo by to celkem narocne. Predpokladam, ze u V70 to bude stejne. A pochybuju, ze by si uctovali priplatek jen za ovladac.
Jinou moznosti by bylo, kdyby u vozu odesel prepinac a predchozi majitel z lenosti nebo snad neochoty investovat do noveho draheho dal na misto toho pouze zaslepku. To bys ale asi od pocatku videl nejake udaje na displeji, takze to muzeme nejspis rovnou vyloucit..
Jinou moznosti by bylo, kdyby u vozu odesel prepinac a predchozi majitel z lenosti nebo snad neochoty investovat do noveho draheho dal na misto toho pouze zaslepku. To bys ale asi od pocatku videl nejake udaje na displeji, takze to muzeme nejspis rovnou vyloucit..
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 1571
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
předpokladam že je to ještě starej model 70ky přestože je to 2000ka tak tam by to mělo jít ještě bez nákupu přístrojovky, otazkou ale je zda ti na vrakači prodaj jen ten velkej displej (přístrojovka se musí rozebrat) a přepínač info...
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvky: 2331
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 1571
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
U 40ky si nejsem jistej tolik jsem ji neměl rozebranou, ale za pokus to stojí, vzhledem k tomu že vybava je volitelná tak nějaka možnost by mohla bejt jen přijit na to :idea:
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 1571
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
Tak jsem se koukal na tu 70ku a zaměna je možná pouze s celym tištákem, ale podivej se jestli máš do přístrojovky tři zeleny svorkovnice (dvě velky a jedna mala, pokud ne musíš to vzít s celou přístrojovkou. Otazkou ale je jak si to poradí s řídicí jednotkou :?: :?: to ale může bejt otázkou softu, Každopadně pokud bych hledal tak stejnou jak motoricky tak ročníkově a se stejnou převodovkou a stejně bych si nebyl jist tím že to bude chodit 

_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 7054
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Č.Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Náhled laika: Než takovýhle obstrukce a prachy (zadarmo to nebude) bych se na to z vysoka vys...l , on ten počítač je více méně na ho...o. A když něco spočítá tak stejně špatně třeba průměrnou spotřebu. Když se to veme kolem a kolem co to vlastně umí:marra píše:Otazkou ale je jak si to poradí s řídicí jednotkou :?: :?: to ale může bejt otázkou softu, Každopadně pokud bych hledal tak stejnou jak motoricky tak ročníkově a se stejnou převodovkou a stejně bych si nebyl jist tím že to bude chodit
Průměrná rachlost od posledního nulování - K čemu je to dobrý?
Okamžitá spotřeba - K čemu je to dobrý když se potřebuješ rozjet stejně to musíš nakrmit.
Průměrná spotřeba - mic moc přesnýho papír a tužka je lepčí a přesnější
Celkově ujetý km od vynulování - jakýs takýs využití při dovolených a třeba výměně oleje? Tužka papír.
Dojezd - je pořád stejnej a když si vynuluju denní počitadlo tak to vím taky.
Takže je tam na prd, a dá se bez něj přežít.
Pokud je tam - dobře
Dodělávat - Ne, vyhozenej čas a peníze, obejdeš se bez něj.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 1571
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
Táááák 500 bodů pro strejdu medvěda, udeřil hlavičku na hřebíček
pokud to musíš kupovat je to na ho... pokud se ti to válí doma můžeš laborovat
něco jineho je 850ka kde vyměníš display a přidáš 30cm kabeláže plus infopřepínač...


_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvky: 17
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
Díky pánové. Model mám verzi A - tedy tu starší. Něco jsem scháněl v německu a měli tam ten ovladač za pár šupů. Takže kdyby to šlo, dal bych ho tam, jinak to samozřejmě nepotřebuji. Měl jsem představu, že evnt. výpočetní element je v tom ovladači.
Z plánku zapojení to vypadalo jednoduše ale faktem je, že jinak by to asi tolik nestálo jako výbava, pokud by to šlo udělat takhle.
Z plánku zapojení to vypadalo jednoduše ale faktem je, že jinak by to asi tolik nestálo jako výbava, pokud by to šlo udělat takhle.
_________________
S80 D5 2002
S80 D5 2002
-
Offline
- Příspěvky: 560
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Ostrava, Gen. Janouška
- Vůz: Volvo V70, S80
Palubní počítač V70 TDI - dovybavení
Chlapi rozchodil někdo ten palubní počítač, váli se mi doma přepínač na palubák tak laboruju
Co je tedy všechno třeba dodát, stačí jen ten ovladač? Mám celou bouračku takže náhradní díly jsou..... douračka je benzín já mám ale chrochta

_________________
LivEEvil Volvo S80, 2007, B8444S Bi
BlueMachine Volvo V70, 1999, D5252T Man
BlueEmotion Volvo S40, 1998, B4194T4 Girl / ex
Hypoteční poradenství, investice 605776390
Nabízím 3D tisk (DMLS) na strojich EOS M290
LivEEvil Volvo S80, 2007, B8444S Bi
BlueMachine Volvo V70, 1999, D5252T Man
BlueEmotion Volvo S40, 1998, B4194T4 Girl / ex
Hypoteční poradenství, investice 605776390
Nabízím 3D tisk (DMLS) na strojich EOS M290
-
Offline
- Příspěvky: 2308
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
Palubní počítač V70 TDI - dovybavení
z benzinu na chrochta to nepojde. ved tam su ine budiky!Davidian píše:Chlapi rozchodil někdo ten palubní počítač, váli se mi doma přepínač na palubák tak laborujuCo je tedy všechno třeba dodát, stačí jen ten ovladač? Mám celou bouračku takže náhradní díly jsou..... douračka je benzín já mám ale chrochta
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvky: 560
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Ostrava, Gen. Janouška
- Vůz: Volvo V70, S80
Palubní počítač V70 TDI - dovybavení
Hola,lucki píše:z benzinu na chrochta to nepojde. ved tam su ine budiky!Davidian píše:Chlapi rozchodil někdo ten palubní počítač, váli se mi doma přepínač na palubák tak laborujuCo je tedy všechno třeba dodát, stačí jen ten ovladač? Mám celou bouračku takže náhradní díly jsou..... douračka je benzín já mám ale chrochta
ale já bych vzal jen ten přepínač? ten by mohl byt identicky jak z nafty tak z benzínu, ne?
_________________
LivEEvil Volvo S80, 2007, B8444S Bi
BlueMachine Volvo V70, 1999, D5252T Man
BlueEmotion Volvo S40, 1998, B4194T4 Girl / ex
Hypoteční poradenství, investice 605776390
Nabízím 3D tisk (DMLS) na strojich EOS M290
LivEEvil Volvo S80, 2007, B8444S Bi
BlueMachine Volvo V70, 1999, D5252T Man
BlueEmotion Volvo S40, 1998, B4194T4 Girl / ex
Hypoteční poradenství, investice 605776390
Nabízím 3D tisk (DMLS) na strojich EOS M290
-
Offline
- Příspěvky: 2308
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
Palubní počítač V70 TDI - dovybavení
aha. no prepinac je. ale treba vymenit aj pristrojovku za pristrojovku z PC. a na chrochta je to trosku zlozitejsie. musis mat rovnaky typ.Davidian píše:lucki píše:
Hola,
ale já bych vzal jen ten přepínač? ten by mohl byt identicky jak z nafty tak z benzínu, ne?
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvky: 560
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Ostrava, Gen. Janouška
- Vůz: Volvo V70, S80
Palubní počítač V70 TDI - dovybavení
Ale Lucki, já vím že se tady někde kluci bavili, že už ta přistrojovka připravená je. Když se detailně podívám na dlouhý displej dole na přístrojovce (jak je ukazatel kilometru), po bocích displeje je vidět že se tam budou zobrazovat údaje z palubního počítače, jen nejsou zatím aktivní, jen obrysy. A to by mohl snad zařídit software:)
_________________
LivEEvil Volvo S80, 2007, B8444S Bi
BlueMachine Volvo V70, 1999, D5252T Man
BlueEmotion Volvo S40, 1998, B4194T4 Girl / ex
Hypoteční poradenství, investice 605776390
Nabízím 3D tisk (DMLS) na strojich EOS M290
LivEEvil Volvo S80, 2007, B8444S Bi
BlueMachine Volvo V70, 1999, D5252T Man
BlueEmotion Volvo S40, 1998, B4194T4 Girl / ex
Hypoteční poradenství, investice 605776390
Nabízím 3D tisk (DMLS) na strojich EOS M290
-
Offline
- Příspěvky: 2308
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
Palubní počítač V70 TDI - dovybavení
no nanovsich ano, tu sa bojim ze je to HW zalezitost. display moze byt z vyroby univerzalny, ale moze tam byt rozdielny chip, alebo nieco. to uz budes sa musiet s inymi pobavit. najednoduchsie je prehodit budiky, ak ich teda samozrejme mas.Davidian píše:Ale Lucki, já vím že se tady někde kluci bavili, že už ta přistrojovka připravená je. Když se detailně podívám na dlouhý displej dole na přístrojovce (jak je ukazatel kilometru), po bocích displeje je vidět že se tam budou zobrazovat údaje z palubního počítače, jen nejsou zatím aktivní, jen obrysy. A to by mohl snad zařídit software:)
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvky: 1044
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
Palubní počítač V70 TDI - dovybavení
asi to tak bude, jednou se mi povedlo připojit baterku při zapnutým klíčku, nebo tak nějak a na tom displeji se rozsvítily všechny segmenty i ty ikony po stranách na funkce pal. pc, asi to naběhlo do nějakýho testovacího režimu.Davidian píše:Ale Lucki, já vím že se tady někde kluci bavili, že už ta přistrojovka připravená je. Když se detailně podívám na dlouhý displej dole na přístrojovce (jak je ukazatel kilometru), po bocích displeje je vidět že se tam budou zobrazovat údaje z palubního počítače, jen nejsou zatím aktivní, jen obrysy. A to by mohl snad zařídit software:)
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, volvočesky ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, volvočesky ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, volvočesky ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, volvočesky ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, volvočesky ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, volvočesky ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, volvočesky ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, volvočesky ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvky: 2308
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
Palubní počítač V70 TDI - dovybavení
skus napisat uzivatelovi lakio. on teraz na diesly jeden menil, ale mal problem s km. ukozovalo mu to -------, neviem ci to vyriesil ale skus.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvky: 370
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Pohjola
Palubní počítač V70 TDI - dovybavení
Na V70 I TDI stačí dodat přepínač, jinak všechno ostatní je na autě od výroby. Kabeláž, elektronika v přístrojích i displej je připraveno. Funkci je třeba aktivovat v řj pomocí diagnostiky a zadání kódu což lze asi jedině v autorizáku. Zjištění kódu je nějak zpoplatněno a navíc už to asi na tyhle starší roky nepůjde úplně snadno, takže další možnost je jak už se tu psalo přehodit tam budíky z auta kde to bylo aktivní.
-
Offline
- Příspěvky: 29
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Temelí
- Vůz: V70I, 103 Kw, 1997
- Bydliště: Temelín
Palubní počítač V70 TDI - dovybavení
NoDavidian píše:Hola,lucki píše:
z benzinu na chrochta to nepojde. ved tam su ine budiky!
ale já bych vzal jen ten přepínač? ten by mohl byt identicky jak z nafty tak z benzínu, ne?
-
Offline
- Příspěvky: 2470
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Palubní počítač V70 TDI - dovybavení
Přepínač by měl být asi stejný
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5 12/04 - B5254T3, MT
EX: 850 T5 1/94 - B5234T, MT
EX: V70 TDi 4/98 - D5252T, MT,
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5 12/04 - B5254T3, MT
EX: 850 T5 1/94 - B5234T, MT
EX: V70 TDi 4/98 - D5252T, MT,
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvky: 2075
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Horne Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
Palubní počítač V70 TDI - dovybavení
prepinac mozno, ale ak to pristrojovka nevie ani nebude mat konektor na zasunutie kablika ku tomu prepinacu... A od modelu 1999 je pristrojovka chranena pred pouzitim v inom aute. nepojde pocitadlo km (ako spminal lucky).
takze chce to dieselovu pristrojovku s lambda symbolom chyby motora co to mala, a potom ovladac s kabilkom je uz detail. (prepinac pasuje aj z 850) A dodam ze na 850 sa da pouzit len modul. A ten moze byt aj z bezinovej verzie (vdo pristrojovka)
takze chce to dieselovu pristrojovku s lambda symbolom chyby motora co to mala, a potom ovladac s kabilkom je uz detail. (prepinac pasuje aj z 850) A dodam ze na 850 sa da pouzit len modul. A ten moze byt aj z bezinovej verzie (vdo pristrojovka)
_________________
kwiko
kwiko
-
Offline
- Příspěvky: 322
- Registrován: 6 roků
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: VOLVO V70 TDI Swiss - MB SPRINTER 4x4
- Bydliště: Praha
Palubní počítač V70 TDI - dovybavení
Nevím zcela přesně kdo to tady řeší, protože jsem se nějak ztratil v datumech a jednotlivých citací s reakcemi ostatních, ale co vím jistě, tak že přesně tuto záležitost řešil LUBOŠ - Kapustňák a vím zcela jistě, že tam měnil i budíky, ale naftu za naftu ve steném roce... a myslím, že to ještě aktivoval přes diagnostiku... jinak benzínové jsou pochopitelně jiné a mimo to, že by se museli min. překódovat, tak je tam jednou tak vysoký otáčkoměr... takže NAFTA z NAFTY a stený ročník funguje...!!! 

_________________
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Bylo 6x V70 TDI, 2x SAAB 9-3 110kW TID, SHARAN TDI 81kW, SHARAN TDI 96 kW CRUISE, TOYOTA LAND CRUISER 120 D4D, NISSAN PATROL 3.3 TD, AUDI A6 AVANT TDI S-Line, 4x FORD SCORPIO V6 4X4, TOYOTA CELICA GT , CHRYSLER VOYAGER 2.5 TD, MERCEDES E 300 TD, MERCEDES 190D
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Bylo 6x V70 TDI, 2x SAAB 9-3 110kW TID, SHARAN TDI 81kW, SHARAN TDI 96 kW CRUISE, TOYOTA LAND CRUISER 120 D4D, NISSAN PATROL 3.3 TD, AUDI A6 AVANT TDI S-Line, 4x FORD SCORPIO V6 4X4, TOYOTA CELICA GT , CHRYSLER VOYAGER 2.5 TD, MERCEDES E 300 TD, MERCEDES 190D