Nemáte někdo zkušenost s touhle poruchou?
- Autor
- Zpráva
#1 Nemáte někdo zkušenost s touhle poruchou?
Zdar,
mám S80 2004, automat, benzín 2.9, dovoz z Německa - takže má PC v němčině. Do teď spolehlivé a super auto, dnes po cca hodinové jízdě zastavím a asi tak 40 min. stojím s vypnutým motorem a jen běží rádio. Potom už nemůžu nastartovat. Při otočení klíčkem je jen cvakot (jako z budíků na palubce + asi někde u motoru, ale byl jsem tam sám - rozhodně motor vůbec neměl snahu točit). Napíše mi to německy prasklou žárovku (gluhlampe abblendicht) a potom ještě poruchu brzd (bremsausfall sicher anhalten). Baterka je normálně nabitá, veškerá jiná elektrika v autě normálně funguje, žádnou prasklou pojistku jsem nenašel. Dál jsem už startování nezkoušel, protože bych baterku asi opravdu vybil.
Je možné, že by se baterka vybila na nějakou hranici, že potom nebude při startování motor ani točit, ale přesto jdou okénka atd. docela v pohodě? Jakou souvislost má to hlášení o brzdách (jsou v pohodě, destičky před 5 měs. a na kapalinu jsem se díval)? Žádný extra immobiliser nemám. Netušíte někdo, kde by mohla být chyba?
mám S80 2004, automat, benzín 2.9, dovoz z Německa - takže má PC v němčině. Do teď spolehlivé a super auto, dnes po cca hodinové jízdě zastavím a asi tak 40 min. stojím s vypnutým motorem a jen běží rádio. Potom už nemůžu nastartovat. Při otočení klíčkem je jen cvakot (jako z budíků na palubce + asi někde u motoru, ale byl jsem tam sám - rozhodně motor vůbec neměl snahu točit). Napíše mi to německy prasklou žárovku (gluhlampe abblendicht) a potom ještě poruchu brzd (bremsausfall sicher anhalten). Baterka je normálně nabitá, veškerá jiná elektrika v autě normálně funguje, žádnou prasklou pojistku jsem nenašel. Dál jsem už startování nezkoušel, protože bych baterku asi opravdu vybil.
Je možné, že by se baterka vybila na nějakou hranici, že potom nebude při startování motor ani točit, ale přesto jdou okénka atd. docela v pohodě? Jakou souvislost má to hlášení o brzdách (jsou v pohodě, destičky před 5 měs. a na kapalinu jsem se díval)? Žádný extra immobiliser nemám. Netušíte někdo, kde by mohla být chyba?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 519
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha 9, Krásná Lípa
- Vůz: S80 3.2 '07
#2 Nemáte někdo zkušenost s touhle poruchou?
Hledal bych závadu v té baterce.Když klesne napětí pod určitou úroveň začne psát všemožný chyby.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 883
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
#3 Nemáte někdo zkušenost s touhle poruchou?
Souhlas, šel bych po baterce ...
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3083
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#4 Nemáte někdo zkušenost s touhle poruchou?
mi ale přijde divný, že to skrze palubák nevarovalo, že se blíží vybití baterie. Ale je fakt, že to mohl přehlédnout ...
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
#5 Nemáte někdo zkušenost s touhle poruchou?
Díky za názory, myslím si to stejný, ale žádný varování nebylo a i při druhý/ třetí zkoušce nastartovat fungovala třeba okýnka normálně (rychle) a při pokusu o start se právě ukázaly jen tyhle dvě varování (opakovaně)... no budu tam muset pro to zajet s baterkou a pak se uvidí...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3083
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#6 Nemáte někdo zkušenost s touhle poruchou?
ještě mne tak napadá - hlásí ti palubák prasklé žárovky? Pak by teoreticky mohlo být hlášení o vybité baterii také vypnuté.
Moje S60 s palubákem s kontrolou žárovek hlásí i tu vybitou baterku - a to relativně včas, ještě na ni nastartuji.
Moje V70 s palubákem bez kontroly žárovek nejspíše vybitou baterku nehlásí (bez hlášky a start jen tak tak)
EDIT: jsem si nepřečetl komplet tvůj příspěvek ... takže už vím, že bulb check máš divné, že to nehlásí tu baterku
Moje S60 s palubákem s kontrolou žárovek hlásí i tu vybitou baterku - a to relativně včas, ještě na ni nastartuji.
Moje V70 s palubákem bez kontroly žárovek nejspíše vybitou baterku nehlásí (bez hlášky a start jen tak tak)
EDIT: jsem si nepřečetl komplet tvůj příspěvek ... takže už vím, že bulb check máš divné, že to nehlásí tu baterku
Naposledy upravil(a) eLzyx dne 31 črc 2013 22:24, celkem upraveno 1 x.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 102
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Vůz: S60R AWD / 2006 / AT-6
- Bydliště: Košice, Slovakia
#7 Nemáte někdo zkušenost s touhle poruchou?
Mne sa to stalo asi mesiac dozadu. Motor, starter ani tuk, okna, radio, klima vsetko islo ... Varovanie som nevidel. Ale v zime po dlhsom stani to auto hlasilo, takze funkcia tam je. Dal som novu baterku a je klud. Stejne tam bola este origo a to mala viac jak 7 rokov
_________________
VOLVO S60R AWD | 2006 | B5254T4 | TF-80SC | Magic Blue Metalic
Chcete výrazne znížiť spotrebu paliva? Máme riešenie pre diesel i benzín.
VOLVO S60R AWD | 2006 | B5254T4 | TF-80SC | Magic Blue Metalic
Chcete výrazne znížiť spotrebu paliva? Máme riešenie pre diesel i benzín.
#8 Nemáte někdo zkušenost s touhle poruchou?
Jo, prasklou žárovku mi to vždy hlásilo (když praskla) a teď to bylo první hlášení, co se ukázalo hned po prvním pokusu nastartovat... Nepokusil by se ale motor natočit? Tady jsem vůbec neslyšel, že by se o to pokoušel, prostě jen cvakání...
Ještě jeden dotaz, mám šíbr a v něm je údajně solární panel (já tam tedy nic nevidím) a proto mi i při vypnutém motoru a zamčeném autě někdy běží větrák, aby se ochladil interiér (tak mi to řekl technik v servisu, pro mě to byla novinka - ptal jsem se na to, jak mi může sám běžet větrák se vzduchem do auta, když je vše vypnuté). Může se baterka skrz tento panel dobíjet? Nezkrátí to její životnost?
Ještě jeden dotaz, mám šíbr a v něm je údajně solární panel (já tam tedy nic nevidím) a proto mi i při vypnutém motoru a zamčeném autě někdy běží větrák, aby se ochladil interiér (tak mi to řekl technik v servisu, pro mě to byla novinka - ptal jsem se na to, jak mi může sám běžet větrák se vzduchem do auta, když je vše vypnuté). Může se baterka skrz tento panel dobíjet? Nezkrátí to její životnost?
#9 Nemáte někdo zkušenost s touhle poruchou?
Jozo - díky, tak je to asi vyřešeno, prostě baterka a je tam nějaká pojistka, že motor ani neotočí (jinak by to přece normálně alespoň mělo snahu) a prostě varování v PC před vybitím není jistota...
Všem díky za názory, zkušenosti a taky trochu uklidnění, že to snad nebude nic jiného než baterka.
Jste tu fajn partička
Všem díky za názory, zkušenosti a taky trochu uklidnění, že to snad nebude nic jiného než baterka.
Jste tu fajn partička
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1127
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5
#10 Nemáte někdo zkušenost s touhle poruchou?
Zkus nastartovat přes kabely, a pokud to projde, tak vyměň baterku.
Přesně to samé sem řešil před nedávném na jedné z firemních Octavií. Po 200km jízdě a zastávce na pumpě jsem nenastartoval - taky jenom cvakot, ale elektrika normálně fungovala. Občas mi auto zahlásilo taky různé chyby (ABS, bagy, apod...), ale ty většinou po chvilce jízdy zmizely.
Startoval jsem chvíli na kabely (při jednom startů asi praskla žárovka - tu už to pak hlásilo správně a pak nechal vyměnit baterku - auto od té doby jezdí normálně.
Říkám si že mohl třebas odejít jenom článek baterky ...
Přesně to samé sem řešil před nedávném na jedné z firemních Octavií. Po 200km jízdě a zastávce na pumpě jsem nenastartoval - taky jenom cvakot, ale elektrika normálně fungovala. Občas mi auto zahlásilo taky různé chyby (ABS, bagy, apod...), ale ty většinou po chvilce jízdy zmizely.
Startoval jsem chvíli na kabely (při jednom startů asi praskla žárovka - tu už to pak hlásilo správně a pak nechal vyměnit baterku - auto od té doby jezdí normálně.
Říkám si že mohl třebas odejít jenom článek baterky ...
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 102
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Vůz: S60R AWD / 2006 / AT-6
- Bydliště: Košice, Slovakia
#11 Nemáte někdo zkušenost s touhle poruchou?
Starter ani nevysunul pastorek, proste ak na to baterka nema tak auto sa startovat ani nepokusi. Ale kym som cakal na chalanov so startovacimi kablami tak mi v poho hralo radio pri otvorenych oknachBlack cloud píše: Nepokusil by se ale motor natočit? Tady jsem vůbec neslyšel, že by se o to pokoušel, prostě jen cvakání...
_________________
VOLVO S60R AWD | 2006 | B5254T4 | TF-80SC | Magic Blue Metalic
Chcete výrazne znížiť spotrebu paliva? Máme riešenie pre diesel i benzín.
VOLVO S60R AWD | 2006 | B5254T4 | TF-80SC | Magic Blue Metalic
Chcete výrazne znížiť spotrebu paliva? Máme riešenie pre diesel i benzín.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3083
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#12 Nemáte někdo zkušenost s touhle poruchou?
kabinový větrák ti běží jen pár minut po vypnutí auta, ne? To mají snad všechna novější Volva a jedná se o vysoušení klimatizace.Black cloud píše:Ještě jeden dotaz, mám šíbr a v něm je údajně solární panel (já tam tedy nic nevidím) a proto mi i při vypnutém motoru a zamčeném autě někdy běží větrák, aby se ochladil interiér (tak mi to řekl technik v servisu, pro mě to byla novinka - ptal jsem se na to, jak mi může sám běžet větrák se vzduchem do auta, když je vše vypnuté). Může se baterka skrz tento panel dobíjet? Nezkrátí to její životnost?
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
#13 Nemáte někdo zkušenost s touhle poruchou?
eLzyx - právě že ne, přišel jsem k autu i třeba po třech hodinách a větrák foukal, když jsem odcházel, tak určitě ne, ale pak jsem normálně startoval, takže celou dobu určitě nešel (teď aktuálně, jak jsem seděl v autě se větrák nezapnul, ale to jsem měl stažený okýnka). Stalo se to jen někdy a vždy když bylo horko a třeba se posunul stín, takže se auto dostalo na slunce...
Spíš jen pro zajímavost, protože baterku mám už asi 4 roky a jezdím furt, často krátký kousky, takže to asi bude ona.
Spíš jen pro zajímavost, protože baterku mám už asi 4 roky a jezdím furt, často krátký kousky, takže to asi bude ona.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 102
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Vůz: S60R AWD / 2006 / AT-6
- Bydliště: Košice, Slovakia
#14 Nemáte někdo zkušenost s touhle poruchou?
Ako "option" je v niektorych modeloch automaticke "vetranie" odstaveneho a zamknuteho auta. Ale u mna to napr. nejde, aj ked niektori tvrdia ze sa to da softwarovo zapnut alebo vypnut. Ja by som to chcel, ale este som si nenasiel cas to riesit
_________________
VOLVO S60R AWD | 2006 | B5254T4 | TF-80SC | Magic Blue Metalic
Chcete výrazne znížiť spotrebu paliva? Máme riešenie pre diesel i benzín.
VOLVO S60R AWD | 2006 | B5254T4 | TF-80SC | Magic Blue Metalic
Chcete výrazne znížiť spotrebu paliva? Máme riešenie pre diesel i benzín.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13093
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#15 Nemáte někdo zkušenost s touhle poruchou?
Žádné automatické odvětrání auta není. Běžící větrák signalizuje vysoušení klimatizace. Citace: "Za teplého počasí se může pod vozem objevit kondenzát z klimatizace. Jde o zcela normální jev. V případě potřeby se 50 minut po vypnutí motoru zapne ventilátor a 7 minut systém klimatizace vysušuje. Ventilátor se poté automaticky vypne."
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
#16 Nemáte někdo zkušenost s touhle poruchou?
Mohl by to být imobilizer v klíčku.Přesně stejnou závadu jsem měl a nastartoval jsem po odtažení do servisu dovezeným druhým klíčkem.Venca
_________________
V70 SW7932 D5 120KW r.v.2002
V70 SW7932 D5 120KW r.v.2002
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 45
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Vůz: S80 2.5 TDI, 103kW 1999 /D5252T/
- Bydliště: Kysucke Nove Mesto, SK
#17 Nemáte někdo zkušenost s touhle poruchou?
nazdar
mne to robilo presne to iste asi po hodinovom posluchu CD-ka som uz nenastartoval len to cvakalo a palubak mi vypisal chyby ktore vobec nesuhlasili.
Do bil som bateriu a vsetko klape ako ma
Asi ked klesne bateria pod nejaku hranicu tak to uz nenastartuje
mne to robilo presne to iste asi po hodinovom posluchu CD-ka som uz nenastartoval len to cvakalo a palubak mi vypisal chyby ktore vobec nesuhlasili.
Do bil som bateriu a vsetko klape ako ma
Asi ked klesne bateria pod nejaku hranicu tak to uz nenastartuje
_________________
***klingi***
S80 2.5TDI 1999 automat
***klingi***
S80 2.5TDI 1999 automat
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek