Výprodej nových KW záviťáků na ebay S60FWD, C30 a 9-3

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#26 Výprodej nových KW záviťáků na ebay S60FWD, C30 a 9-3

Příspěvek od dali »

Öhlinsy mám doma zadní, protože moc nevěřím výdrži zadků těch BC na daily V70.... Nevím jestli v nich jsou nějaký čáry a kouzla, ale mají nastavitelný jen stlačení, který má vliv pouze v malých rychlostech na větší rychlosti už má vliv jen nastavení odskoku/rozpínání a to maj öhlinsy fixní. Takže nastavení má vliv pouze úroveň komfortu a prvotního náklonu do zatáček... což asi stačí na běžný cesty se slušným povrchem ale připadá mi to hodně kompromisní.... Všechny ostatní tlumiče mají nastavitelný buď jen rozpínání nebo rozpínání + stlačování. Každopádně öhlins je parádní dobovej doplněk, pokud to někdo hraje na originalitu.

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#27 Výprodej nových KW záviťáků na ebay S60FWD, C30 a 9-3

Příspěvek od Krystof P. »

dali píše:Öhlinsy mám doma zadní, protože moc nevěřím výdrži zadků těch BC na daily V70.... Nevím jestli v nich jsou nějaký čáry a kouzla, ale mají nastavitelný jen stlačení, který má vliv pouze v malých rychlostech na větší rychlosti už má vliv jen nastavení odskoku/rozpínání a to maj öhlinsy fixní. Takže nastavení má vliv pouze úroveň komfortu a prvotního náklonu do zatáček... což asi stačí na běžný cesty se slušným povrchem ale připadá mi to hodně kompromisní.... Všechny ostatní tlumiče mají nastavitelný buď jen rozpínání nebo rozpínání + stlačování. Každopádně öhlins je parádní dobovej doplněk, pokud to někdo hraje na originalitu.
Aha...no tak to si myslim že 40 litrů je dost na podobný srandičky...myslel jsem že jsou fakt dobrý :(

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#28 Výprodej nových KW záviťáků na ebay S60FWD, C30 a 9-3

Příspěvek od dali »

Oni určitě dobrý budou, hlavně co se týká výdrže, a následný repasovatelnosti. I fungovat budou znamenitě, ale nastvení bude vždycky kompromis s neměnnou hodnotou rozpínání (určitě si dali práci aby zvolili optimální kompromis). Takže dokud nebudeš honit časy na okruhu, řešit to nemusíš. Okruhový 850 taky měly öhlinsy, ale dost pochybuju, že tuhle okleštěnou verzi.

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#29 Výprodej nových KW záviťáků na ebay S60FWD, C30 a 9-3

Příspěvek od Krystof P. »

dali píše:Oni určitě dobrý budou, hlavně co se týká výdrže, a následný repasovatelnosti. I fungovat budou znamenitě, ale nastvení bude vždycky kompromis s neměnnou hodnotou rozpínání (určitě si dali práci aby zvolili optimální kompromis). Takže dokud nebudeš honit časy na okruhu, řešit to nemusíš. Okruhový 850 taky měly öhlinsy, ale dost pochybuju, že tuhle okleštěnou verzi.


Já si právě tak přemejšlim co do budoucna víš...auto mám víceméně na normální ježdění. Öhlinsy jsou spíš za cenu KV V2, V1 a BC jsou zhruba za stejný prachy že ?
Tak který bys doporučil nejvíc ?

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#30 Výprodej nových KW záviťáků na ebay S60FWD, C30 a 9-3

Příspěvek od dali »

KW V1 bych bral spíš na daily auto... BC se daj nastavit aby toho uměly víc, ale zas jsou pořádně nepříjemný třeba na D1 - nikde jinde jsem z nich otrávenej nebyl, okresky, město pohoda. Na anglickým fóru všichni přísahaj na KW V2, je s nima menší laborování s nastavením (pouze odskok) a šance že třeba kvůli špatnýmu nastavení se auto stane nebezpečným se blíží nule. S V3 je celkem dost laborování. Když jsem kupoval V3 zrovna byly jedny jetý V2 na anglickým fóru na prodej, za tuším 800 nebo "symbolických" 850 GBP na prodej.

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#31 Výprodej nových KW záviťáků na ebay S60FWD, C30 a 9-3

Příspěvek od Krystof P. »

dali píše:KW V1 bych bral spíš na daily auto... BC se daj nastavit aby toho uměly víc, ale zas jsou pořádně nepříjemný třeba na D1 - nikde jinde jsem z nich otrávenej nebyl, okresky, město pohoda. Na anglickým fóru všichni přísahaj na KW V2, je s nima menší laborování s nastavením (pouze odskok) a šance že třeba kvůli špatnýmu nastavení se auto stane nebezpečným se blíží nule. S V3 je celkem dost laborování. Když jsem kupoval V3 zrovna byly jedny jetý V2 na anglickým fóru na prodej, za tuším 800 nebo "symbolických" 850 GBP na prodej.
Takže KW V1 jsou nejvíc takový "plug & play" čili s nima nemůžu nic moc po*rat ? To by bylo fajn :) Jaký jsou třeba možnosti repase, případě jak moc vydrží, máš představu ?

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#32 Výprodej nových KW záviťáků na ebay S60FWD, C30 a 9-3

Příspěvek od dali »

V1 jsou tak když auto chceš mít hezký (neviděl jsem osobák, kterýmu by rozumný snížení opticky neprospělo), zlepšit jízdní vlasntnosti a přitom zachovat určitej komfort a zároveň namontovat kvalitnější komponenty než jsou sériový. Nejel jsem s autem na V1, ale už z principu musí být kompromisní. Pokud bude ve verzi inox, tak ti nezrezne narozdíl třeba od KONI tlumičů, takže trvanlivost materiálu lepší, na kilometry bych věřil že 100tkm by měly dát. Jak je to s repasovatelností u V1 nevím. U těch vyšších řad bych očekával že půjdou repasovat, ale ověřený to nemám.

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#33 Výprodej nových KW záviťáků na ebay S60FWD, C30 a 9-3

Příspěvek od Krystof P. »

dali píše:V1 jsou tak když auto chceš mít hezký (neviděl jsem osobák, kterýmu by rozumný snížení opticky neprospělo), zlepšit jízdní vlasntnosti a přitom zachovat určitej komfort a zároveň namontovat kvalitnější komponenty než jsou sériový. Nejel jsem s autem na V1, ale už z principu musí být kompromisní. Pokud bude ve verzi inox, tak ti nezrezne narozdíl třeba od KONI tlumičů, takže trvanlivost materiálu lepší, na kilometry bych věřil že 100tkm by měly dát. Jak je to s repasovatelností u V1 nevím. U těch vyšších řad bych očekával že půjdou repasovat, ale ověřený to nemám.
Na optickym snížení mi nějak nezáleží, Cčko samo o sobě leží čumákem dost na zemi, třeba dost na to, abys rozebral nárazník když to vemeš moc blízko k obrubníku. Na 18" ani nepotřebuju vyplňovat díru mezi kolem a podběhem, nicméně pokud se mi podaří sehnat nějaký 17" místo nich, třeba by to prospělo...Záleží, jestli se mi 18" podaří zbavit, nebo je vyměnit za něco smysluplnýho, vim že 5mm gumy navíc mě nespasí, ale stejně si myslim že 17" budou trošku komfortnější a nemyslim si, že by tim auto ztratilo na čitelnosti...
Chápu, že je tam určitej kompromis, nadruhou stranu nemyslim si, že by mělo cenu tam cpát něco o moc lepšího / dražšího, když jde o normální auto. Navíc silnice ve středočeskym kraji jsou tragický, takže kompromis bude jediný možný řešení :D
Nadruhou stranu, má smysl dávat 17" když chci časem nějaký pořádný brzdy, nebude mě velikost kola omezovat ? Pokud se chci pohybovat v zákonnejch mezích co se týče ET...Teď třeba už mi tam kvůli brzdám nejdou dát 16" což je teda na Cčku stejně nesmysl

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 899
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
Bydliště: Vysočina

#34 Výprodej nových KW záviťáků na ebay S60FWD, C30 a 9-3

Příspěvek od Stalin »

Jaký tlumiče na S60 2,5T AWD??? tlumiče jsou už špatný tak se ohlížím po jinejch... Origo jsou nejspíš Sachsy a zatím mam v hledáčku Bilstein - B6 Sport a hodně mě láka snižení max 40mm.. jaky pružiny pořídit popřípadě i tlumiče? A kde?

Bilstein - B6 Sport

Cena zadního tlumiče 2630,-Kč vč. DPH
Cena předního tlumiče 4228,-Kč vč. DPH
Cena za sadu na obě nápravy je 13716,-Kč vč. DPH
Tohle je nabídka par měsícu stará tak se ted ceny budou asi trochu lišit :D Taky zjištuju ceny origo tlumiču...
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12975
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#35 Výprodej nových KW záviťáků na ebay S60FWD, C30 a 9-3

Příspěvek od raolsa »

Já jsem koupil dopředu Sachsy za nějakých 2200,- kč/ks.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 899
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
Bydliště: Vysočina

#36 Výprodej nových KW záviťáků na ebay S60FWD, C30 a 9-3

Příspěvek od Stalin »

Ja toho na podvozku budu dělat víc a tlumiče vyměním všechny 4 a chci stejnou značku... se Sachsem nemám dobry skušenosti z jinejch aut tak hledám jinou alternativu. Dival sem se i na Kajbabu ale ty nemají na AWD tlumiče na zadek :(
Bilstein - B4 ty vyjdou levněji :D

Cena zadního tlumiče 2010,-Kč vč. DPH
Cena předního tlumiče 2590,-Kč vč. DPH
Cena za sadu na obě nápravy je 9200,-Kč vč. DPH
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co vyladit???“