LPG do 5254T (V 70 r.v.97)

Vše okolo plynu.
This topic is 13 years a 5 days old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
tomasba
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 43
Registrován: 25 úno 2006 20:49
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od tomasba »

Petr K. píše:Ahojky,vešel jsem se těsně,bez plné plynu rovných 40.Jede to vcelku v pohodě, ale opět (po druhém seřízení) sebou motor málinko trhá na volnoběh a pak kolem 2500 otáček. Je to jen jakésí nepravidelné chvění,ale po přepnutí na benzin to vymizí. Svíčky jsou orig. Je to v bohatosti??
Bud spatná bohatost nebo skříplí hadičky od vstřikovačů.
_________________
dříve:Škoda 105,r.v84
Renault 21 nevada 2.2,r.v 88 (LPG)
ted´ Volvo 850 2.3 T5 combi,r.v.94,barva červená (LPG)

martin_531

Příspěvek od martin_531 »

jak je to s plynem do 2,5 20V ? stojí taky takovou ránu ?

bidak
Offline
Příspěvky: 496
Registrován: 06 srp 2004 18:39
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od bidak »

martin_531 píše:jak je to s plynem do 2,5 20V ? stojí taky takovou ránu ?
40k kc
_________________
850 '96 automat
S40 '00 automat
V70 '15 automat

quetzal
Offline
Příspěvky: 13
Registrován: 31 led 2006 22:02
Bydliště: Jílové u Prahy

Příspěvek od quetzal »

martin_531 píše:jak je to s plynem do 2,5 20V ? stojí taky takovou ránu ?
Zalezi na tom, kolik toho za rok najezdis. Ja si myslim, ze usetrim aspon korunu na kilometr proti benzinu. Pri 20000 km za rok ...
_________________
850GLT kombík '96

bidak
Offline
Příspěvky: 496
Registrován: 06 srp 2004 18:39
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od bidak »

quetzal píše:
martin_531 píše:jak je to s plynem do 2,5 20V ? stojí taky takovou ránu ?
Zalezi na tom, kolik toho za rok najezdis. Ja si myslim, ze usetrim aspon korunu na kilometr proti benzinu. Pri 20000 km za rok ...
to pocitej ze usetris vic, ja jsem setril cca 1,20Kc, ale to byl plyn drazsi a benzin levnejsi :wink:
_________________
850 '96 automat
S40 '00 automat
V70 '15 automat

Cafa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 341
Registrován: 22 črc 2004 20:45
Vůz: 2006 S40 1.6D
Bydliště: Lovosice / Litoměřice

Příspěvek od Cafa »

Panove, jak to resite s rezervou, kdyz mate v kufru toroidni nadrz? Je mozny jezdit bez rezervy, za predpokladu, ze jsou na aute runflat pneu? PRici se mi totiz predstave, ze mam paty kolo primo v kufru...
_________________
Je:
* 2006 S40 D4164T
Bylo:
* 2001 V70 XC B5244T3 Geartronic Obrázek
* 1999 V70 XC 2,4T
* 2000 S40 2.0T

Petr K.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 19
Registrován: 08 dub 2006 15:58
Vůz: V70 97´ 5254T
Bydliště: Boskovice

Příspěvek od Petr K. »

Zdravím všechny...jen doplním zkušenost s LPG po 4měsíčním provozu: najeto cca 4000km průměrná spotřeba 11,5 LPG + tak jedenkrát měsíčně 400 Kč za benzín. Vstřikování si sedlo, v červnu jsme nahráli nový soft (Tartarini) a nemá to chybu, nepoznám rozdíl na co jedu. Musím pochválit AGW Boskovice, kde to montovali a servisují.
_________________
Volvo V 70 2,4T 99´/5244T/ Aut.

Bylo: 343GLS B19A, 740 B230E stříbrná,740 B230E černá, 460 Agregát 1.7 s <i>, 850 5252S, V 70 2,4T /5254T/ 97´

rajce007
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 53
Registrován: 14 led 2007 14:57
Bydliště: Brno

Problem s holanskym LPG Vialle v 850kombi 2.0 93kW

Příspěvek od rajce007 »

Koupil jsem jete VOLVO 850kombi 2.0 93kW r.v.95 vcetne LPG prestavby z roku 99 nebo 2000 (podle nadrze a dilu) (holandske VIALLE s krokovym motorkem)

Najel jsem krasnych asi 50 km nez se mi na LPG prepinaci rozblikala cervenozelene kontrolka a jede to ted asi jenom na benzin.

Nevite nekdo kdo v cesku na ty LPG VIALLE dela servis?

Nasel jsem zatim na LPG.cz jenom nekoho v Hradci Kralove a ve Zline
(jsem z Brna)
_________________
Volvo 850 kombi GLE - 93 kW (r.v.95) LPG
dříve - 244 modra-metal B23A rv. 1983 - LPG
244 zlata B19A rv. 1975 - LPG (puvodne technika na cesty Dukovany - Jaslovske Bohunice)

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5604
Registrován: 09 srp 2004 00:09
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

rekl bych, ze s tim by ti mel umet poradit nejen servisak te znacky ale jakejkoliv plynar.. :idea:
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '99 S70 - B5254S DENSO, AW50-42 125 kW #427 - graphite grey metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country

rajce007
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 53
Registrován: 14 led 2007 14:57
Bydliště: Brno

Servis na LPG VIALLE v CR

Příspěvek od rajce007 »

wickey píše:rekl bych, ze s tim by ti mel umet poradit nejen servisak te znacky ale jakejkoliv plynar.. :idea:
Byl jsem v AGW u nas v Brne, tam mi rekli ze holansky Vialle neservisuji a ze to asi nikdo v CR nedela. Protoze Vialle nedelaji - nemaji dokumentaci a diagnostiku, tak muzou zkusit vymenit smesovac a snad to pomuze.

Tak jsem volal do toho Zlina a tam mi rekli, ze Vialle delaji a ze to blikani ledky cerveno-zelene muze byt chcipla AMS ridici jednotka (asi desetitisicikoruna) nebo nejaky upadly drat (nejaka stokoruna).

Zkusim se zde ptat kvuli tomu, ze do Zlina do servisu je to pro mne 200 kilometrovy na cely pracovni den, tak hledam neco bliz Brnu.
_________________
Volvo 850 kombi GLE - 93 kW (r.v.95) LPG
dříve - 244 modra-metal B23A rv. 1983 - LPG
244 zlata B19A rv. 1975 - LPG (puvodne technika na cesty Dukovany - Jaslovske Bohunice)

mikis
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 100
Registrován: 07 bře 2006 23:44
Bydliště: Praha

Re: Servis na LPG VIALLE v CR

Příspěvek od mikis »

rajce007 píše:
wickey píše:rekl bych, ze s tim by ti mel umet poradit nejen servisak te znacky ale jakejkoliv plynar.. :idea:
Byl jsem v AGW u nas v Brne, tam mi rekli ze holansky Vialle neservisuji a ze to asi nikdo v CR nedela. Protoze Vialle nedelaji - nemaji dokumentaci a diagnostiku, tak muzou zkusit vymenit smesovac a snad to pomuze.

Tak jsem volal do toho Zlina a tam mi rekli, ze Vialle delaji a ze to blikani ledky cerveno-zelene muze byt chcipla AMS ridici jednotka (asi desetitisicikoruna) nebo nejaky upadly drat (nejaka stokoruna).

Zkusim se zde ptat kvuli tomu, ze do Zlina do servisu je to pro mne 200 kilometrovy na cely pracovni den, tak hledam neco bliz Brnu.
v Praze je sevis a montaž na Viale... V Radlické ulici. Telefon můžu zjistit ale jestli ti po něm pomůžou???? To nevim.
_________________
V70 2,5Tdi-97

940turbo-92
940 2,4D-91

mikis
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 100
Registrován: 07 bře 2006 23:44
Bydliště: Praha

Příspěvek od mikis »

ps: blikající kontrolka by měla znamenat, že to jede v režimu plyn/benzín většinou to bliká ráno. Pak se to přepne do zelený a už drandíš na LPG nemáš náhodou prázdnou nadržku??? :wink:
_________________
V70 2,5Tdi-97

940turbo-92
940 2,4D-91

mikis
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 100
Registrován: 07 bře 2006 23:44
Bydliště: Praha

Re: Servis na LPG VIALLE v CR

Příspěvek od mikis »

rajce007 píše:.........., tak muzou zkusit vymenit smesovac a snad to pomuze.
toho jsem si nevšiml :shock: vycházel jsem z toho že je to sekvenční vstřikování :arrow:
_________________
V70 2,5Tdi-97

940turbo-92
940 2,4D-91

GDPR_user

Re: Servis na LPG VIALLE v CR

Příspěvek od GDPR_user »

rajce007 píše:
wickey píše:rekl bych, ze s tim by ti mel umet poradit nejen servisak te znacky ale jakejkoliv plynar.. :idea:
Byl jsem v AGW u nas v Brne, tam mi rekli ze holansky Vialle neservisuji a ze to asi nikdo v CR nedela. Protoze Vialle nedelaji - nemaji dokumentaci a diagnostiku, tak muzou zkusit vymenit smesovac a snad to pomuze.

Tak jsem volal do toho Zlina a tam mi rekli, ze Vialle delaji a ze to blikani ledky cerveno-zelene muze byt chcipla AMS ridici jednotka (asi desetitisicikoruna) nebo nejaky upadly drat (nejaka stokoruna).

Zkusim se zde ptat kvuli tomu, ze do Zlina do servisu je to pro mne 200 kilometrovy na cely pracovni den, tak hledam neco bliz Brnu.
Neznám tento systém,ale jako nejdříve ze všeho bych zkusil odpojit baterku aby se vymazaly případné poruchy.

rajce007
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 53
Registrován: 14 led 2007 14:57
Bydliště: Brno

Příspěvek od rajce007 »

Tak baterku uz jsem odpojit zkusil (potom co mi v Brne v AMBO u pana Truksy vymazali zavadu "chybi spojeni k AirPump") byla spalena pojistka a po jeji vymene se to samo nezhasne - svitila mi kvuli tomu ikonka Lambda na palubce.

Ani pak po odpojeni baterky ten LPG prepinac neprestal blikat.

Ale nasel jsem mozna uz zavadu - jak jsou na reduktoru jakesi 2 civky nebo elektromagneticke ventily, tak maji obe prasle pouzdro a jedna z nich asi probijela na plechovy kryt od toho reduktoru.

Tak ted jenom doufam, ze se ta civka stihla spalit driv nez ta AMS-ridici jednotka.
Teoreticky se mi to chova tak, ze i pri prepnuti na benzin, tam asi jde i plyn, protoze nad 2000 otacek se mi zacne dusit motor.

Zavrel jsem plyn jeste pro jistotu i mechanicky na nadrzi vzadu.
Na benzin to ted jede docela normalne.
_________________
Volvo 850 kombi GLE - 93 kW (r.v.95) LPG
dříve - 244 modra-metal B23A rv. 1983 - LPG
244 zlata B19A rv. 1975 - LPG (puvodne technika na cesty Dukovany - Jaslovske Bohunice)

rajce007
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 53
Registrován: 14 led 2007 14:57
Bydliště: Brno

Příspěvek od rajce007 »

Tak se to vyřešilo výměnou za stejný počítač (Vialle AMS) demontovaný z jiného vozu.
_________________
Volvo 850 kombi GLE - 93 kW (r.v.95) LPG
dříve - 244 modra-metal B23A rv. 1983 - LPG
244 zlata B19A rv. 1975 - LPG (puvodne technika na cesty Dukovany - Jaslovske Bohunice)

kuko
Offline
Příspěvky: 79
Registrován: 28 led 2007 21:52
Vůz: je: volvo v40 2004 1.9td 170.000km
Bydliště: bracknell - UK

Re: LPG do 5254T (V 70 r.v.97)

Příspěvek od kuko »

Dobry vecir. :spat:

Zauimalo by ma aky vidite rozdiel medzi dieslovym pohonom a lpg, najma co sa tyka pruznosti motora a mozno ekonomiky provozu. myslim to na model V70. Najma ta ekonomika sa mi zda rovnaka.
Na jar je plan kupit V70 do r.2000 a uvazujem tak trochu aj o plyne.
Mozno jedna otazocka navyse. v com spociva udrzba lpg, staci len opticky checknut a raz za rok na technicku alebo to obnasa nieco viac.
dakujem za kazdy nazor :palec:

Dusan
_________________
je: volvo v40 diesel t3, manual, 2004 170.000km
volvo c70 kabrio 2.4gt, auto, 2002, 140.000km
bolo: volvo 850 tdi 1997, manual, 250.000 km
volvo v40 1.9td 2000, manual, KM: 5 - 10 krat okolo sveta

jogurt
Offline
Příspěvky: 28
Registrován: 01 črc 2007 17:58

Re: LPG do 5254T (V 70 r.v.97)

Příspěvek od jogurt »

Tak me prave prestavujou s80 2.9 na LPG vybral sem Holandsky system PRINS VSI az to bude hotove dam vedet zkusenosti.
_________________
Volvo S80 2.9 Geartronic, BMW E36 328i Coupe Harman Kardon, Nissan Silvia S15 D1 Spec HKS Hiper
This topic is 13 years a 5 days old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „LPG + CNG + E85 a ostatní“