LPG do 5254T (V 70 r.v.97)

Vše okolo plynu.
This topic is 13 years a 4 days old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
Petr K.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 19
Registrován: 08 dub 2006 15:58
Vůz: V70 97´ 5254T
Bydliště: Boskovice

LPG do 5254T (V 70 r.v.97)

Příspěvek od Petr K. »

Ahojky, nemáte někdo poznatky , jak kladné, tak záporné s LPG v nízkotlakém turbu? Benzín už je zase na 30,- :-D
_________________
Volvo V 70 2,4T 99´/5244T/ Aut.

Bylo: 343GLS B19A, 740 B230E stříbrná,740 B230E černá, 460 Agregát 1.7 s <i>, 850 5252S, V 70 2,4T /5254T/ 97´

tomasba
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 43
Registrován: 25 úno 2006 20:49
Bydliště: Praha 10

Re: LPG do 5254T (V 70 r.v.97)

Příspěvek od tomasba »

Petr Kotek píše:Ahojky, nemáte někdo poznatky , jak kladné, tak záporné s LPG v nízkotlakém turbu? Benzín už je zase na 30,- :-D
Tak LPG v 850 mám asi tak pul roku je to 2.3 T5 zatim sem s nim neměl žadný problemy.Ale je potřeba si uvědomit že je to věc která je dodělávana.Jesli máš nějaké konretní otásky tak se ptej.Nebo jesli chceš osobně tak na tomasba@centrum.cz
_________________
dříve:Škoda 105,r.v84
Renault 21 nevada 2.2,r.v 88 (LPG)
ted´ Volvo 850 2.3 T5 combi,r.v.94,barva červená (LPG)

Petr K.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 19
Registrován: 08 dub 2006 15:58
Vůz: V70 97´ 5254T
Bydliště: Boskovice

Příspěvek od Petr K. »

Konkretního nic nemám, představa je jasná. Jen se ke mě dostaly protikladné informace,jedna o tom, že je to v pohodě, a druhá, že by se u turba mohla zvedat už tak vysoká teplota hoření. Možná se to ale týká R motorů s vysokotlakem.
_________________
Volvo V 70 2,4T 99´/5244T/ Aut.

Bylo: 343GLS B19A, 740 B230E stříbrná,740 B230E černá, 460 Agregát 1.7 s <i>, 850 5252S, V 70 2,4T /5254T/ 97´

Marek Vild
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 390
Registrován: 12 čer 2005 15:58
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od Marek Vild »

Petr K. píše:Konkretního nic nemám, představa je jasná. Jen se ke mě dostaly protikladné informace,jedna o tom, že je to v pohodě, a druhá, že by se u turba mohla zvedat už tak vysoká teplota hoření. Možná se to ale týká R motorů s vysokotlakem.
Na plyn tu jezdí Bídák a Martinopel (mimo jiných), a pokud jde o turbo, tak by mohl poradit Karlos.
_________________
Marek, V 850, 1996, B5202S

tomasba
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 43
Registrován: 25 úno 2006 20:49
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od tomasba »

Petr K. píše:Konkretního nic nemám, představa je jasná. Jen se ke mě dostaly protikladné informace,jedna o tom, že je to v pohodě, a druhá, že by se u turba mohla zvedat už tak vysoká teplota hoření. Možná se to ale týká R motorů s vysokotlakem.
To že u LPG je višší teplota hoření je pravda ale na funkci a životnost to nemá vliv.Jediný co bych doporučil je používat originál volvo platin. svíčky.Jinak jen vybrat ten spravnej system a hurá do LPG.
_________________
dříve:Škoda 105,r.v84
Renault 21 nevada 2.2,r.v 88 (LPG)
ted´ Volvo 850 2.3 T5 combi,r.v.94,barva červená (LPG)

Petr K.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 19
Registrován: 08 dub 2006 15:58
Vůz: V70 97´ 5254T
Bydliště: Boskovice

Příspěvek od Petr K. »

A kterej je ten "správnej systém"? :) Jdu do sekvenčního 5 bodového vstřiku, nic jinýho tam přece ani nejde. Montovat by to měli v Brně v AGW, ale dodavatele nevím, beztak nějakej Talián. 8)
_________________
Volvo V 70 2,4T 99´/5244T/ Aut.

Bylo: 343GLS B19A, 740 B230E stříbrná,740 B230E černá, 460 Agregát 1.7 s <i>, 850 5252S, V 70 2,4T /5254T/ 97´

tomasba
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 43
Registrován: 25 úno 2006 20:49
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od tomasba »

Petr K. píše:A kterej je ten "správnej systém"? :) Jdu do sekvenčního 5 bodového vstřiku, nic jinýho tam přece ani nejde. Montovat by to měli v Brně v AGW, ale dodavatele nevím, beztak nějakej Talián. 8)
Samozřejmě že vstřikování,ale vyrobců je víc.Tak nejlíp funkční pro tydle motory je od BRC secvent fast,redukutor max(pro turbomotory).Tak ty sem montoval už 3 cena vychazí asi kolem 50000kč.Skus zjistit co ti tam budou davat pokusim se ti k tomu říct víc.Každopadně si nech od naržě natahnout trubku o průměru 8mm je to kuli dodavce plynu.
_________________
dříve:Škoda 105,r.v84
Renault 21 nevada 2.2,r.v 88 (LPG)
ted´ Volvo 850 2.3 T5 combi,r.v.94,barva červená (LPG)

bidak
Offline
Příspěvky: 496
Registrován: 06 srp 2004 18:39
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od bidak »

Petr K. píše:...ale dodavatele nevím, beztak nějakej Talián. 8)
Itala ne, prosim, uz nikdy...
_________________
850 '96 automat
S40 '00 automat
V70 '15 automat

Petr K.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 19
Registrován: 08 dub 2006 15:58
Vůz: V70 97´ 5254T
Bydliště: Boskovice

Příspěvek od Petr K. »

V jakým smyslu "Itala ne"? Myslel jsem, že se k nám vozí LPG skoro jen z Itálie.....nebo víš o něčem lepším? :)
_________________
Volvo V 70 2,4T 99´/5244T/ Aut.

Bylo: 343GLS B19A, 740 B230E stříbrná,740 B230E černá, 460 Agregát 1.7 s <i>, 850 5252S, V 70 2,4T /5254T/ 97´

bidak
Offline
Příspěvky: 496
Registrován: 06 srp 2004 18:39
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od bidak »

Petr K. píše:V jakým smyslu "Itala ne"? Myslel jsem, že se k nám vozí LPG skoro jen z Itálie.....nebo víš o něčem lepším? :)
existuji i ceske nebo holandske homologovane komponenty
_________________
850 '96 automat
S40 '00 automat
V70 '15 automat

tomasba
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 43
Registrován: 25 úno 2006 20:49
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od tomasba »

bidak píše:
Petr K. píše:V jakým smyslu "Itala ne"? Myslel jsem, že se k nám vozí LPG skoro jen z Itálie.....nebo víš o něčem lepším? :)
existuji i ceske nebo holandske homologovane komponenty
Italum zrovna taky nefandim,ale je pravdou že secvenčí vstřikování už dělaj něakej patek.A není problém s dílama.A co se týká české vyroby tak vstřikovaní od firmy Lovtec není na trhu moc dlouho(takže ani neni tolik oskoušený)a stejnak teprve vymejšlej velkej reduktor pro turbomotory.A Holandani vstřikování umej ale je problem s udržbou a nahradníma dílama.Tak pak si vyber :?
_________________
dříve:Škoda 105,r.v84
Renault 21 nevada 2.2,r.v 88 (LPG)
ted´ Volvo 850 2.3 T5 combi,r.v.94,barva červená (LPG)

GDPR_user

Příspěvek od GDPR_user »

tomasba píše:
bidak píše:
existuji i ceske nebo holandske homologovane komponenty
Italum zrovna taky nefandim,ale je pravdou že secvenčí vstřikování už dělaj něakej patek.A není problém s dílama.A co se týká české vyroby tak vstřikovaní od firmy Lovtec není na trhu moc dlouho(takže ani neni tolik oskoušený)a stejnak teprve vymejšlej velkej reduktor pro turbomotory.A Holandani vstřikování umej ale je problem s udržbou a nahradníma dílama.Tak pak si vyber :?
No a Lovtec je asi co ?Obyčejné Lovato s jiným názvem.Neřeš jestli ital nebo co .Cena je cca 38-45k podle zástavby za 38je LPG do 6v 960 3l

bidak
Offline
Příspěvky: 496
Registrován: 06 srp 2004 18:39
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od bidak »

mam Landi Renzo, ci jak se to pise
_________________
850 '96 automat
S40 '00 automat
V70 '15 automat

Petr K.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 19
Registrován: 08 dub 2006 15:58
Vůz: V70 97´ 5254T
Bydliště: Boskovice

Příspěvek od Petr K. »

Tak dneska mě slíbili cenu do 40tkč, zítra se dozvím, co to bude. Zatím je jistej toroid, 8mm trubka a tenká přípojka vedle víčka nádrže pod dvířka, sekvenční pětibod. Mám takový tušení, že montují Tartarini.
_________________
Volvo V 70 2,4T 99´/5244T/ Aut.

Bylo: 343GLS B19A, 740 B230E stříbrná,740 B230E černá, 460 Agregát 1.7 s <i>, 850 5252S, V 70 2,4T /5254T/ 97´

tomasba
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 43
Registrován: 25 úno 2006 20:49
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od tomasba »

Petr K. píše:Tak dneska mě slíbili cenu do 40tkč, zítra se dozvím, co to bude. Zatím je jistej toroid, 8mm trubka a tenká přípojka vedle víčka nádrže pod dvířka, sekvenční pětibod. Mám takový tušení, že montují Tartarini.
Tartarini sem dával do 480 v turbu a chodí dobře.Dneska nám tartarini představilo velkej reduktor.Skus se na to u nich zeptat možná by stálo za to ho tam dát (je dělanej do 260Kw).
_________________
dříve:Škoda 105,r.v84
Renault 21 nevada 2.2,r.v 88 (LPG)
ted´ Volvo 850 2.3 T5 combi,r.v.94,barva červená (LPG)

Petr K.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 19
Registrován: 08 dub 2006 15:58
Vůz: V70 97´ 5254T
Bydliště: Boskovice

Příspěvek od Petr K. »

Dík za tip, už ho mám slíbenej. Měl jsem to dělat už v listopadu a čekalo se na něj...že z toho nebudem dělat "vodní ráj" :-D s dvouma regulátorama.
_________________
Volvo V 70 2,4T 99´/5244T/ Aut.

Bylo: 343GLS B19A, 740 B230E stříbrná,740 B230E černá, 460 Agregát 1.7 s <i>, 850 5252S, V 70 2,4T /5254T/ 97´

tomasba
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 43
Registrován: 25 úno 2006 20:49
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od tomasba »

Tak super.Skus se časem ozvat jak to jezdí(tenle velkej redutor sem ešte nemotoval (jen tak ze zvědavosti,dík)).A nezbejvá mi nic jiného než ti popřát spoustu štasných kilometrů na LPG :)
_________________
dříve:Škoda 105,r.v84
Renault 21 nevada 2.2,r.v 88 (LPG)
ted´ Volvo 850 2.3 T5 combi,r.v.94,barva červená (LPG)

Petr K.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 19
Registrován: 08 dub 2006 15:58
Vůz: V70 97´ 5254T
Bydliště: Boskovice

Příspěvek od Petr K. »

Děkuji, určitě dám vědět....možná vyjde i sraz...nemám to daleko, takže když to vyjde v práci, tak dorazím i s rodinkou. Dnes jsem byl dojednat poslední detaily - je to objednaný a dokonce prý je to přímo sada na pět válců a elektronika spešl pro V70 s turbem, tak su zvědavej....2.5. jdu do toho.... :-D
_________________
Volvo V 70 2,4T 99´/5244T/ Aut.

Bylo: 343GLS B19A, 740 B230E stříbrná,740 B230E černá, 460 Agregát 1.7 s <i>, 850 5252S, V 70 2,4T /5254T/ 97´

Petr K.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 19
Registrován: 08 dub 2006 15:58
Vůz: V70 97´ 5254T
Bydliště: Boskovice

Příspěvek od Petr K. »

Tak už jsem LPG, HURÁ!! Zatím dobrý, jede to absolutně stejně s benzinem jenom volnoběh je trošku kostrbatej......musím ještě dát nový svíčky a snad to bude O.K..
_________________
Volvo V 70 2,4T 99´/5244T/ Aut.

Bylo: 343GLS B19A, 740 B230E stříbrná,740 B230E černá, 460 Agregát 1.7 s <i>, 850 5252S, V 70 2,4T /5254T/ 97´

Cafa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 341
Registrován: 22 črc 2004 20:45
Vůz: 2006 S40 1.6D
Bydliště: Lovosice / Litoměřice

Příspěvek od Cafa »

Tak to gratuluju..
_________________
Je:
* 2006 S40 D4164T
Bylo:
* 2001 V70 XC B5244T3 Geartronic Obrázek
* 1999 V70 XC 2,4T
* 2000 S40 2.0T

tomasba
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 43
Registrován: 25 úno 2006 20:49
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od tomasba »

Petr K. píše:Tak už jsem LPG, HURÁ!! Zatím dobrý, jede to absolutně stejně s benzinem jenom volnoběh je trošku kostrbatej......musím ještě dát nový svíčky a snad to bude O.K..
Tak vítej mezi plynáky.Kdyby ti svíčky na volnoběh nepomohli tak at ti upravej tabulku bohatosti.Řekni jim jenom at napíšou stejný čísla v rozmezí 600-950otaček.Pak to dá pokoj(je to voskoušený) :wink:
_________________
dříve:Škoda 105,r.v84
Renault 21 nevada 2.2,r.v 88 (LPG)
ted´ Volvo 850 2.3 T5 combi,r.v.94,barva červená (LPG)

Cafa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 341
Registrován: 22 črc 2004 20:45
Vůz: 2006 S40 1.6D
Bydliště: Lovosice / Litoměřice

Příspěvek od Cafa »

Vesel ses teda do tech 40tisic?
_________________
Je:
* 2006 S40 D4164T
Bylo:
* 2001 V70 XC B5244T3 Geartronic Obrázek
* 1999 V70 XC 2,4T
* 2000 S40 2.0T

quetzal
Offline
Příspěvky: 13
Registrován: 31 led 2006 22:02
Bydliště: Jílové u Prahy

Příspěvek od quetzal »

Petr K. píše:Tak dneska mě slíbili cenu do 40tkč, zítra se dozvím, co to bude. Zatím je jistej toroid, 8mm trubka a tenká přípojka vedle víčka nádrže pod dvířka, sekvenční pětibod. Mám takový tušení, že montují Tartarini.
Můžeš sem dát, kdo ti to dělal? A za kolik? Mám zájem o totéž do své "nové" 850 (4 dny nové, abych byl přesný :) )
_________________
850GLT kombík '96

Petr K.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 19
Registrován: 08 dub 2006 15:58
Vůz: V70 97´ 5254T
Bydliště: Boskovice

Příspěvek od Petr K. »

Ahojky,vešel jsem se těsně,bez plné plynu rovných 40.Jede to vcelku v pohodě, ale opět (po druhém seřízení) sebou motor málinko trhá na volnoběh a pak kolem 2500 otáček. Je to jen jakésí nepravidelné chvění,ale po přepnutí na benzin to vymizí. Svíčky jsou orig. Je to v bohatosti??
_________________
Volvo V 70 2,4T 99´/5244T/ Aut.

Bylo: 343GLS B19A, 740 B230E stříbrná,740 B230E černá, 460 Agregát 1.7 s <i>, 850 5252S, V 70 2,4T /5254T/ 97´

bidak
Offline
Příspěvky: 496
Registrován: 06 srp 2004 18:39
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od bidak »

blbe nastavena plynova ridici jednotka
_________________
850 '96 automat
S40 '00 automat
V70 '15 automat
This topic is 13 years a 4 days old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „LPG + CNG + E85 a ostatní“