Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 558
- Příspěvky: 5910
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#876 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Sice zataženo s fádní šedou oblohou k šedému autu, ale co už. Mohlo zapršet a fotky by byly alespoň s kapičkami vody na navoskovaném autě zajímavější.
Takže zde pár exteriérových z lokality, kde se sbírají plody na Valašskou medicínu
Takže zde pár exteriérových z lokality, kde se sbírají plody na Valašskou medicínu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2891
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Český Brod
- Vůz: 240 GL 1987
#877 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Habene konečně jsi nám dospěl.
_________________
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 558
- Příspěvky: 5910
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#878 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Manzelka mi porad rika, ze jsem jak male decko. Tak ja ti nevim. A pry ma pravdu, tvrdi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2891
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Český Brod
- Vůz: 240 GL 1987
#879 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Jo a jinak espézet cool, toho roku Vilém Oranžský nakopal katolíkům do výtrusnice. Takže za mě dobrý.
_________________
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 7492
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#880 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
A to Jéčko je také mnohem lepší, než gottwaldovské Zetko!
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 558
- Příspěvky: 5910
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#881 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
S tím si dovolím nesouhlasit . Na svůj kraj jsem hrdý. Ale na písmenka to nejezdí.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 70
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#882 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Na předposlední fotce vypadá jak model autíčka pěkné
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 558
- Příspěvky: 5910
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#883 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Letni boticky pripraveny. Stredove poklicky jsou samozrejme soucasti. Jsem zvedavy, jak budou/nebudou Chuanite sluset.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 4186
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#884 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
To si piš, že jí Hydry budou slušet!
- Přílohy
-
- IMG_20180425_163916.jpg (50.94 KiB) Zobrazeno 444 x
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 558
- Příspěvky: 5910
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#885 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Španělská královna má za sebou své poprvé. Poprvé zažila, jaké to je se nechat přikrýt bílou peřinou. No uznávám, max prostěradlem. Snad si nezačne vymáhat návrat zpět do teplých krajin.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 866
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
- x 1
#886 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
To jsem myslel že tam toho u vás napadlo o hodně víc.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedá)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedá)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 558
- Příspěvky: 5910
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#887 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Zlin ma malou nadmorskou vysku. Centrum je ve 222 mnm, my bydlime v 290 mnm (fotka). Cely den tu jen prselo, snih zacal padat az od cca 18:00 hod.
O 30 km dal v Bystrici pod Hostynem to uz byla jina. Od 13:00 se tam drzela cca 3 cm vrstva na silnici.
O 30 km dal v Bystrici pod Hostynem to uz byla jina. Od 13:00 se tam drzela cca 3 cm vrstva na silnici.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 558
- Příspěvky: 5910
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#888 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Cely vikend proprsel, doma uz me uklizeci prace nebavili, tak jsem si sel na hodku a pul odpocinout.
Pohodova projizdka narusena pouze pokusem, jak toto vozidlo zvlada akceleraci 100-160. No vysledek je takovy, ze nestacila rovinka a potreboval bych snad jeste kilometr
Pohodova projizdka narusena pouze pokusem, jak toto vozidlo zvlada akceleraci 100-160. No vysledek je takovy, ze nestacila rovinka a potreboval bych snad jeste kilometr
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 48
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#889 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
S FB se pro výkony nesmíš bát jít k červenýmu, ten motor je dole dost tupej.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 558
- Příspěvky: 5910
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#890 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
jj, to už vím. Sebere se to zhruba ve 4500 ot a řadil jsem před 6 000 ot. No řadil, vlastně jednou ze 3 na 4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#891 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Já jsem předminulý rok jezdil s PUPíkem B230F a ještě f plynu po dálnici 160+ celkem v pohodě...tak Ti nevím, nebyla ta rovinka příliš krátká?
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 558
- Příspěvky: 5910
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#892 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Rovinka měla do 700 m. S C30 2,4i jsem tam 100-160 dal vždy s přehledem a rezervou.
Ona ta 940 po rovině tak nějak jede na trojku do těch cca 140, jak dáš za 4, nebo se objeví kopec, tak je to jak když odejde erekce
Ona ta 940 po rovině tak nějak jede na trojku do těch cca 140, jak dáš za 4, nebo se objeví kopec, tak je to jak když odejde erekce
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#893 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Precijenom ta vaha a vykon s kroutakem je ponekud dal u C30, nez 131 koni, 180Nm a k tomu vaha mastodonta, to verim ze je 700m malo. Jezdi to s rozmyslem a na to se u tehle lodi casto upozornuje, pac lidi zvykly na moderni auta uz nejsou ochotni to kousnout. Tohle je jeste auto kteremu se musi prizpusobit clovek, ne auto prizpusobene cloveku. A to vcetne zrychleni. Tak nejak to vidim ja
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 558
- Příspěvky: 5910
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#894 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Jj, tak to je. Za me v klidu. Auto bezny provoz stiha s prehledem. Kdyz je potreba predjet, je potreba si holt pockat.
Turbo by byla jina, ale spolehlivost atmosky jako vikendovky je nejspis nejrozumnejsi volba.
Turbo by byla jina, ale spolehlivost atmosky jako vikendovky je nejspis nejrozumnejsi volba.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 48
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#895 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
No, spíš než spolehlivost bych si myslel, že dostupnost, protože oturbený redbloky nemaji v podstatě problém v klidu najezdit pár set tisíc, aniž bys musel na turbo sahat, nebo se o něj jakkoliv zajímat. Turba na krabicích umíraji na stejný věci, jako redbloky samotný, tzn. málo oleje, nebo kašlání na výměny.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 558
- Příspěvky: 5910
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#896 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
ano, kdyby bylo turbo, asi bych se zvyklat nechal. Ale např. zkušenosti 3M3 s turbínou mě celkem zaskočily.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 48
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#897 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
A za které závady mohlo turbo? Dokud jezdila tak, jak vyjela z fabriky, tak s tim problém nebyl
Jenže plyn (nastavenej na serii), přifouknutí a ono to najednou v klidu jede 200 kopec nekopec... no a pak to začne.
Jenže plyn (nastavenej na serii), přifouknutí a ono to najednou v klidu jede 200 kopec nekopec... no a pak to začne.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 558
- Příspěvky: 5910
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#898 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Jo to je možný, to já už do detailů neznám, co a jak se ladilo, doplňovalo. Ale pravda je, že fakt Zelenoj jede moc pěkně.
Tak pokud mě touha po turbu bude časem přemáhat, tak jsem slyšel, že snad ty i víš, jak atmo na turbínu předělat
Tak pokud mě touha po turbu bude časem přemáhat, tak jsem slyšel, že snad ty i víš, jak atmo na turbínu předělat
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 48
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#899 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Jo, to vim, ale zrovna nedavno jsem od toho jednoho odradil. Musí se vyměnit příliš mnoho věcí, který pokud nemáš svuj vlastní turbo vrak, tak neseženeš za rozumnej peníz. (turbo, svody, DP, IC, hadice k IC a sání, airbox, nádržku ostřiku, kabely k baterce, předělat kabeláže, vyvrtat vratku a krmení oleje do turba, zapojit vodní chlazení turba s hadicema, obě turbo řj...) Tohle šlo v emerice, když ještě byly vrakáče plný sedmiček v turbu a ty sis přijel svojí sedmou a ozobal si to na místě z auta, zaplatil pár dolarů a hurá domu. Tady by sis musel sehnat buď celej vrak, nebo to někde koupit a pod 20 to rozhodně nebude a pokud si tu práci neuděláš sám, tak ani 50 nemusí stačit. Teda vlastně já bych to nikomu na klíč za 50 neudělal, a to mam ty díly na zahradě. Třeba to někdo jinej udělá
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 4992
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#900 Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Párkrát jsem něco četl a fakt mě nějaká krabica v turbu láká už dlouho...
Ale nejlepší je fakt sehnat redblock s turbem, dát jinou hlavu, větší turbo, vstřiky, IC, lauf a naladit. Pak se dostaneš na zajímavá čísla za relativně málo peněz. a je to skoro p'n'p
Nebo další varianta je, když už dělat z neturbo motoru turbo motor, tak 3.0 150kW a ten překopat, cesty už jsou prošlapané. Práce je s tím "stejně" ale výkon už je úplně jinde.
Ale nejlepší je fakt sehnat redblock s turbem, dát jinou hlavu, větší turbo, vstřiky, IC, lauf a naladit. Pak se dostaneš na zajímavá čísla za relativně málo peněz. a je to skoro p'n'p
Nebo další varianta je, když už dělat z neturbo motoru turbo motor, tak 3.0 150kW a ten překopat, cesty už jsou prošlapané. Práce je s tím "stejně" ale výkon už je úplně jinde.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 8 Odpovědi
- 2839 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od e.w.i.n.g.1
-
- 8 Odpovědi
- 656 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Haben
-
- 131 Odpovědi
- 9143 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Haben
-
- 2 Odpovědi
- 622 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od flaksy
-
- 10 Odpovědi
- 745 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PINĎABC