S60 T5 vyfuk, BSR (HOTOVO)+zvuk

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12086
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#26 S60 T5 vyfuk, BSR (HOTOVO)

Příspěvek od Urvanej »

Člověče tak to zase prrr, JT Exhausts třeba pro krabice dělaji moc pěkný vejfuky ve třípalci, což zase nedělá Simons. Jiný typy nevim, ale u JTE to tak paušálně neplatí jako u BSR :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#27 S60 T5 vyfuk, BSR (HOTOVO)

Příspěvek od dali »

Taky si myslím, že JT je původní. Navíc pokud by to dělal Simons, pochybuju že by to souběžně nepouštěl do světa pod svojí značkou.

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#28 S60 T5 vyfuk, BSR (HOTOVO)

Příspěvek od Fíla »

No dobrá tedy, oprava: JT exhaust ve 2,5" je Simons (mají stejná objednací čísla).
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#29 S60 T5 vyfuk, BSR (HOTOVO)

Příspěvek od dali »

Tak to je pro mě novinka každopádně. Kdyby Simons začal prodávat downpipy myslím, že by to bylo zajímavý pro kupující a celkem blbý pro tuningový firmy. Nejspíš to bude o katalyzátorech, že se do toho nepouštějí.

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#30 S60 T5 vyfuk, BSR (HOTOVO)

Příspěvek od Fíla »

katalyzátory dělaj taky, mám ho - http://www.ray.se/race.htm, proč ne downpipe netuším, ale je to každopádně škoda.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#31 S60 T5 vyfuk, BSR (HOTOVO)

Příspěvek od jogin3 »

No ja nemel tuseni , ze Simons je BSR, kdyz jsem se tu ptal a potrebopval info, tak nikdo nepsal, takze me nakych 1500Kc nevytrhne. Nevim kde to Simons dela, ja na krabici mel napsano , ze to jelo ze Svedska.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12086
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#32 S60 T5 vyfuk, BSR (HOTOVO)

Příspěvek od Urvanej »

To je jasný, nemůže člověk sjet uplně všechno a honit u všeho původního výrobce.
http://www.simons.se/
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#33 S60 T5 vyfuk, BSR (HOTOVO)

Příspěvek od jogin3 »

Videa se zvukem. 8)


_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 753
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Vůz: S60 B5244S Geartronic

#34 S60 T5 vyfuk, BSR (HOTOVO)+zvuk

Příspěvek od dan2 »

do tech 2krpm to vypada docela v pohode, jen takovy hlubsi bublani oproti serii - jestli to neni zkresleny mikrofonem.

mas zmererny cas na 100-160km/h se starym vyfukem a planujes to porovnat ted s novym?
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#35 S60 T5 vyfuk, BSR (HOTOVO)+zvuk

Příspěvek od jogin3 »

Cas muzu zmerit, mam natoceny video z0-250Km. Takze to neni problem, nevim jestli tam bude ale pocitatelny rozdil. Ale pobavilo me, kdyz jsem natrhnul BMW 535. Bratruv kamarad si koupil novy BMW a nebyl z toho moc nadsenej.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#36 S60 T5 vyfuk, BSR (HOTOVO)+zvuk

Příspěvek od dali »

jogin3 píše: Ale pobavilo me, kdyz jsem natrhnul BMW 535. Bratruv kamarad si koupil novy BMW a nebyl z toho moc nadsenej.
Jo, to asi celkem zabolí :green: 535d nebo 535i?

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#37 S60 T5 vyfuk, BSR (HOTOVO)+zvuk

Příspěvek od jogin3 »

535i
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#38 S60 T5 vyfuk, BSR (HOTOVO)+zvuk

Příspěvek od dali »

Tak to je dobrej zásek :good: Píšeš nový BMW...jako že fungl nová, nebo starší model? Já to říkám pořád, že T5 v S60 jede jako kráva i bez kdovíjakýho ladění. Papírový údaje o zrychlení 0-100 a maximálce nijak ohromující nejsou, ale to co se děje mezi tím je to podstatný.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#39 S60 T5 vyfuk, BSR (HOTOVO)+zvuk

Příspěvek od jogin3 »

Tak BMW vyroby 2008, 225KW. Ono taky dle katalogu vazi 1940Kg takze to pak dela dost.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“