VRNĚNÍ POSILOVAČE ŘÍZENÍ

všeobecné dotazy na domácí opravy...
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
This topic is 14 years a 4 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
Pavel-K
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 285
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Zlín

VRNĚNÍ POSILOVAČE ŘÍZENÍ

Příspěvek od Pavel-K »

Po přezutí na letní se mi zdá hrozně hlucný posilovač řízení???
čím to může být (Black Hawku???)
při jakémkoliv otáčení volantem - odborně řečeno mňančí posilovač (ne jen v krajních polohách)
čím to může být?
nebo se mi to jen zdá... :-D :-D :-D
_________________
Pavel VOLVO V40 1,8i, 92kW, B4184SM, 99

pavel.zelva
Offline
Příspěvky: 43
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha

Příspěvek od pavel.zelva »

Skontrolovat kapalinu ,napnutí řemene.(určitě to nebude přezutím,ledaže by jsi tam dal tak široký letňáky,že je to neutáhne :lol: )
_________________
850 TDI,96

tomasba
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 43
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od tomasba »

Skus vyměnit olej.Někdy to pomůže.
_________________
dříve:Škoda 105,r.v84
Renault 21 nevada 2.2,r.v 88 (LPG)
ted´ Volvo 850 2.3 T5 combi,r.v.94,barva červená (LPG)

Gusta
Offline
Příspěvky: 15
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno

Vrnění "posilovače"

Příspěvek od Gusta »

No ty sis prostě přezul auto na širší gumy (nebo je máš jinak sjeté), s kterými vyžaduje řízení použití větší síly. Takže při pohybování řízením pomocí volantu se ti prostě zvětšila regulační odchylka=větší přestavení šoupátka v rozvaděči posilovače a asi se už dostáváš do oblasti přiškrcení průtoku oleje celým rozvaděčem, což vyžaduje po čerpadle dodat větší tlak. Tak ti začne čerpadlo víc ječet, no, to je celé. Dál bych to tady radši už moc nepitval, musel bych začít kreslit.
Může k tomu přispět také: opotřebené čerpadlo (je hlučnější), ne zcela vhodná kapalina v řízení (způsobí větší hlučnost čerpadla), zvětšené vůle v rozvaděči řízení nebo/a netěsnost pístu řízení (píšu pístu, NE válce, takže toto se NEPROJEVUJE unikem kapaliny z řízení), což vyžaduje zvětšený průtok kapaliny a tedy vyšší požadavek na výkon čerpadla.
Vůbec nic bych s tím nedělal, všechna zubová/lamelová hydraulická čerpadla ječí, otázka je pouze jak moc. Podle mně jde prostě o normální provozní opotřebení, pokud to řídí a posiluje, tak to nic špatného neznamená.
Gusta.
_________________
245, 1990 (?), B200E

Marek Vild
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 390
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha 4

Re: VRNĚNÍ POSILOVAČE ŘÍZENÍ

Příspěvek od Marek Vild »

odborně řečeno mňančí posilovač

A je těžší otáčet volantem?
_________________
Marek, V 850, 1996, B5202S
This topic is 14 years a 4 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „Jak co opravit???“